Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2025 | 05:42   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Grafikerens HiFi (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 49
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
dan a.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 27 Februar 2012 kl. 17:40 | IP-adresse registreret  

Bonde1985 skrev:
Hej Kennlh

Jeg ved ikke hvor meget lyst du har til at købe udenfor EU. Men prøv at tjekke den her ud:

http://www.8audio-mall.com/servlet/the-475/4-dsh-Pos-Thick-A luminum-Power/Detail

her ud. Deres interconnect har fået rigtig fin ros rundt omkring på nettet, så sku da undre mig hvis de ikke også anden
fornuftig hardware... i øvrigt, så er det en stikdåse med 4 udtag :-D den er en del billegere end dem du har kigget på. Ved så
ikke lige helt med moms/told, hvor meget det løber op i... har ikke helt styr på de regler endnu

mvh
Bonde

p.s ved godt det er besværligt med linket - men kan sku aldrig få det til at virke herinde på siden. sys det er en mærkelig
måde man skal linke på...
den er med us afgange, så den passer ikke til schuko stikkene men ellers er det da en lækker skinde til små penge.

allanowich
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2010
Lokalitet: København
Sendt: 27 Februar 2012 kl. 18:03 | IP-adresse registreret  

Bonde1985

Det ser ud som om du laver afstand i linket. Det skal man jo ikke. Der er afstand mellem Thick-A og luminum. Tryk ventre klik for at gøre det aktivt. Lad cursoren stå lige bag sidste tegn uden afstand for at det skal virke.

Bonde1985
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 September 2009
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 27 Februar 2012 kl. 18:12 | IP-adresse registreret  

arhh, hvorfor kommer der da også mellemrum imellem. men tak for heads-up

jeps Dan.A, så godt at den var med US stik. Har sendt dem en forespørgsel på om den findes i EU version også. Men det
gjorde den ikke. Så den er jo ikke interessant mere.
Til top Vis Bonde1985's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bonde1985

kennlh
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Januar 2009
Lokalitet: Jylland
Sendt: 27 Februar 2012 kl. 19:21 | IP-adresse registreret  

dan a. skrev:

kennlh skrev:
dan a. skrev:
kennlh skrev:
Hej Dan, tak for tilbagemeldingen Men er det korrekt forstået at min
"indkøbsliste" kunne se således ud:Adaptorpowerkabel/168-furutech--fp-314ag-powerkabel/">KabelStikdåse eller
denne er måske bedre?eller page=product&info=4254">denne, lidt dyrere løsning?
adaptoren kan jeg nok skaffe til dig kvit og frit, furutech kablet er et rigtig fint
kabel og et rigtig fornuftig valg hvis man vil have god kvalitet uden at blive blanket helt af, net listerne bør du enten vælge den helt billige eller den
helt dyre, den midterste er med noget aktiv elektronik indbygget og det er jeg bestemt ikke sikker på at det er sagen, den dyre er væsentlig flotter
lavet og "chassiet" virker som skarm om kontakterne men om du er villig til at smide de extra penge må være op til dig, dog tror jeg du bliver glader
for den dyre model i længden
Det vil være super fedt, hvis du kunne skaffe sådan en? Så må jeg skylde en tjeneste Kunne godt finde
på at skifte til det kabel så, det er jo ikke en herregård, da jeg kun skal bruge 2 metermht netlisterne, tror du så jeg vil få meget mere ud af at købe
den dyre?- jeg påtænker senere at få fat i et ps audio kabel til min forstærker og evt et kimber eller lign til min sonos, til min young dac, har jeg
bestilt den nye palmer psu, der kører batterier, så der går jeg ikke ud fra det er så vigtigt..?
hvis du vil i gang med ps-audio så vil jeg nok
heller anbefale dig denne pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item415bd3e067"> http://www.ebay.de/itm/Highend-Netzleiste-Supra-MD06-EU-MKII -/280713486439?
pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item415bd3e06 7
 supra skinder med filter vil jeg ikke anbefale men denne er uden filter, den har en net-
brønd så det er nemt at skifte tilledning, så har du nemlig mulighed for at få et ps-audio kabel fra vægen også, sådan set på sigt.

Jeg skal nok lige få set efter adaptoren, mener vi har nogle stykker til at ligge og flyde.

Hehe får næsten tiks, når du siger supra, har hørt så meget dårlig om dem, har dog ingen erfaring

Men denne:
http://www.yourhifi.de/index.php?page=product&info=4254&xeeb a8=b299643281dd79c2ceb5ba1a38f83215

Ser også ud til at man kan skifte ledning på...?
Til top Vis kennlh's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kennlh

Darwin
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Februar 2010
Lokalitet: Århus
Sendt: 27 Februar 2012 kl. 20:15 | IP-adresse registreret  

Nu skal i ikke gå i selv sving over Supra  jeg har lige haft mig skinne skilt af ja den med filter

selve filteret er nu ikke så volsom,  når de 230 volt kommer ind i skinnen  så går fasen gennem en automat sikring.

derfra til et print  ,  men ikke noget med at strømmen skal gennem komponenterne...der sidder noget overspændings beskyttelse mellem fasen og jord  og mellem nullen og jord  så sidder der noget eletronik som viser om der er spænding på og belastning på skinnen

det svage pungt er nok at det er mange trådet ledning 2,5mm fra udtag til udtag krimpet og logning  så er er er jernkerne mellem alle udtaget som støjdæmping

Jeg kunne dog overveje at modifisere den selv  da kassen jo er fin 

Jeg har overvejet at lave to kobber skinder hvorfra jeg så kan tage jeg kan tage 6 udtag af 2.5mm i stiv kobber så hver udtag får sin egen forsygnings ledning..

forsyningen fra hovede tavlen og frem er en egen forsyning 3x6mm som får sin egen sikring og en hel ren jord skærmet kabel.........kablet skal trækkes 16 meter i skuk uden påvirkning af andet ind og udstråling

Til top Vis Darwin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Darwin

kennlh
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 Februar 2012 kl. 20:40 | IP-adresse registreret  

Darwin skrev:

Nu skal i ikke gå i selv sving over Supra  jeg har lige haft mig skinne skilt af ja den med filter

selve filteret er nu ikke så volsom,  når de 230 volt kommer ind i skinnen  så går fasen gennem en automat sikring.

derfra til et print  ,  men ikke noget med at strømmen skal gennem komponenterne...der sidder noget overspændings beskyttelse mellem fasen og
jord  og mellem nullen og jord  så sidder der noget eletronik som viser om der er spænding på og belastning på skinnen

det svage pungt er nok at det er mange trådet ledning 2,5mm fra udtag til udtag krimpet og logning  så er er er jernkerne mellem alle udtaget som
støjdæmping

Jeg har overvejet at lave to kobber skinder hvorfra jeg så kan tage jeg kan tage 6 udtag af 2.5mm i stiv kobber så hver udtag får sin egen
forsygnings ledning..

forsyningen fra hovede tavlen og frem er en egen forsyning 3x6mm som får sin egen sikring og en hel ren jord skærmet kabel.........kablet skal
trækkes 16 meter i skuk uden påvirkning af andet ind og udstråling

Det var nu heller ikke så hårdt ment, som nævnt har jeg ingen erfaring!

Jeg oprettede en tråd for noget tid siden, hvor jeg var ved a købe sådan en skinne, og tror det var ca 8 ud af 10 der på det kraftigste fra-rådede den,
bl.a. Fordi den tilsyneladense skulle dræbe alt form for dynamik og guf i forstærkeren..

Darwin
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Februar 2010
Lokalitet: Århus
Sendt: 27 Februar 2012 kl. 20:49 | IP-adresse registreret  

kennlh skrev:
Darwin skrev:

derfra til et print  ,  men ikke noget med at strømmen skal gennem komponenterne...der sidder noget overspændings beskyttelse mellem fasen og
jord  og mellem nullen og jord  så sidder der noget eletronik som viser om der er spænding på og belastning på skinnen

det svage pungt er nok at det er mange trådet ledning 2,5mm fra udtag til udtag krimpet og logning  så er er er jernkerne mellem alle udtaget som
støjdæmping

Jeg har overvejet at lave to kobber skinder hvorfra jeg så kan tage jeg kan tage 6 udtag af 2.5mm i stiv kobber så hver udtag får sin egen
forsygnings ledning..

forsyningen fra hovede tavlen og frem er en egen forsyning 3x6mm som får sin egen sikring og en hel ren jord skærmet kabel.........kablet skal

Det var nu heller ikke så hårdt ment, som nævnt har jeg ingen erfaring!

Jeg oprettede en tråd for noget tid siden, hvor jeg var ved a købe sådan en skinne, og tror det var ca 8 ud af 10 der på det kraftigste fra-rådede den,
bl.a. Fordi den tilsyneladense skulle dræbe alt form for dynamik og guf i forstærkeren..

jeg tror mest på de fordomme pga den er billig  også den ikke er bygget i USA

Til top Vis Darwin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Darwin

dan a.
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 Februar 2012 kl. 20:53 | IP-adresse registreret  

Jeg har selv haft supra strømkabler og det er i min optik noget bæ, jeg har også haft det samme filter som Darwin, samlekvaliteten er ganske god men vil helt klart anbefale dig uden filter da jeg ikke er synderlig imponeret over det, derfor modellen uden filter men hvis du vil have filter på så kan jeg varmt anbefale Xindak XF-1000 ES, det har jeg også selv haft og det fungerede rigtig godt, de sælges typisk brugt for 1200-1500 kr.

kennlh
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 Februar 2012 kl. 20:54 | IP-adresse registreret  

Darwin skrev:
kennlh skrev:
Darwin skrev:

Nu skal i ikke gå i selv sving over Supra  jeg har lige haft mig skinne skilt af ja den med
filter

støjdæmping

forsygnings ledning..

Det var nu heller ikke så hårdt ment, som nævnt har jeg ingen erfaring! Jeg oprettede en tråd for noget tid siden, hvor jeg var ved a
købe sådan en skinne, og tror det var ca 8 ud af 10 der på det kraftigste fra-rådede den, bl.a. Fordi den tilsyneladense skulle dræbe alt form for
dynamik og guf i forstærkeren..

jeg tror mest på de fordomme pga den er billig  også den ikke er bygget i USA

Hehe ja det skulle ikke undre mig...

dan a.
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 Februar 2012 kl. 21:00 | IP-adresse registreret  

kennlh skrev:
dan a. skrev:

kennlh skrev:
dan a. skrev:
kennlh skrev:
Hej Dan, tak for tilbagemeldingen Men er det korrekt forstået at min
"indkøbsliste" kunne se således ud:Adaptorpowerkabel/168-furutech--fp-314ag-powerkabel/">KabelStikdåse eller
denne er måske bedre?eller page=product&info=4254">denne, lidt dyrere løsning?
adaptoren kan jeg nok skaffe til dig kvit og frit, furutech kablet er et rigtig fint
kabel og et rigtig fornuftig valg hvis man vil have god kvalitet uden at blive blanket helt af, net listerne bør du enten vælge den helt billige eller den
helt dyre, den midterste er med noget aktiv elektronik indbygget og det er jeg bestemt ikke sikker på at det er sagen, den dyre er væsentlig flotter
lavet og "chassiet" virker som skarm om kontakterne men om du er villig til at smide de extra penge må være op til dig, dog tror jeg du bliver glader
for den dyre model i længden
Det vil være super fedt, hvis du kunne skaffe sådan en? Så må jeg skylde en tjeneste Kunne godt finde
på at skifte til det kabel så, det er jo ikke en herregård, da jeg kun skal bruge 2 metermht netlisterne, tror du så jeg vil få meget mere ud af at købe
den dyre?- jeg påtænker senere at få fat i et ps audio kabel til min forstærker og evt et kimber eller lign til min sonos, til min young dac, har jeg
bestilt den nye palmer psu, der kører batterier, så der går jeg ikke ud fra det er så vigtigt..?
hvis du vil i gang med ps-audio så vil jeg nok
heller anbefale dig denne pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item415bd3e067"> http://www.ebay.de/itm/Highend-Netzleiste-Supra-MD06-EU-MKII -/280713486439?
pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item415bd3e06 7
 supra skinder med filter vil jeg ikke anbefale men denne er uden filter, den har en net-
brønd så det er nemt at skifte tilledning, så har du nemlig mulighed for at få et ps-audio kabel fra vægen også, sådan set på sigt.

Jeg skal nok lige få set efter adaptoren, mener vi har nogle stykker til at ligge og flyde.

