| Forfatter |
|
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
| Sendt: 23 Maj 2005 kl. 11:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan ikke lade være... 
Lad os da skrive lidt om det positive på dette fantastiske forum, i stedet for de negative tendenser man ser hist og her. 
Selv er jeg på (læs: online) hver dag for at søge info, have gode, behagelige dialoger og chatte/PB med mine "hifi-venner" som jeg har fået gennem dette site.
En rigtig god dag til alle! 
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 23 Maj 2005 kl. 11:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
God tråd....
Jeg bruger selv forummet til at samle inspiration og læse om nogle af de lækre sager som folk hiver hjem. Og så er der selvfølgelig den væsentligste faktor - at skrive sammen med de venner og bekendte jeg har fået herinde i tidens løb. __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
tonyax Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2705
|
| Sendt: 23 Maj 2005 kl. 11:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
har også brugt dette forum flittigt (for flittigt ifølge den bedre halvdel ) og har selv høstet megen erfaring her igennem.
Specielt køb & salg delen har jeg benyttet meget for at prøve nye ting billigt.
så alt i alt en superside __________________ Tony
H/K & B&W snurrerundt
|
| Til top |
|
| |
MichaelWB Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2993
|
| Sendt: 23 Maj 2005 kl. 11:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det meste er da heldigvis godt her på Hifi4all. Det er dejligt der kan samles så mange personer, med så forskellige indgangsvinkler til denne hobby, uden der er større problemer end der er.
Noget af det jeg har mest udbytte af er, for det første at se hvad andre har og har gjort i deres stuer, hjemmebio'er osv. og det andet er at læse nogel af de mange forskellige spørgsmål og svar. Man kan heldigvis lære meget ved at komme her jævnligt  __________________ Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3
Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
|
| Til top |
|
| |
Spurnaldo Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 191
|
| Sendt: 23 Maj 2005 kl. 11:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ren savle forum for mig.
Der er så meget lækkert udstyr og det er spændende at høre hvordan folk oplever forskellige ting, så man får masser af lyst til at høre forskelligt udstyr og få inputs til forbedringer i hjemmet.
Jeg ville savne dette forum MEGET hvis det ikke var der.
|
| Til top |
|
| |
Klan Forum Bruger

Bruger siden: 30 Maj 2003 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 229
|
| Sendt: 23 Maj 2005 kl. 11:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg forbløffes gang på gang over den viden der ligger spredt rundt i landet. Jeg læser aktivt næsten alt hvad der skrives. Jeg er ikke den store skribent selv, men hvis der blev talt hvor mange tråde jeg har læst i tidens løb er jeg vist ved at være oppe i superuser 
Jeg lærer nyt musik at kende, jeg ser nye højttalere, jeg følger diskussionerne om ICE, rør, elektrostater og alt hvad der nok ender med at koste mig en formue 
|
| Til top |
|
| |
kyhn Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3396
|
| Sendt: 23 Maj 2005 kl. 12:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Meget inspriration, nye venner, gamle venner, hvad kan man forlange mere
super site
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 23 Maj 2005 kl. 14:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg har leget med lyd en del år, men det var først da jeg startede med et egentligt hjemme anlæg, at jeg fandt siden og blev rigtigt nysgerrig---- så har jeg siden hen fået hifi titis, og da det er en jungle derude, og alle sandheder i hifi åbenbart er relative, ja så er denne side det bedste bud.
der er mange forhold man skal tage i betragtning, nye ting at lære at kende og lytte til.
udover et indblik i hifi verdnen har det også bragt mig land og rige rundt, og mødt nye spændende mennesker.
og på grund af admins interesse i tysk industrimetal har jeg kunne få billeter inden de blev udsolgt...
diy delen er meget inspirerende, folks gå-på mod og iver er simpelthen overvældende!
lige nu bruge jeg sitet til at lære så meget nyt jeg kan, kombineret med gamle ting der måske skal revurderes eller helt tænkes om. der er mange kameler der skal sluges... __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 23 Maj 2005 kl. 14:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
|
Lad os da skrive lidt om det positive på dette fantastiske forum, i stedet for de negative tendenser man ser hist og her. 
Selv er jeg på (læs: online) hver dag for at søge info, have gode, behagelige dialoger og chatte/PB med mine "hifi-venner" som jeg har fået gennem dette site.
|
|
|
Vi er fuldstændig enige.
Jeg er også på hver dag, for at læse salgsannoncer, savle over jeres andres grej og blive klogere på hifi generelt.
Jeg synes generelt, at der er en rigtig god stemning. Selvfølgelig vil der altid være brokkehoveder som skal være negative. Men lad ikke dem ødelægge det for os andre.
Lad os i stedet nyde dette lille fritid og dyrke vores fælles interesse. __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
AndreasCB Forum Bruger

Bruger siden: 28 December 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 436
|
| Sendt: 23 Maj 2005 kl. 14:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Mr. High Fy Lukket konto

Ønsker konto på standby
Bruger siden: 07 September 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 1117
|
| Sendt: 23 Maj 2005 kl. 15:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Zanetti Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 17 Marts 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1346
|
| Sendt: 23 Maj 2005 kl. 15:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes også det er et genialt forum dette her, hvis lige ikke findes!!
Jeg er stadig meget grøn indenfor HIFI og har meget at lære endnu, men er hjulpet rigtig godt på vej takket være dette forum. Der er heller ingen tvivl om at mit setup er resultat af jeres gode råd herinde. Alle bliver taget seriøst når man kommer med et sagligt indlæg. Mudderkastninger synes jeg er spild af tid, så dem vil I aldrig se mig deltage i...
Der er dog en negativ ting ved det herinde... det er stærkt vanedannende!!! 
Det jeg måske kunne savne herinde er diverse guider til f.eks at købe det helt rigtige udstyr og måske endnu en vigtigere, guider til diverse opsætninger. Det kunne være opsætning af et korrekt 5.1 system, herunder hvordan skal forstærkeren indstilles, hvilke kabler skal der benyttes osv osv. Det kunne være opstilling og indstilling af en sub, kabelguider, diverse fejlsøgninger osv osv. Den samlede viden herinde er jo imponerende og masser af HIFI begyndere kunne få stor glæde af det. Det kunne jo laves sådan at man meldte sig frivilligt hvis man har viden om en bestemt emne. De kunne så samles i et samlet katalog.
Jeg synes der gøres et kæmpe og flot stykke arbejde for at holde alt dette kørende... så   herfra.
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Maj 2005 kl. 15:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mr. High Fy skrev:
| Jeg fik en lille chatter med dig. Det var da hyggeligt... |
|
|
Jamen lige over da 
|
| Til top |
|
| |
daniels Forum Bruger

Bruger siden: 26 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3704
|
| Sendt: 23 Maj 2005 kl. 15:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Aldrig har jeg brugt så mange penge på HiFi siden jeg kom herind. Det lyder måske negativt, men er absolut ment positivt!
Alle de ideer der popper op hele tiden, det holder mig 100% beskæftiget i fritiden.
Selv i drømme er jeg begyndet at blande HiFi ind i det...
|
| Til top |
|
| |
Bent L Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 994
|
| Sendt: 23 Maj 2005 kl. 15:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Godt indlæg LB, den får du     hvor 5 er max.
Nu er jeg jo også stadigvæk glad for min nyeste erhvervelse, som jeg måske ikke havde fundet hvis denne side ikke eksisterede, så du får lige en mere LB __________________ Hilsen Bent
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Maj 2005 kl. 15:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mange tak Bent 
daniels skrev:
Aldrig har jeg brugt så mange penge på HiFi siden jeg kom herind. Det lyder måske negativt, men er absolut ment positivt! |
|
|
Det kender jeg kun alt for godt! 
|
| Til top |
|
| |
finn52 Forum Bruger

Bruger siden: 29 April 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1380
|
| Sendt: 23 Maj 2005 kl. 16:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
|
|
|
|
God indfaldsvinkel til dette forum. Jeg har endnu ikke oplevet et "HiFi-problem", som jeg ikke har kunnet få hjælp til herinde! Og, jeg nyder at kunne hjælpe andre med deres "HiFi-problemer".
|
| Til top |
|
| |
DKMIK Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 559
|
| Sendt: 23 Maj 2005 kl. 16:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hifi4all har været startside på min browser i lang tid nu, og jeg kunne kun ønske at de havde mere tid til at lave tests, eventuelt gruppetest af udstyr i samme prisklasse.
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 23 Maj 2005 kl. 16:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Et samlested som forummet her, gør jo at man kommer i kontakt med en masse mennesker man ellers ville have svært ved at møde ellers. jo måske i kvickly osv, men der snakker man sjældent hifi med de andre kunder 
Jeg har lært en del mennesker at kende, og mødt flere af dem der er bag brugernavnet. Det er nogle sjove ture man får, kan varmt anbefales!
|
| Til top |
|
| |
daniels Forum Bruger

Bruger siden: 26 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3704
|
| Sendt: 23 Maj 2005 kl. 18:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kunne være rigtigt sjovt med flere private træf, hvor man kan komme rundt og lytte lidt.
Dette er en absolut opfordring til alle der har lyst.
Selv regner jeg med at have mit grej klar i løbet af næste måned, så er der "åbent hus", til alle der er interesseret i at lytte til nogle anderledes løsninger.
|
| Til top |
|
| |