Emne: ICE indtryk ( Emne lukket)
|

|
Forfatter |
|
Toftdahl Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1593
|
Sendt: 21 Juli 2005 kl. 15:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kjeldsen.
Tro mig, det har absolut intet med AR at gøre, og tror mig, de ændringer fra den side har vi evalueret til hudløshed, og det giver ikke nogen positiv ændring i lyden, det kommer meget klart til udtryk i en test og ved sammeligninger. I det sammenhæng ville jeg nok foretrække standarmodulet uden disse ændringer.
Jeg har ingen kendskab til Tripath, men er altid åben for nyheder og vejen til bedre lyd - det er godt at have nogle gode oplevelser til gode.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
Til top |
|
|
Kjeldsen Branchemedlem

Kjeldsens forbindelser
Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 9389
|
Sendt: 21 Juli 2005 kl. 15:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Her er lidt nyt for loddemestrene:
http://listen.to/audioexperiment
så vidt jeg kan se på DIY org er det en UcD baseret konstruktion, men
andre kan sikkert gennemskue et diagram (jeg kan ikke), og fortælle
nærmere.
Og så er der en knap så ny en (Tripath):
http://www.41Hz.com
|
Til top |
|
|
blackhawk Forum Bruger

Bruger siden: 19 December 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1256
|
Sendt: 21 Juli 2005 kl. 16:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er stadig meget, meget glad for mine ICE AR eAR1001 monoblokke. Naturligvis har jeg ændret næsten alt omkring dem, idet blokkene var kernen i mit første rigtige Hifi anlæg. Men jeg har ikke ændret det hurtigere end at jeg har tid, lyst og lejlighed til at kontrollytte anlægget efter hver enkelt upgrade.
Jeg er meget glad for dynamikken, den relativt neutrale klang og ikke mindst kræfterne som gør at man ofte spiller meget højere end man egentligt aner. Den lave forvrængning glæder mig meget, og betyder at jeg sidder og vipper i takt. Det eneste jeg har fortrudt var at jeg gav slip på min elskede AR eAR Two, så i nær fremtid vil jeg købe en trekant til diskant og mellemtone, mens blokkene får lov til at håndtere bunden. Klangen af trekanten var i mine ører fænomenal i det øvre frekvenslag, mens bunden var lidt tilbagetrukken. Med en kombination af eAR Two og monoblokkene er jeg glad, tror jeg 
Når jeg så modtager mine meget savnede DCA Duelund Hifi4all højttalelere, så er jeg færdig med Fase 1. Men vi ved jo alle godt, at hifi er en fortløbende proces hvor man skyder mod et bevægeligt mål. Men jeg er MEGET glad for mine ICE amps  __________________ Med venlig hilsen
Aslak C. Vind
|
Til top |
|
|
Hurtig Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3070
|
Sendt: 21 Juli 2005 kl. 16:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kjeldsen skrev:
Her er lidt nyt for loddemestrene:
http://listen.to/audioexperiment
så vidt jeg kan se på DIY org er det en UcD baseret konstruktion, men andre kan sikkert gennemskue et diagram (jeg kan ikke), og fortælle nærmere. |
|
|
Denne konstruktion er grundlæggende opbygget som de fleste andre nye klasse-D forstærkere. Herunder ZAPPulse, UCD og ICEPower. ICEPower benytter sig dog af en dobbelt-loop topologi, hvilket man kan læse MEGET mere om i diverse AES-papers, som er frit tilgængelige fra ICEPowers HP.
I bund og grund benytter de alle en integrerende modulator, og så er resten af kredsløbet ret fastlagt.. selvfølgelig med mulighed for forskellige komponenter.
|
Til top |
|
|
Groove Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1787
|
Sendt: 21 Juli 2005 kl. 19:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Toftdahl skrev:
Kjeldsen.
Tro mig, det har absolut intet med AR at gøre, og tror mig, de ændringer fra den side har vi evalueret til hudløshed, og det giver ikke nogen positiv ændring i lyden, det kommer meget klart til udtryk i en test og ved sammeligninger. I det sammenhæng ville jeg nok foretrække standarmodulet uden disse ændringer.
Jeg har ingen kendskab til Tripath, men er altid åben for nyheder og vejen til bedre lyd - det er godt at have nogle gode oplevelser til gode.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
|
|
Mig bekendt er AR de eneste der modificerer modulerne og det er ifølge dig en forringelse 
Derimod er den modifikation som du ikke kan fortælle om sublim...og selvfølgelig væsentlig bedre en standarden? 
Jeg kan forestille mig hvorfor du agerer som du gør:
1) B&O (hvor du arbejder eller er tilknyttet) lancerer snart et "high-end" modul til de kræsne.
2) Vi vil snart se en ny ICE forstærker på det danske marked, der i lighed med AR modificere modulerne. Blot her med bedre lyd som resultat 
I begge tilfælde er du igang med at gøde jorden på normal vis...halve vinde, rygter og storslået lyd, bedre en alle andre, etc...
Men ingen facts, ingen henvisninger til hvordan og hvorfor....alkymisterne ville klappe i deres hænder hvis de ikke allerede var smuldret bort.
Tilbage står dine indlæg i denne tråd som en devaluering af standard ICE modulerne og diverse modificerede varianter.....hvorfor overhovedet skrive i tråden?
Iøvrigt skriver du vi og ikke du, hvem repræsenterer du ud over dig selv? __________________ "Gentlemen! You can't fight in here, this is the war room!"
|
Til top |
|
|
Basil Forum Bruger

Bruger siden: 27 Maj 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 187
|
Sendt: 21 Juli 2005 kl. 20:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej. Jeg ved ikke om det er Søren Bertrams største effektforstærker "Ghost" som Toftdahl tænker på, men den skulle lyde helt godt. http://www.audiokabel.dk/da-ghost.htm
Om Søren stadigvæk bruger Lundahl trafoer på ind og udgangssiden ved jeg ikke, men en sådan på udgangssiden skulle vist give mest.
Der skal dog eksempelvis bruges 2 stk 1000ASP pr. side, da de 2 moduler parallelkobles og dermed giver en meget strømstærk effektforstærker.
Så 4 moduler skal der bruges og Lundahl trafoerne er heller ikke helt billige og nemme at få fat i, men tanken har da strejfet mig at prøve det engang. Desværre er Icepower ikke færdigudviklet endnu, da båndbredden stadigvæk er begrænset i begge ender. En Nuforce er nok p.t. en bedre investering...
Til blackhawk: Jeg tror ikke, at du bliver skuffet over disse højttalere, jeg har endnu ikke hørt nogen bedre end disse, der bl.a også står i min stue...
Mvh Basil 
|
Til top |
|
|
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
Sendt: 21 Juli 2005 kl. 20:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Groove, du er ikke den eneste der ikke kan tage Toftdal seriøst!
Læs eks. denne tråd:
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=18003&P N=0&TPN=3
Toftdahl skrev:
ICEpower.
KBAndersen.
Jeg er glad for at høre du, at du også ønsker at tråden fastholdes til at omhandle ICEpower lyden, istedet for alt det fnidder enkelte tilføjer tråden.
Det her handler om god lyd og seriøs lyd, derfor er det ret trættende at skulle høre fra en enkelt person - om vores dårlige smag angående lyd og design.
Der er ingen tvivl om at Bertram har ramt den bedste lyd, og man behøver bestemt ikke at gemme kasserne væk.
Kigge vi på testen i HIGHfidelity nr.3 - 2004, er de jo også enige i at ASP1000 modulerne absolut spiller den mest åbne og musikalske lyd. Ligeledes har et meget stort forum i udlandet erkendt at ASP1000 modulerne spiller bedst, derfor producerer de udelukkende med dem som basis.
Disse ASP 1000 moduler giver også den mulighed at man kan hænge et ekstra A modul på, hvilket indebærer at dette A modul kan trække bas eller subben, disse (ekstra) A moduler er udelukkende fremstillet til sub og bas.
Vi har lagt et meget stort arbejde i at teste på de forskellige moduler under mange forskellige forhold, igennem et år. Disse test er ikke foretaget af mine venner som det påstås, men af anerkendte reference lyttere og folk med kendskab til lyd og referencer. Vi når alle til det samme resultat at ASp 1000 modulerne udgør det bedste grundlag for musikalitet og åbenhed i et større område end de andre og mindre moduler.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
|
|
|
Til top |
|
|
Kjeldsen Branchemedlem

Kjeldsens forbindelser
Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 9389
|
Sendt: 21 Juli 2005 kl. 20:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skal vi ikke lige droppe personfnidderet, det kan og bør holdes i
personlige beskeder. Der er ingen grund til at trække udsagn fra
tidligere tråde ind her.
|
Til top |
|
|
Peter Pan Lukket konto

Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
Sendt: 21 Juli 2005 kl. 20:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jørgen Toftdahl
Når jeg læser dette, og ser din blå tekst i top og bund, er jeg, og jeg skriver jeg, sikker på at dette er dit værk.
GHOST modellen er storebror til BEAST.
GHOST er en 'statement' forstærker, absolut helt på referenceplan på alle niveauer. GHOST is a 'statement' amplfier, absolute reference quality on all levels. Prisen er 25.000 dkk pr monotrin incl moms. Kabinetterne taler deres tydelige sprog om kvalitet. Top- og bund- pladerne er fræset ud i 15 mm massiv aluminium. Toppladen og front pladen ( som følger kabinettets buede form ) er beklædt med førsteklasses skind af bedste møbelkvalitet. Price is dkk 20.000 (without taxes). Cabinets are made of 15mm massive alumina, formed in CNC machines. Exterior is in leather finish.
Ring til Søren og hør mere... Telefon: (+45) 54 82 24 45, mail: bertrams@mail.dk
Hérunder et par detaljer fra kabinettet, samt uddrag fra en testlytter's kommentar på Hifi4all:
Bruger siden: 07 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland Status: Offline Indlæg: 303
|
Sendt: 19 Maj 2005 kl. 23:43 | IP-adresse registreret |
|
|
Ghost forstærkere
Jeg har med stor interesse læst de forskellige indlæg - med kommentarer om madkasser og lydmæssige udtalelser med ICEpowers diverse mangler. Som det nok er mange bekendt her i forummet, fra adskillige indlæg og debatter, har jeg lyttet til stort set alle de fabrikater og udgaver der findes af ICEpower forstærkere, ligesom jeg har deltaget i et utal af forsøg og test opstillinger. Disse mange forsøg, opstillinger og test viser klart at ICEpower forstærkerne i de almindelige udgaver fra AR, Bertram, JJAZ og Embla eller hvad de nu måtte hedde, ikke er den store musikalsek oplevelse, men bedst kan betegnes som en god forstærker til pengene. Jeg må dog sige - da jeg blev præsenteret for Bertrams nyeste udvikling inden for ICEpower forstærkere - GHOST, sad jeg og kiggede længe på det flotte design - det er så flot og stilrent når man står over for produktet. Som jeg opfattede det, kan de fås i forskellige designs, her tænkes på læderbeklædningen. Det vil være fast med læder på toppen, derudover kan man vælge farverne brun eller sort læder, hvad angår frontpladerne kan man vælge den med læder frontplade eller en hamrende flot aluminiums front - uden læderbeklædning. De GHOSTer jeg blev præsenteret for stod med læder på toppen og med de meget flotte aluminiums fronter - hvilket jeg personligt syntes er det flotteste og ualmindeligt smukt. ( Jeg gentager - de designmæssige varianter er som jeg opfattede det, jeg taler ikke på Bertrams vegne). Men da der blev tændt op for musikken, var jeg for første gang i mit lange Hi-Fi liv ved at falde ud af sofaen, og al kritik af ICEpower lyd inklusiv min egen meget kritiske indstilling til ICE lyden, må med disse nyudviklede GHOSTER klart tilbagevises. Aldrig har jeg hørt nogen effekt forstærker med så meget kontrol, flot musikalitet og åbent et lydbillede - man oplever det ganske enkelt som om man står foran en fuldstændig naturtro live scene, med de flotteste stemmer. Perspektiv og rum samt detaljer flød i en lind strøm. For ikke at glemme bund og bas, det er i fuldstændig kontrol og kan spille dybt ned i kælderen, uden at det bliver for meget eller for lidt - og som sagt med en forrygende præcision og kontrol. Selv i sammenligning med 2 meget dyre ICEpower mono blokke til 300.000,00 kroner fra (censureret ), erfarer man, at man sidder foran nogle GHOST forstærkere, baseret på ICEpower ASP 1000, der lammetæver alt andet ICEpower lyd, og jeg tror for den sags skyld også det meste andet grej. Dertil skal det så også siges, at det er jo også en anden pris end de sædvanlig lavpris ASP 1000 baserede prisforstærkere - men de er alle pengene værd og meget andet grej er langt dyrere. Som sagt ovenfor, efter at have lyttet til og testet alle de forskellige ICEpower baserede effektforstærkere igennem det seneste år, så er der ingen tvivl om, at den metode Bertram er nået frem til, for indeværende er nødvendigt for at få den ægte og rigtige musikalitet frem med ICEpower modulerne - ICEpower er i sin oprindelse en analog forstærker og nu spiller den for første gang som en rigtige analog forstærker.
Ja det var noget af en "kamel at sluge" for en hård ICE kritikker. Og til den udtalelse jeg så om madkasser - så kan jeg kun sige, at jeg fandt alle mine livretter i madkassen .
Og jeg håber virkelig, at man på et senere tidspunt, her i Hifi4all, vil bringe en test af dem.
Med venlig hilsen
( debattør fra HiFi4all ) |
Jeg har et ASP ICEpower stereo trin på 2+500 W, som hedder IP205KW Stainless. Jeg er efter ca. 6 mdr. stadig rigtig glad for den store lyd forbedring jeg har opnået med dette trin. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
Til top |
|
|
Toftdahl Forum Bruger

|
Sendt: 21 Juli 2005 kl. 21:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
ICEpower indtryk.
Tråden var så vidt jeg husker ment som indtryk med og fra ICEpower erfaringer, ikke den personifisering elelr alt det fnidder som enkelte altid har hang til, gang på gang.
BASIL - Ramt helt forkert, to moduler og ICEpower og Lundahl trafoer, sikke noget vrøvl, det har inet hold i virkeligheden. Iøvrigt er den med NUforce ikke helt holdbar, de er bestemt ikke helt på toppen og uden problemer.
GROOVE - Ramt helt forkert, jeg fortalte om mine oplevelser med ICEpower, efter 2 års test af de forskellige, samt arbejde med dem ang. modificering. Jeg arbejder ikke hos ICEpower og der kommer heller ikke et nyt supermodul. Ligeledes var det ikke nogen form for at gøde jorden. Slutteligt - skal jeg ikke reklamere for noget i tråden eller anbefale noget - tråden handlede alene om erfaringer og indtryk - så skudt langt forbi. GROOVE hvad er dine erfaringer og oplevelser i forsøgene med ICEpower??
Svend P - ramt helt forkert, det du henviser til, mener jeg stadig og som jeg også starter med at forklare i min indledning, ICEpower i standard udførelse er ikke til HI-FI og ikke ment til HIFI, og det spiller med et slør og slet ikke musikalsk. At du ikke kan tage det seriøst, det tror jeg ikke nogen kan bruge til noget, jeg ved ikke lige hvad der er galt i at have en mening og tonsvis af erfaring med ICEpower - ligesom jeg ikke har generet dig eller nogen andre - vær glad for musikken og de glæder den giver, alt det negative kan ingen bruge. Måske du har en masse oplevelser eller erfaringer med ICEpower som vi kan bruge???
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 21 Juli 2005 kl. 21:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
"...jeg taler ikke på Bertrams vegne"
Den som fisen lugte kan.... __________________ "Gentlemen! You can't fight in here, this is the war room!"
|
Til top |
|
|
Toftdahl Forum Bruger

|
Sendt: 21 Juli 2005 kl. 21:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan.
Helt forkert - det du ser mit navn på står jeg altid ved, at andre begynder at bruge det blå, det er ikke lige mit problem.
Det sidste du bringer - hvor jeg tester nogle forstærkere fra en producent, ja de udtalelser står jeg ved, og jeg står også ved at de spiller forrygende. Men hvad har det lige med denne tråd at gøre, som handler om ICEpower erfaringer og indtryk - jeg forstår ikke helt din motivation for at skrive den slags????
Er det forbudt at have lang erfaring og viden om ICEpower, er det forbudt at teste en masse på de forskellige produkter, og er det forbudt at skrive om det, når nu nogen spørger??? Det står alle frit for at gøre det samme, hvis de har mulighederne.
Jeg må sige jeg er forbavset over enkeltes udfald, som intet har med tråden at gøre.
med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 21 Juli 2005 kl. 21:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har endnu ingen erfaringer med ICE, derfor denne tråd...
Hvis du er så fri og uafhængig og gerne vil snakke erfaringer private imellem, hvorfor så ikke komme med nogle hints om hvad der er ændret på modilerne?
Eller er formålet med dine indlæg udelukkende at du senere skal redigeres ind i markedsføringsmateriale?
Jeg har tidligere opfattet Bertams som et rimeligt serøst foretagende, men det er et overstået kapitel nu, når han kan finde på at delagtigøre hans potentielle kunder med den slags  __________________ "Gentlemen! You can't fight in here, this is the war room!"
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 21 Juli 2005 kl. 21:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Toftdahl skrev:
Peter Pan.
Helt forkert - det du ser mit navn på står jeg altid ved, at andre begynder at bruge det blå, det er ikke lige mit problem.
Det sidste du bringer - hvor jeg tester nogle forstærkere fra en producent, ja de udtalelser står jeg ved, og jeg står også ved at de spiller forrygende. Men hvad har det lige med denne tråd at gøre, som handler om ICEpower erfaringer og indtryk - jeg forstår ikke helt din motivation for at skrive den slags????
Er det forbudt at have lang erfaring og viden om ICEpower, er det forbudt at teste en masse på de forskellige produkter, og er det forbudt at skrive om det, når nu nogen spørger??? Det står alle frit for at gøre det samme, hvis de har mulighederne.
Jeg må sige jeg er forbavset over enkeltes udfald, som intet har med tråden at gøre
med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
|
|
Det er da yderst relevant eftersom dine "erfaringer" og din viden (du ikke vil dele) ikke er mere informativ end en skuespiller i en vaskepulverreklame 
Lav din egen tråd om bertrams fortræffeligheder og sign op som branchemedlem __________________ "Gentlemen! You can't fight in here, this is the war room!"
|
Til top |
|
|
Toftdahl Forum Bruger

|
Sendt: 21 Juli 2005 kl. 21:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Groove
Hvem taler på Bertrams vegne - jeg taler på egne vegne og egne erafringer, hvilket jeg altid vedstår mig, glem alt det volapyk og fise snak.
Og så er det ikke min opgave at føre indlæg om producenters tekniske specifikationer, det kan og må de selv gøre. Jeg skal ikke dele disse specifikationer med nogen, det være sig den ene producent eller den anden, det ville jo være helt ud i hampen, at gøre den slags. Men når man tester ting i det omfang som jeg gør, så kan det ikke undgås at ting relateres lidt til en producent, ganske som alle andre gør. Det vrimler med anbefalinger og erfaringer samt link til alt muligt - jeg må bare ikke sige 2 ord eller have nogen erfaring.
Jeg sagtens være stolt af danske producenter og deres succes, så er det uanset om det er System Audio eller Densen eller hvem det nu måtte være. Vær glad og positiv - det gør da ikke så ondt at andre har lidt succes, jeg glædes over dte hver dag, når andre kan noget jeg ikke kan, jeg kan kun lære af det.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
Til top |
|
|
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
Sendt: 21 Juli 2005 kl. 21:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Toftdahl skrev:
Jeg må sige jeg er forbavset over enkeltes udfald, som intet har med tråden at gøre.
|
|
|
Det vi forundres over er blot, at du det ene øjeblik lovpriser ICE, og det næste synes det ikke er lavet til hifi.
Mine egne indtryk af ICE står bl.a. at læse i denne tråd. Jeg er desværre for doven til at skrive dem her i tråden igen:
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=24097
|
Til top |
|
|
Toftdahl Forum Bruger

|
Sendt: 21 Juli 2005 kl. 21:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Svend P.
Jamen jeg gør da nøjagtigt det samme i denne tråd - noget er mindre godt og andet er rigtig godt.
Endelig skal man jo ikke være bange for at indrømme at ting kan ændre sig, samt at man med tiden og udviklingen også selv kan blive klogere, det står jeg klart ved - og for egen del er jeg blevet meget klogere og har ændret mit syn radikalt i takt med udviklingen og min lange erfaring og arbejde med ICEpower, fra mange sider og på mange måder. Var det ikke sådan, at man kunne udvikle sig og arbejde med tingene og deraf også ændre holdning og stå ved dette, så kørte vi stadig rundt med hest og vogn.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
Til top |
|
|
Basil Forum Bruger

|
Sendt: 21 Juli 2005 kl. 21:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tja, jeg gider næsten ikke... Men Kære Jørgen Toftdahl, når du siger det jeg skriver er noget vrøvl, så må jeg jo reagerer.
Hvad er det der er noget vrøvl?
Det er da korrekt, at Søren Bertrams Ghost beståer af 2 stk parallekoblede moduler pr. side om han så stadigvæk bruger Lundahl trafoer ved jeg som jeg også skriver ikke.
Jeg savner somregel noget mere konkret i mange af de tråde du skriver, istedet for alle de postulater du ofte kommer med.
Kom dog med noget konkret og info, i stedet for altid at være så hemmeligshedsfuld, jeg deler da gerne udaf mine tweak og informationer, men sådan er vi jo så forskellige.
Mvh Basil
|
Til top |
|
|
Toftdahl Forum Bruger

|
Sendt: 21 Juli 2005 kl. 21:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Basil.
Pladder og rent pladder - Bertrams GHOSTER består ikke af to moduler pr. monotrin. Det er rent vrøvl og fordrejning at fremføre samt påstå den slags. Jeg er ikke hemmelighedsfuld, jeg kan bare ikke sidde og udbasunere producenetrs tekniske specifikationer - det er ikke min opgave og ville være dybt utroværdigt. Jeg går op i lyd og god lyd, så det er altid konkret når jeg øser af de lydmæssige erfaringer og oplevelser, fra de mange test og forsøg.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
Til top |
|
|
Basil Forum Bruger

|
Sendt: 21 Juli 2005 kl. 22:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå, kan jeg så bare skrive. Men så må Søren Bertram nu have ændret radikalt på Ghost, for i min tidligere korrespondance med ham, så skulle hans topmodel netop indeholde 2 stk 1000ASP pr. side og hvis det nu er usandt, så beklager jeg dette.
Nej, du er ikke særlig god til at udbasunere dine tweak og erfaringer, især indenfor Icepower eller Zappulse, men det er ikke ensbetydende med, at det ikke kan forbedres, man har jo lov til at håbe...
Det var så slut herfra.
Mvh Basil.
|
Til top |
|
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|