Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 06:39   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Kommentarer til nyheder
 HIFI4ALL Forum : Kommentarer til nyheder
Emne Emne: For 1,4 mio. kr demo... (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
tunghør
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 15 Marts 2007 kl. 23:09 | IP-adresse registreret  

He, he - nu er jeg slet ikke sikker på om Thule har den samme filosofi (har de nogen?) , men det var ihvertfald Linn der blev kendt for den

Nemlig rigtigt det du siger med crap. Det var noget med "der kan ikke komme noget bedre ud, end der er kommet ind" . Det er det jo svært at være uenig i, men hvis man ser på anlægget som et samlet hele, er det vist næppe den prioritering man bliver allermest glad for. Men okay, jeg har da aldrig hørt Linn...
Til top Vis tunghør's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tunghør

Zorglub
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 26 Marts 2007 kl. 10:11 | IP-adresse registreret  

Til top Vis Zorglub's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zorglub Besøg Zorglub's Websted

Fremmede
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter ønske fra bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2004
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 26 Marts 2007 kl. 10:19 | IP-adresse registreret  

Jeg er aldrig blevet særligt imponeret af Linn. Jeg hørte et stort system hos Scala for nogle år siden. 1mio+.

Det spillede da godt, så rigtigt flot ud, men var det pengene værd. Nej! Linn er klart overvurderet!

Jeg kunne givetvis finde noget til 1/3 der spiller bedre! Nu er det bedste jo et relativt begreb, som alle griber til at kalde deres eget udstyr. Men jeg kunne da finde seriøs konkurrence.

mvh

Til top Vis Fremmede's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fremmede

Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Sendt: 26 Marts 2007 kl. 11:06 | IP-adresse registreret  

Zorglub skrev:

http://fpn.dk/digitalt/lyd/article29991.ece

http://jp.xstream.dk/jp.php?&offset=&category=194&am p;am p;q&id=4241

Artikel og video af systemet

Når jeg afspiller videoen på min computer, lyder det Linn anlæg fuldstændigt som mine PC højttalere. Har I andre også oplevet det?

Der sparede jeg lige 1.4 mio. kr. (Måske skulle jeg bruge nogen af dem på bedre pc-højttalere)

Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted

Zorglub
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004
Sendt: 26 Marts 2007 kl. 11:24 | IP-adresse registreret  

Svend P skrev:

Der sparede jeg lige 1.4 mio. kr. (Måske skulle jeg bruge nogen af dem på bedre pc-højttalere)

Du kan få en hel del PC højtalere for de penge, hvad med den her PC højtaler i 5.0, det burde der være råd til så.

Jeg havde desværre ikke tid til at smutte ned og høre det fine Linn system. Om prisen er overkill i forhold til ydelsen eller hvad? tjoo det er den jo nok, men det er min fætters Audi også. Når det så er skrevet kunne det da være meget sjovt at høre til i, hvad var det ham skotten sagde?, upper demographics?
Til top Vis Zorglub's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zorglub Besøg Zorglub's Websted

Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Sendt: 26 Marts 2007 kl. 11:32 | IP-adresse registreret  

Zorglub skrev:

Jeg havde desværre ikke tid til at smutte ned og høre det fine Linn system. Om prisen er overkill i forhold til ydelsen eller hvad? tjoo det er den jo nok, men det er min fætters Audi også. Når det så er skrevet kunne det da være meget sjovt at høre til i, hvad var det ham skotten sagde?, upper demographics?

Jaeh, det synes jeg faktisk er en vigtig pointe. Al den snak om at det ikke er pengene værd er  selvfølgelig fin nok, men jeg synes da at det er vigtigt at huske at det er altså ikke fattige børn i afrika der får serveret maling i stedet for mælk pga. skrupelløse forretningsmænd. Det er rige folk, der ikke har mere interesse i det, end at de køber det dyreste de kan finde. Og som sikkert synes det er det bedste på markedet, netop fordi det er dyrt. Der er andre måder der er værre at blive snydt på end ved at købe dette system. "What you see, is what you get!", der er jo ikke noget skjult ved købet.

PS. Bruger faktisk Dali Grand Diva som PC-højttalere!

Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted

Tusindfryd
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter ønske fra bruger.

Bruger siden: 21 Marts 2007
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 26 Marts 2007 kl. 12:11 | IP-adresse registreret  

Jeg har hørt højttalerne, de spiller dælme da godt.

Men sammenlignet med mine hjemmebyggede mangler de lige det sidste....Jeg ved ikke hvad jeg skal kalde det, måske bare den der....Tusindfryd-faktor....

Jeg kan nu godt klare mig med nogle af deres lukkede modeller, de er absolut - Okey...

Til top Vis Tusindfryd's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tusindfryd

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes