Tilbage til HIFI4ALL.DK 3. juni 2025 | 06:57   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: ICE indtryk (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 7
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 24 Juli 2005 kl. 01:55 | IP-adresse registreret  

Svend P skrev:

Jeg tillader mig lige at citere Kurt von Kubik skriverier om ICE fra denne tråd (da han nok er 100 gange mere kritisk med sit grej end mig, har hans menining mere vægt end de flestes hos mig  - personligt synes jeg den var sammenlignelig med hans 120.000 kr's Dali Gravity, men tør ikke sige det højt, da jeg frygter at blive ramt af en søvlgrå BMW 330i stationcar med barnestole bagi, en sen nattetime, især siden vi bor i samme nabolagDen ære tilkommer kun de færeste .
Det er jo noget af et post mortem, at være splattet ud over kølerhjelmen på den ultimative køremaskine.
Hvis du står stille, skal jeg nok klare det, jeg gider ikke lige bruge dæk på en vild jagt pt.

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=13409&K W=3020&PN=0&TPN=54:

Kurt von Kubik skrev:
"Daw & Båt!

Så fik vi prøvet Ice op mod 3020.
Først vil jeg lige tillade mig, at indsparke, at det er en Icepower ting, der kan en masse watt, uden at koste mange penge. Jeg tror det måske er 250Watt pr. kanal.
Så det er en usædvanlig prisrimelig udgangsforstærker vi her har med at gøre.
Den er endnu billigere end 3020 i kr/watt forhold.
Så det er på mange måder allerede en ret fantastisk amp vi her lytter til.

Når vi så har rost den, så vil jeg tillade mig at omdøbe den til en:

Soft Ice Amp

Man skulle ikke tro det, men disse Ice power amps er så bløde og behagelige at lytte til, at man overhovedet ikke kan forbinde lyden til switch mode power supply og en lynhurtig og kold forstærker, der burde lyde frygteligt af cross over m.m.
Det er ikke tilfældet, i stedet er den simpelthen udpræget romantisk.
Den egener sig klart til soundtracks, new age musik og måske Moby eller den slags.
3020 mine herrer er ikke nogen tøseforstærker.
Den er definitivt mere dynamisk, den er også mere underholdende og tro det om i vil, en hel del mere udstrakt.

Den bedste analogi jeg kan komme i tanke om, er at Ice power minder mig om en Werthers ægte, hvor 3020 klart mere er en Fishermanns friend.

Blød behagelig og behersket og i øvrigt ret B&O agtig op mod en lille blikkasse, som slår gnister og kaster sig over opgaven, klør på så langt bukserne holder, og endda måske en smule længere. Den klarer ikke alt, slet ikke, men det er ubestikkeligt ærligt det den så kan. Ikke noget med at smøre en gang vandbaseret glidecreme ud over de ømme steder.

Jeg mener HIFI stadig er klart sjovest med 3020.
Havde jeg en hjemmebio som Svend, så ville jeg glemme den til andet end centerkanalen.
Der har han også sådan én siddende, hvilket jeg måtte bemærke, da jeg besøgte ham. Stemmerne var ganske udsøgt lækre.
Faktisk har jeg ikke nogensinde oplevet filmlyd som hos Svend.
Knald på er vist det rette ord.

Tak til Svend for lån af Softice, den er behageligt fyldt med vanilieørl nu"

Ovenstående vil jeg gerne stå ved.
At Svend P ikke lige bemærker forskellen, skal ikke skille os ad, han har andre interesser og præferencer.
Gravity og ICE spiller meget forskelligt, ICEfidusen vil jeg nærmest sammenligne med rør rent lydmæssigt.
Jeg husker ikke hvad det var for én, men den var blank og firkantet og vist ikke særligt dyr.
G&S har haft noget dyrere med en gang, og det har én eller anden også, som jeg ikke husker hvem var. De var trekantede og sikkert mere kontante i lyden, men stadigvæk blide og bløde i mit univers.
De lider også allesammen af det, der også kan kendes som høje kapaciteter ind - eller udgang. Det giver sort baggrund og en unaturlig stilhed mellem instrumenterne. Der kommer på den måde til at mangle et hav af informationer, som netop er meget svage, og er det der gør optagelser til en samlet helhed. Her skal det lige indskydes, at jeg taler om optagelser der er lavet med maks 2 mikrofoner og ikke er efterredigerede.
Ovenstående tyder på, at der er FET´s med i spillet og/eller, at båndbredden er ret begrænset.
Det skal dog indskydes, at der er så meget andet til meget høje priser, der har større og flere problemer, dt kommer dog til at vare nogen tid, før jeg kaster mig over (soft)ICE.
Til top Vis Kurt von Kubik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kurt von Kubik

mr highend
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 November 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 24 Juli 2005 kl. 02:10 | IP-adresse registreret  

Hej Thoftdahl!

Du er taget på ordet! Vi tales ved om hvem der skal give kaffen!

Dog vil jeg sige, at jeg ikke har nogle lig i lasten med Ice-power - hvilket jeg klart skriver - om det er den ene eller anden ting, der får synagien til at falde skal jeg lade være usagt.

Med hensyn til synagi - så har jeg den i dag og er glad for den måde det spiller på. Har kun hørt noget der gav stof til eftertanke. LAMM - i fuld setup - ikke bare effektforstærkerne. Men prisen og udsigterne .....!!!

Ellers vil jeg sige, at disse ice-power af Sørens godt kunne blive her uden, at jeg ville være ked af det! Men så skulle jeg ud og arbejde med andre ting. Og hvor lang tid blev der brugt? 4 timer eller sådan. De skulle have været her mindst 3 - 4 dage for, at man rigtig kunne danne sig et indtryk. Ikke retfærdigt! Men sådan var omstændighederne.

Alle de andre forstærkere jeg har prøvet har jeg selv ejet eller mindst haft i 5 dage - LAMM, Accuphase A60, Gammut, ML, SF Musica, Elektrocompaniet, Jjazz, osv.

For øvrigt skulle det jo gerne være sådan, at man bare sætter forstærkerne til det eksisterende og der udfra dømmer resultatet. Man skulle ikke gerne til at skifte det hele for at se. Så er der jo rigtig mange ubekendte.

kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 24 Juli 2005 kl. 05:41 | IP-adresse registreret  

Kurt von Kubik skrev:
Svend P skrev:

Jeg tillader mig lige at citere Kurt von Kubik skriverier om ICE fra denne tråd (da han nok er 100 gange mere kritisk med sit grej end mig, har hans menining mere vægt end de flestes hos mig  - personligt synes jeg den var sammenlignelig med hans 120.000 kr's Dali Gravity, men tør ikke sige det højt, da jeg frygter at blive ramt af en søvlgrå BMW 330i stationcar med barnestole bagi, en sen nattetime, især siden vi bor i samme nabolagDen ære tilkommer kun de færeste .
Det er jo noget af et post mortem, at være splattet ud over kølerhjelmen på den ultimative køremaskine.
Hvis du står stille, skal jeg nok klare det, jeg gider ikke lige bruge dæk på en vild jagt pt.

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=13409&K W=3020&PN=0&TPN=54:

Kurt von Kubik skrev:
"Daw & Båt!

Så fik vi prøvet Ice op mod 3020.
Først vil jeg lige tillade mig, at indsparke, at det er en Icepower ting, der kan en masse watt, uden at koste mange penge. Jeg tror det måske er 250Watt pr. kanal.
Så det er en usædvanlig prisrimelig udgangsforstærker vi her har med at gøre.
Den er endnu billigere end 3020 i kr/watt forhold.
Så det er på mange måder allerede en ret fantastisk amp vi her lytter til.

