Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 22:49   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Positiv! (-: (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 23 Maj 2005 kl. 11:21 | IP-adresse registreret  

Jeg kan ikke lade være...

Lad os da skrive lidt om det positive på dette fantastiske forum, i stedet for de negative tendenser man ser hist og her.

Selv er jeg på (læs: online) hver dag for at søge info, have gode, behagelige dialoger og chatte/PB med mine "hifi-venner" som jeg har fået gennem dette site.

En rigtig god dag til alle!

Til top Vis L.B.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af L.B.

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 23 Maj 2005 kl. 11:24 | IP-adresse registreret  

God tråd....

Jeg bruger selv forummet til at samle inspiration og læse om nogle af de lækre sager som folk hiver hjem. Og så er der selvfølgelig den væsentligste faktor - at skrive sammen med de venner og bekendte jeg har fået herinde i tidens løb.

tonyax
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2003
Lokalitet: København
Sendt: 23 Maj 2005 kl. 11:38 | IP-adresse registreret  

har også brugt dette forum flittigt (for flittigt ifølge den bedre halvdel) og har selv høstet megen erfaring her igennem.

Specielt køb & salg delen har jeg benyttet meget for at prøve nye ting billigt.

så alt i alt en superside 

H/K & B&W snurrerundt
Til top Vis tonyax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tonyax

MichaelWB
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 23 Maj 2005 kl. 11:39 | IP-adresse registreret  

Det meste er da heldigvis godt her på Hifi4all. Det er dejligt der kan samles så mange personer, med så forskellige indgangsvinkler til denne hobby, uden der er større problemer end der er.

Noget af det jeg har mest udbytte af er, for det første at se hvad andre har og har gjort i deres stuer, hjemmebio'er osv. og det andet er at læse nogel af de mange forskellige spørgsmål og svar. Man kan heldigvis lære meget ved at komme her jævnligt

Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
Til top Vis MichaelWB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MichaelWB

Spurnaldo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2004
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 23 Maj 2005 kl. 11:42 | IP-adresse registreret  

Ren savle forum for mig.

Der er så meget lækkert udstyr og det er spændende at høre hvordan folk oplever forskellige ting, så man får masser af lyst til at høre forskelligt udstyr og få inputs til forbedringer i hjemmet.

Jeg ville savne dette forum MEGET hvis det ikke var der.

Til top Vis Spurnaldo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spurnaldo

Klan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 Maj 2003
Lokalitet: Fyn Syd
Sendt: 23 Maj 2005 kl. 11:43 | IP-adresse registreret  

Jeg forbløffes gang på gang over den viden der ligger spredt rundt i landet. Jeg læser aktivt næsten alt hvad der skrives. Jeg er ikke den store skribent selv, men hvis der blev talt hvor mange tråde jeg har læst i tidens løb er jeg vist ved at være oppe i superuser

Jeg lærer nyt musik at kende, jeg ser nye højttalere, jeg følger diskussionerne om ICE, rør, elektrostater og alt hvad der nok ender med at koste mig en formue 

Til top Vis Klan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Klan

kyhn
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 23 Maj 2005 kl. 12:09 | IP-adresse registreret  

Meget inspriration, nye venner, gamle venner, hvad kan man forlange mere

super site

Til top Vis kyhn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kyhn

kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 23 Maj 2005 kl. 14:15 | IP-adresse registreret  

jeg har leget med lyd en del år, men det var først da  jeg startede med et egentligt hjemme anlæg, at jeg fandt siden og blev rigtigt nysgerrig---- så har jeg siden hen fået hifi titis, og da det er en jungle derude, og alle sandheder i hifi åbenbart er relative, ja så er denne side det bedste bud.

der er mange forhold man skal tage i betragtning, nye ting at lære at kende og lytte til.

udover et indblik i hifi verdnen har det også bragt mig land og rige rundt, og mødt nye spændende mennesker.

og på grund af admins interesse i tysk industrimetal har jeg kunne få billeter inden de blev udsolgt...

diy delen er meget inspirerende, folks gå-på mod og iver er simpelthen overvældende!

lige nu bruge jeg sitet til at lære så meget nyt jeg kan, kombineret med gamle ting der måske skal revurderes eller helt tænkes om. der er mange kameler der skal sluges...

Brian7500
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 23 Maj 2005 kl. 14:41 | IP-adresse registreret  

L.B. skrev:

Lad os da skrive lidt om det positive på dette fantastiske forum, i stedet for de negative tendenser man ser hist og her.

Selv er jeg på (læs: online) hver dag for at søge info, have gode, behagelige dialoger og chatte/PB med mine "hifi-venner" som jeg har fået gennem dette site.

Vi er fuldstændig enige.

Jeg er også på hver dag, for at læse salgsannoncer, savle over jeres andres grej og blive klogere på hifi generelt.

Jeg synes generelt, at der er en rigtig god stemning. Selvfølgelig vil der altid være brokkehoveder som skal være negative. Men lad ikke dem ødelægge det for os andre.

Lad os i stedet nyde dette lille fritid og dyrke vores fælles interesse.

Brian7500

Til top Vis Brian7500's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brian7500

AndreasCB
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 December 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 23 Maj 2005 kl. 14:48 | IP-adresse registreret  

Jeg synes det er et mega godt forum til stort set alt inden for Hifi  Man kan se andres anlæg, vise sit eget frem spørge/få svar og købe/sælger ting! Synes det er alt for super 
Til top Vis AndreasCB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af AndreasCB

Mr. High Fy
Lukket konto
Lukket konto

Ønsker konto på standby

Bruger siden: 07 September 2003
Lokalitet: Ikke angivet
Sendt: 23 Maj 2005 kl. 15:05 | IP-adresse registreret  

L.B. skrev:

Jeg fik en lille chatter med dig. Det var da hyggeligt, samt mange af de andre gange jeg har været forbi chatten og hygget lidt der!

. Så er var det fedt at komme i kontakt med Karsten fra Studiosound.dk. Igennem ham fik jeg nemlig mulighed for at høre de fantastiske NUforce monotrin. (et sæt ER bestilt!!)

Men generelt er det da fedt at få mere viden om hifi og musik.
Et lille grin over Kubikken, eller anden mennesker der kan skrive nogle sjove gloser.

Der er to underholdnings ting i min lille verden jeg nødig ville undvære, og det er Bil Magasinet og HIFI4ALL!!!!!!!
Til top Vis Mr. High Fy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mr. High Fy

Zanetti
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 17 Marts 2004
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 23 Maj 2005 kl. 15:08 | IP-adresse registreret  

Jeg synes også det er et genialt forum dette her, hvis lige ikke findes!!

Jeg er stadig meget grøn indenfor HIFI og har meget at lære endnu, men er hjulpet rigtig godt på vej takket være dette forum. Der er heller ingen tvivl om at mit setup er resultat af jeres gode råd herinde. Alle bliver taget seriøst når man kommer med et sagligt indlæg. Mudderkastninger synes jeg er spild af tid, så dem vil I aldrig se mig deltage i...

Der er dog en negativ ting ved det herinde... det er stærkt vanedannende!!!

Det jeg måske kunne savne herinde er diverse guider til f.eks at købe det helt rigtige udstyr og måske endnu en vigtigere, guider til diverse opsætninger. Det kunne være opsætning af et korrekt 5.1 system, herunder hvordan skal forstærkeren indstilles, hvilke kabler skal der benyttes osv osv. Det kunne være opstilling og indstilling af en sub, kabelguider, diverse fejlsøgninger osv osv. Den samlede viden herinde er jo imponerende og masser af HIFI begyndere kunne få stor glæde af det. Det kunne jo laves sådan at man meldte sig frivilligt hvis man har viden om en bestemt emne. De kunne så samles i et samlet katalog.

Jeg synes der gøres et kæmpe og flot stykke arbejde for at holde alt dette kørende... så  herfra.

Til top Vis Zanetti's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zanetti

L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 Maj 2005 kl. 15:11 | IP-adresse registreret  

Mr. High Fy skrev:
Jeg fik en lille chatter med dig. Det var da hyggeligt...

Jamen lige over da

daniels
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Marts 2004
Sendt: 23 Maj 2005 kl. 15:20 | IP-adresse registreret  

Aldrig har jeg brugt så mange penge på HiFi siden jeg kom herind. Det lyder måske negativt, men er absolut ment positivt!

Alle de ideer der popper op hele tiden, det holder mig 100% beskæftiget i fritiden.

Selv i drømme er jeg begyndet at blande HiFi ind i det...
Til top Vis daniels's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af daniels

Bent L
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 23 Maj 2005 kl. 15:37 | IP-adresse registreret  

Godt indlæg LB, den får du  hvor 5 er max.

Nu er jeg jo også stadigvæk glad for min nyeste erhvervelse, som jeg måske ikke havde fundet hvis denne side ikke eksisterede, så du får lige en mere LB

Til top Vis Bent L's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bent L

L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 Maj 2005 kl. 15:42 | IP-adresse registreret  

Bent L skrev:
Godt indlæg LB, den får du  hvor 5 er max.

Nu er jeg jo også stadigvæk glad for min nyeste erhvervelse, som jeg måske ikke havde fundet hvis denne side ikke eksisterede, så du får lige en mere LB

Mange tak Bent

daniels skrev:
Aldrig har jeg brugt så mange penge på HiFi siden jeg kom herind. Det lyder måske negativt, men er absolut ment positivt!  

Det kender jeg kun alt for godt!

finn52
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 April 2004
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 23 Maj 2005 kl. 16:32 | IP-adresse registreret  

L.B. skrev:

God indfaldsvinkel til dette forum. Jeg har endnu ikke oplevet et "HiFi-problem", som jeg ikke har kunnet få hjælp til herinde! Og, jeg nyder at kunne hjælpe andre med deres "HiFi-problemer".

Til top Vis finn52's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af finn52

DKMIK
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Sendt: 23 Maj 2005 kl. 16:42 | IP-adresse registreret  

Hifi4all har været startside på min browser i lang tid nu, og jeg kunne kun ønske at de havde mere tid til at lave tests, eventuelt gruppetest af udstyr i samme prisklasse.
Til top Vis DKMIK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DKMIK

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 23 Maj 2005 kl. 16:53 | IP-adresse registreret  

Et samlested som forummet her, gør jo at man kommer i kontakt med en masse mennesker man ellers ville have svært ved at møde ellers. jo måske i kvickly osv, men der snakker man sjældent hifi med de andre kunder

Jeg har lært en del mennesker at kende, og mødt flere af dem der er bag brugernavnet. Det er nogle sjove ture man får, kan varmt anbefales!

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

daniels
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Marts 2004
Sendt: 23 Maj 2005 kl. 18:06 | IP-adresse registreret  

Det kunne være rigtigt sjovt med flere private træf, hvor man kan komme rundt og lytte lidt.

Dette er en absolut opfordring til alle der har lyst.

Selv regner jeg med at have mit grej klar i løbet af næste måned, så er der "åbent hus", til alle der er interesseret i at lytte til nogle anderledes løsninger.

Til top Vis daniels's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af daniels

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes