| Forfatter |
|
3DX Branchemedlem

Lukket efter ønske fra bruger
Bruger siden: 02 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1930
|
| Sendt: 21 August 2006 kl. 19:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kim Petersen skrev:
3DX skrev:
lidt, tak  |
|
|
Husk nu at bruge luften til noget positivt 
|
|
|
det skal jeg nok ! det ligger til min natur
__________________ Der findes 2 slags menesker, og jeg er ikke en af dem...
|
| Til top |
|
| |
kontrast Lukket konto

Bruger siden: 13 Juni 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 558
|
| Sendt: 21 August 2006 kl. 20:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har I tænkt på at Ppul måske slet ikke behøves nogle som synes de kan være enige med ham? At han måske skriver det for egen fornøjelses skyld - men poster det på egen hjemmeside som en slags omvendt reklame for at fortælle sine kunder hvad de IKKE får hos ham?
Det er lidt træls at se alle de som vil bedømme Poul, som slet ikke når op i hans kategori - jeg mangler stadig at se nogle gendrivelser af det han postulerer og som mange her er vældig utilfredse med.
Og det nytter jo slet ikke at trække ham nedad og kalde ham Kennel Poul, det bliver hans indlæg jo ikke dummere af, det viser bare tydeligt hvor dem der vil slås med Poul, står henne rent argumentteknisk.
Jeg glæder mig altid til den næste Ugens emne!
|
| Til top |
|
| |
ppp_dk Forum Bruger

Bruger siden: 14 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2867
|
| Sendt: 21 August 2006 kl. 20:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
kontrast skrev:
| Har I tænkt på at Ppul måske slet ikke behøves nogle som synes de kan være enige med ham? Det havde jeg da ej heller regnet med at han synes...
At han måske skriver det for egen fornøjelses skyld - men poster det på egen hjemmeside som en slags omvendt reklame for at fortælle sine kunder hvad de IKKE får hos ham? Har lidt svært ved at finde hans motiver, men jeg tror faktisk at han ikke ser det som en omvendt reklame, men nærmere at han søger at skille skidt fra kanel. At provokere lidt er fint med mig, men stilen er jeg mig lidt uforståenden overfor... manden har humor og skriver godt, men jeg synes at han går for vidt med at nævne folk ved deres navns nævnelse. Det havde været mere passende at skive herinde på hans yndlings forum...
Det er lidt træls at se alle de som vil bedømme Poul, som slet ikke når op i hans kategori - jeg mangler stadig at se nogle gendrivelser af det han postulerer og som mange her er vældig utilfredse med. Poul har en lang erfaring, ingen tvivl om det, men jeg synes at han kammer lidt over i personfnidder...
Og det nytter jo slet ikke at trække ham nedad og kalde ham Kennel Poul, det bliver hans indlæg jo ikke dummere af, det viser bare tydeligt hvor dem der vil slås med Poul, står henne rent argumentteknisk. Kennel Poul har han selv bedt om, idet han refererede i MEGET skarpe vendinger over de hunde herinde, som hvis det havde været hans egen hund var blevet aflivet. Defor kan jeg sagtens følge dem som kalder ham for Kennel Poul...
Poul er sikkert en rigtig spændende person at møde i virkeligheden og det kunne jeg faktisk godt tænke mig, men jeg synes egentlig ikke at hans ugentlige klumme gør ham mere spændende...
Jeg glæder mig altid til den næste Ugens emne!
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Wymax Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
|
| Sendt: 22 August 2006 kl. 00:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bradford skrev:
Bravo drenge (Kim Petersen, 3DX mf. - keep up the good work . |
|
|
Til tjeneste! Ligesom med andre (mere politiske ting, ingen nævnt, ingen glemt) har jeg den holdning at man ikke nødvendigvis skal tie ihjel, men derimod opponere. Sålænge nogen vil fremhæve herligheden af Poul's udgydelser vil der forhåbentlig være dem der modsætter sig; at tie er at samtykke i både indhold og formulering.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 22 August 2006 kl. 00:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
kontrast skrev:
| Har I tænkt på at Ppul måske slet ikke behøves nogle som synes de kan være enige med ham? At han måske skriver det for egen fornøjelses skyld - men poster det på egen hjemmeside som en slags omvendt reklame for at fortælle sine kunder hvad de IKKE får hos ham? |
|
|
Der vil altid være nogen der synes at han er cool for at have sine meninger, og det er i orden. Desværre giver det ham også flere kunder når han på den måde dummifiserer både forhandlere og lyttere, det går ud over min forstand. I hans verden er der åbenbart slet ikke forstand til at andre har en anden mening, men det er der jo heller ikke hos en del brugere her på forum'et.
kontrast skrev:
| Det er lidt træls at se alle de som vil bedømme Poul, som slet ikke når op i hans kategori - jeg mangler stadig at se nogle gendrivelser af det han postulerer og som mange her er vældig utilfredse med. |
|
|
Rigtigheden af hans postulater og udgydelser være usagt, men han fremsætter dem desværre på en yderst ucharmerende og tillidsflygtende måde. Privat er han sikkert en helt anden type, det er ikke første gang vi ser en type der måske nærmest er skizofren personlighedsmæssigt på internet ift. real life.
kontrast skrev:
| Og det nytter jo slet ikke at trække ham nedad og kalde ham Kennel Poul, det bliver hans indlæg jo ikke dummere af, det viser bare tydeligt hvor dem der vil slås med Poul, står henne rent argumentteknisk. |
|
|
Enig... At falde til hans niveau tjener intet.
kontrast skrev:
| Jeg glæder mig altid til den næste Ugens emne! |
|
|
No comment 
|
| Til top |
|
| |
Ghammel & Suhr Forum Bruger

