| Forfatter |
|
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 20 Januar 2007 kl. 15:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
king skrev:
He He - det kniber lidt med at stave  |
|
|
Jeg kunne ikke lade være ! men ser jeg mine egne indlæg igennem skal jeg vist prise mig lykkelig over at ingen endnu har udsat mig for noget lignende - særligt dem fra mellem 2 og 3 om natten - Jeg må prøve det med kork - jeg har et par pakker ubehandlet kork tilovers fra da jeg satte hus i stand - desværre ligger de i Småland __________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
Monolake Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 15 August 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 484
|
| Sendt: 22 Januar 2007 kl. 06:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej til alle hvis man skal have sin plader støvet af så skal man have sådan en fætter her fra mobile fidelyti den virker super godt King tog sådan en med og hold fast den virker sådan en børste i kan få den hos hifibutikken i rødekro 74661250..... kommer lige et link hvor i kan se den
http://www.mofi.com/pc/viewPrd.asp?idcategory=11&idprodu ct=71 __________________ Analog World
|
| Til top |
|
| |
Wymax Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
|
| Sendt: 22 Januar 2007 kl. 08:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har du nogen idé om en Achromat er en signifikant forbedring ift. Clearaudio Harmo-Nicer? Og har du prøvet SDS (Sound Deadened Steel) Isoplatmat?
|
| Til top |
|
| |
Præsten Forum Bruger


Bruger siden: 10 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2063
|
| Sendt: 22 Januar 2007 kl. 08:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Ahania Forum Bruger


Bruger siden: 13 Oktober 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 632
|
| Sendt: 22 Januar 2007 kl. 09:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogen steder herhjemme hvor de sælger Achromat?
__________________ 70ér sound
Tannoy Gold/Tannoy ST 100. Micro-Seiki RX2000/Mørch DP-6/ ATOC9ML/II. Slim/X-can v3 PSU/DAC/buffer. Audio-Classic SE.
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 22 Januar 2007 kl. 09:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Ahania Forum Bruger


Bruger siden: 13 Oktober 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 632
|
| Sendt: 22 Januar 2007 kl. 12:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg takker.... Tror jeg bliver nød til at prøve sådan en måtte på min Micro Seiki. Jeg har ikke prøvet at have en måtte på endnu, da jeg har brugt varcum suget istedet. __________________ 70ér sound
Tannoy Gold/Tannoy ST 100. Micro-Seiki RX2000/Mørch DP-6/ ATOC9ML/II. Slim/X-can v3 PSU/DAC/buffer. Audio-Classic SE.
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 22 Januar 2007 kl. 18:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Meld endelig tilbage om du kan høre en forskel hvis du køber en.
|
| Til top |
|
| |
ehapa Forum Bruger


Bruger siden: 22 September 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 199
|
| Sendt: 24 Januar 2007 kl. 20:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa,
Jeg har lige købt en graham slee2 riaa til thorens td124mk2, jeg har en Nad 3020 som effekt, og exposure 8+9 pre
med indbygget riaa(mm+mc), men kan man køre riaa i riaa?, er det noget rod?, det lød hæsligt
med skrat og støj, nu kører Riaa`en over tape hvilket lyder ok lidt bedre end før med exposure
Riaa. Graham slee 2 er kun til MM og MC High output. måske skal jeg bare droppe riaa`en!!!??
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 24 Januar 2007 kl. 20:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Signalet skal kun RIAA korrigeres én gang så du skal kun bruge én RIAA.
Hvad lyder bedst?: Din Exposure's MM indgang eller Graham Slee's ditto?
|
| Til top |
|
| |
ehapa Forum Bruger


Bruger siden: 22 September 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 199
|
| Sendt: 24 Januar 2007 kl. 20:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Graham slee, der er lidt mere hul igennem, men den der tape indgang er ikke så fedt?.
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 24 Januar 2007 kl. 20:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ved faktisk ikke om det gør en forskel. En linie-indgang er vel en linie-indgang?
Det er måske begrænset hvor mange linie-indgange der er på den Exposure pre?
|
| Til top |
|
| |
ehapa Forum Bruger


Bruger siden: 22 September 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 199
|
| Sendt: 24 Januar 2007 kl. 21:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, det er bare de almindelige line-indgange. jeg tror jeg kører videre med sleen det lyder trods
alt bedre.
|
| Til top |
|
| |
Rytmik Branchemedlem

Amforamusik
Bruger siden: 18 Juni 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 589
|
| Sendt: 28 Januar 2007 kl. 16:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej på tråden  Er der nogen der har erfaring, de vil vidergive med SME pladespillere? Mvh.
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 28 Januar 2007 kl. 17:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
pmoren har en SME 20 med SME IV han er meget glad for - se hans tråd " mit halvgamle hifi" du kunne jo sende ham en PM hvis ikke lige han er på forum
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
Rytmik Branchemedlem

Amforamusik
Bruger siden: 18 Juni 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 589
|
| Sendt: 28 Januar 2007 kl. 17:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
r-l-b skrev:
| pmoren har en SME 20 med SME IV han er meget glad for - se hans tråd " mit halvgamle hifi" du kunne jo sende ham en PM hvis ikke lige han er på forum
|
|
|
Tak for hjælpen r-l-b.  Mvh.
|
| Til top |
|
| |
Fosse Forum Bruger

Bruger siden: 21 September 2005 Lokalitet: Norge
Status: Offline Indlæg: 408
|
| Sendt: 06 Februar 2007 kl. 17:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
tarup 13 skrev:
|
Hov hov, nu skal vi skrive om pladespillere, undskyld.
Jeg er ved, at få lavet nogle plader til fødderne på min spille, er der gode råd ang. udformning??
vh. Henrik
Her er et billede.

|
|
|
Jeg leser tråden forfra, så om dette er besvart så får dere ha meg unnskyldt. Jeg har benyttet Black Diamond Racing Pucks under min Michell Orbe med stort hell. Det lages særskilte BDR Pucks til VPI. Jeg garanterer at dette er et godt tweak. http://www.elusivedisc.com/searchprods.asp
Nå får jeg fortsette å lese tråden, ha meg unnskyldt.
|
| Til top |
|
| |
Fosse Forum Bruger

Bruger siden: 21 September 2005 Lokalitet: Norge
Status: Offline Indlæg: 408
|
| Sendt: 06 Februar 2007 kl. 17:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
sismofyt skrev:
Fosse skrev:
|
Her er min rigg. Har ellers en Benz Ruby3 som ligger og venter på montasjen
|
|
|
hey trés cool. hvad er tallerkenen lavet af?
|
|
|
Sent svar? Ja. Den er i hvert fall kledd med vinyl på alle kanter. Men hva som er inni vet jeg ikke riktig. Spilleren forlot forresten oppsettet idag... Har blitt glad i denne Orben så den kommer nok til å bli savnet.
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 14 Februar 2007 kl. 23:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
quad Forum Bruger


Bruger siden: 16 Oktober 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1002
|
| Sendt: 15 Februar 2007 kl. 01:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Damm hvor var den info, da jeg havde amerikanergryde __________________ So long and thanks for all the fish.
|
| Til top |
|
| |