Emne: Nyt højttalerkabel - kan det høres?! ( Emne lukket)
|

|
Forfatter |
|
MGPProjectS Forum Bruger

Bruger siden: 04 November 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 753
|
Sendt: 16 September 2005 kl. 10:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
jazzman skrev:
Ud fra gl.Jas-logik skulle den store ændring=udskiftning af elværkets generator være virkeligt hørbar 
Teori: Old Chap er offer for placebo-effekten.
Og til slut et citat: "Der er ingen grund til at tvivle på, at det at ændre dine navne, hvori hvert bogstav består af en talværdi - eller rettere dine ENERGIER, så de kommer i harmoni med din fødselsdato, helt afgjort kan gøre livet en hel del lettere for dig." (fra numerologi-hjemmeside)
|
|
|
Vi er tilbage ved "Én måling er bedre end tusinde meninger" __________________ Mvh. MGP
www.MGP-ProjectS.com | High End for mindre end 50k.
|
Til top |
|
|
shras Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2004 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 1007
|
Sendt: 16 September 2005 kl. 11:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
MGPProjectS skrev:
jazzman skrev:
Ud fra gl.Jas-logik skulle den store ændring=udskiftning af elværkets generator være virkeligt hørbar 
Teori: Old Chap er offer for placebo-effekten.
Og til slut et citat: "Der er ingen grund til at tvivle på, at det at ændre dine navne, hvori hvert bogstav består af en talværdi - eller rettere dine ENERGIER, så de kommer i harmoni med din fødselsdato, helt afgjort kan gøre livet en hel del lettere for dig." (fra numerologi-hjemmeside)
|
|
|
Vi er tilbage ved "Én måling er bedre end tusinde meninger"
|
|
|
Måling af hvad, og hvad er det reelt du måler????
Der er en grund til at vores kære Ph.D'er konstant taler om "sandsynlighed" og "mulige årsager". At tro at det hele er som det umiddelbart ser ud er en stor fejl, og du skal ikke langt ud over gymnasiets fysiktimer før tingene begynder at hænge så uløseligt sammen, at enhver måling bliver en lige så stor tilnærmelse som enhver model.
Gl.jas stoler på sine ører, og det kunne MANGE godt lære rigtigt meget af. __________________ MVH Søren
Sonus faber Club International
|
Til top |
|
|
MGPProjectS Forum Bruger

|
Sendt: 16 September 2005 kl. 11:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
shras, det er udelukkende ment som en provokation idet lytning i sidste ende er særdeles subjektivt og et spørgsmål om mental tilstand - især med ovenstående citat fra numerologien! At en navneændring skulle give en person succes, tror jeg ikke på, men at navneændringen ubevidst ændrer personens mentale tilstand, så vedkommende derved oplever succes er jo noget helt andet. At èn person synes at kabler lyder bedre hvis det er dyppet i koldpresset lindolie, er det jo ikke sikkert at en anden person har samme oplevelse, ...og hvordan var de nu lige det helt prøcis lød uden lindolie?
Jeg er også i den grad klar over, at der ikke altid er overensstemmelse i teori og praksis. Hvis man bruger teorien som guide til det pratiske, velvidende at det ikke er den endegyldige sandhed i den praktiske verden, så er man da godt på vej. Det ved vidst alle, der har gjordt i selvbyg...
At Gl.jas, og andre, stoler på sine øre er da en udmærket idé, men det er jo stadig Gl.jas' øre! __________________ Mvh. MGP
|
Til top |
|
|
jazzman Udelukket fra forum

Sven tager en pause!
Bruger siden: 07 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3787
|
Sendt: 16 September 2005 kl. 11:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gl.jas stoler på sine ører, og det kunne MANGE godt lære rigtigt meget af.
Lære hvad? Hans påstande er fuldstændigt u-underbyggede. Min mod-påstand (som kan testes): jeg kunne skifte alle hans netkabler uden at han havde en jordisk chance for at høre det, hvis han ikke havde set at jeg rodede med kablerne. Problemet er jo at han er sin egen kontrolperson. Sådan kører det ikke, når man foretager psykologisk testning i den store virkelighed, sorry.
Er der ikke én eneste af kabbalisterne, der har en øvre tolerancegrænse for hvad der kan fyres af? At kablerne fx. lyder bedre, når de hviler på fyrre- end på bøgepinde e.l.? Har I ikke også en grænse, hvor I siger "arj, nu er han eddermame for langt ude" - eller sluger I alt råt?
|
Til top |
|
|
shras Forum Bruger

