| Forfatter |
|
tunghør Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1430
|
| Sendt: 15 Marts 2007 kl. 23:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
He, he - nu er jeg slet ikke sikker på om Thule har den samme filosofi (har de nogen?) , men det var ihvertfald Linn der blev kendt for den
Nemlig rigtigt det du siger med crap. Det var noget med "der kan ikke komme noget bedre ud, end der er kommet ind" . Det er det jo svært at være uenig i, men hvis man ser på anlægget som et samlet hele, er det vist næppe den prioritering man bliver allermest glad for. Men okay, jeg har da aldrig hørt Linn...
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
| Sendt: 26 Marts 2007 kl. 10:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Fremmede Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger
Bruger siden: 07 Oktober 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 450
|
| Sendt: 26 Marts 2007 kl. 10:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er aldrig blevet særligt imponeret af Linn. Jeg hørte et stort system hos Scala for nogle år siden. 1mio+.
Det spillede da godt, så rigtigt flot ud, men var det pengene værd. Nej! Linn er klart overvurderet!
Jeg kunne givetvis finde noget til 1/3 der spiller bedre! Nu er det bedste jo et relativt begreb, som alle griber til at kalde deres eget udstyr. Men jeg kunne da finde seriøs konkurrence.
mvh
|
| Til top |
|
| |
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
| Sendt: 26 Marts 2007 kl. 11:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Når jeg afspiller videoen på min computer, lyder det Linn anlæg fuldstændigt som mine PC højttalere. Har I andre også oplevet det?
Der sparede jeg lige 1.4 mio. kr. (Måske skulle jeg bruge nogen af dem på bedre pc-højttalere)
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
| Sendt: 26 Marts 2007 kl. 11:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Svend P skrev:
Der sparede jeg lige 1.4 mio. kr. (Måske skulle jeg bruge nogen af dem på bedre pc-højttalere) |
|
|
 Du kan få en hel del PC højtalere for de penge, hvad med den her PC højtaler i 5.0, det burde der være råd til så. Jeg havde desværre ikke tid til at smutte ned og høre det fine Linn system. Om prisen er overkill i forhold til ydelsen eller hvad? tjoo det er den jo nok, men det er min fætters Audi også. Når det så er skrevet kunne det da være meget sjovt at høre til i, hvad var det ham skotten sagde?, upper demographics?
|
| Til top |
|
| |
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
| Sendt: 26 Marts 2007 kl. 11:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zorglub skrev:
Jeg havde desværre ikke tid til at smutte ned og høre det fine Linn system. Om prisen er overkill i forhold til ydelsen eller hvad? tjoo det er den jo nok, men det er min fætters Audi også. Når det så er skrevet kunne det da være meget sjovt at høre til i, hvad var det ham skotten sagde?, upper demographics? 
|
|
|
Jaeh, det synes jeg faktisk er en vigtig pointe. Al den snak om at det ikke er pengene værd er selvfølgelig fin nok, men jeg synes da at det er vigtigt at huske at det er altså ikke fattige børn i afrika der får serveret maling i stedet for mælk pga. skrupelløse forretningsmænd. Det er rige folk, der ikke har mere interesse i det, end at de køber det dyreste de kan finde. Og som sikkert synes det er det bedste på markedet, netop fordi det er dyrt. Der er andre måder der er værre at blive snydt på end ved at købe dette system. "What you see, is what you get!", der er jo ikke noget skjult ved købet.
PS. Bruger faktisk Dali Grand Diva som PC-højttalere! 
|
| Til top |
|
| |
Tusindfryd Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger.
Bruger siden: 21 Marts 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 102
|
| Sendt: 26 Marts 2007 kl. 12:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har hørt højttalerne, de spiller dælme da godt.
Men sammenlignet med mine hjemmebyggede mangler de lige det sidste....Jeg ved ikke hvad jeg skal kalde det, måske bare den der....Tusindfryd-faktor....
Jeg kan nu godt klare mig med nogle af deres lukkede modeller, de er absolut - Okey...
|
| Til top |
|
| |