Når vi så har rost den, så vil jeg tillade mig at omdøbe den til en:

Soft Ice Amp

Man skulle ikke tro det, men disse Ice power amps er så bløde og behagelige at lytte til, at man overhovedet ikke kan forbinde lyden til switch mode power supply og en lynhurtig og kold forstærker, der burde lyde frygteligt af cross over m.m.
Det er ikke tilfældet, i stedet er den simpelthen udpræget romantisk.
Den egener sig klart til soundtracks, new age musik og måske Moby eller den slags.
3020 mine herrer er ikke nogen tøseforstærker.
Den er definitivt mere dynamisk, den er også mere underholdende og tro det om i vil, en hel del mere udstrakt.

Den bedste analogi jeg kan komme i tanke om, er at Ice power minder mig om en Werthers ægte, hvor 3020 klart mere er en Fishermanns friend.

Blød behagelig og behersket og i øvrigt ret B&O agtig op mod en lille blikkasse, som slår gnister og kaster sig over opgaven, klør på så langt bukserne holder, og endda måske en smule længere. Den klarer ikke alt, slet ikke, men det er ubestikkeligt ærligt det den så kan. Ikke noget med at smøre en gang vandbaseret glidecreme ud over de ømme steder.

Jeg mener HIFI stadig er klart sjovest med 3020.
Havde jeg en hjemmebio som Svend, så ville jeg glemme den til andet end centerkanalen.
Der har han også sådan én siddende, hvilket jeg måtte bemærke, da jeg besøgte ham. Stemmerne var ganske udsøgt lækre.
Faktisk har jeg ikke nogensinde oplevet filmlyd som hos Svend.
Knald på er vist det rette ord.

Tak til Svend for lån af Softice, den er behageligt fyldt med vanilieørl nu"

Ovenstående vil jeg gerne stå ved.
At Svend P ikke lige bemærker forskellen, skal ikke skille os ad, han har andre interesser og præferencer.
Gravity og ICE spiller meget forskelligt, ICEfidusen vil jeg nærmest sammenligne med rør rent lydmæssigt.
Jeg husker ikke hvad det var for én, men den var blank og firkantet og vist ikke særligt dyr.
G&S har haft noget dyrere med en gang, og det har én eller anden også, som jeg ikke husker hvem var. De var trekantede og sikkert mere kontante i lyden, men stadigvæk blide og bløde i mit univers.
De lider også allesammen af det, der også kan kendes som høje kapaciteter ind - eller udgang. Det giver sort baggrund og en unaturlig stilhed mellem instrumenterne. Der kommer på den måde til at mangle et hav af informationer, som netop er meget svage, og er det der gør optagelser til en samlet helhed. Her skal det lige indskydes, at jeg taler om optagelser der er lavet med maks 2 mikrofoner og ikke er efterredigerede.
Ovenstående tyder på, at der er FET´s med i spillet og/eller, at båndbredden er ret begrænset.
Det skal dog indskydes, at der er så meget andet til meget høje priser, der har større og flere problemer, dt kommer dog til at vare nogen tid, før jeg kaster mig over (soft)ICE.

nu er jeg ikke så teknisk anlagt, men lige præcis manglende informationer er også min kæphest hvad angår ice power. desuden må jeg indrømme et jeg savner en mere direkte og åben dynamik (her kan en negativ synergi effekt dog godt spille ind)

ctacta
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 24 Juli 2005 kl. 08:40 | IP-adresse registreret  

Manglende informationer på ICE kan jeg IKKE nikke genkendende til. Jeg tror vi er inde på hvad referencen bør være og hvilke højttalere der spilles på samt kilde.

Hvis jeg i en blindtest beder folk lytte til ICE 1000 ASP på et 5.1 setup med B&W 802 Nautilus så er folk i den 7. himmel og spørg hvad der lige skete!

Jeg tror at ICE rent mentalt er en hæmsko mange. Pris og teknologi gør desværre hos nogle en negativ forskel

Husk på at Haribo's Cola vinder over Coca Cola i blindtest herhjemme. Hvorfor køber folk så stadig Coca Cola? Pga. markedsføringen og kendskabet til brandet.

ICE er og bliver unik i mine øjne. Den egner sig ikke kun til sub men i høj grad også til fullrange som 2 og 3 vejs speakere. Thats it folk!

