| Forfatter |
|
Roky Forum Bruger

Bruger siden: 31 Januar 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1974
|
| Sendt: 17 Maj 2008 kl. 13:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vil gerne se Billeder 
|
| Til top |
|
| |
LouBP Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2428
|
| Sendt: 17 Maj 2008 kl. 14:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
[QUOTE=Sveske]jeg havde en sådan technics på et tispunkt. Den havde nogle problemer med hastighedsvælgeren, så den blev ikke rigtig brugt. men det er vist en tung sag, ikke?[/QUOTE
Den er ikke helt vildt tung, men bestemt heller ikke let. Jeg bruger den en del lige nu, da pickuppen er bedre, og jeg ikke lige har skiftet den over på min Thorens, som ellers er planen, så får Technics min Shure. Men der er jo ikke noget i vejen med den, og jeg synes den spiller udemærket
Billeder komm så snart jeg får mit kamera til at du igen __________________ Mvh. Louis
All Vintage
Billedeupload guide
|
| Til top |
|
| |
LouBP Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Maj 2008 kl. 20:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Billeder kommer, desværre i blandet kvalitet.

Her er lige et billede af hvordan der ser ud nu, som solen rammer anlægget. set fra hvor jeg lytter mest fra lige nu.

Det er fra denne fantastiske retro stol jeg fik af manden i genbrug der ville smide den væk. Lige ved siden af pladermne så man let kan planlægge sit næste lyt.

Det er selfølgelig stadig denne grammofon jeg lytter mest på. Den er jeg glad for, og jeg er stadig småstolt af den.

Men der er jo kommet en lille ny til, en herlig pladespilelr synes jeg, trods sit lidt mere elektroniske look. Man skal ikke røre meget ved den før det høres i højtaleren (måske fordi den forløbigt står på den, men har desværre ikke mere plads (det nakamichi fylder) Jeg har opdaterede den med en Platter Matter måtte jeg havde til overs, da den ikke er så godt på Thorens'en. Den har også min bedste pick-up næsten ny Ortofon OM20, hvor Thorens lige nu køre en gammel Shure 75B type 2. Men ja, billeder

Den var gul da jeg fik den, og låget kunne man ikke se igennem, den var fyldt med støv, troede ikke den var til at redde, men det blev den. den er ikke 100% rengjort endnu, men det kommer.
Nogen spørgsmål så spørg __________________ Mvh. Louis
All Vintage
Billedeupload guide
|
| Til top |
|
| |
LouBP Forum Bruger

|
| Sendt: 22 Maj 2008 kl. 17:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er igen sket en lille opdatering. Eller rettere sagt er der kommet nyt til. En JVC KD-65. Min drøm er selfølgelig t få en Nakamichi 600 båndoptager, men når det nu ikke kan være sådan så synes jeg også den her er ret lækker Med nok de flotteste volmetere jeg har set, den fejler intet, og den kostede 45 kr Men er der nogen der kender noget til den?

__________________ Mvh. Louis
All Vintage
Billedeupload guide
|
| Til top |
|
| |
Roky Forum Bruger

|
| Sendt: 22 Maj 2008 kl. 21:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke med den nye båndoptager  Fede billeder  Og dit setup    - Ville gerne lytte på det en dag ved lejlighed
|
| Til top |
|
| |
LouBP Forum Bruger

|
| Sendt: 22 Maj 2008 kl. 22:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Ascari Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 3328
|
| Sendt: 22 Maj 2008 kl. 22:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Damn, lækkert anlæg og røgelse fra en wasserpibe! Det er sgu lige sagen
|
| Til top |
|
| |
LouBP Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Maj 2008 kl. 06:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ascari skrev:
Damn, lækkert anlæg og røgelse fra en wasserpibe! Det er sgu lige sagen  |
|
|
Heh, Mange tak, Røg skal der jo til.
Jeg er nu også selv ved at være tilfreds med Anlægget. __________________ Mvh. Louis
All Vintage
Billedeupload guide
|
| Til top |
|
| |
Roky Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Maj 2008 kl. 14:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg takker for invitationen
|
| Til top |
|
| |
LouBP Forum Bruger

|
| Sendt: 29 Maj 2008 kl. 21:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad sker der for at bånd ikke er mere populært! det er jo helt fantastisk hvad det kan udrette! Man laver snildt en lille 'best of' af det bedste fra lp'erne, cd'erne' radio'en, internettet, de andre bånd og dvd'erne. Så køber man sig en lille Walkman til en 5'er og så trasker man ellers rundt med et Senheiser sæt og lytter til sin yndlings musik fra dette fantastisk bånd man har samlet, og særligt udvalgt af alt musik der findes, det kan en Ipod jo ikke engang. i hvert fald ikke så billigt. Hvorfor er det ikke mere udbredt!?
Jeg bruger jo ikke engang den skide ipod mere nu da dette er gået op for mig, det er jo en sand åbenbaring! __________________ Mvh. Louis
All Vintage
Billedeupload guide
|
| Til top |
|
| |
Tante Berg Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2247
|
| Sendt: 29 Maj 2008 kl. 21:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
LouBP skrev:
Hvad sker der for at bånd ikke er mere populært! det er jo helt fantastisk hvad det kan udrette! Man laver snildt en lille 'best of' af det bedste fra lp'erne, cd'erne' radio'en, internettet, de andre bånd og dvd'erne. Så køber man sig en lille Walkman til en 5'er og så trasker man ellers rundt med et Senheiser sæt og lytter til sin yndlings musik fra dette fantastisk bånd man har samlet, og særligt udvalgt af alt musik der findes, det kan en Ipod jo ikke engang. i hvert fald ikke så billigt. Hvorfor er det ikke mere udbredt!?
Jeg bruger jo ikke engang den skide ipod mere nu da dette er gået op for mig, det er jo en sand åbenbaring! |
|
|
Lou:Jeg kan ikke være mere enig end jeg er i ovenstående  Fedt anlæg du har der
P.S.Jeg har endda FÅET min fede Sony Walkman af 'Gråskæg'(Tandberg har ikke lavet Walkman  )  (Tak,du gamle!  ) Bånd lyder stadig rigtig godt __________________ 'Før eller siden ender du alligevel med Tandberg' http://www.youtube.com/watch?v=PN2tncOLdKE
|
| Til top |
|
| |
LouBP Forum Bruger

|
| Sendt: 29 Maj 2008 kl. 21:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har selv en Sony walkman, den er dog ikke så vildt god, har også en excel, men den er endnu værre. Min gode ven nuppede den vintage Toshiba walkman lige for næsen af mig! Har du et billede af denne fede Walkman, jeg må simpelthen have en bedre!
Tak for komplimenterne, jeg er også godt tilfreds, og i lige måde __________________ Mvh. Louis
All Vintage
Billedeupload guide
|
| Til top |
|
| |
Tante Berg Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Maj 2008 kl. 05:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
jaro Forum Bruger

Bruger siden: 18 Maj 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 19
|
| Sendt: 30 Maj 2008 kl. 06:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej Lou, jeg har tilfældigvis en Nak 600 mrk.2 båndoptager som du må få hvis henter den selv, bor i kbh. området  skriv en pm hvis du er interesseret
|
| Til top |
|
| |
LouBP Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Maj 2008 kl. 08:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
LouBP Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Maj 2008 kl. 08:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
jaro skrev:
hej Lou, jeg har tilfældigvis en Nak 600 mrk.2 båndoptager som du må få hvis henter den selv, bor i kbh. området skriv en pm hvis du er interesseret
|
|
|
Har sendt dig en Pm __________________ Mvh. Louis
All Vintage
Billedeupload guide
|
| Til top |
|
| |
Tante Berg Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Maj 2008 kl. 16:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
LouBP Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Maj 2008 kl. 16:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tante Berg: Ja jeg har heller ikke set andre med Nakamichi Setup, og slet ikke denne 600 serie, eller "system one" som det åbenbart også kaldes. Jeg synes det specielle look, og oveni det synes jeg det har en fantastisk lyd. Når pengene engang er der ville ejg gerne have 1000 serien, men den er vidst svær at opdrive
Jo den er sku flot den der, høre den til en serie? Jeg har hørt serien under min, 400, men den når jo ikke 600'eren til sokkeholderne
jeg vil gå på udkig efter den walkman der, min har sku lidt trælse problemer... __________________ Mvh. Louis
All Vintage
Billedeupload guide
|
| Til top |
|
| |
Tante Berg Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Maj 2008 kl. 16:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lou:Så vidt jeg ved var der kun de båndoptagere(LX3 og LX5....måske flere?).Ikke tilhørende forstærkere eller tunere. Mht din Walkman,kan du ikke skille den ad og smøre den lidt....?Du har nærmest ikke noget at miste hvis den ikke kan noget nu  Min Walkman har spillet en hel aften(kun på batteri) over Huldra 10  Ledning ind i hovedtelefon-udgang og om bagi Huldra 10.Så har man oveni købet justerbart udgangssignal fra Walkman'en på dennes volume-knap __________________ 'Før eller siden ender du alligevel med Tandberg' http://www.youtube.com/watch?v=PN2tncOLdKE
|
| Til top |
|
| |
LouBP Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Maj 2008 kl. 16:46 | IP-adresse registreret
|
|
|