|
Sendt: 16 September 2005 kl. 12:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
jazzman skrev:
Er der ikke én eneste af kabbalisterne, der har en øvre tolerancegrænse for hvad der kan fyres af? At kablerne fx. lyder bedre, når de hviler på fyrre- end på bøgepinde e.l.? Har I ikke også en grænse, hvor I siger "arj, nu er han eddermame for langt ude" - eller sluger I alt råt? |
|
|
Ork jo... Op til flere gange faktisk.
Mit problem er bare at når jeg så har PRØVET om et givet tweak har en virkning, så har jeg måttet sluge mine ord igen og medgive at virkningen rent faktisk var der (positiv eller negativ).
Placebo eller decideret massehysteri? Tja, den hælder de fleste jo til. Mit problem i den henseende har bare været at kæresten (som IKKE har den store interesse i div. tweaks) har startet ud med at beskrive virkningen (som regel med en "Bwadr, det holder ikke" attitude), og at den beskrivelse har passet 100% overens med min egen oplevelse.
Vi har den fordel at vores "begrebsverden" er forholdsvis ens (da vi sammen har lyttet til en masse), og fortolknings-fnidderet bliver derfor minimeret.
Jeg tror på at placebo-virkningen har en indvirkning, men den gælder også for dem der på forhånd afskriver tingene. Og du, jazzman, er ekstremt ramt af denne virkning. Luk øjnene, og lær at bruge ørerne.  __________________ MVH Søren
|
Til top |
|
|
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
Sendt: 16 September 2005 kl. 12:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
shras skrev:
Placebo eller decideret massehysteri? Tja, den hælder de fleste jo til. Mit problem i den henseende har bare været at kæresten (som IKKE har den store interesse i div. tweaks) har startet ud med at beskrive virkningen (som regel med en "Bwadr, det holder ikke" attitude), og at den beskrivelse har passet 100% overens med min egen oplevelse.
Vi har den fordel at vores "begrebsverden" er forholdsvis ens (da vi sammen har lyttet til en masse), og fortolknings-fnidderet bliver derfor minimeret.
|
|
|
Du skulle vel ikke tilfældigvis være kærester med gl.jas, vel?
|
Til top |
|
|
shras Forum Bruger

|
Sendt: 16 September 2005 kl. 12:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Svend P skrev:
shras skrev:
|
|
|
Du skulle vel ikke tilfældigvis være kærester med gl.jas, vel?
|
|
|
Så er han ganske godt forklædt...    
Sh**! Når jeg tænker efter har de faktisk nogenlunde den samme højde...  __________________ MVH Søren
|
Til top |
|
|
gl.jas Forum Bruger

Bruger siden: 19 Oktober 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1469
|
Sendt: 16 September 2005 kl. 13:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
jazzman skrev:
Lære hvad? Hans påstande er fuldstændigt u-underbyggede.
DET VED DU JO GANSKE ENKELT IKKE NOGET OM (OG DET ER IKKE EN PÅSTAND!!!)
Rent faktisk forholder det sig sådan, at jeg bruger op til flere personer, når der bliver leget med skidtet. Især det kvindelige køn, er en særdeles god parameter, når der a/b-testes... Min mod-påstand (som kan testes): jeg kunne skifte alle hans netkabler uden at han havde en jordisk chance for at høre det,
Se din modpåstand ligger desværre så tæt på vrøvl at konklusionen er nærliggende: du har formentlig aldrig prøvet a/b-test med hverken ht-kabler eller netkabler, hvilket naturligvis ikke er befordrende for debatten. hvis han ikke havde set at jeg rodede med kablerne. Problemet er jo at han er sin egen kontrolperson.Jeg må igen skuffe dig. Hvis din indsigt på kabelsiden, er lige så stor som din viden om mine tests og kontrol(personer), indeholder du for meget "Ebberød bank". Sorry.... Sådan kører det ikke, når man foretager psykologisk testning i den store virkelighed, sorry.
Hvordan man foretager psykologisk test i din virkelighed, er vel underordnet for forum.
Er der ikke én eneste af kabbalisterne, der har en øvre tolerancegrænse for hvad der kan fyres af? At kablerne fx. lyder bedre, når de hviler på fyrre- end på bøgepinde e.l.? Har I ikke også en grænse, hvor I siger "arj, nu er han eddermame for langt ude" - eller sluger I alt råt?
Hvis debatten er uden for din tolerance/forståelse, er du tilgivet....
|
|
|
Uagtet denne "Pia Kjærsgård" tendens enkelte hørehæmmede personer ligger for dagen, er vi da heldigvis mange der kan høre forskel på kabler, forskel på nye og tilspillede, forskel på elektronik, forskel på opstilling, oma. Og disse elementer er en stor del af charmen ved vores fælles hobby: Hifi & Musik Så kunne vi ikke blive fri for disse bøvsende indlæg, der kun har hån til overs for andre, der har andre erfaringer, end lige de mest elementære? Frit udsyn og tilhørende indstilling kan anbefales. Prøv det....
P.S. Shraz´s kone er yngre end min, men min er ægte blondine __________________ My other toy has tits.
|
Til top |
|
|
shras Forum Bruger

|
Sendt: 16 September 2005 kl. 13:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
gl.jas skrev:
P.S. Shraz´s kone er yngre end min, men min er ægte blondine |
|
|
Hallo! Det er min!!!!
__________________ MVH Søren
|
Til top |
|
|
shras Forum Bruger

|
Sendt: 16 September 2005 kl. 13:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Off-topic:
Må jeg forresten anbefale den gode gl.jas at afprøve Shakti-sten og/eller rotten på dit setup. Jeg har (kort) lyttet til begge, og jeg føler mig ganske overbevist om at de passer rigtigt godt ind i dit lydideal...  __________________ MVH Søren
|
Til top |
|
|
MGPProjectS Forum Bruger

|
Sendt: 16 September 2005 kl. 14:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
gl.jas skrev:
Uagtet denne "Pia Kjærsgård" tendens enkelte hørehæmmede personer ligger for dagen, er vi da heldigvis mange der kan høre forskel på kabler, forskel på nye og tilspillede, forskel på elektronik, forskel på opstilling, oma. Og disse elementer er en stor del af charmen ved vores fælles hobby: Hifi & Musik Så kunne vi ikke blive fri for disse bøvsende indlæg, der kun har hån til overs for andre, der har andre erfaringer, end lige de mest elementære? Frit udsyn og tilhørende indstilling kan anbefales. Prøv det....
|
|
|
Nogen bestemt du tænker her? __________________ Mvh. MGP
|
Til top |
|
|

Sven tager en pause!
|
Sendt: 16 September 2005 kl. 14:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
hån til overs for andre, der har andre erfaringer, end lige de mest elementære
næ, det er da ikke hån at påstå, at folk tager fejl, vel? Jeg beskæftiger mig professionelt med folks indbildninger, så hvis vi snakker min eller din virkelighed, tror jeg at jeg er på hjemmebane, sorry,
|
Til top |
|
|
Kurt von Kubik Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 5656
|
Sendt: 16 September 2005 kl. 15:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Båt der da! Sikke bølgerne går her i tråden. "Jeg beskæftiger mig professionelt med folks indbildninger"
Jeg er lider heldigvis slet ikke af indbildning, jeg er naturligvis fra naturens hånd den klogeste  . Så hør nu venligst efter  eller tag brillerne på i det mindste  . At nogle personer oplever noget og andre noget andet, kendes jo fra mange situationer. Vidneudsagn kan f.eks. være vidt forskellige fra person til person, selvom de så det samme. Det der skal transpireres lidt for at finde ud af, er om man snyder sig selv. Jeg ved næsten ikke hvor mange gange det er lykkes mig - specielt for år tilbage -, at fortælle nogle gamle hifirøvere om, at nu havde jeg sgu fundet noget der sparkede røv, så drøbelen blev brun. Det viste sig aldrig at være sandt - aldrig. Hver eneste gang havde jeg fuppet mig selv. Og hvis der er noget jeg ikke gider, så er det lige det. Det har lært mig, at man f.eks. aldrig skal sætte et kabel på, lade det sidde 14 dage,hive det af igen og sætte et andet på og så lytte. Så hører du ikke forskellene på kablerne, men i stedet forskellen på 2 kabler og hertil forskellen på kontaminationen af kontaktfladerne - det duer ikke. Man skal gå grundigt til værks - virkelig grundigt, ellers er det ingen nytte til. Hvis man gerne vil lytte om der er forskel på gamle og nye komponenter af bestemte slags, så bør man bruge f.eks. det ene kabel en tid. Hive det af igen, rense kontakterne og gøre det samme på det nye kabel. De skal altså have helt ens betingelser, så vurderer man forskellen på 2 kabler alene. Jeg må sige, uden at pege på nogen bestemt person, at jeg ikke iagttager den grundighed blandt nørder generelt. Resultaterne bliver derfor ofte ubrugelige. Man ser endda nørder forsøge, at lytte på forskelle mellem komponenter, hvor de flytter på volumenkontrollen imellem afprøvningerne. Hvis man vil gnave sig ind til det der reelt er forskellen mellem 2 dimser, så bør man sørge for, at alt andet er 100% lige. Hvis man eksperimenterer over længeretid, så hold også øje med temperaturen i lokalet - varm luft har det med at opføre sig som varm luft  . Tro mig, det sidste kenderjeg noget til, min klasse A Børge gør en væsentlig forskel på klimaet her i casa cm3, og dermed også på lyden, når den har kørt lidt længe. Men i øvrigt: Så synes jeg det er lidt friskt med synspunkter fra den strengt videnskabelige skole, ligesom det er skægt at læse argumenterne fra subjektivisterne. Til Gl.Jas: Det der med a-b test, da vil jeg lige indsparke at c ikke er at foragte
|
Til top |
|
|

Sven tager en pause!
|
Sendt: 16 September 2005 kl. 16:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det morsomme er jo at bølgerne går højt, fordi der er en lille hørehæmmet amatør, der råber at nogen andre ikke har bukser på - det er meget meget slemt.
(selvom det er let at komme til at tabe bukserne med en ægte blondine inden for rækkevidde )
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 16 September 2005 kl. 17:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
jazzman skrev:
Det morsomme er jo at bølgerne går højt, fordi der er en lille hørehæmmet amatør, der råber at nogen andre ikke har bukser på - det er meget meget slemt.
(selvom det er let at komme til at tabe bukserne med en ægte blondine inden for rækkevidde ) |
|
|
Jamen der har vi jo så forklaringen på Gl. Spas til tider mangelfulde påklædning  . Men i øvrigt kender jeg en fin gut, som arbejder på en høreapparatfabrik. Måske han kan hjælpe lidt med noget diskret hearing aid, når du engang får bukser på  Men så forøvrigt da, så er det da dejligt med lidt bølgegang, specielt når det er i barmen på en fager blond frøken  .  Om man så kan høreeller ej, sålad os få lidt velbegrundede argumenter smidt ud i cyberspace
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 17 September 2005 kl. 01:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
jazzman skrev:
Lære hvad? Hans påstande er fuldstændigt u-underbyggede. Min mod-påstand (som kan testes): jeg kunne skifte alle hans netkabler uden at han havde en jordisk chance for at høre det, hvis han ikke havde set at jeg rodede med kablerne. Problemet er jo at han er sin egen kontrolperson. Sådan kører det ikke, når man foretager psykologisk testning i den store virkelighed, sorry.
Er der ikke én eneste af kabbalisterne, der har en øvre tolerancegrænse for hvad der kan fyres af? At kablerne fx. lyder bedre, når de hviler på fyrre- end på bøgepinde e.l.? Har I ikke også en grænse, hvor I siger "arj, nu er han eddermame for langt ude" - eller sluger I alt råt? |
|
|
Båt i hytten! Det der med om man på absolut plan, kan høre om det ene eller detandet kabel er på, mener jeg godt kan lade sig gøre, det er dog ikke lige meget hvilket det drejer sig om. Der kan nemlig godt være enkelt elementer i en kæde, som man bare genkender med det vuns, pga. at de er så karakteristiske. Rørforstærkere kunne være én ting, men også andre ting. Som eks. kan jeg nævne, at jeg forleden var til en demo af en ny HT, som jeg ikke vil nævne navet på. OK! Det var noget med næsten at Explodere  SA de  . For dem der kender lidt til karakteristisk lyd, så vil jeg nævne, at det blev drevet af et Primare set-up, som var hægtet sammen med kabler fra NO inkl. netkabler, HT kablerne ved jeg ikke hvad var for nogle, de var aflange i faconen og snoet sammen af 2 enkeltledere. Lyden fra det set-up kunne jeg jo ikke vide noget om, idet jeg aldrig havde hørt HTén spille. Den samlede lyd bar dog i den grad præg af NO, spikes og Coldrays som jeg kender deres virkning. Hvis anlægget havde stået bag et tæppe, ville jeg helt sikkert have skudt på, at NO var med. Resten ville jeg nok ikke have kunnet gætte noget af, men lige NO lyd var der bare helt sikkert, ligesom det var meget tydeligt, at der blev anvendt spikes. Efter en tid, havde jeg det som om, at jeg havde talt i telefon i 2 timer, men blot på begge ører. De var simpelthen brændt varme  . Det var egentlig ikke fordi der blev spillet særligt højt - ind imellem jow, men ikke så det var det der belastede. Det var endda heller ikke polyprutmembraner i højttaleren. Jeg sad dog i trykmax, men normalt generer det ikke mig, for det gør jeg også til en vis grad i casa cm3. Det jeg blev udsat for, var tydeligvis en højttaler, der simpelthen nægter at spille klart før der skrues højt op - det er nærmest kedeligt almindeligt - hertil var der noget der ikke var aperiodisk helt nede lige midt i mellemtonen og igen ved den halve og én gang til. Doingggggg! Jeg gider ikke sige hvor det kommer fra, men i malignitet tangerer det et vaskeægte BÅT  . (fordem der ikke kender hostorien im båttet, kan jeg kort informere om, at det er en lyd der fremkommer, når man bruger hårde membranmaterialer i bas/mellemtone enheder. Nogen kan høre den, andre kan ikke. Målemæssigt optræder den som uregelmæssigheder i tidsdomænet.) Men når alt det så er sagt, så er det klart, at mange valg bliver truffet, netop fordi man har valget og kun derfor. Mine netkabler kan jeg sagtens kende fra et standard netkabel, idet lyden fra dem er ganske karakteristisk. Det jeg så gerne vil sige er egentlig, at enkelte ting er nemme at genkende igennem et helt fremmed line-up endda, mens andre elementer er langt sværere at karakterisere. Jeg bilder mig f.eks. ind, at jeg på mindre end 10 min. kan afgøre, om der er FETs i et apparat eller ej.  Ikke desto mindre tror jeg overhovedet ikke, at jeg kan hørenoget som helst, som der ikke også er en logisk forklaring på.
|
Til top |
|
|
gl.jas Forum Bruger

Bruger siden: 19 Oktober 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1469
|
Sendt: 17 September 2005 kl. 11:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
jazzman skrev:
Og det tragiske er, når en selvbestaltet hifidommer uden bukser( underlig vane iøvrigt ), i den grad lever op til Zappa´s tese om ignoranter. Så bliver det særdeles slemt!!
(selvom det er let at komme til at tabe bukserne med en ægte blondine inden for rækkevidde )
(Mere sludder fra din kant. Rigtige mænd taber ikke bukserne. )
|
|
|
Men for at komme nogenlunde tilbage til sporet, har jeg just haft besøg af en rimelig kendt musiker, som med passende skepsis, var med på en netkabel-leg. Vi prøvede 3 forskellige netkabler: standard - DIY - Valhalla. Den korte konklusion: tydelig forskel på alle 3.....
__________________ My other toy has tits.
|
Til top |
|
|

Sven tager en pause!
|
Sendt: 17 September 2005 kl. 13:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
tydelig forskel på alle 3.....det er fint. Bare nu de vendte den rigtige vej 
Det sjove er at jeg, hvis jeg skulle bygge nyt hus, ville bede om egen sikringsgruppe til hifi. Netstøj er yt. Og netkabler kan sende støj over i signalkabler, si si. Så der kunne forskelle faktisk betyde noget! Bedre kabel, mindre udstråling. Men hvorfor betyder den sidste m ud af 40km noget for lyden derudover? Så er det jeg siger sóm Kubik, at en eller anden forklaring må ønskes.
og jeg har testet kabler. Jeg lånte en kuffert, og det dyre Nordost ht-kabel lød anderledes. Ikke bedre, og ikke ret meget anderledes. Kunne jeg spotte det blindt? Maybe, maybe not. Prøvede ikke. Forskellen var ikke flere tusinde kr. værd MEN DET ER DET NÅR MAN KØBER EN PICKUP.
Nogle af de yngre trådkombattanter er måske vokset op i en tid, hvor alle udsagn var lige gyldige. Men 2+2 har stadig samme svar, og uanset hvor meget oldchap&co river sig i håret, så eksisterer placeboeffekten, der gør at vi gerne vil tro på noget. Og den rammer os alle, uanset begavelse, indtægt eller religion. Det er et faktum, der ikke står til diskussion.
Men skulle nogen af de vrede unge mænd bo i Århus eller omegn, tager jeg gerne en kringle med til en kabeltest+kaffe. Så tager vi den derfra! Slut herfra.
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 17 September 2005 kl. 20:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
jazzman skrev:
Men hvorfor betyder den sidste m ud af 40km noget for lyden derudover? Så er det jeg siger sóm Kubik, at en eller anden forklaring må ønskes. Se det har jeg forsøgt et strykke tid. Den eneste forklaring på, at der overhovedet kan være forskel på netkabler, går nogelunde ud på, at apparaterne indbyrdes påvirker hverandre. Og det kan man godt føre bevis for at de gør. Men om detr er rigtig godt at de påvirker hinanden,eller at de ikke gør det, vil jeg ikke komme nærmere ind på. Jeg kan dog tilføje, at koblingen til lysnettet kan have indflydelse på stelstrømmene i uballanceret grej. Men at man bare skal hægte et tykt sølvkabel på, for at det bliver godtere, tror jeg særdeles næppe.
og jeg har testet kabler. Jeg lånte en kuffert, og det dyre Nordost ht-kabel lød anderledes. Ikke bedre, og ikke ret meget anderledes. Kunne jeg spotte det blindt? Maybe, maybe not. Prøvede ikke. Forskellen var ikke flere tusinde kr. værd MEN DET ER DET NÅR MAN KØBER EN PICKUP. Vil lige hertil sige, at forskellige set-ups har vidt forskellige evner til at afsløre differencer, hvilket kan spille ind. Men når det er sagt, så skal man bare overhovedet ikke regne med nogen som helst sammenhæng mellem pris og ydelse. For det meste har enkelte kabelfirmaer en bestemt kæphest, som er dyrekt ud i det ekstreme på de dyreste varianter. Om det så er godt, vil jeg ikke ind på. De NO kabler du har hørt, vil blive langt mere NO agtige, såfremt du hælder deres kabler på allevegne. De har et af de nemmest genkendelige lydidealer jeg lige kan nævne for kabler.
Men skulle nogen af de vrede unge mænd bo i Århus eller omegn, tager jeg gerne en kringle med til en kabeltest+kaffe. Så tager vi den derfra! Slut herfra.
Ung kan man vist ikke lige kalde mig mere, vel nærmest gammel og på tværs Men hvis du lover selv at spise kringlen, så skal jeg da gerne koge kaffen Så kan vi prøve hvordan en kuffert lyder! Jeg har en del kabler på lager, og du kunne jo medbringe dine egne også, eller måske du kunne låne for 6 millioner ét eller andet sted . Skal du høre mange netkabler,så er det snart, idet jeg har en stribe fra en meget flink leverandør til låns, men de skal snart returneres.
|
|
|
|
Til top |
|
|
tub61 Forum Bruger

Bruger siden: 29 November 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 1089
|
Sendt: 17 September 2005 kl. 23:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ærgeligt at man bor så langt fra århus for det var en lytte test jeg meget gerne ville overvære
Jeg har ikke en dyt forstand på om nogle kabler virkelig er bedre end andre, men jeg hælder meget til Jazzman om at der er meget TRO indvolveret når nan taler med de troende. __________________ BOSE lifestyle35 - Rega planer 25 - Rega Riia
Sennheiser HD650 - Sudgen Headmaster
Denon DCD3560 - Naim NAP140 , Naim NAC72
Audia flight 2 INT + CD 2 - VA Beethoven BG + Velodyne DD12
|
Til top |
|
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|