| Forfatter |
|
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 25 Oktober 2015 kl. 10:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 25 Oktober 2015 kl. 12:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
En BeoMedia 1 kan vel tilsluttes ethvert BV, der understøtter 'PC'-kommandoen?
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 25 Oktober 2015 kl. 18:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Henning P Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2014 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 230
|
| Sendt: 25 Oktober 2015 kl. 19:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har ikke BV7 mere Det var for at bruge den på et anlæg
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 25 Oktober 2015 kl. 23:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
'B&O smidt ud af fashionabel London-adresse'
Typisk avisjournalist-overskrift.
Så vidt jeg ved, er B&O ikke blevet smidt ud, men ejeren af den butik, der er nævnt - han havde åbenbart nogle problemer.
Og det var vel også det, som de, der nåede at læse artiklen, kunne læse.
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 26 Oktober 2015 kl. 08:58 | IP-adresse registreret
|
|
|

Henning P / millemis i må invistere i et stuealter så jeres lokal B&O forhandler ikke også ender med at blive smidt ud. Min B&O forhandler har forladt byen, gud ved hvorfor.  __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 26 Oktober 2015 kl. 10:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu findes der jo også forretningsfolk, som ikke har fingeren på pulsen.
Det kan ikke gå godt for alle (B&O-forhandlere) - de er jo sådan set også konkurrenter.
Min forhandler er stadigvæk 'i byen' - måske er der en grund til at 'din' ikke er der mere.
Du har ikke gjordt det, som du anbefaler os at gøre: 'investere i et stuealter'.
Nok om det - vi kender jo grunden til det.
Men fri os fra skinhellighed, please.
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 26 Oktober 2015 kl. 15:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
millemis - Men fri os fra skinhellighed, please.
MM
Jeg ikke forstå. Kom da til lomerne millemis - Jeg investerer da hele tiden, for at opnå nye muligheder med mit Bang & Olufsen system.
Tryk her. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 26 Oktober 2015 kl. 16:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Henning P Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2014 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 230
|
| Sendt: 26 Oktober 2015 kl. 18:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
UHA UHA jeg har et stuealter PP du skriver da aldrig om Fona osv når de lukker
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 26 Oktober 2015 kl. 20:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Henning P - du skriver da aldrig om Fona osv når de lukker
Se mit avatar, så ved du hvorfor. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 27 Oktober 2015 kl. 07:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
@Henning P
Jeg tænker på Peter Pan's avatar, hver gang han skriver om Xeo
Han skulle måske udskifte B'et med et X
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 27 Oktober 2015 kl. 08:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kære millemis
Det er vel en ærlig sag at være fattig. B&O er dyrt, så der blev kun råd til et Xeo system. 
__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 27 Oktober 2015 kl. 08:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kan gå "ned af bakke" for os alle. Se bare her.
Det startede så godt med B&O hjemmebio projekt - Se her.
Se så her hvordan det er endt - Link.
Vi kan så diskuterer om han har fået et bedre set-up for sine penge, uden B&O. ? __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 27 Oktober 2015 kl. 10:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mon det nu er den samme Vejrup?
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 27 Oktober 2015 kl. 14:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Måske har han bare lavet sig en ekstra lille biograf - og har muget ud i stuen, så den er blevet dagligstue igen?
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 27 Oktober 2015 kl. 15:01 | IP-adresse registreret
|
|
|

Som du kan se var vejrup inde på hifi4all, da jeg skrev forrige indlæg. Men han ønsker åbenbart ikke at argumentere sit skift fra B&O til ?
______________________________________________________
Navn: CAV1 - Universal holder.

Denne universelle dekoder holder monteres nemt bag på B&O Avant 55. Ideal til mindre enheder. Kompatibel med Apple TV3/Apple TV (4th gen). Med Velcro strop. Nem installation (se billedet). Link. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 27 Oktober 2015 kl. 17:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Måske er han ikke skiftet - måske har han (som jeg skrev) bare haft behov for en seperat hjemmebiograf?
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 27 Oktober 2015 kl. 18:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Se indlæg af Rudi Pedersen - Sendt: Tue, 13 okt 2015 12:41. Tryk her.
Jeg syntes Rudi rammer hoved på sømmet, og udtrykker noget væsentligt. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Dr. G Forum Bruger


Bruger siden: 16 Oktober 2011 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1016
|
| Sendt: 27 Oktober 2015 kl. 22:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå men nu er det tid til en lille Update
Fik mit TV tilbage fra Reperation (3 uger ca.) i fredags. Og i løbet af weekenden lavede det lidt bøvl!
Jeg slog det hen som værende signalet, og her til aften holdt det så "fest" og jeg må konstatere fejlen er tilbage
Jeg har været en del passiv, men helt ærligt det her udarter sig snart til en parodi !
Og nu har jeg haft problemer i mere end 1 1/2 år så er efterhånden ved at være mør...
/DR. G
|
| Til top |
|
| |