Bruger siden: 03 Februar 2004 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1099
|
| Sendt: 22 August 2006 kl. 02:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Carsten S Chr skrev:
Godt så !...... 
Jeg syntes man skal tage "Ugens Emne" for hvad det er !....... Det er klart for enhver, at der bliver provokeret "BIG TIME" når Poul går igang med skriveriet !....... Det er sgu også meningen !...... Alle kan få noget positivt ud af at blive provokeret !.......
Jeg er heller ikke 100 % enig i alt fra "Ugens Emne", men jeg syntes at det har sin berettigelse !....... Det er jo tilladt, at sortere lidt !.......
Hvis aldrig vi bliver provokeret/udfordret; Ja, så kommer vi sgu aldrig videre !....... 
Mvh |
|
|
 __________________ Denny Crane tilbage på TV, dammit!
Strøm FAQ - lavet af forummet
Stop klynkeriet - kvinden tilbage i kvindekroppen!
|
| Til top |
|
| |
Ghammel & Suhr Forum Bruger

Bruger siden: 03 Februar 2004 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1099
|
| Sendt: 22 August 2006 kl. 02:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
3DX skrev:
Der er jo med undren i astronomiske størrelser, man læser, eller prøver at læse, kennel ejer Pouls, ”ugens sure opstød”. Denne gang har han igen betjent et af hans mest yndede ”se mig se mig” håndtag, nemlig at komme med person angreb. Denne gang er det Hr. Rasmussen, Hr. Densen, og en af hans kæpheste Medlyd, der bliver brugt som løfte stang for hans selv promoverende uge hadebrev.
De to førstnævnte er efter Kennel-kongens limiterede forstand, de rene fupmagere og i samme kategori som brugtbil handlere og naturmedicin healere. Man kan jo spørge sig selv om Poul-hundehoved, ikke har mere tiltro til hi-fi brugere, entusiaster, og andet lydforbrugende godt folk, end at de selv er i stand til at sortere skidt fra kanel, og hundehår fra suppen.
Poul hundepisker må under alle omstændigheder, have et konge slot reserveret, i den afdeling af Nirvana, der er tiltænkt misforståede genier.
Mht. hans egen professionalisme, giver hans såkaldte hjemmeside jo fint og uddybende svar der på.
Kik blot på forsiden… en fedtet usoigneret hund med hænge øjne og utvivlsom drage ånde, møder fremtidige pedeller og andre professioner som skal drage nytte af unikummets lyd viden. Hvis man ellers kan betjene den amatør barnagtige opbyggede hjemmeside, kan man se en meget imponerende ref., liste, hvor respekt indgydende og benchemark sættende kunder som: Vrå Højskole, Cirkus Tværs, og Carma Blomster, er nævnt. Hvad og hvad ikke Poul-hundehår i mund, har lavet nævnes ikke. Det kan vel være alt fra at tænde for projektoren, til at trække et par meter højttaler kabel. Men flot er det da.
At Poul hunde lufter, i den grad kaster sig over foretagender som Gryphon, Densen og andre af Poul ”jeg hader verden” bedømte etablerede Audio personer/ virksomheder, er mig til stadighed et stort mysterium.
Det er lidt efter den devis, som også fallerede politiker benytter, ”jeg har ikke selv noget at byde på, så jeg nedgøre bare de andre”. Hvad det er Poul hunde hale, forventer og kalkulere med at opnå ved at, efter hans beskedne indsigts mening, fremhæve andres mangler, frem for egne kunde, står hen i det uvisse.
Man kan vel sige at Poul hundegalskab, blænder med sin uforståelige retorik, og retoriske udfald mod alt og alle, der ikke deler hans forsmåede tanke gang om andre mennesker og deres kunde og laden.
Hvordan han har tid og energi til at komme med disse ugentlige guldkorn, er også en gåde. Han må jo tage kaffedrop og red bull diæt til hjælp, for at have tid til disse uge gylle opkast, mellem alle hans top professionelle opgaver, og kun sekretæren, har styr på den alen lange liste, af fyrstelige betalte konsulent opgaver han med 85 timer arbejdes uge presser ind mellem denne faste uge skriftlige beskæftigelse.
Med håb om at dette bringer mig ind i den exklusive klub af indbildske hifi ”folk” der nyder godt at Poul hunde pruts vederstykkelige klar analytiske retorik overflødigheds horn, kaldet ugens…. ”jeg hader verden” brev.
…har han virkeligt ikke andet at tage sig til.
Peter
ps: Poul, -ville det ikke hjælpe hvis du også skrev deres privat adresse og privat telefon nummer på? |
|
|
Jamen, der tog du sq undertegnede med damebenklæderne nede om anklerne i et ellers velment forsøg på cross dressing  På en måde skulle han skamme sig, ham Poul-hundebedækker, men på sin vis har han jo også en lille smule ret  __________________ Denny Crane tilbage på TV, dammit!
Strøm FAQ - lavet af forummet
Stop klynkeriet - kvinden tilbage i kvindekroppen!
|
| Til top |
|
| |
3DX Branchemedlem

|
| Sendt: 22 August 2006 kl. 05:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
gu har han da så. 
men tænk på hvor meget mere brug bart det var hvis han holdt sig til emnet, frem for at gøre det "sjovt" ved at nævne navne, hænge folk ud, gør dem lidt til grin osv.
og jeg mangler stadigvæk lidt substans fra hans side, -frem for "da andre er idioter"... meget muligt, men det bliver du jo ikke klog af Poul
men han er jo fanget i det... hvem fanden gad læse det, hvis det ikke var bygget op om disse person udfald, kryderet med fine finulige fraser, og sære sjove superlativer.
men det faktiske indhold er sgu til at overse...
længe leve Carma Blomster 
__________________ Der findes 2 slags menesker, og jeg er ikke en af dem...
|
| Til top |
|
| |
MC955 Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 07 August 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 828
|
| Sendt: 22 August 2006 kl. 06:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvorfor er han ikke ved SE&HØR
__________________ Ejer af vassagohifi.com.
Impotør af
Audia flight. audio aero. Avid. Avalon. Dynavector. Eera. Focus Audio. Graaf. Rogue Audio. Velodyne. VPI. Vienna. Stockfisch-Records. Yter cables. Pass Labs.
|
| Til top |
|
| |
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
| Sendt: 22 August 2006 kl. 07:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kim Petersen skrev:
|
Privat er han sikkert en helt anden type, det er ikke første gang vi ser en type der måske nærmest er skizofren personlighedsmæssigt på internet ift. real life.
|
|
|
NEJ! Det kan jeg garantere dig for han ikke er. Jeg har været inde i butikken for mange år siden, og kom til at nævne ICE forstærkere som den næste store nye ting. Jeg fik læst og påskrevet, og fik at vide at det var ringere end deres billigste PA forstærker. Poul har sine meinger, også når man står mand til mand med ham. 
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 22 August 2006 kl. 07:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Svend P skrev:
Kim Petersen skrev:
| Privat er han sikkert en helt anden type, det er ikke første gang vi ser en type der måske nærmest er skizofren personlighedsmæssigt på internet ift. real life. |
|
|
NEJ! Det kan jeg garantere dig for han ikke er. Jeg har været inde i butikken for mange år siden, og kom til at nævne ICE forstærkere som den næste store nye ting. Jeg fik læst og påskrevet, og fik at vide at det var ringere end deres billigste PA forstærker. Poul har sine meinger, også når man står mand til mand med ham.  |
|
|

