Bruger siden: 28 Juli 2004
Status: Offline Indlæg: 32
Sendt: 03 Januar 2005 kl. 16:36 | IP-adresse registreret
Heysa jeg har lige købt en Eltax reciever (AVR-250) men når jeg skal høre noget musik ligemget om det er radio eller cd.... så skratter det i mine højtalere... hvad kan gruden være til det? og kan man gøre noget ved det? for det er p***e træls og høre på håber der en eller flere der kan hjælpe mig?? hilsen martin
Bruger siden: 08 Februar 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 374
Sendt: 03 Januar 2005 kl. 16:58 | IP-adresse registreret
gennemgå ledningerne først. især hvis har koblet din pc til anlægget. dette stunt har givet forstyrrelser i mit egte setup, da jeg havde taget stikket ud i pc enden
Bruger siden: 28 Juli 2004
Status: Offline Indlæg: 32
Sendt: 03 Januar 2005 kl. 19:18 | IP-adresse registreret
jeg var i bilka og købe en Elta surround reciver (AVR-250) men lige nu har jeg kun de to front højtaler sat til men når jeg skal høre noget musik eller se film så suser det i højtalerne på en træls måde!!!! så kunne det være i havde en læsning på det?
Bruger siden: 09 September 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 411
Sendt: 03 Januar 2005 kl. 21:38 | IP-adresse registreret
marting skrev:
jeg var i bilka og købe en Elta surround reciver (AVR-250) men lige nu har jeg kun de to front højtaler sat til men når jeg skal høre noget musik eller se film så suser det i højtalerne på en træls måde!!!! så kunne det være i havde en læsning på det?
Jeg tror du må tilbage til Bilka og evt. bytte den eller få pengene tilbage og så køb noget brugt i bedre kvalitet.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum