Forfatter |
|
Henrik300 Forum Bruger

Bruger siden: 22 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3209
|
Sendt: 06 November 2007 kl. 11:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er sku lige til øllet at vi bliver færdig med væg og loft til på næste onsdag. Loftet skal spartles tredje gang i dag..... troede kun det skulle gøres to gange. Så skal der grundes og filt på, derefter to gange maling. Væg skal også grundes og derefter males med BioRid. Som det ser ud nu så ER det færdigt, men der skal kun gå en lille ting galt før det udskydes en dag eller to.....
Dertil kommer der en og kikker på gulvet i dag for at give en dom om der skal et lag mere på eller det kan gå som det er i dag.... __________________ Hilsen Henrik
|
Til top |
|
|
ocmaster.dk Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 198
|
Sendt: 06 November 2007 kl. 16:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan kun sige, Imponerende arbejde Henrik..!! Ved jeg ikk er den eneste her på forumet der drømmer om at kunne gennemføre sådan et projekt engang.. Flot flot arbejde, glæder mig til at følge resten af forløbet, men forhåbentlig mange flere billeder  Indtil videre må jeg klare mig med min stue i min lille 2 værelses lejlighed..  Men drømmen lever til den dag jeg skal have hus, og det bliver med sikkerhed med kælder..!! Keep up the brilliant work..!!!
__________________ OCMaster
|
Til top |
|
|
Offcourse_dk26 Forum Bruger

Bruger siden: 11 August 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1752
|
Sendt: 06 November 2007 kl. 22:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pøj pøj med det med øllet - lyder godt   Håber alt flasker sig for dig, og du når at få rummet klart til indflytning af alt det tunge grej. God vind med slut-klargøringen Mvh. Offcourse
__________________ If it´s lame - i´m not to blame
|
Til top |
|
|
Henrik300 Forum Bruger

|
Sendt: 07 November 2007 kl. 20:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Henrik300 Forum Bruger

|
Sendt: 07 November 2007 kl. 20:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der skal en ekstra lag på gulvet og der er desværre ikke noget af gøre, men det bliver forhåbentlig til det bedre.
Fredag morgen kommer mureren og støber et afretningslag. Maleren har heldigvis lovet mig at det ikke skaber yderlige forsinkelser så alt går efter planen.
CSN Teknik har været her i dag for at montere stikkontakter i biffen. En alm stikkontakt og fast strøm til subben og det ser således ud:

og biffen ser nu således ud

Loftet er nu klar til filt og første gang maling og det sker i morgen torsdag. __________________ Hilsen Henrik
|
Til top |
|
|
Lynge Forum Bruger

Bruger siden: 03 Marts 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 821
|
Sendt: 07 November 2007 kl. 20:54 | IP-adresse registreret
|
|
|

Damn siger jeg bare, det bliver godt! __________________ Denon 3806+ROTEL RB 1572
PS3 + Mac Mini med XBMC
Synology 508 5Tb
XTZ 99.38
XTZ 99.25
4 x Canton 650 inceiling
2 x SVS PC12-plus + SVS as-eq1
Pioneer 508xd
|
Til top |
|
|
Dief Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 1214
|
Sendt: 07 November 2007 kl. 21:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror altså også det her bliver meget gennemført lavet.
Klø på mester.
Dief __________________ Bio
Mit DIY
hj.side
|
Til top |
|
|
Henrik300 Forum Bruger

|
Sendt: 07 November 2007 kl. 22:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for roserne drenge 
Havde det ikke været for CSN Teknik så havde det ALDRIG blevet så gennemført som det nu bliver. Der er simpelthen kommet så meget viden og ideér ind i kælderen fra CSN som jeg ikke selv havde tænkt på og dertil har CNS Teknik også stået for hele den tekniske instalation, ikke kun i kælderen men hele huset.
Så har man lidt mere end lommeuld i bukserne så kan jeg kun anbefale CSN  __________________ Hilsen Henrik
|
Til top |
|
|
Hans J Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2285
|
Sendt: 07 November 2007 kl. 22:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Henrik300 skrev:
Tak for roserne drenge 
Havde det ikke været for CSN Teknik så havde det ALDRIG blevet så gennemført som det nu bliver. Der er simpelthen kommet så meget viden og ideér ind i kælderen fra CSN som jeg ikke selv havde tænkt på og dertil har CNS Teknik også stået for hele den tekniske instalation, ikke kun i kælderen men hele huset.
Så har man lidt mere end lommeuld i bukserne så kan jeg kun anbefale CSN  |
|
|
Han kan være en dyr mand, at få på besøg  . Da han var hos mig, fik han hurtigt lavet min carport om til hjemmebio  (kun som forslag), en tanke som dog havde strejfet mig, men jeg er sikker på, Christian kunne i løbet af nul komma niks, få sammensat den helt rigtige indretning og udstyrsliste  . __________________ Fanatisme er den største trussel mod mennesket.
HD-DVD: Fordi livet er for kort til regionskoder
PS3 fordi Bluray 24fps og HD-lyd er nice
|
Til top |
|
|
Henrik300 Forum Bruger

|
Sendt: 07 November 2007 kl. 22:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hans J skrev:
Henrik300 skrev:
Tak for roserne drenge 
Så har man lidt mere end lommeuld i bukserne så kan jeg kun anbefale CSN 
|
|
|
Han kan være en dyr mand, at få på besøg .
Da han var hos mig, fik han hurtigt lavet min carport om til hjemmebio (kun som forslag), en tanke som dog havde strejfet mig, men jeg er sikker på, Christian kunne i løbet af nul komma niks, få sammensat den helt rigtige indretning og udstyrsliste .
|
|
|
Det er jeg også ret sikker på  __________________ Hilsen Henrik
|
Til top |
|
|
Offcourse_dk26 Forum Bruger

Bruger siden: 11 August 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1752
|
Sendt: 08 November 2007 kl. 11:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
 Lyder som en farlig mand... $$$   - var der nogen der sagde WAF.. hvis han kan overtale "kone-enden af projektet" også - så er jeg sikker på det er alle penge værd!  Offcourse
__________________ If it´s lame - i´m not to blame
|
Til top |
|
|
Plenty Forum Bruger

Bruger siden: 21 September 2007 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 194
|
Sendt: 08 November 2007 kl. 15:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ser godt ud "so far". Det går jo støt og rolig fremad. Er der en tidsplan på projektet. Eller er det bare færdigt når det er færdigt ?  __________________ Min NAD + DALI "Stealth Bio"
|
Til top |
|
|
Henrik300 Forum Bruger

|
Sendt: 08 November 2007 kl. 19:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
@Plenty: Selve rummet er færdig på onsdag så er det bare med at få udstyret på plads. Efter planen skulle det ankomme torsdag i næste uge.
@OffC.: Vi har den regel her i huset at jeg bestemmer over kælderen og hun over resten af huset __________________ Hilsen Henrik
|
Til top |
|
|
Henrik300 Forum Bruger

|
Sendt: 08 November 2007 kl. 19:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er også slebet og vævet samt grundet første gang på loftet så det går stadig efter planen  __________________ Hilsen Henrik
|
Til top |
|
|
MichaelWB Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2993
|
Sendt: 08 November 2007 kl. 21:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Henrik300 skrev:
@OffC.: Vi har den regel her i huset at jeg bestemmer over kælderen og hun over resten af huset
|
|
|
God måde at dele det på 
Den "lyd-dør" du har fået monteret. Koster sådan én kassen i forhold til en normal dør?
Læste engang at det største problem når det galdt lydisolering af rum var døren, det var der der slap mest lyd ud (eller ind), så det kan jo godt vise sig at være en rigtig god investering med sådan en  __________________ Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3
Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
|
Til top |
|
|
Henrik300 Forum Bruger

|
Sendt: 08 November 2007 kl. 22:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den dør jeg har fået koster 6.500 + moms og montering. Mange penge ja, men kan jeg give den gas i biffen uden resten af familien bliver generet af det, ja så er det alle pengene værd. __________________ Hilsen Henrik
|
Til top |
|
|
MichaelWB Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2993
|
Sendt: 09 November 2007 kl. 00:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Henrik300 skrev:
Den dør jeg har fået koster 6.500 + moms og montering. Mange penge ja, men kan jeg give den gas i biffen uden resten af familien bliver generet af det, ja så er det alle pengene værd.
|
|
|
Det er jo heldigvis også en engangs investering, den skal forhåbentlig ikke opgraderes om nogle år  __________________ Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3
Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
|
Til top |
|
|
power Forum Bruger

Bruger siden: 23 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 417
|
Sendt: 09 November 2007 kl. 06:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Henrik300 skrev:
Den dør jeg har fået koster 6.500 + moms og montering. Mange penge ja, men kan jeg give den gas i biffen uden resten af familien bliver generet af det, ja så er det alle pengene værd.
|
|
|
hej henrik.
Du kan rolig gi den gas (ja)
det virker utrolig godt med sådan en dør. har selv fået monteret en, i min nye hjemme bio.
når vi sidder i stuen lige ved siden af kan vi ikke høre at der er gang i den, men når døren bliver åbent. er man ikke i tvivl
power __________________
|
Til top |
|
|
Bellini Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 490
|
Sendt: 09 November 2007 kl. 07:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Henrik300 skrev:
Den dør jeg har fået koster 6.500 + moms og montering. Mange penge ja, men kan jeg give den gas i biffen uden resten af familien bliver generet af det, ja så er det alle pengene værd. |
|
|
Link please...!!  /Bellini __________________ Work in progress...
|
Til top |
|
|
Henrik300 Forum Bruger

|
Sendt: 09 November 2007 kl. 08:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har ikke noget link da det var en som entreprenøren havde liggende, men google er altid din ven i nøden.
Lyder godt Power for jeg håber at få samme effekt . Skal vi ikke have et syn af din nye bif Power?
Der er nu malet første gang færdig maling på loftet og gulvet er ved at blive afrettet. Nye billeder kommer i weekenden. __________________ Hilsen Henrik
|
Til top |
|
|