Og som sidste ting, skal de være rigtig billigt, så er Tripath at forestække hvis man kan nøjes med mindre effekter og man vil undgå standard-modulerne fra ICEpower og ikke selv få lavet noget 100% custom.

Klasse D/T er kommet for at blive.

Til top Vis ctacta's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ctacta

Go4it
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Juli 2004
Lokalitet: København
Sendt: 24 Juli 2005 kl. 10:59 | IP-adresse registreret  

Hmmm - og jeg som troede at "ICE" havde fået "fred" 

Men der må jo være en grund til, at der så meget fokus/uenighed på ICE´es kvaliteter - eller mangel på samme

Dét der undrer mig, er at folk som mener at ICE ikke er til HIFI - alligevel bruger/spilder så megen tid på at teste ICE (nogle sågar i årevis), og så efterfølgende - igen, "spilder" tid - hér, på diverse tråde, for at fortælle folk at der bla. mangler dynamik & transparens, dårlig diskant osv. - ja, så står jeg altså af  

Der er altså nogen der tydeligvis ikke ved hvad dynamik & transparens er...

Jeg er bla. blevet beskyldt for ensidigt at promovere ICE: én stor fejlfortolkning, da jeg ikke har nogen interesse i dette...

Den eneste grund til jeg "farer i blækhuset" på div. tråde, er, at jeg bliver provokeret  over at der er nogen som ikke ved hvad de taler om - bla. folk (ret mange) som udtaler sig - uden at have hørt ICEPower, men så sandelig har en formodning...

Og at der kan være så stor forskel i meninger om hvordan ICE lyder, er ret uhyggeligt, og må give stof til eftertanke…

Jeg vil ikke ind på om ICE er bedre el. dårligere – det er i sidste ende en smagssag – ikk

Emnet ICEPower, må være en af de mest debatterede her på Hifi4all - noget jeg (trods alt) finder meget positivt, da der så må være noget om "snakken"

Nu vil jeg fortsætte min "sommer"ferie - so long...

Til top Vis Go4it's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Go4it

Jesper Andersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 24 Juli 2005 kl. 12:05 | IP-adresse registreret  

Jørgen Toftdahl; Enig, jeg skal ikke pådutte dig meninger/holdninger du ikke har…og om hvorvidt jeg ser ”spøgelser”  ?...Tja…måske  - men netop derfor vil  jeg meget gerne tage imod din invitation til et spændende ICE-møde; medbringer gerne mine ICE-blokke ( du kender modellen  ), og en flaske ”ICE-vand”, godt  kamufleret i en fransk-produceret, rødlig flaske med en pålydende procent-indhold på de 12-14 %. Kunne være spændende at få rykket ved egne opfattelser at ICE’s lyksaligheder………..og en god snak i øvrigt. ’Har sendt dig en mail.

mvh

Jesper Andersen

Til top Vis Jesper Andersen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jesper Andersen

Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 24 Juli 2005 kl. 13:29 | IP-adresse registreret  

Jesper Andersen

Enige - og vi har jo mailet privat, det er kanon vi også kan få lidt sjov ud af det her i forum - GHOSTer eller ikke GHOSTer.

Vi skal have stavlet en lytteaften / dag op, hvor vi kan lytte standard ASP 1000 og sammenligne med GHOSTrne.
Som jeg skrev til dig, skal vi først have holdt ferie og alt det der sommer halløj.

Men derefter må det blive tid til ICE indtryk så det lyner, hvor vi bringer nogle ICE folk sammen og lytter os ud i den syvende ICE himmel.

toftdahl@webspeed.dk 
TLF. 2620 1609

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Til top Vis Toftdahl's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Toftdahl

Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Sendt: 24 Juli 2005 kl. 15:39 | IP-adresse registreret  

Kurt von Kubik skrev:

Æres den der æres bør! Jeg vil slet ikke bestride at Gravity'en var bedre - det kunne jeg nu godt høre. For mig var forskellen bare ikke kæmpe stor, og derfor skrev jeg at de var "sammenlignelige". Især til prisen skal man kigge sig godt om for at finde noget bedre, IMHO.

Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted

Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 24 Juli 2005 kl. 16:28 | IP-adresse registreret  

Svend P skrev:

Kurt von Kubik skrev:

Æres den der æres bør! Jeg vil slet ikke bestride at Gravity'en var bedre - det kunne jeg nu godt høre. For mig var forskellen bare ikke kæmpe stor, og derfor skrev jeg at de var "sammenlignelige". Især til prisen skal man kigge sig godt om for at finde noget bedre, IMHO.

Jamen du har da ret i, at det ikke bliver plus nemt, at finde 250W til 3K der bare kører klatten og forviser ICE til rodekassen.
Jeg mener dog med sikkerhed, at en NAD218 ville gøre livet ret svært for softicemaskinen, jeg tror bare ikke der er vanvittigt mange der vil sælge deres 218 nu om dage.
218 er ingen reference amp, men den er altså på 225 ærlige watt, som den også har i praksis.
Forskellen på forstærkere i et set-up, som ikke er ens eget, er nøjagtigt lige så stor for enhver som for ejermanden, MEN ofte skal der spilles lidt flere CDér end blot et enkelt nummer, før det er mejslet ud i granit, men så er den som regel også 100% klar.
Selv hr. Bojer har jeg hørt sige om 3020, den starter og stopper godt nok imponerende godt. Og det gør den faktisk, men det tager altid lige en lille stribe CD skiver, for at pensle det ud.
Til top Vis Kurt von Kubik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kurt von Kubik

Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 24 Juli 2005 kl. 16:45 | IP-adresse registreret  

ctacta skrev:

Manglende informationer på ICE kan jeg IKKE nikke genkendende til. Jeg tror vi er inde på hvad referencen bør være og hvilke højttalere der spilles på samt kilde.

Hvis jeg i en blindtest beder folk lytte til ICE 1000 ASP på et 5.1 setup med B&W 802 Nautilus så er folk i den 7. himmel og spørg hvad der lige skete!

Jeg tror at ICE rent mentalt er en hæmsko mange. Pris og teknologi gør desværre hos nogle en negativ forskel

Husk på at Haribo's Cola vinder over Coca Cola i blindtest herhjemme. Hvorfor køber folk så stadig Coca Cola? Pga. markedsføringen og kendskabet til brandet.

ICE er og bliver unik i mine øjne. Den egner sig ikke kun til sub men i høj grad også til fullrange som 2 og 3 vejs speakere. Thats it folk!

Og som sidste ting, skal de være rigtig billigt, så er Tripath at forestække hvis man kan nøjes med mindre effekter og man vil undgå standard-modulerne fra ICEpower og ikke selv få lavet noget 100% custom.

Klasse D/T er kommet for at blive.

Hmm!
5.1. setup??
ICE bliver fremhævet som amps på referenceniveau, så er det altså 2 kanaler vi taler om.
Jeg er ikke i tvivl om, at ICE gør sig fint i diverse snurrerundt line-ups, specielt set i det lys, at næsten alle alternativer er forsynet med SMPSér og andre plads -og effektbesparende tricks.
2 Kanals HIFI er en anden sag, her er der stadigvæk liniære strømforsyninger, klasse A m.m at kæmpe mod, og tro mig, ICE har ikke noget at bestille i den sammenhæng. Men et sådan line-up til surround vil jo nemt løbe op i en mille, blot for effektBørgerne, og så smækker de bare sikringerne alligevel, så det glemmer vi ligeså stille.

Min beskrivelse af lyden fra ICE kan du læse i mine tidligere indlæg, skulle jeg tilføje noget hidtil usagt, så er det at de lyder ret B&O agtige.
Men når jeg så lige har opmærksomheden fra enkelte måske, så vil jeg da lige nævne NUFORCE som et rimeligt alternativ, men de har ikke samme effekt.
100Watt er grænsen for dem. Til gengæld er de en del mere nærværende end jeg nogensinde har hørt ICE modulerne være. Prisen er vist ca. 6K pr. monoblok, om det er dyrt må man selv bestemme, men små og handy og kolde er de bestemt.

Ghammel & Suhr
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Februar 2004
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 26 Juli 2005 kl. 15:22 | IP-adresse registreret  

Daw-daw hr. von Båt dær!

Amps på ref. niveau er jo ikke alene dynamik, der skal også en god sauce til den fine anretning

Godt nok fik trekanten nogle læsterlige rockerbank af 3020'eren, men i andre setups har den i den grad kunne sparke liv og glade dage i kasserne.

Du har stadig til gode at høre Sürhlingens de store. Du bliver nok en smule småforskrækket

NuForce skulle i øvrigt og på et tidspunkt komme med en 300W'er, har jeg læst på Audiocircle.

Med høflig tirsdagshilsen
G&S

Strøm FAQ - lavet af forummet

Stop klynkeriet - kvinden tilbage i kvindekroppen!
Til top Vis Ghammel & Suhr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ghammel & Suhr Besøg Ghammel & Suhr's Websted

Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 26 Juli 2005 kl. 16:09 | IP-adresse registreret  

Ghammel & Suhr skrev:
Daw-daw hr. von Båt dær!

Amps på ref. niveau er jo ikke alene dynamik, der skal også en god sauce til den fine anretning

Godt nok fik trekanten nogle læsterlige rockerbank af 3020'eren, men i andre setups har den i den grad kunne sparke liv og glade dage i kasserne.

Du har stadig til gode at høre Sürhlingens de store. Du bliver nok en smule småforskrækket

NuForce skulle i øvrigt og på et tidspunkt komme med en 300W'er, har jeg læst på Audiocircle.

Med høflig tirsdagshilsen
G&S

Daw daw og selv BÅT der!
Ja ja de dersent istrekanter er jo nogle gewaldige størrelser. Jeg håber da de kan brænde om ikke andet.
Beasterne har jeg jo tilgode, men der kommer nok en anden gang, men nu er der jo også kommet spøwelser.
Btw. har du hørt om en højttalerfabrikant, der skulle have fået den geniale idé, at lave en reklamespot, hvor der synges med høj og klar røst "båtte til hinanden, trutte til hinanden, vifte med det ene stik, nu har det da vist sagt klik

Ghammel & Suhr
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Februar 2004
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 27 Juli 2005 kl. 19:22 | IP-adresse registreret  

Båt i Bimsen dær!

Nu er det ikke de dersens bæster, jeg har. Ejheller dem med de hvide lagner Det er vidst kun metalæsken og modulet, der er magen til bæsternes, gnæk-gnæk.

Næh-næj og nix, der er tale om noget ganske mere forskrækkeligt. Blandt andet er der implementeret en 20mm påfyldningsstuds til Arnbitter

Med høflig hik...øhh.. hilsen
G&S

Strøm FAQ - lavet af forummet

Stop klynkeriet - kvinden tilbage i kvindekroppen!
Til top Vis Ghammel & Suhr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ghammel & Suhr Besøg Ghammel & Suhr's Websted

Don Räß
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 September 2003
Sendt: 30 Juli 2005 kl. 09:28 | IP-adresse registreret  

thomasl skrev:

Hej alle,

Jeg har kørt med AR mono-blokke længe (2 år tror jeg) og kan næste regne ud at jeg var en af de første i danmark til at købe.

Anyway jeg er super glad for blokkenen som er meget dynamiske og afbalancerede. Jeg har desværre ikke haft tid til leger ret meget med kabler (bl.a. pga speakon stik) men er sikker på at kablerne betyderen del for disse blokkes vellyd som det jo gør med alle andre forstærkere.

Hvilke kabler brugere i til jeres ICE udstyr?

Thomas

Jeg bruger TMC og har fundet at det fungerer super, se www.the-music-cable.com . Højtalerkablerne kan også leveres med speakon, for omkring 10 $ ekstra.

Til top Vis Don Räß's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Don Räß

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 7
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes