Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 02:55   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Kommentarer til nyheder
 HIFI4ALL Forum : Kommentarer til nyheder
Emne Emne: Neeper Acoustics - Nyt High End mærke! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 20
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
vnv nation
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 28 December 2006 kl. 21:56 | IP-adresse registreret  

Er stadig meget interesseret i at høre om priser for forskellige finish...

Neeper
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske

Bruger siden: 11 Maj 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 28 December 2006 kl. 22:24 | IP-adresse registreret  

vnv nation skrev:

Er stadig meget interesseret i at høre om priser for forskellige finish...

Alpi Namibia Rift er den dyreste at lave, herefter kommer Alpi Rose Burl, og Ahorn og Hvid er lidt billigere...

39.500,- er for Namibia Rift og Rose Burl

39.000,- i Ahorn og Hvid

Hvis jeg laver nogen i sort piano lak, så vil disse bliver nogle tusinde dyrere...

Mvh Kim

Til top Vis Neeper's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Neeper Besøg Neeper's Websted

Henrik300
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Februar 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 28 December 2006 kl. 23:45 | IP-adresse registreret  

Samme pris i alle finish 

Flot gået Neeper. Hvor lang tid gælder intro tilbudet?

Henrik300
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Februar 2004
Sendt: 28 December 2006 kl. 23:48 | IP-adresse registreret  

Kommer din hjemmeside snart op og kører ?

Acer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 29 December 2006 kl. 00:11 | IP-adresse registreret  

Det er en fair intro pris for sådan en herre lækker speaker

heltedellen
Lukket konto
Lukket konto

Tak for indsatsen, Nicolai!

Bruger siden: 07 Januar 2005
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 29 December 2006 kl. 07:20 | IP-adresse registreret  

de er som karen marie lækker lækker lækker gg ...

ps nogle som har 40 k  for meget jeg lige kan låne gg

Til top Vis heltedellen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af heltedellen Besøg heltedellen's Websted

L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004
Sendt: 29 December 2006 kl. 08:28 | IP-adresse registreret  

Jeg er spændt på hvor mange der synes den stadig er lækker når de har hørt den og skal have mulvarpeskindet op at lommen...
Til top Vis L.B.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af L.B.

Andreas KBH
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2006
Sendt: 29 December 2006 kl. 09:23 | IP-adresse registreret  

Der har du nok ret Lars, mit budget tillader ikke at bruge 40k på et sæt højtalere, så ville en ny lille bil måske være på sin plads

Back home in a cold country...
Til top Vis Andreas KBH's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Andreas KBH

MC955
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter ønske fra bruger!

Bruger siden: 07 August 2006
Lokalitet: Odense
Sendt: 30 December 2006 kl. 17:11 | IP-adresse registreret  

kontrast skrev:
MC955 skrev:

kontrast skrev:
Det er jo lige det, Neeper! Bliver den for billig, så duer den jo ikke, er der mange som synes.

Så hellere for dyr til de fleste, så er den på et niveau hvor den er en drøm og den er i gruppe med andre hel- eller halvuopnåelige ting og sager. Ferrarier og den slags ting.

Du skal jo osse have dine penge igen og have lyst og råd til at lave en Mk.II!

Det bliver spændende at se hvordan du vil sælge den, direkte-til-dig eller via forhandlernet.

Du skal jo osse have dine penge igen og have lyst og råd til at lave en Mk.II!

Hvorfor lave en MK II hvis den er lavet rigtig første gang.

Det er måske for at rede den hjem som andre gør ved -40% eller -50% salget ? og så op igen.

Hvilke mærker er det du tænker på her, jensen?

Ja det kan du vel tænke dig til.

Til top Vis MC955's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MC955

Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 02 Januar 2007 kl. 08:18 | IP-adresse registreret  

Man kan jo nu med nogen rette hævde at jeg tog groft fejl i prissætningen, med mit gæt på 80.00 kr for et sæt. Jeg vælger dog at se det som at det er Kim der har taget fejl

I den forbindelse tillader jeg mig lige at citere fra Poul½Pris' ugentlige klumme:

Poul½Pris skrev:

"Det vil sige, der er beklagelige undtagelser. Nu kan man naturligvis se denne sag fra to sider, men Kim Rasmussens nye Neeper-højttalerprojekt er desværre en tilbagevenden til de ikke for gode gamle dage, hvor en for lav prissætning kunne koste livet og ofte gjorde det.

Hvis man som Ford i England i 1960-erne med Morris Mini bryder den nye Neeper-højttaler ned i sine bestanddele, er der ikke nogensomhelst tvivl om, at den rå kostpris på de indkøbte produkter i denne højttaler er mindst på samme niveau som eksempelvis en B&W Nautilus 800.

Det er prisen bare ikke, og enhver bør overfalde Kim for at få sit sæt i en fart, for det er simpelthen i forhold til de investerede råvarer et helt unikt produkt prismæssigt. Det er ikke denne skribents hensigt at ønske nogetsomhelst dårligt for den lille nye Neeper, overhovedet ikke.

Tværtimod er det mere sagen at pege på et produkt, der selv i forhold til etablerede danske referencer står som en milepæl i entusiasme. At den godt nok kun bedømt efter et kort lyt givetvis spiller fremragende er vel ikke overraskende, da råvareprisen i højttalere er af helt afgørende betydning for ydeevnen. Som altid i denne branche vil mange sikkert hævde noget andet, bogholderne ikke mindst. Der er bare næppe margin i Neepers produkter til en egentlig forhandleravance, og det bliver interessant at se, hvordan det går. Herfra ønsker vi ham alt muligt held."

I lighed med Poul håber jeg det lykkes for dig Kim, og "håber" snart du hæver prisen. Personligt tror jeg ikke du kan overleve uden at gøre det.  Desværre...

Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted

rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 02 Januar 2007 kl. 08:30 | IP-adresse registreret  

Acer skrev:
Det er en fair intro pris for sådan en herre lækker speaker

Ja det er egentlig ikke slemt, hvis de lyder lige så godt som de ser ud. Så er det i alle tilfælde et godt alternativ til Dali´s dyre model synes jeg. Langt flottere i alle tilfælde.

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset

hifihuset.dk
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Hifihuset.dk

Bruger siden: 24 December 2006
Sendt: 02 Januar 2007 kl. 08:38 | IP-adresse registreret  

Det er en pudsighed af dimensioner at se, godt nok kun fra een kunde/bruger indtil videre, at en producent ligefrem opfordres til at højne prisen. Som regel lyder der klagesang over priserne!

Når Neepers pris er så relativt lav, så skyldes det jo at vi her i realiteten nok for første gang ser en rigtig direkte-til-dig ting. Der kan man se hvad fraværet af et par led i kæden betyder.

Desuden tror jeg, uden at vide det, at Neeper kan have sat prisen til hvad han vurderer markedet vil give for den, istedet for at sidde og gange produktionsomkostninger op med faktor 8-10. Og så for at sælge den med stor rabat senere.

Og der er jo også det med stykantal og happiness: hellere sælge 500styk og tjene 1oK per styk end sælge 100 hvor du tjener 20K. Og det er osse en pointe at nå ud til så mange forbrugere som muligt, for du skal jo være kendt til du næste gang har et produkt klar. Og endelig det at mange pioneerer er så vilde med ders eget produkt og vil gerne gøre andre mennesker glade ved at de oplever produktet.

Til top Vis hifihuset.dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hifihuset.dk Besøg hifihuset.dk's Websted

blackhawk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 December 2004
Sendt: 02 Januar 2007 kl. 08:46 | IP-adresse registreret  

Ja det er interessant at se reaktionen, når forhandlerne går glip af den sædvanlige heftige avance. Ikke mindst fra forhandlerne selv 

Al respekt for dette produkt, som jeg ikke længere kan undgå at tage en lytter på

Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 02 Januar 2007 kl. 08:50 | IP-adresse registreret  

hifihuset.dk skrev:
Det er en pudsighed af dimensioner at se, godt nok kun fra een kunde/bruger indtil videre, at en producent ligefrem opfordres til at højne prisen. Som regel lyder der klagesang over priserne!

He, noget af det kan jo skyldes at jeg ikke lige selv forventer at skulle skifte højttalere foreløbigt. Så det har ikke de store konsekvenser for mig at opfordre til at hæve prisen.

Bort set fra det, så er Pouls historie med Morris Mascot'en jo ikke helt dum

Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted

hifihuset.dk
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Hifihuset.dk

Bruger siden: 24 December 2006
Sendt: 02 Januar 2007 kl. 09:16 | IP-adresse registreret  

Nej, det er ikke historien der er dum. Der var dem som byggede Minien som var dumme.
De kørte hele baduljen neden om og hjem.

Nå, men på den anden side må man jo osse sige at det kan jo nok ikke være helt gratis at en butik som TapeConnection åbner en pæn stor butik i KBH, betaler nøglepenge, inderetter den, ansætter personale, køber varer in, strøm, vand og 1000 andre ting. De penge en frhandler tjener er jo ikke ren fortjeneste, det er det jeg mener.
Til top Vis hifihuset.dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hifihuset.dk Besøg hifihuset.dk's Websted

Momsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 December 2006
Sendt: 02 Januar 2007 kl. 11:56 | IP-adresse registreret  

Kære Neeper,

Har du nogle datoer hvor vi kan komme og lytte til dem, evt. i flok eller en V.I.P lytning, vi skal jo også ha talt om designet?

Venlig hilsen

Søren M

www.MomsenDesign.com
Til top Vis Momsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Momsen Besøg Momsen's Websted

Adamfelix
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2006
Sendt: 04 Januar 2007 kl. 15:23 | IP-adresse registreret  

Momsen skrev:

Kære Neeper,

vi skal jo også ha talt om designet?

Venlig hilsen

Søren M

Må vi andre også bliver inddraget i dine planer når du nu så "højlydt" skriver om dine designplaner herude og ikke skriver en pb til neeper?

Og forresten opfører lys sig ikke på samme måde som lyd!

Til top Vis Adamfelix's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Adamfelix

Neeper
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske

Sendt: 05 Januar 2007 kl. 11:42 | IP-adresse registreret  

Hej alle...

Jeg var så "heldig" (dum...) at jeg, efter at have installeret et gratis program til at læse TIFF filer, kørte programmet selvom det ikke var godkendt af Windows... Det skulle jeg så ikke have gjort... Lige derefter, var al post i Outlook væk!

Hele mappen med .pst var slettet... Så jeg har lige brugt hele natten på at genetablere computeren... Alt på nær mine mails fra den sidste uge, er tilbage... Tak til IBM/Lenovo's "Rescue and Recovery" for at et års arbejde ikke er slettet...

Grunden til jeg skriver dette, her på forumet er at jeg havde fået en del mails fra nogen herinde fra, som jeg ikke havde nået at svare på... Så hvis du mangler svar på noget inden for den sidste uge, så prøv at gen-sende mailen.

Hvis du mangler svar på mails fra før en uge tilbage, så ha' tålmodighed... Der er nemlig også nogle af disse jeg ikke har nået at kigge på, men de er her igen, og er på min 'to do' liste...

Med hensyn til demo aftener, så kommer vi nok hen mod slutningen af denne måned, før jeg har noget 100 % klar. Jeg skal lige en tur til CES, da der er en distributør som er meget interesseret i at komme til at distribuere mit brand 'over there'... De første produktions modeller ser stadig ud til at blive klar i start/midt februar... 

Sååå... Ha' tåldmodighed. "En Neeper højttaler tager den tid, en Neeper højttaler skal ta"... He he... Ej, det slogan er vidst allerede i brug andet steds..

Mvh Kim

info@neeper-acoustics.com

Til top Vis Neeper's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Neeper Besøg Neeper's Websted

Mik112
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Marts 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 05 Januar 2007 kl. 16:16 | IP-adresse registreret  

Neeper skrev:

Hej alle...

Jeg var så "heldig" (dum...) at jeg, efter at have installeret et gratis program til at læse TIFF filer, kørte programmet selvom det ikke var godkendt af Windows... Det skulle jeg så ikke have gjort... Lige derefter, var al post i Outlook væk!

Hele mappen med .pst var slettet... Så jeg har lige brugt hele natten på at genetablere computeren... Alt på nær mine mails fra den sidste uge, er tilbage... Tak til IBM/Lenovo's "Rescue and Recovery" for at et års arbejde ikke er slettet...

Grunden til jeg skriver dette, her på forumet er at jeg havde fået en del mails fra nogen herinde fra, som jeg ikke havde nået at svare på... Så hvis du mangler svar på noget inden for den sidste uge, så prøv at gen-sende mailen.

Hvis du mangler svar på mails fra før en uge tilbage, så ha' tålmodighed... Der er nemlig også nogle af disse jeg ikke har nået at kigge på, men de er her igen, og er på min 'to do' liste...

Med hensyn til demo aftener, så kommer vi nok hen mod slutningen af denne måned, før jeg har noget 100 % klar. Jeg skal lige en tur til CES, da der er en distributør som er meget interesseret i at komme til at distribuere mit brand 'over there'... De første produktions modeller ser stadig ud til at blive klar i start/midt februar... 

Sååå... Ha' tåldmodighed. "En Neeper højttaler tager den tid, en Neeper højttaler skal ta"... He he... Ej, det slogan er vidst allerede i brug andet steds..

Mvh Kim

info@neeper-acoustics.com

Hej Neeper, oplyser du venligst hvilket program der er tale om. Jeg og mange andre ønsker jo ikke det, du har været ude for.

Til top Vis Mik112's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mik112

Neeper
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske

Sendt: 05 Januar 2007 kl. 16:51 | IP-adresse registreret  

Hej Mik112

Ja selvfølgelig... Det hedder Brava! Reader 

Og ligger på denne side... Ser egentlig ret prof ud, men nej hvor jeg fortryder jeg downloadede det... Det var noget af en gyser...

http://www.bravaviewer.com/

Mvh Kim

<< Forrige Side af 20 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes