Tilbage til HIFI4ALL.DK 26. juni 2026 | 06:06   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Pladespillere
 HIFI4ALL Forum : Pladespillere
Emne Emne: Pladespiller - entusiaster! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 144
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
r-l-b
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 September 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 7702
Sendt: 20 Januar 2007 kl. 15:46 | IP-adresse registreret  

king skrev:
He He - det kniber lidt med at stave


Jeg kunne ikke lade være ! men ser jeg mine egne indlæg igennem skal jeg vist prise mig lykkelig over at ingen endnu har udsat mig for noget lignende - særligt dem fra mellem 2 og 3 om natten - Jeg må prøve det med kork - jeg har et par pakker ubehandlet kork tilovers fra da jeg satte hus i stand - desværre ligger de i Småland


__________________
for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
Til top Vis r-l-b's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af r-l-b
 
Monolake
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter ønske fra bruger!

Bruger siden: 15 August 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 484
Sendt: 22 Januar 2007 kl. 06:28 | IP-adresse registreret  

Hej til alle hvis man skal have sin plader støvet af så skal man have sådan en fætter her fra mobile fidelyti den virker super godt King tog sådan en med og hold fast den virker sådan en børste i kan få den hos hifibutikken i rødekro 74661250..... kommer lige et link hvor i kan se den

http://www.mofi.com/pc/viewPrd.asp?idcategory=11&idprodu ct=71



__________________
Analog World
Til top Vis Monolake's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Monolake Besøg Monolake's Websted
 
Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 08 April 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 3399
Sendt: 22 Januar 2007 kl. 08:47 | IP-adresse registreret  

janils skrev:
http://www.needledoctor.com/Funk-Firm-Achromat-Universal-Rec ord-Mat?sc=10

Hvis jeg skal beskrive den væsentligste forskel så dæmper korken dynamikken (i mit setup) og det levende i musikken, mens Acromat virker mere fri og med mere "luft" og bedre udskilning af detaljer. Musikken bliver mere let og ubesværet.

Har du nogen idé om en Achromat er en signifikant forbedring ift. Clearaudio Harmo-Nicer? Og har du prøvet SDS (Sound Deadened Steel) Isoplatmat?

Til top Vis Wymax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wymax
 
Præsten
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Februar 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 2063
Sendt: 22 Januar 2007 kl. 08:55 | IP-adresse registreret  

Lidt mere information om Achromat og Achroplat kan findes her: http://www.thefunkfirm.co.uk/plat.htm

Jeg er i øvrigt meget tilfreds med min Funk V pladespiller

 

/Præsten



__________________
2A = 101010
DEQX-bruger/supporter

Undervands-Rugby
Præstens OB1
Til top Vis Præsten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Præsten
 
Ahania
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Oktober 2004
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 632
Sendt: 22 Januar 2007 kl. 09:42 | IP-adresse registreret  

Er der nogen steder herhjemme hvor de sælger Achromat?



__________________
70ér sound
Tannoy Gold/Tannoy ST 100. Micro-Seiki RX2000/Mørch DP-6/ ATOC9ML/II. Slim/X-can v3 PSU/DAC/buffer. Audio-Classic SE.
Til top Vis Ahania's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ahania
 
krenzler
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 December 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 5449
Sendt: 22 Januar 2007 kl. 09:47 | IP-adresse registreret  

Activ Hifi fører The Funk Firm's produkter.
Til top Vis krenzler's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af krenzler
 
Ahania
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Oktober 2004
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 632
Sendt: 22 Januar 2007 kl. 12:29 | IP-adresse registreret  

krenzler skrev:
Activ Hifi fører The Funk Firm's produkter.


Jeg takker.... Tror jeg bliver nød til at prøve sådan en måtte på min Micro Seiki. Jeg har ikke prøvet at have en måtte på endnu, da jeg har brugt varcum suget istedet.


__________________
70ér sound
Tannoy Gold/Tannoy ST 100. Micro-Seiki RX2000/Mørch DP-6/ ATOC9ML/II. Slim/X-can v3 PSU/DAC/buffer. Audio-Classic SE.
Til top Vis Ahania's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ahania
 
krenzler
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 December 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 5449
Sendt: 22 Januar 2007 kl. 18:04 | IP-adresse registreret  

Meld endelig tilbage om du kan høre en forskel hvis du køber en.

Til top Vis krenzler's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af krenzler
 
ehapa
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 22 September 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 199
Sendt: 24 Januar 2007 kl. 20:11 | IP-adresse registreret  

Hejsa, 

Jeg har lige købt en graham slee2 riaa til thorens td124mk2, jeg har en Nad 3020 som effekt, og exposure 8+9 pre

med indbygget riaa(mm+mc), men kan man køre riaa i riaa?, er det noget rod?, det lød hæsligt

med skrat og støj, nu kører Riaa`en over tape hvilket lyder ok lidt bedre end før med exposure

Riaa. Graham slee 2 er kun til MM og MC High output. måske skal jeg bare droppe riaa`en!!!?? 

 

 

Til top Vis ehapa's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ehapa
 
krenzler
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 December 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 5449
Sendt: 24 Januar 2007 kl. 20:25 | IP-adresse registreret  

Signalet skal kun RIAA korrigeres én gang så du skal kun bruge én RIAA.

Hvad lyder bedst?: Din Exposure's MM indgang eller Graham Slee's ditto?
Til top Vis krenzler's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af krenzler
 
ehapa
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 22 September 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 199
Sendt: 24 Januar 2007 kl. 20:32 | IP-adresse registreret  

Graham slee, der er lidt mere hul igennem, men den der tape indgang er ikke så fedt?.

 

Til top Vis ehapa's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ehapa
 
krenzler
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 December 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 5449
Sendt: 24 Januar 2007 kl. 20:41 | IP-adresse registreret  

Jeg ved faktisk ikke om det gør en forskel. En linie-indgang er vel en linie-indgang?

Det er måske begrænset hvor mange linie-indgange der er på den Exposure pre?
Til top Vis krenzler's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af krenzler
 
ehapa
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 22 September 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 199
Sendt: 24 Januar 2007 kl. 21:09 | IP-adresse registreret  

Ja, det er bare de almindelige line-indgange. jeg tror jeg kører videre med sleen det lyder trods

alt bedre.

Til top Vis ehapa's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ehapa
 
Rytmik
Branchemedlem
Branchemedlem

Amforamusik

Bruger siden: 18 Juni 2006
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 589
Sendt: 28 Januar 2007 kl. 16:50 | IP-adresse registreret  

Hej på tråden

Er der nogen der har erfaring, de vil vidergive med SME pladespillere?

Mvh.
Til top Vis Rytmik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rytmik
 
r-l-b
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 September 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 7702
Sendt: 28 Januar 2007 kl. 17:11 | IP-adresse registreret  

pmoren har en SME 20 med SME IV han er meget glad for - se hans tråd " mit halvgamle hifi" du kunne jo sende ham en PM hvis ikke lige han er på forum

__________________
for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
Til top Vis r-l-b's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af r-l-b
 
Rytmik
Branchemedlem
Branchemedlem

Amforamusik

Bruger siden: 18 Juni 2006
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 589
Sendt: 28 Januar 2007 kl. 17:12 | IP-adresse registreret  

r-l-b skrev:
pmoren har en SME 20 med SME IV han er meget glad for - se hans tråd " mit halvgamle hifi" du kunne jo sende ham en PM hvis ikke lige han er på forum


Tak for hjælpen r-l-b.

Mvh.
Til top Vis Rytmik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rytmik
 
Fosse
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 21 September 2005
Lokalitet: Norge
Status: Offline
Indlæg: 408
Sendt: 06 Februar 2007 kl. 17:15 | IP-adresse registreret  

tarup 13 skrev:

Hov hov, nu skal vi skrive om pladespillere, undskyld.

Jeg er ved, at få lavet nogle plader til fødderne på min spille, er der gode råd ang. udformning??

vh. Henrik

Her er et billede.

 

Jeg leser tråden forfra, så om dette er besvart så får dere ha meg unnskyldt. Jeg har benyttet Black Diamond Racing Pucks under min Michell Orbe med stort hell. Det lages særskilte BDR Pucks til VPI. Jeg garanterer at dette er et godt tweak. http://www.elusivedisc.com/searchprods.asp

Nå får jeg fortsette å lese tråden, ha meg unnskyldt. 

Til top Vis Fosse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fosse Besøg Fosse's Websted
 
Fosse
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 21 September 2005
Lokalitet: Norge
Status: Offline
Indlæg: 408
Sendt: 06 Februar 2007 kl. 17:28 | IP-adresse registreret  

sismofyt skrev:
Fosse skrev:

Her er min rigg. Har ellers en Benz Ruby3 som ligger og venter på montasjen

hey trés cool. hvad er tallerkenen lavet af? 

 

Sent svar? Ja. Den er i hvert fall kledd med vinyl på alle kanter. Men hva som er inni vet jeg ikke riktig. Spilleren forlot forresten oppsettet idag... Har blitt glad i denne Orben så den kommer nok til å bli savnet.

Til top Vis Fosse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fosse Besøg Fosse's Websted
 
krenzler
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 December 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 5449
Sendt: 14 Februar 2007 kl. 23:58 | IP-adresse registreret  

Vinyl on the Road. Så er der ingen undskyldning længere!
Til top Vis krenzler's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af krenzler
 
quad
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 Oktober 2005
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1002
Sendt: 15 Februar 2007 kl. 01:29 | IP-adresse registreret  

krenzler skrev:
Vinyl on the Road. Så er der ingen undskyldning længere!


Damm hvor var den info, da jeg havde amerikanergryde

__________________
So long and thanks for all the fish.
Til top Vis quad's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af quad
 

<< Forrige Side af 144 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes