Emne: ICE indtryk ( Emne lukket)
|

|
Forfatter |
|
Toftdahl Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1593
|
Sendt: 22 Juli 2005 kl. 21:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kjeldsen
Man kan ikke umiddelbart ændre så meget efter egne specifikationer på ICE modulerne - altså få B&O til at gøre sådan. Forstået på den måde, ændringer der ville give bedre lyd i HIFI sammenhæng, det gør de ikke. Men jeg forstår klart hvad du mener, og det ville være dejligt hvis det forholdt sig sådan. Var det sådan, havde jeg selv et par gode ideer til sagerne.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
Til top |
|
|
270961 Lukket konto

Konto lukket efter anmodning fra bruger
Bruger siden: 05 Juni 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 889
|
Sendt: 23 Juli 2005 kl. 14:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Jørgen Toftdahl
Mht til den omtalte demodag hos mr. Highend så må du ikke misforstå. Jeg synes dog der manglede lidt dynamik...det lød absolut ikke dårligt...det var faktisk ret godt...også med blot 2 monotrin...og jeg er absolut ikke afvisende mht ICE. Man kan få ret god lyd for færre penge end tilsvarende "analog", hvis vi taler om grej der ikke er så dyrt, det har jeg hørt, men det kræver stadig et godt match til de øvrige ting. Men i tilfældet Mr. Highend er det svært at sammenligne noget fremragende med noget der er fremragende i forvejen. I hans tilfælde er hans Proceed HPA 2 altså bedre end ICE, mens Lamm-forstærkerne, som han også har prøvet, spillede lige ind i hjertet på os alle der har hørt det og bedre end alt andet vi har hørt.
Hvis jeg idag skulle starte med nyt stereogrej ville ICE helt sikkert stå på den øverste del af ønskesedlen, dels for det lave strømforbrug og pris, men også for lyden og jeg ved de matcher Martin Logan særdeles godt.
Mvh
Dr. Lyd
|
Til top |
|
|
henrikb Forum Bruger

Bruger siden: 13 Maj 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 211
|
Sendt: 23 Juli 2005 kl. 14:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej !
hvis jeg skulle se mig om efter nye signalkabler,for på den måde at kompencere for den manglende dynamik jeg savner, er der så et par forslag derude til noget omkring en tusse, hva med hjemmelavede kabler ? med en bomulds strømpe om, er der nogen der har erfaringer. lige nu benytter jeg audioquest emerald mellem forstærkerne og cd,er for varm i deres spillemåde til de nye forstærkere,ønsker noget der er mere neutralt, og masser af dynamik
mvh
henrik
|
Til top |
|
|
270961 Lukket konto

|
Sendt: 23 Juli 2005 kl. 15:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Kabler er jo et meget individuelt valg. Men dit Emerald kender jeg, da jeg selv har spillet med et sådant mellem CD og forstærker......og faktisk har prøvet det for nylig. I mine ører er tiden er løbet fra det.....det er meget stramtlydende og åbner ikke lydbilledet nok op efter dagens standard. Det er nok kablet der "klemmer" din lyd lidt.
Taralabs lidt billgere kabler er ganske gode.
Mvh
Dr. Lyd
|
Til top |
|
|
henrikb Forum Bruger

|
Sendt: 23 Juli 2005 kl. 15:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
til dr.lyd
tara labs kender jeg også fra samme "tidsperiode" som det jeg har, tara l. synes jeg også er mere neutralt end audioq. hva for tara l er spændende i en moderat prisklasse ?
mvh
henrik
|
Til top |
|
|
270961 Lukket konto

|
Sendt: 23 Juli 2005 kl. 19:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
[QUOTE=henrikb]
til dr.lyd
tara labs kender jeg også fra samme "tidsperiode" som det jeg har, tara l. synes jeg også er mere neutralt end audioq. hva for tara l er spændende i en moderat prisklasse ?
mvh
henrik
Hej Henrik
Jeg bryder mig ikke så meget om taralabs dyre kabler, men jeg har heller ikke hørt dem alle, men det der slog mig var at de lidt billigere lød fremragende og de noget dyrere ikke har så meget at byde på med hensyn til præcision. Men det er en personlig smag. MIT passer mit gemyt godt...det er jo også en mulighed.
Mvh
Dr. Lyd
|
Til top |
|
|
Alex E Nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2051
|
Sendt: 23 Juli 2005 kl. 19:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kimber PBJ vil være en overkommelig udgift samt rimeligt neutralt og dynamisk.
|
Til top |
|
|
blackhawk Forum Bruger

Bruger siden: 19 December 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1256
|
Sendt: 23 Juli 2005 kl. 19:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har nu aldrig registreret nogen mangel på dynamik på mine ICE blokke. Men jeg har haft ekstrem god succes med Duelund sølvkabler, selvom det måske er udover dit budget. Det ville også være et interessant valg i et forum, der helst kun bruger det kendte, gerne med dyre fine navne 
Men det er klart at et kabel ikke kan give dynamik som ampen mangler. __________________ Med venlig hilsen
Aslak C. Vind
|
Til top |
|
|
henrikb Forum Bruger

|
Sendt: 23 Juli 2005 kl. 20:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg er enig i at et kabel ikke kan kompencere for manglende dynamik i en forstærker eller signalkilde,men det kan ihvert fald hjælpe på vej, mine nuværende kabler(signal &ht. kabel) er i hvertfald medvirkene til at "bremse" dynamikken,de t er audioq - emerald signalkabler og audioq - clear 3 højtt. kabel,de er musikalske og med en lidt tilbagelændet spillestil, tara labs husker jeg som mere neutrale og dynamiske, grunden til jeg valgte audioq dengang(8 år siden) var at det passede til mit daværende grej. men det er vel også på tide at komme videre, har for nogen år siden ellers gjort gode erfaringer med hjemmelavede kabler,specielt nkt solid core kun til bassen,men det ønsker jeg ikke da mine nuværende ht er focal jm lab 907 be, og det er med kun et sæt terminaler,så der skal et kabel på som er et fornuftigt kompromis,som tilgodeser det meste,men også er dynamiske, sikkert store krav når man ikke vil ofre alverden(skal til at købe hus).
mvh
henrik
|
Til top |
|
|
henrikb Forum Bruger

|
Sendt: 23 Juli 2005 kl. 20:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
til blackhawk !
den dynamik du har i dine 1001ère, skyldes det duelund kabler ? er det både signal og ht.kabler eller hva ? er det ikke også en kombination af din 3560èr og dine kabler,for din cd er jo en multibit, er de ikke ret hurtige og dynamiske i deres spillemåde
kom venligst med nogen "kabelinput´s" så jeg kan blive bedre kørende
mit grej er:
ar ear 1001 aragon 24k sp
primare cd21(skal skiftes ud med noget andet,er for pæn i sin spillemåde)
focal jm lab 907 be
dynaudio sub 250
audioquest emerald 1m. og 60cm.
audioquest clear3 2x3 meter
et bilstereo subkabel til 500,-
mvh
henrik
|
Til top |
|
|
Pejle Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 59
|
Sendt: 23 Juli 2005 kl. 22:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ved godt at det er en uskik at stille sp. i andres tråde, men....
Er der nogen der har erfaringer med den lydmæssige forskel på ASP500 og ASP1000 (ikke styrken men lyden).
Jeg undre mig lidt over at ICEPower skulle være bygget til PA, hvis man kigger i Karsten Nielsen PH.D. så står der: "... Målet med projektet er således at udvikle praktiske metoder til effektforstærkning med en signifikant lavere effekttab i alle brugssituationer uden at kompromitere kvaliteten ... " er der noget jeg har misforstået, er det ikke netop denne afhandling, og forskningen bag den, som er baggrunden for ICEPower? Er afhandlingen ikke lavet i et samarbejde med B&O? Eller er det før dette stadige for ICEPower, at det var tiltænkt som PA? __________________ B&W604S3, 602S3, LCR600, ASW675, 2x eAR501, 2x eAR202, NAD T163v2, W7 Mediacenter, Squeezebox touch
|
Til top |
|
|
blackhawk Forum Bruger

Bruger siden: 19 December 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1256
|
Sendt: 23 Juli 2005 kl. 22:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
henrikb skrev:
til blackhawk !
den dynamik du har i dine 1001ère, skyldes det duelund kabler ? er det både signal og ht.kabler eller hva ? er det ikke også en kombination af din 3560èr og dine kabler,for din cd er jo en multibit, er de ikke ret hurtige og dynamiske i deres spillemåde
kom venligst med nogen "kabelinput´s" så jeg kan blive bedre kørendemit grej er:
ar ear 1001 aragon 24k sp
primare cd21(skal skiftes ud med noget andet,er for pæn i sin spillemåde)
focal jm lab 907 be
dynaudio sub 250
audioquest emerald 1m. og 60cm.
audioquest clear3 2x3 meter
et bilstereo subkabel til 500,-
mvh
henrik
|
|
|
Min Duelund kabling er både signalkabler og højttalerkabler, og jeg er meget glad for dem. De har givet mig meget ro, sort baggrund og dynamik. Men det er klart at kablet ikke kan give mere dynamik end ampen generer. Men jeg kan varmt anbefale den kombination.
Min CD afspiller er ret utrolig, en efterhånden 15 år gammel svend som har været et helvede at få fat i, og holde kørende. Men den har et - finder jeg - meget stort frekvensområde og god dynamik, som jeg personligt ikke har fundet andre steder. Dog skal jeg ærligt sige at min DAC også har en stor del af æren, den er virkeligt utrolig god, og med Klasse A i udgangen, hvilket høres tydeligt, meget dynamisk og sort baggrund.
Tænker jeg tilbage, så var jeg måske lidt skuffet over dynamikken i mine ICE blokke da jeg fik dem for et år siden. INGEN tvivl om at ICE er meget følsomt overfor hvad man byder dem, jeg er gået fra skuffende træg 2D gengivelse til dynamisk 3D flot gengivelse. Men nu efter nye Duelund kabler, ny forforstærker med højere output og en god CD afspiller så spiller det himmelsk!
Det man skal huske er, at ICE SKAL have et ret højt input op imod 2V, ellers spiller de som om de som om det er to sløve 80 watts kasser man har fået. Jeg havde en dårlig for-forstærker da jeg modtog mine ICE amps spritnye fra fabrikken. Og efter lidt snak med Peter fra AR fik jeg købt mig en ny for-forstærker med et højere output, og SÅ var der sgu dynamik til den helt store guldmedalje. MEGET VIGTIGT! __________________ Med venlig hilsen
Aslak C. Vind
|
Til top |
|
|
Toftdahl Forum Bruger