Hehe får næsten tiks, når du siger supra, har hørt så meget dårlig om dem, har dog ingen erfaring

Men denne:
http://www.yourhifi.de/index.php?page=product&info=4254& amp;xeeb a8=b299643281dd79c2ceb5ba1a38f83215

Ser også ud til at man kan skifte ledning på...?
Jeps, det var entlig også en af de ting jeg først så efter, jeg syntes det er vigtig at hvis man vil til at bruge et lidt større beløb på strømskinde så skal man også let kunne skifte netkabel. Den skinde har dog et Problem, der er ikke meget plads til mere en standart apperatstik, et PS Audio apperatstik tror jeg ikke kan presses ind pga. de to plast vinger.

kennlh
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 Februar 2012 kl. 21:03 | IP-adresse registreret  

dan a. skrev:
Jeg har selv haft supra strømkabler og det er i min optik noget bæ, jeg har også haft det samme filter som Darwin, samlekvaliteten
er ganske god men vil helt klart anbefale dig uden filter da jeg ikke er synderlig imponeret over det, derfor modellen uden filter men hvis du vil have
filter på så kan jeg varmt anbefale Xindak XF-1000 ES, det har jeg også selv haft og det fungerede rigtig godt, de sælges typisk brugt for 1200-1500
kr.

Tror jeg dropper filter i første sammenhæng, tror jeg vil bestille følgende

http://www.yourhifi.de/index.php?page=product&info=2538

http://www.yourhifi.de/index.php?page=product&info=12688

http://hificable.dk/produkter/19-powerkabel/168-furutech--fp -314ag-powerkabel/

kennlh
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 Februar 2012 kl. 21:08 | IP-adresse registreret  

dan a. skrev:
kennlh skrev:
dan a. skrev:

kennlh skrev:
dan a. skrev:
kennlh skrev:
Hej Dan, tak for tilbagemeldingen Men er det korrekt
forstået at min "indkøbsliste" kunne se således ud:Adaptor

Stikdåse eller page=product&info=12792">denne er måske bedre?eller >page=product&info=4254">denne, lidt dyrere løsning?
adaptoren kan jeg nok skaffe til dig kvit og frit, furutech kablet er et rigtig
fint kabel og et rigtig fornuftig valg hvis man vil have god kvalitet uden at blive blanket helt af, net listerne bør du enten vælge den helt billige eller
den helt dyre, den midterste er med noget aktiv elektronik indbygget og det er jeg bestemt ikke sikker på at det er sagen, den dyre er væsentlig
flotter lavet og "chassiet" virker som skarm om kontakterne men om du er villig til at smide de extra penge må være op til dig, dog tror jeg du bliver
glader for den dyre model i længden
Det vil være super fedt, hvis du kunne skaffe sådan en? Så
må jeg skylde en tjeneste Kunne godt finde på at skifte til det kabel så, det er jo ikke en herregård, da jeg
kun skal bruge 2 metermht netlisterne, tror du så jeg vil få meget mere ud af at købe den dyre?- jeg påtænker senere at få fat i et ps audio kabel til
min forstærker og evt et kimber eller lign til min sonos, til min young dac, har jeg bestilt den nye palmer psu, der kører batterier, så der går jeg ikke
ud fra det er så vigtigt..?
hvis du vil i gang med ps-audio så vil jeg nok heller anbefale dig denne Netzleiste-Supra-MD06-EU-MKII-/280713486439?<br / target=" _blank?>pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item415bd3e067">
http://www.ebay.de/itm/Highend-Netzleiste-Supra-MD06-EU-MKII -/280713486439? pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item415bd3e06 7
 supra
skinder med filter vil jeg ikke anbefale men denne er uden filter, den har en net- brønd så det er nemt at skifte tilledning, så har du nemlig mulighed
for at få et ps-audio kabel fra vægen også, sådan set på sigt.

Hehe får næsten tiks, når du siger supra, har
hørt så meget dårlig om dem, har dog ingen erfaring Men denne: http://www.yourhifi.de/index.php?
page=product&info=4254& amp;xeeb a8=b299643281dd79c2ceb5ba1a38f83215 Ser også ud til at man kan skifte ledning på...?
Jeps, det
var entlig også en af de ting jeg først så efter, jeg syntes det er vigtig at hvis man vil til at bruge et lidt større beløb på strømskinde så skal man også
let kunne skifte netkabel. Den skinde har dog et Problem, der er ikke meget plads til mere en standart apperatstik, et PS Audio apperatstik tror jeg
ikke kan presses ind pga. de to plast vinger.