Nu tænkte jeg mere på den måde han fremsætter sin mening - taler han også dårligt om andre IRL? Jeg har intet imod hans meninger, jeg synes blot han skulle fremsætte dem på en mere sober måde, og det er her jeg tror at internet er med til at frembringe den indre svinehund i større grad end man ville når man snakker face-to-face.
|
| Til top |
|
| |
3DX Branchemedlem

|
| Sendt: 22 August 2006 kl. 08:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er bare møg surt, hvis han har noget at byde på, at det går som med Steen: at formen fra tid til anden skygger over indholdet. __________________ Der findes 2 slags menesker, og jeg er ikke en af dem...
|
| Til top |
|
| |
Carstong Lukket konto

Konto lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 04 Juni 2006 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 442
|
| Sendt: 22 August 2006 kl. 08:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvorfor er det in at ha travlt med andre?
Der er et ordsprog som lydder: den som har travlt med andre ønsker i virkeligheden sin egen citation forandret
Jeg er stor tilhænger af sproglig frihed, bare ikke når det går udover andre, og så er der vel nogle som vil sige gør du ikke også det selv jo jeg gør, men jeg prøver at behandle andre som jeg gerne selv vil behandles, man blir ikke mere mand af at svine andre til, og Jeg har en personlighed som gør at jeg blir psykopat vis folk træder på mig med vilje fordi de har et eller andet matsjo, jeg har kun respekt til folk jeg ser op til. Det handler om at ha en personlighed som andre kan holde ud, alt folks l**t kan de sq beholde for dem selv
jeg er holdt op med at læse hans ugentlige indlæg, at en grand voksen mand ikke har noget klogere at foretage sig fatter jeg ikke
Ha en god dag
PS. jeg gider ikke at svare på citater
|
| Til top |
|
| |
Carsten S Chr Forum Bruger

Tidl. Schmidt Audio
Bruger siden: 05 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 478
|
| Sendt: 22 August 2006 kl. 17:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |

Tidl. Schmidt Audio
|
| Sendt: 27 August 2006 kl. 21:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 27 August 2006 kl. 22:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Næh - men dog.  Han nævner mit navn, og at jeg skulle være forvirret over et eller andet. Hvad kan det mon være, jeg skulle være forvirret over ? - nu er jeg da forvirret... Nå, men han råder mig til at købe elektrostater, og det er da godt, at jeg har dem allerede, og endda Tannoy subs i bunden, med de gamle Alnicomagneter. Lige noget for Poul. Nå, han er da kommet over sit Toftdahl traume, omsider. Måske hr. Toftdahl og jeg skulle starte en tråd i fællesskab, om hvordan kærven på kabinetskruerne skal vende, og aftale at tråden skal holdes i live, mindst 16 sider.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 28 August 2006 kl. 08:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
Måske hr. Toftdahl og jeg skulle starte en tråd i fællesskab, om hvordan kærven på kabinetskruerne skal vende, og aftale at tråden skal holdes i live, mindst 16 sider.
|
|
|
Jeg dirrer allerede af spænding og forventning!!! 
|
| Til top |
|
| |

Tidl. Schmidt Audio
|
| Sendt: 05 September 2006 kl. 21:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 05 September 2006 kl. 21:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du har vist lavet cut/paste med et af dine tidligere indlæg. Hint: det hedder ugens emne, fordi der kommer et nyt hver uge! Inspireret af denne tråd, får jeg pludselig lyst til at stille mig ved et trafiklys, og sige 'såå blev det guult'.
|
| Til top |
|
| |
tarup 13 Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1646
|
| Sendt: 05 September 2006 kl. 22:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hold fast hvor er det , at man ikke kan svare. Klaphat af første grad. Spencer
vh. Henrik __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
| Til top |
|
| |