|
Sendt: 23 Juli 2005 kl. 22:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pejle
Nej der er ikke noget du har misforstået, sådan står der. Afhandlingen ligger ganske givet før B&O blev dybt involveret. ICEpower modulerne anvendes udelukkende i PA anlæg og sælges i meget store mængder dertil. HiFi delen er voksende, men er bestemt kun en niche i sammenligning, men som sagt hastigt voksende, ligesom man nu satser direkte på HIFi. Ligeledes kommer der anlæg til biler - dyre anlæg til eksklusive biler. Så mon ikke vi ser nogle moduler der mere og mere bliver tilpasset HiFi verdenen - det tror jeg.
Forskellen har ofte været diskuteret - men det er svært at diskutere, for det afhænger af mange ting - herunder det enkelte setup.
Men tager vi en sammenligning på et super HIGH END setup, som spiller hamrende flot, og tester det der, er der forskel, og til fordel for ASP 1000. Med ASP 1000 får du mere af det hele, de spiller mere i alle områderne og har en bedre opløsning - de har mere greb om musikken. Med ASP 500 testet under samme forhold får du så logisk mindre og de spiller ikke helt så flot i mellem og top områderne, bunden er heller ikke så flot og stram.
Om 5 minutter vil du så opleve at nogen der synes noget andet og deres 500 spiller anderledes, og det er der bestemt ikke noget galt i, eller forkert i. Men som sagt det komplette setup er altafgørende i en test, og det skal være reference setup. Vi har som sagt sammenlignet i 2 forskellige setup som er refernce og med grej for mere end 500.000 kroner. Der er der ingen tvivl om at ASP 1000 er sagen og den man bør vælge. Vi har faktisk lige testet ASP 500 uafbrudt i en måned - da der kom ASP 1000 på, var der en markant forskel og mget mere musikalitet.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
Til top |
|
|
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
Sendt: 23 Juli 2005 kl. 22:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pejle skrev:
Jeg undre mig lidt over at ICEPower skulle være bygget til PA, hvis man kigger i Karsten Nielsen PH.D. så står der: "... Målet med projektet er således at udvikle praktiske metoder til effektforstærkning med en signifikant lavere effekttab i alle brugssituationer uden at kompromitere kvaliteten ... " er der noget jeg har misforstået, er det ikke netop denne afhandling, og forskningen bag den, som er baggrunden for ICEPower? Er afhandlingen ikke lavet i et samarbejde med B&O? Eller er det før dette stadige for ICEPower, at det var tiltænkt som PA?
|
|
|
Nu hvor teflon-manden ikke vil give svaret, har jeg selv fundet det :
ASP-modulerne er lavet til det professionelle marked:
"ASP-series Integrated amplifier & ICEpower supply (SMPS) designed for professional applications. Professional features include a wide range protections features, high continuous performance and extremely rugged mechanical design."
http://www.icepower.bang-olufsen.com/sw2013.asp
ICE power som sådan er ikke:
"A-series General purpose amplifier modules. This series require external power supply but can also be powered by the power bus included in the ASP-series, for multi way powered speaker design."
Så vi har muligvis talt forbi hinanden.
|
Til top |
|
|
Toftdahl Forum Bruger

|
Sendt: 23 Juli 2005 kl. 23:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pejle + Svend P
Man monterer ofte et A modul til et ASP modul, ASP modulerne er indrettet så deres strømforsyning trækker A modulet. Men et A 1000 modul er kun bergnet til basområdet, (noget med 3 khz mener jeg at huske), og kan derfor kun bruges til basområdet - og igen beregnet PA brug. Der er dog ingen der forhindrer en i at gøre sådan i HiFi sammenhæng.
OBS - Teflon er nu ikke så dårligt endda, ret pålideligt materiale.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
Til top |
|
|
mr highend Forum Bruger

Bruger siden: 23 November 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 449
|
Sendt: 23 Juli 2005 kl. 23:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle I ICE fans eller hva´ fan I er!
Spændende debat! Jeg sætter lige et par billeder på, så alle kan se, hvad det er der tales om.
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=16306&P N=5
Se side 13 og 14.
The "ghosts" i "4 hjuls træk" - altså 4 x 1000w. Super lyd med massere kræfter og overskud.
Inden denne lyttesseance havde jeg lånt 2 stk. JJazz Icepower forstærkere - 2 x 500 watt og 2 x 1000 watt. En rigtig god løsning, der absolut spillede tilfredsstillende. Dog spillede min HPA2 efter min mening bedre i mit setup - her tænker jeg på mit match med kabler m.m. Absolut godt men ikke rigtig som jeg var vant til med detaljer og rumfornemmelse.
Med hensyn til Søren Bertram så prøvede vi der med 2 stk. og 4 stk. sat på. Henholdsvis 50.000 og 100.000 kr. sat på Extrema højttalerene - super lyd. Detaljer, overskud og en fornemmelse af at intet manglede - alt blev afsløret eller ..... Ice power har helt sin egen klang - stilren og nøgtern. Intet glemt.
Men efter min smag - i forhold til det jeg har hørt på mine højttalere tidligere - for lidt sjæl og musikalitet. Om der skal "leges" noget mere med kabler og andet ved jeg ikke. Det kunne godt tænkes. Dog vil jeg sige, at jeg skulle arbejde en del med kabler og andre komponeneter for at få nerven frem igen, hvis de skulle stå hos mig. Vi brugte ca. 4 timer så ..... og da LAMM forstærkerne var her blev det til 4-5 dag. Retfærdig sammenligning - nej det ved jeg - men det var forholdene.
Til dette skal det også siges - som Jan Nielsen skrev i High Fidelity - at vores referancer er forskellige. Undertegnede er meget til det tilbagelænede og andre (Jan mfl) er mere til upfront lydbillede. Så hvem der har ret ved jeg ikke. __________________ vh Mr. High End
|
Til top |
|
|
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
Sendt: 23 Juli 2005 kl. 23:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tillader mig lige at citere Kurt von Kubik skriverier om ICE fra denne tråd (da han nok er 100 gange mere kritisk med sit grej end mig, har hans menining mere vægt end de flestes hos mig - personligt synes jeg den var sammenlignelig med hans 120.000 kr's Dali Gravity, men tør ikke sige det højt, da jeg frygter at blive ramt af en søvlgrå BMW 330i stationcar med barnestole bagi, en sen nattetime, især siden vi bor i samme nabolag )
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=13409&K W=3020&PN=0&TPN=54:
Kurt von Kubik skrev:
"Daw & Båt!
Så fik vi prøvet Ice op mod 3020. Først vil jeg lige tillade mig, at indsparke, at det er en Icepower ting, der kan en masse watt, uden at koste mange penge. Jeg tror det måske er 250Watt pr. kanal. Så det er en usædvanlig prisrimelig udgangsforstærker vi her har med at gøre. Den er endnu billigere end 3020 i kr/watt forhold. Så det er på mange måder allerede en ret fantastisk amp vi her lytter til.
Når vi så har rost den, så vil jeg tillade mig at omdøbe den til en:
Soft Ice Amp
Man skulle ikke tro det, men disse Ice power amps er så bløde og behagelige at lytte til, at man overhovedet ikke kan forbinde lyden til switch mode power supply og en lynhurtig og kold forstærker, der burde lyde frygteligt af cross over m.m. Det er ikke tilfældet, i stedet er den simpelthen udpræget romantisk. Den egener sig klart til soundtracks, new age musik og måske Moby eller den slags. 3020 mine herrer er ikke nogen tøseforstærker. Den er definitivt mere dynamisk, den er også mere underholdende og tro det om i vil, en hel del mere udstrakt.
Den bedste analogi jeg kan komme i tanke om, er at Ice power minder mig om en Werthers ægte, hvor 3020 klart mere er en Fishermanns friend.
Blød behagelig og behersket og i øvrigt ret B&O agtig op mod en lille blikkasse, som slår gnister og kaster sig over opgaven, klør på så langt bukserne holder, og endda måske en smule længere. Den klarer ikke alt, slet ikke, men det er ubestikkeligt ærligt det den så kan. Ikke noget med at smøre en gang vandbaseret glidecreme ud over de ømme steder.
Jeg mener HIFI stadig er klart sjovest med 3020. Havde jeg en hjemmebio som Svend, så ville jeg glemme den til andet end centerkanalen. Der har han også sådan én siddende, hvilket jeg måtte bemærke, da jeg besøgte ham. Stemmerne var ganske udsøgt lækre. Faktisk har jeg ikke nogensinde oplevet filmlyd som hos Svend. Knald på er vist det rette ord.
Tak til Svend for lån af Softice, den er behageligt fyldt med vanilieørl nu" |
|
|
|
Til top |
|
|
Toftdahl Forum Bruger

|
Sendt: 23 Juli 2005 kl. 23:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
mr highend
Ingen tvivl om, at musikken ikke spillede helt i top ved testen hos dig - det har du ret i. Jeg sad netop og savnede musikalitet og sjæj da vi lyttede til det. Men det er ikke det rigtige eller sædvanlige billede af GHOSTrne, de spiller netop i det rigtige sammenhæng, med en enorm sjæl og musikalitet, i et omfang som jeg aldrig tidligere før har hørt. Så præcist hvor i den resterned kæde (synergi) af setup det går lidt galt, skal jeg ikke spille klog på, og jeg vil heller ikke kommentere dit setup her i forum. GHOSTrne er testet i flere sammenhænge og der spiller de også forrygende flot, og folk er meget begejstrede, netop fordi de kan levere sjæl og musikalitet, som på den flotteste livescene. Resten må vi diskutere over kaffen, en anden gang vi skal nyde musikken sammen, det er både morsommere og hyggeligere.
med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
Til top |
|
|
Toftdahl Forum Bruger

|
Sendt: 23 Juli 2005 kl. 23:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Svend P.
Jeg kan næsten ikke være mere enig ( kubikken), og det tror jeg også jeg har skrevet utallige gange. Men en ASP 1000 gør det nu anderledes og lidt bedre, men standard ICEpower er ikke noget helt specielt, det spiller til prisen 4.400 pr. monoblok okay. Der er masser af forstærkere der er dyrere, som spiller meget dårligere.
Videreudviklingen af dem - på den måde som GHOSTrne er produceret, der forholder det sig helt anderledes - præcist, stramt og musikalt med en masse flotte detaljer og det hele udplaceret i sit rette element som på en virkelig scene. Forskellen på en standard ASP og GHOSTrne er som nat og dag.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
Til top |
|
|
Ghammel & Suhr Forum Bruger

Bruger siden: 03 Februar 2004 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1099
|
Sendt: 24 Juli 2005 kl. 00:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Godaften i igloo'en,
Svend P, den Ice amp von Båt der henviser til, er den helt lille fra AR, og den er oprindeligt en mindre sub woofer amp, som AR har så har modificeret til at spille full range.
Konstruktionsmæssigt er der en del forskelle op til de alm. ASP moduler, hvor 1000ASP igen adskiller sig ved at være en anden konstruktion, end de mindre ASP moduler. Er De forvirret nu?
At det så en anden gang kun gik en smule bedre, da en af de halvdyre trekanter (med A-moduler) blev sat på, er en anden sag
Toftdahl, mon ikke Karsten Nielsen's projekt var et joint-venture med Brum & Overstyr, ganske som i dag?
Og så lige en genopfrisker til hukommeren fra Powerhouse (cut & paste):
Applications:
ICEpower1000ASP audio performance is compatible with the most demanding professional and high end audio applications as:
§ Powered / Active speakers for PA, Touring, Studio and Public Address
§ Stereo amplifier and Home Theatre amplifier systems - high end and high power systems
§ Subwoofers - High power professional and consumer
Du kan læse det her.
I øvrigt kan der tweakes ret heftigt på standardmodulerne (ASP) ved at montere dem med forskelligt kabel internt, ligesom lyden fra kombinationen af de interne kabler kan være alt lige fra ganske og læsterligt vederstyggelig og over til helt glimragende. Der er altså forholdsvis vide udfoldelsesmuligheder alene på den front.
At 1000ASP moduler skulle spille fladt og/eller udynamisk kan jeg overhovedet ikke genkende. Her er jeg ret sikker på, at synderen ligger i det øvrige setup. Det kan derfor kraftigt anbefales, at forsøge med både nogle andre signalkabler, såvel som højttalerkabler. Kabler på alder med undertegnede er i hvertfald for gamle
henrikb, hvis du vil have et par råd om dine amps, så send en PB.
Med høflig lørdagshilsen
G&S
__________________ Denny Crane tilbage på TV, dammit!
Strøm FAQ - lavet af forummet
Stop klynkeriet - kvinden tilbage i kvindekroppen!
|
Til top |
|
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|