Det selvfølgelig rigtig nok, men uden kabel koster den kun 70€, og de plast dimser kan vel bare slibes væk..?

dan a.
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 Februar 2012 kl. 21:12 | IP-adresse registreret  

kennlh skrev:
dan a. skrev:
kennlh skrev:
dan a. skrev:

kennlh skrev:
dan a. skrev:
kennlh skrev:
Hej Dan, tak for tilbagemeldingen Men er det korrekt
forstået at min "indkøbsliste" kunne se således ud:Adaptor

Stikdåse eller page=product&info=12792">denne er måske bedre?eller >page=product&info=4254">denne, lidt dyrere løsning?
adaptoren kan jeg nok skaffe til dig kvit og frit, furutech kablet er et rigtig
fint kabel og et rigtig fornuftig valg hvis man vil have god kvalitet uden at blive blanket helt af, net listerne bør du enten vælge den helt billige eller
den helt dyre, den midterste er med noget aktiv elektronik indbygget og det er jeg bestemt ikke sikker på at det er sagen, den dyre er væsentlig
flotter lavet og "chassiet" virker som skarm om kontakterne men om du er villig til at smide de extra penge må være op til dig, dog tror jeg du bliver
glader for den dyre model i længden
Det vil være super fedt, hvis du kunne skaffe sådan en? Så
må jeg skylde en tjeneste Kunne godt finde på at skifte til det kabel så, det er jo ikke en herregård, da jeg
kun skal bruge 2 metermht netlisterne, tror du så jeg vil få meget mere ud af at købe den dyre?- jeg påtænker senere at få fat i et ps audio kabel til
min forstærker og evt et kimber eller lign til min sonos, til min young dac, har jeg bestilt den nye palmer psu, der kører batterier, så der går jeg ikke
ud fra det er så vigtigt..?
hvis du vil i gang med ps-audio så vil jeg nok heller anbefale dig denne Netzleiste-Supra-MD06-EU-MKII-/280713486439?<br / target=" _blank?>pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item415bd3e067"&g t;
http://www.ebay.de/itm/Highend-Netzleiste-Supra-MD06-EU-MKII -/280713486439? pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item415bd3e06 7
 supra
skinder med filter vil jeg ikke anbefale men denne er uden filter, den har en net- brønd så det er nemt at skifte tilledning, så har du nemlig mulighed
for at få et ps-audio kabel fra vægen også, sådan set på sigt.

Hehe får næsten tiks, når du siger supra, har
hørt så meget dårlig om dem, har dog ingen erfaring Men denne: http://www.yourhifi.de/index.php?
page=product&info=4254& amp;xeeb a8=b299643281dd79c2ceb5ba1a38f83215 Ser også ud til at man kan skifte ledning på...?
Jeps, det
var entlig også en af de ting jeg først så efter, jeg syntes det er vigtig at hvis man vil til at bruge et lidt større beløb på strømskinde så skal man også
let kunne skifte netkabel. Den skinde har dog et Problem, der er ikke meget plads til mere en standart apperatstik, et PS Audio apperatstik tror jeg
ikke kan presses ind pga. de to plast vinger.

Det selvfølgelig rigtig nok, men uden kabel koster den kun 70€, og de plast dimser kan vel bare slibes væk..?
jo den kan nok godt modifiseres hvis der er behov for det

dan a.
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 Februar 2012 kl. 21:17 | IP-adresse registreret  

kennlh skrev:
dan a. skrev:
Jeg har selv haft supra strømkabler og det er i min optik noget bæ, jeg har også haft det samme filter som Darwin, samlekvaliteten
er ganske god men vil helt klart anbefale dig uden filter da jeg ikke er synderlig imponeret over det, derfor modellen uden filter men hvis du vil have
filter på så kan jeg varmt anbefale Xindak XF-1000 ES, det har jeg også selv haft og det fungerede rigtig godt, de sælges typisk brugt for 1200-1500
kr.

http://www.yourhifi.de/index.php?page=product&info=12688

tror det er et ganske fint valg, vil du ikke have modellen med 6 udtag ? Husk at købe apperat stik i fornuftig kvalitet

kennlh
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 Februar 2012 kl. 21:25 | IP-adresse registreret  

dan a. skrev:
kennlh skrev:
dan a. skrev:
Jeg har selv haft supra strømkabler og det er i min optik noget bæ, jeg har også haft det samme
filter som Darwin, samlekvaliteten er ganske god men vil helt klart anbefale dig uden filter da jeg ikke er synderlig imponeret over det, derfor
modellen uden filter men hvis du vil have filter på så kan jeg varmt anbefale Xindak XF-1000 ES, det har jeg også selv haft og det fungerede rigtig
godt, de sælges typisk brugt for 1200-1500 kr.
http://www.yourhifi.de/index.php?page=product&info=2538 http://www.yourhifi.de/index.php?page=product&info=12688
tror det er et ganske fint valg, vil du ikke have modellen
med 6 udtag ? Husk at købe apperat stik i fornuftig kvalitet

Narh, tror kun jeg vil have forstærker, Sonos og dac på, tror du det vil gøre en forskel hvis jeg koblede NAS'en på også..?

Har kigget på dette stik

Er det ikk okay..?

dan a.
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 28 Februar 2012 kl. 06:11 | IP-adresse registreret  

kennlh skrev:
dan a. skrev:
kennlh skrev:
dan a. skrev:
Jeg har selv haft supra strømkabler og det er i min optik noget bæ, jeg har også haft det samme
filter som Darwin, samlekvaliteten er ganske god men vil helt klart anbefale dig uden filter da jeg ikke er synderlig imponeret over det, derfor
modellen uden filter men hvis du vil have filter på så kan jeg varmt anbefale Xindak XF-1000 ES, det har jeg også selv haft og det fungerede rigtig
http://www.yourhifi.de/index.php?page=product&info=2538 http://www.yourhifi.de/index.php?page=product&info=12688

Narh, tror kun jeg vil have forstærker, Sonos og dac på, tror du det vil gøre en forskel hvis jeg koblede NAS'en på også..?

Har kigget på dette stik

Er det ikk okay..?
stikket er rigtig fint  grunden til at jeg spørger efter 6 udtag er at denne hobby har det med at udvikle sig over tid og hvis du en dag ønsker en pre/power kombo så mangler du et udtag, forskælden er kun 20 euro så spørgsmålet er om det ikke er dumt at spare, så kan du også selv teste om det er en god ide med NASen på samme skinde.

kennlh
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 28 Februar 2012 kl. 09:45 | IP-adresse registreret  

dan a. skrev:
kennlh skrev:
dan a. skrev:
kennlh skrev:
dan a. skrev:

Har kigget på dette stik

Er det ikk okay..?
stikket er rigtig fint  grunden til at jeg spørger efter 6 udtag er at denne hobby har det med at udvikle sig over tid og hvis du en dag ønsker en pre/power kombo så mangler du et udtag, forskælden er kun 20 euro så spørgsmålet er om det ikke er dumt at spare, så kan du også selv teste om det er en god ide med NASen på samme skinde.

Det selvfølgelig rigtig nok, men jeg har bare ikke super meget plads i mit rack, og må nok også desværre erkende at jeg nok aldrig får en pre/power kombo, da jeg har en bedre halvdel der absolut ikke kan fordrage hifi, og at der under ingen omstændigheder må stå noget synligt (udover højtalerne) så har desværre ikke rigtig plads til pre/power

Men det nu også okay, der findes jo mange lækre integrerede forstærkere

kennlh
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 29 Februar 2012 kl. 10:15 | IP-adresse registreret  

Så der sket lidt nyt, og det var, set i bakspejlet, måske godt nok jeg ikke farede til at bestille noget
grej lige med det samme..! Faldt nemlig over en lille Xindak XF-500E på KSB igår, så den er bestilt nu,
skulle gerne modtage den i starten af næste uge 

Så skulle der være plads til:
forstærker, sonos, dac og nas

Derudover har jeg bestilt Furutech FI-11 apparatstik og Viablue X-25 skærmet powerkabel,
til udskiftning i stedet for jordkablet, dette skal fungere som tilkabel til Xindak'en

De enkelte kabler fra henholdsvis; forstærker, sonos mv. må komme hen af vejen, har desværre ikke
økonomi til det hele på en gang

kennlh
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 29 Februar 2012 kl. 14:41 | IP-adresse registreret  

Så kom der pakke fra Amazon, 13 stykker med dejlig musik 

allanowich
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2010
Lokalitet: København
Sendt: 29 Februar 2012 kl. 17:29 | IP-adresse registreret  

Kan se at Diana Krall - Girl in the other room ligger der......god plade. Og igen én med damen i Paris....den må jeg ned og have.  

Du kommer da ikke i seng i nat med al den gode musik dér.

<< Forrige Side af 49 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes