| Forfatter |
|
Filmtossen Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 2022
|
| Sendt: 30 December 2008 kl. 14:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Til interfacelift og sHaCk-kO...tak fro det...i skal være velkomne..men derer jo immervæk et stykke fra hhv. Århus og Fyn til helt ude vestpå hvor jeg bor....det er herude at de tager husene ind om natten....
| Til top |
|
| |
Filmtossen Forum Bruger

|
| Sendt: 30 December 2008 kl. 14:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå men så skete der igen noget nyt...desværre ikke en opgradering eller lign (gid det var )
Derimod har jeg brugt det meste af efteråret (efter jeg kom hjem fra udlandet) på at lave nyt køkken, hvilket inkluderede nye hårde hvidevarer....og det kunne vores gamle el-tavle ikke klare (tlf. nr.- til den elektriker der havde installeret den var tlf. 65...så det er jo noget siden at den blev lavet ). Der måtte derfor en helt ny el-tavle til, og den blev gjort færdig her inden jul....og så har biffen også fået sin egen fase (hedder det ikke det?)

Ja det pynter jo ikke ligefrem i en bio..hva´?

Så nu skal jeg til at lave et nyt "skab" til det store skrummel af en tavle......så det er projektet, som gerne skulle blive færdig over de næste par dage.... __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
| Til top |
|
| |
interfacelift Lukket konto

Lukket, eget ønske!
Bruger siden: 07 Oktober 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2224
|
| Sendt: 30 December 2008 kl. 14:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Filmtossen skrev:
Til interfacelift og sHaCk-kO...tak fro det...i skal være velkomne..men derer jo immervæk et stykke fra hhv. Århus og Fyn til helt ude vestpå hvor jeg bor....det er herude at de tager husene ind om natten....
|
|
|
så tør jeg ikke.
|
| Til top |
|
| |
Filmtossen Forum Bruger

|
| Sendt: 30 December 2008 kl. 14:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
interfacelift skrev:
Filmtossen skrev:
|
|
|
|
så tør jeg ikke.
|
|
|
ha ha ha ha........du er sq sjov.... __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
| Til top |
|
| |

Lukket, eget ønske!
|
| Sendt: 30 December 2008 kl. 14:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Filmtossen skrev:
interfacelift skrev:
Filmtossen skrev:
|
|
|
|
så tør jeg ikke.
|
|
|
ha ha ha ha........du er sq sjov.... |
|
|
Er der ikke også vand derude? Så må jeg ikke for min mor. Ihvertfald ikke uden korkbælte. Tak iøvrigt
|
| Til top |
|
| |
Filmtossen Forum Bruger

|
| Sendt: 30 December 2008 kl. 14:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
interfacelift skrev:
Filmtossen skrev:
interfacelift skrev:
Filmtossen skrev:
|
|
|
|
så tør jeg ikke.
|
|
|
ha ha ha ha........du er sq sjov....
|
|
|
Er der ikke også vand derude? Så må jeg ikke for min mor. Ihvertfald ikke uden korkbælte.
Tak iøvrigt 
|
|
|
JO der er masser af vand...men der er alligevel nogle kilometer dertil.....men korkbælte re nok ikke tilstrækkeligt...så husk bade vinger......og så var det vist nok det off topic der var brug for i denne omgang...
selv tak! __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
| Til top |
|
| |
Filmtossen Forum Bruger

|
| Sendt: 31 December 2008 kl. 15:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så blev jeg færdig med at bygge og male "skab" til eltavlen...så ligner bioén sig selv igen

..og færdigmalet....det pyntede..

Og da jeg havde gang i maleriet, så tænkte jeg at jeg ville male kassetten og den nederste kant på mit lærred mat sort, så det er jeg gået i sving med i dag...regner med at være færdig imorgen __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
| Til top |
|
| |
Filmtossen Forum Bruger

|
| Sendt: 01 Januar 2009 kl. 12:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Som sagt, så gjort.
Kassetten og kanten på lærredet er malet, og hyldeknægtene min center står på fik altså også lige en tur....og så blev jeg enig med mig selv om at jeg hellere må få købt noget sort maling til endevæggen, og få den malet i en nær fremtid.

Jeg synes at det, udover det æstetiske, har hjulpet meget på filmoplevelsen...der er ikke længere noget der forstyrrer øjet, fokus er nu alene på billedet.
Derudover var der også ved at blive lidt trangt for filmene (dagens tal er 1036 stk.), så derfor satte jeg også lige en ny hylde op, og mens jeg var igang med det så skiftede jeg også alle mine filmplakater, omend det kun var til nogle "nye gamle"..sådan bare for forandringens skyld.

Slutteligt har jeg, til trods for at jeg lige har købt den, fået et tilbud på min BD afspiller, så den er afsat, hvorfor jeg inden ret længe skal ud og have en anden...hvilken er ikke afgjort men den nye Panasonic skulle være helt forrygende, ligesom Sonys nye skulle være det...jeg må ud og kigge.. __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
| Til top |
|
| |
Filmtossen Forum Bruger

|
| Sendt: 01 Januar 2009 kl. 15:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er en bestilt! Efter at have læst et utal af anmeldelser så faldt valget på Panasonic BD-35. Den skulle efter sigende være det pt. bedste bud på en super afspiller, så jeg glæder mig...den skulle (hvis det går som firmaet lover gerne være med posten fredag...fingrene krydset)  __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
| Til top |
|
| |

Lukket, eget ønske!
|
| Sendt: 01 Januar 2009 kl. 15:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Filmtossen skrev:
Så er en bestilt! Efter at have læst et utal af anmeldelser så faldt valget på Panasonic BD-35. Den skulle efter sigende være det pt. bedste bud på en super afspiller, så jeg glæder mig...den skulle (hvis det går som firmaet lover gerne være med posten fredag...fingrene krydset) |
|
|
Du skal sgu da have den store Denon  EDIT: og male den sort
|
| Til top |
|
| |
Filmtossen Forum Bruger

|
| Sendt: 01 Januar 2009 kl. 18:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
interfacelift skrev:
Filmtossen skrev:
Så er en bestilt! Efter at have læst et utal af anmeldelser så faldt valget på Panasonic BD-35. Den skulle efter sigende være det pt. bedste bud på en super afspiller, så jeg glæder mig...den skulle (hvis det går som firmaet lover gerne være med posten fredag...fingrene krydset) |
|
|
Du skal sgu da have den store Denon 
EDIT: og male den sort 
|
|
|
Mjooo, men jeg synes dener alt for dyr, selvom det selvfølgelig ville være naturligt og nok også matche resten af mit set-up...men den er "kun" Blu ray 1.1, og jeg er stadig for nærig (læs har ikke råd) til at gíve så meget for en afspiller...men på sigt hvem ved? __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
| Til top |
|
| |

Lukket, eget ønske!
|
| Sendt: 01 Januar 2009 kl. 18:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Filmtossen skrev:
interfacelift skrev:
Filmtossen skrev:
|
|
|
|
|
Mjooo, men jeg synes dener alt for dyr, selvom det selvfølgelig ville være naturligt og nok også matche resten af mit set-up...men den er "kun" Blu ray 1.1, og jeg er stadig for nærig (læs har ikke råd) til at gíve så meget for en afspiller...men på sigt hvem ved? |
|
|
Jeg ville heller ikke nogensinde betale så meget for en afspiller. Men fed er den
|
| Til top |
|
| |
Filmtossen Forum Bruger

|
| Sendt: 01 Januar 2009 kl. 18:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
interfacelift skrev:
Filmtossen skrev:
interfacelift skrev:
Filmtossen skrev:
|
|
|
|
|
Mjooo, men jeg synes dener alt for dyr, selvom det selvfølgelig ville være naturligt og nok også matche resten af mit set-up...men den er "kun" Blu ray 1.1, og jeg er stadig for nærig (læs har ikke råd) til at gíve så meget for en afspiller...men på sigt hvem ved?
|
|
|
Jeg ville heller ikke nogensinde betale så meget for en afspiller. Men fed er den
|
|
|
Ja for sørensen da.....men det er mit budget altså ikke til for nærværende og i en overskuelig fremtid... __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
| Til top |
|
| |
sHaCk_kO Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1488
|
| Sendt: 02 Januar 2009 kl. 01:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
er der diverse HD lyd decoder i den panasonic?
__________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
:o)
|
| Til top |
|
| |
sHaCk_kO Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Januar 2009 kl. 01:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
overvejer om jeg skal hente en imorgen nu jeg alligevel har fri
|
| Til top |
|
| |
Filmtossen Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Januar 2009 kl. 09:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
sHaCk_kO skrev:
| er der diverse HD lyd decoder i den panasonic? |
|
|
Ja der skulle være alle dekodere i... __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
| Til top |
|
| |
Filmtossen Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Januar 2009 kl. 09:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
sHaCk_kO skrev:
| overvejer om jeg skal hente en imorgen nu jeg alligevel har fri |
|
|
det lyder da som en fremragende ide , den har jo fået fabelagtige bedømmelser __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
| Til top |
|
| |
sHaCk_kO Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Januar 2009 kl. 12:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
jamen så tror jeg at jeg vil over og kigge på sådan en
|
| Til top |
|
| |
sHaCk_kO Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Januar 2009 kl. 15:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
er din panasonic kommet? hvor har du købt din og hva måtte du bøde?
|
| Til top |
|
| |
Filmtossen Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Januar 2009 kl. 16:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
sHaCk_kO skrev:
| er din panasonic kommet? hvor har du købt din og hva måtte du bøde? |
|
|
Jeg har bestilt den hos getmore.dk, til 2125,- og nej den er ikke kommet. Var i Expert (der er tre i nær radius af hvor jeg bor, og ingen af dem havde den....hva´er det for en butik der ikke tager en vare hjem der skal være en slags"slagtilbud"??? ), da jeg godt kan lide at kunne gå i en forrretning hvis der er problemer.....men jeg må vente til næste uge __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
| Til top |
|
| |