| Forfatter |
|
Andvare Forum Bruger

Bruger siden: 07 September 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 536
|
| Sendt: 04 Januar 2009 kl. 09:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hans J skrev:
Du må få fat i sådan et til knægten (og et til dig selv i Darth Vader udgaven).
 Dette her er Yoda udagven, det er lidt mindre. Mine knægte er helt vilde med deres; men de må IKKE se Star Wars for deres mor .
|
|
|
- hvad?? Du må sende hende i byen med dit dankort, mens du passer ungerne...  min knægt på 6 elsker Star Wars - Film, Spil og Lego - det skal være Star Wars det hele
__________________ HD HjemmeBio
DIY-tønde
|
| Til top |
|
| |
Filmtossen Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 2022
|
| Sendt: 04 Januar 2009 kl. 09:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Andvare skrev:
Hans J skrev:
 Dette her er Yoda udagven, det er lidt mindre. Mine knægte er helt vilde med deres; men de må IKKE se Star Wars for deres mor .
|
|
|
- hvad?? Du må sende hende i byen med dit dankort, mens du passer ungerne... min knægt på 6 elsker Star Wars - Film, Spil og Lego - det skal være Star Wars det hele
|
|
|
Sådan! det er en fornøjelse når man selv har været helt tosset med SW siden den første kom, og ejer stort set alle udgaver af de film __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
| Til top |
|
| |
Hans J Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2285
|
| Sendt: 04 Januar 2009 kl. 10:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Filmtossen skrev:
Hans J skrev:
|
|
|
Jeg har siddet og savlet over dem på nettet, men har indtil nu været for nærig. Knægten har en Darth Vader Maske med lyd i, og et legetøjs lyssværd med lyd og "fjeder action blad", og det elsker han. Var dog Toys r Us og der har de dem til 500,-, så måske....men der super fede...hvorfor må dine ikke se SW? (min han er 2½og han ser det meste- men ikke alt) |
|
|
Jeg købte dem i England (play.com) til £30,-. Jeg ved ikke om det er de samme de har i Toys´R Us. Dem jeg fik hjem er rigtig fede, med lyde fra lyssværd, tænd/sluk animation som fra filmen. Der er kolissions sensor, så der er den rigtige lyd når man rammer. De er meget robuste og alle pengene værd. Konen mener de er for uhyggelige, men jeg tror ikke det vare længe før de får lov, nu hvor der kører Star Wars Clone Wars som serie på TV2  . Jeg har først for nylig fået Trilogien IV,V,VI på LASERDISC i den flotte udgave. Har den på DVD også, men der er intet som slår den fede fornemmelse, ved ilægning af en laserdisc  . __________________ Fanatisme er den største trussel mod mennesket.
HD-DVD: Fordi livet er for kort til regionskoder
PS3 fordi Bluray 24fps og HD-lyd er nice
|
| Til top |
|
| |
Filmtossen Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Januar 2009 kl. 10:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hans J skrev:
Filmtossen skrev:
Hans J skrev:
|
|
|
Jeg har siddet og savlet over dem på nettet, men har indtil nu været for nærig. Knægten har en Darth Vader Maske med lyd i, og et legetøjs lyssværd med lyd og "fjeder action blad", og det elsker han. Var dog Toys r Us og der har de dem til 500,-, så måske....men der super fede...hvorfor må dine ikke se SW? (min han er 2½og han ser det meste- men ikke alt)
|
|
|
Jeg købte dem i England (play.com) til £30,-. Jeg ved ikke om det er de samme de har i Toys´R Us. Dem jeg fik hjem er rigtig fede, med lyde fra lyssværd, tænd/sluk animation som fra filmen. Der er kolissions sensor, så der er den rigtige lyd når man rammer. De er meget robuste og alle pengene værd.
Konen mener de er for uhyggelige, men jeg tror ikke det vare længe før de får lov, nu hvor der kører Star Wars Clone Wars som serie på TV2 .
Jeg har først for nylig fået Trilogien IV,V,VI på LASERDISC i den flotte udgave. Har den på DVD også, men der er intet som slår den fede fornemmelse, ved ilægning af en laserdisc .
|
|
|
Ok...det undersøger jeg lige...jo dem de har i TRU er også fra Master Replicas med sensor lyd og lys som i filmene....
Har aldrig ejet laserdisc, men købte begge DVD boxene I-III og IV-VI da jeg var i London...
EDIT: Hmm har lige været inde på PLay.com hjemmeside, og gadgets kan ikke sendes udenfor UK.....øv....måske jeg skulle ringe til min gode ven i UK og få ham til at bestille det __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
| Til top |
|
| |
sHaCk_kO Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1488
|
| Sendt: 04 Januar 2009 kl. 12:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
kender du folk i hele verden filmtossen  __________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
:o)
|
| Til top |
|
| |
Filmtossen Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Januar 2009 kl. 13:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
sHaCk_kO skrev:
kender du folk i hele verden filmtossen |
|
|
mjaaa stort set...man møder jo en del når man som soldat udstationeres i hele verden....men jeg kender folk i det meste af Europa, USA og Australien __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
| Til top |
|
| |
sHaCk_kO Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Januar 2009 kl. 14:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja okey det kan jeg godt se.
men hvis du en dag bestiller sådan et lys sværd vil jeg da gerne have et med, hvis ikke det er et problem. __________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
|
| Til top |
|
| |
Filmtossen Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Januar 2009 kl. 20:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
sHaCk_kO skrev:
|
ja okey det kan jeg godt se.
men hvis du en dag bestiller sådan et lys sværd vil jeg da gerne have et med, hvis ikke det er et problem.
|
|
|
jamen det er det skam ikke, du skal bare selv svare fragten fra esbjerg til der hvor du nu bor __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
| Til top |
|
| |
sHaCk_kO Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Januar 2009 kl. 22:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
det er ikke nået problem  __________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
|
| Til top |
|
| |
bpep Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2005 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 507
|
| Sendt: 05 Januar 2009 kl. 08:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Filmtossen skrev:
bpep skrev:
Filmtossen skrev:
|
Nå men venter stadigvæk på min nye BD afspiller. Imens har jeg gjort status over hvad jeg vil have lavet yderligere. Malet væggen omkring lærredet sort. Malet hele lokalet i en mørkere grå farve (og med lidt mere glans i...den nuværende suger fedtfingre mv.). Malet fliserne til mine fronter igen (så de bliver helt sorte).
Evt. nyt projektor ophæng, nye plakater, spots foran lærredet istedetfor de nuværende lamper, rødt gulvtæppe, og så hvad man ligepludselig finder ud af at man ikke kan leve uden..
|
|
|
det skal man passe på med, at finde ud af hvad, men ikke kan leve uden. Det er somregl en dyr affære, når man først kommer igang og hjernen går i overgang. 
den lille smule forbredringer du har lavet er nu A+.
Må lige se om jeg ikke kan få min søn hut på star wars bare for at irreterre fruen lidt 
|
|
|
Ja det er "frygteligt" når man finder noget man ikke kan leve uden........og ja hjernen går i overgang....jeg savler ligenu over at jeg i USA kan købe en sanyo Z3000 til lige over 11000,- og jeg har en kammerat der bringe den med hjem...manner hvem der bare havde 10kg i overskud...
Tak for rosen....jeg er nu også selv glad for bioen som den er nu, men der er vel altid et eller andet man lige kan gøre bedre, også uden at det betyder at man skal opgradere udstyr....
Ja gør det !SW er fantastisk...det sjove er at han så det en gang sammen med mig, og nu er det bare det helt store hit...han kan navnene på de fleste af hovedpersonerne....
|
|
|
må se om jeg kan få ham til at se andet end tiger og plys, samt cars.
efter biler kortfilm er kommet på disney channel ser han næsten ikke andet. men kan nu også samtlige navne i cars og tiger dyr nu .
sidder og drømmer om at skifte til 50 " plasma og onkyo HD og BD. men har ikke lige 30 - 40 k jeg ikke lige ved hvad jeg skal bruge til. men 2 små børn er der ikke lige hifi udstyr man starter med at bruge penge på.
man kna jo drømme i nadres bioer endtil vidre . __________________ brian pedersen
7,1 Onkyo, Tannoy, REL BIOstue med 42" plasma
Film skal se i BIO eller HjemmeBIO.
|
| Til top |
|
| |
Filmtossen Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Januar 2009 kl. 12:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
sHaCk_kO skrev:
det er ikke nået problem  |
|
|
jamen jeg skal nok sige til inden jeg bestiller.....måske næste måned.... __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
| Til top |
|
| |
Filmtossen Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Januar 2009 kl. 12:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
bpep skrev:
Filmtossen skrev:
bpep skrev:
Filmtossen skrev:
|
Nå men venter stadigvæk på min nye BD afspiller. Imens har jeg gjort status over hvad jeg vil have lavet yderligere. Malet væggen omkring lærredet sort. Malet hele lokalet i en mørkere grå farve (og med lidt mere glans i...den nuværende suger fedtfingre mv.). Malet fliserne til mine fronter igen (så de bliver helt sorte).
Evt. nyt projektor ophæng, nye plakater, spots foran lærredet istedetfor de nuværende lamper, rødt gulvtæppe, og så hvad man ligepludselig finder ud af at man ikke kan leve uden..
|
|
|
det skal man passe på med, at finde ud af hvad, men ikke kan leve uden. Det er somregl en dyr affære, når man først kommer igang og hjernen går i overgang. 
den lille smule forbredringer du har lavet er nu A+.
Må lige se om jeg ikke kan få min søn hut på star wars bare for at irreterre fruen lidt 
|
|
|
Ja det er "frygteligt" når man finder noget man ikke kan leve uden........og ja hjernen går i overgang....jeg savler ligenu over at jeg i USA kan købe en sanyo Z3000 til lige over 11000,- og jeg har en kammerat der bringe den med hjem...manner hvem der bare havde 10kg i overskud...
Tak for rosen....jeg er nu også selv glad for bioen som den er nu, men der er vel altid et eller andet man lige kan gøre bedre, også uden at det betyder at man skal opgradere udstyr....
Ja gør det !SW er fantastisk...det sjove er at han så det en gang sammen med mig, og nu er det bare det helt store hit...han kan navnene på de fleste af hovedpersonerne....
|
|
|
må se om jeg kan få ham til at se andet end tiger og plys, samt cars.
efter biler kortfilm er kommet på disney channel ser han næsten ikke andet. men kan nu også samtlige navne i cars og tiger dyr nu .
sidder og drømmer om at skifte til 50 " plasma og onkyo HD og BD. men har ikke lige 30 - 40 k jeg ikke lige ved hvad jeg skal bruge til. men 2 små børn er der ikke lige hifi udstyr man starter med at bruge penge på.
man kna jo drømme i nadres bioer endtil vidre .
|
|
|
ja men pas på...vores er blevet lidt vildere, der skal slås med lyssværd hele tiden..
har du overvejet projektor? Nej HIFI (og for mit vedkommende også golf) kommer lidt i baggrundden efter man har fået knægten...men det er nu et ret godt bytte hvis du spørger mig..... __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
| Til top |
|
| |
Filmtossen Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Januar 2009 kl. 15:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Juhuuu, så er den kommet  .  ..skal ned og hente den nu, og så skal den testes....og billeder bliver lagt ind forhåbentligt iaften... __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
| Til top |
|
| |
sHaCk_kO Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Januar 2009 kl. 17:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
min er ikke kommet endnu  __________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
|
| Til top |
|
| |
interfacelift Lukket konto

Lukket, eget ønske!
Bruger siden: 07 Oktober 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2224
|
| Sendt: 06 Januar 2009 kl. 17:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fedt den er kommet.. Shack.. Det gør den nok
|
| Til top |
|
| |
Filmtossen Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Januar 2009 kl. 21:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
sHaCk_kO Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Januar 2009 kl. 21:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
jo eller imorgen
__________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
|
| Til top |
|
| |
sHaCk_kO Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Januar 2009 kl. 21:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvor bliver de billeder af  __________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
|
| Til top |
|
| |
Filmtossen Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Januar 2009 kl. 21:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så blev den sat til den "lille ny"....men først de obligatoriske kasse billeder mv.

I kassen...som er noget mindre end den min Samsung var i.

Endeligt ude (blev åbnet med en smule rysten på hænderne)....den virker mere solidt bygget end Samsung, men selvfølgelig ikke i nærheden af Denons større modeller...men den er noget klejn.

Close up!

På plads hos sine nye "legekammerater".
Indstilling var lige til, ingen drama der!.
Har set noget af Iron Man og Transformers, og må sige at den ikke skuffer overhovedet.
Super lyd, og knivskarpt billede...jeg syntes ellers at min Samsung gjorde det godt, men den her er bare en hel del bedre  .....virkeligt godt billede, med masser af dybde, og gode farver...nice!
Jeg er rigtigt glad må jeg sige, den var sq pengene værd. __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
| Til top |
|
| |
sHaCk_kO Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Januar 2009 kl. 21:43 | IP-adresse registreret