| Forfatter |
|
sHaCk_kO Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1488
|
| Sendt: 02 Januar 2009 kl. 16:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
var over i min expert idag han kunne skaffe mig en til tirsdag  så må vente __________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
:o)
|
| Til top |
|
| |
sHaCk_kO Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Januar 2009 kl. 16:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
er der virkelig ikke andre som har den panasonic?
de havde forresten BD-30 som jeg kunne købe billigt, men det ville jeg ikke have __________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
|
| Til top |
|
| |
Filmtossen Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 2022
|
| Sendt: 02 Januar 2009 kl. 16:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
sHaCk_kO skrev:
var over i min expert idag han kunne skaffe mig en til tirsdag så må vente |
|
|
Jamen er det utroligt??? jeg fatter ikke at forretningerne ikke tager dem hjem, det må da være lettere at sælge hvis man lige kan hente en af tilbudsvarerne, fremfor at skulle bestille dem hjem....det dæmper altid min købelyst sådan noget... __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
| Til top |
|
| |
Filmtossen Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Januar 2009 kl. 16:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
sHaCk_kO skrev:
|
er der virkelig ikke andre som har den panasonic?
de havde forresten BD-30 som jeg kunne købe billigt, men det ville jeg ikke have
|
|
|
Ja den havde de også, og de ville sælge mig den til 4000,-...hva tror de selv???.....ogs så sagde de også at den BD 35 også var helt ny...mjaaa det er vel som man tager det... __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
| Til top |
|
| |
sHaCk_kO Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Januar 2009 kl. 16:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg har en som jeg ALTID snakker med, og han kunne sælge mig BD30 til 1500-2000 mente han
ja det er møg træls, var helt hooked på at skulle side med en Blu ray film idag, men nej sådan skulle det ikke gå. BD35 er jo på tilbud til 2500 i expert. __________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
|
| Til top |
|
| |
sHaCk_kO Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Januar 2009 kl. 16:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
?
__________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
|
| Til top |
|
| |
Filmtossen Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Januar 2009 kl. 16:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
sHaCk_kO skrev:
|
jeg har en som jeg ALTID snakker med, og han kunne sælge mig BD30 til 1500-2000 mente han
ja det er møg træls, var helt hooked på at skulle side med en Blu ray film idag, men nej sådan skulle det ikke gå. BD35 er jo på tilbud til 2500 i expert.
|
|
|
Nå men det var da ellers en ok pris....men ikke når man kan få den nye model for en plovmand mere....Ja jeg ved at den er på tilbud, det var grunden til at jeg ville købe den der.... __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
| Til top |
|
| |
sHaCk_kO Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Januar 2009 kl. 16:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja nå jeg tror lige jeg vil kører over og sige han godt kan bestille den til mig
__________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
|
| Til top |
|
| |
Filmtossen Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Januar 2009 kl. 16:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
sHaCk_kO skrev:
| ja nå jeg tror lige jeg vil kører over og sige han godt kan bestille den til mig |
|
|
held og lykke med det.....vi kn jo "snakkes" ved når vi begge har fået den indenfor døren __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
| Til top |
|
| |
sHaCk_kO Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Januar 2009 kl. 18:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja 
min er bestilt og skulle lande tirsdag eller onsdag håber jeg __________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
|
| Til top |
|
| |
interfacelift Lukket konto

Lukket, eget ønske!
Bruger siden: 07 Oktober 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2224
|
| Sendt: 02 Januar 2009 kl. 18:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Inderfjæs bestiller sgu nok også snart en. PS3 er lidt larmende. Dog har den det flotteste design på hele markedet
|
| Til top |
|
| |
Filmtossen Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Januar 2009 kl. 19:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så må vi jo alle 3 snakke sammen, om dette hint vedr. denne maskine, som jo skulle være et fund!...jeg glæder mig meget __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
| Til top |
|
| |
priboj Udelukket fra forum

Bruger siden: 27 September 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 859
|
| Sendt: 02 Januar 2009 kl. 21:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
så må i lige sige - om vi andre også - skal tænke den vej lol
__________________ lyd er mit liv... musik er min dyd...
|
| Til top |
|
| |
sHaCk_kO Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Januar 2009 kl. 23:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Filmtossen skrev:
| Så må vi jo alle 3 snakke sammen, om dette hint vedr. denne maskine, som jo skulle være et fund!...jeg glæder mig meget |
|
|
ah gider vi nu også med ham  __________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
|
| Til top |
|
| |
Filmtossen Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Januar 2009 kl. 00:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Filmtossen Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Januar 2009 kl. 19:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå men venter stadigvæk på min nye BD afspiller. Imens har jeg gjort status over hvad jeg vil have lavet yderligere. Malet væggen omkring lærredet sort. Malet hele lokalet i en mørkere grå farve (og med lidt mere glans i...den nuværende suger fedtfingre mv.). Malet fliserne til mine fronter igen (så de bliver helt sorte).
Evt. nyt projektor ophæng, nye plakater, spots foran lærredet istedetfor de nuværende lamper, rødt gulvtæppe, og så hvad man ligepludselig finder ud af at man ikke kan leve uden.. __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
| Til top |
|
| |
bpep Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2005 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 507
|
| Sendt: 03 Januar 2009 kl. 22:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Filmtossen skrev:
|
Nå men venter stadigvæk på min nye BD afspiller. Imens har jeg gjort status over hvad jeg vil have lavet yderligere. Malet væggen omkring lærredet sort. Malet hele lokalet i en mørkere grå farve (og med lidt mere glans i...den nuværende suger fedtfingre mv.). Malet fliserne til mine fronter igen (så de bliver helt sorte).
Evt. nyt projektor ophæng, nye plakater, spots foran lærredet istedetfor de nuværende lamper, rødt gulvtæppe, og så hvad man ligepludselig finder ud af at man ikke kan leve uden..
|
|
|
det skal man passe på med, at finde ud af hvad, men ikke kan leve uden. Det er somregl en dyr affære, når man først kommer igang og hjernen går i overgang. 
den lille smule forbredringer du har lavet er nu A+.
Må lige se om jeg ikke kan få min søn hut på star wars bare for at irreterre fruen lidt  __________________ brian pedersen
7,1 Onkyo, Tannoy, REL BIOstue med 42" plasma
Film skal se i BIO eller HjemmeBIO.
|
| Til top |
|
| |
Filmtossen Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Januar 2009 kl. 00:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
bpep skrev:
Filmtossen skrev:
|
Evt. nyt projektor ophæng, nye plakater, spots foran lærredet istedetfor de nuværende lamper, rødt gulvtæppe, og så hvad man ligepludselig finder ud af at man ikke kan leve uden..
|
|
|
det skal man passe på med, at finde ud af hvad, men ikke kan leve uden. Det er somregl en dyr affære, når man først kommer igang og hjernen går i overgang. 
den lille smule forbredringer du har lavet er nu A+.
Må lige se om jeg ikke kan få min søn hut på star wars bare for at irreterre fruen lidt 
|
|
|
Ja det er "frygteligt" når man finder noget man ikke kan leve uden........og ja hjernen går i overgang....jeg savler ligenu over at jeg i USA kan købe en sanyo Z3000 til lige over 11000,- og jeg har en kammerat der bringe den med hjem...manner hvem der bare havde 10kg i overskud...
Tak for rosen....jeg er nu også selv glad for bioen som den er nu, men der er vel altid et eller andet man lige kan gøre bedre, også uden at det betyder at man skal opgradere udstyr....
Ja gør det !SW er fantastisk...det sjove er at han så det en gang sammen med mig, og nu er det bare det helt store hit...han kan navnene på de fleste af hovedpersonerne.... __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
| Til top |
|
| |
Hans J Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2285
|
| Sendt: 04 Januar 2009 kl. 01:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du må få fat i sådan et til knægten (og et til dig selv i Darth Vader udgaven).  Dette her er Yoda udagven, det er lidt mindre. Mine knægte er helt vilde med deres; men de må IKKE se Star Wars for deres mor  .
__________________ Fanatisme er den største trussel mod mennesket.
HD-DVD: Fordi livet er for kort til regionskoder
PS3 fordi Bluray 24fps og HD-lyd er nice
|
| Til top |
|
| |
Filmtossen Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Januar 2009 kl. 09:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hans J skrev:
Du må få fat i sådan et til knægten (og et til dig selv i Darth Vader udgaven).
 Dette her er Yoda udagven, det er lidt mindre. Mine knægte er helt vilde med deres; men de må IKKE se Star Wars for deres mor .
|
|
|
Jeg har siddet og savlet over dem på nettet, men har indtil nu været for nærig. Knægten har en Darth Vader Maske med lyd i, og et legetøjs lyssværd med lyd og "fjeder action blad", og det elsker han. Var dog Toys r Us og der har de dem til 500,-, så måske....men der super fede...hvorfor må dine ikke se SW? (min han er 2½og han ser det meste- men ikke alt) __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
| Til top |
|
| |