Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 13:12   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Udstillinger og messer
 HIFI4ALL Forum : Udstillinger og messer
Emne Emne: HIFI & Surround 2005 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 10
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
tonyax
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 06 Marts 2005 kl. 20:28 | IP-adresse registreret  

var derinde i dag. Udmærket udstilling, fik en god snak med ham Rotel fyren og 1 times demo med både film klip og god musik. (bikini videoen var et hit)

jeg ved godt det er en udstilling og man ved denne lejlighed kan udstille topmodellerne, dog synes jeg der manglede noget udstyr som folk har råd til, var inde med 3 kammerater, og vi snakkede om det kunne have været rart også at have haft nogle surround rum med anlæg op til 20000 måske. fx DLS setup med marantz reciever eller B&W DM serien og noget NAD/Denon. Altså noget billigere grej.

H/K & B&W snurrerundt
Til top Vis tonyax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tonyax

Brownie
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Marts 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 06 Marts 2005 kl. 20:55 | IP-adresse registreret  

Synes at de bedste oplevelser i år blev leveret af Peak Consult - imponerende lydbillede fra deres standerhøjttaler Princess - og så kan den jo opgraderes med basmodul, hvis man har pengene. Rummet med Audionet/Von Schweikert tiltalte mig også. I den mere prismæssigt overkommelige afdeling gjorde Rotel-sættet med Jm Lab 907 be et rigtigt hæderligt job.

Mht. musikken støtter jeg op om det, der tidligere er blevet nævnt i tråden - ALT for meget blues/jazz. Synes det er en anelse kritisabelt, at mange udstillere udelukkende bruger musik indenfor disse genrer i demonstrationen af udstyret og ikke har andet med. Selvfølgelig er det også min egen skyld, da jeg jo kunne have medbragt mine egne cd´er - ærger mig kraftigt over, at jeg glemte det. Når alt dette er sagt, fik jeg dog hørt Das Boot og Yello på vinyl hos Jjazz - cool! og tak for det. Var dog ikke så imponeret af deres højttalere (iøvrigt ville jeg ikke kalde den farve british racing green - nærmere fesen grøn - lille sidespring, jeg ved det).

Generelt var der mange steder en del problemer med bulderbas, hvilket igen nok må tilskrives rummene - det er svært at demonstrere større højttalere i rum på 9 kvm.

Ville gerne have været inde og høre B&W/Classé setuppet, men der var en gigantkø, så det opgav jeg.

Alt i alt en ganske god messe - helt sikkert bedre end sidste år.

Mvh Brownie

Go4it
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Juli 2004
Sendt: 06 Marts 2005 kl. 21:24 | IP-adresse registreret  

Ang. musikken på messen, så oplevede jeg de fleste steder, at der blev spurgt om der var nogen musikønsker, el. om folk havde en cd med (og jeg havde glemt mine cder - damm). Anyway, det var altså muligt at høre andet end Diana Krall
Til top Vis Go4it's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Go4it

dumbo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 06 Marts 2005 kl. 21:29 | IP-adresse registreret  

Nogen der kender det Ben Harper nummer som Hifiklubben, brugte til demo af B&W 800 D og Classe??? Er også meget interesseret i titlen på cd'en nummeret stammer fra.....

Der må da være en som kender det....

Til top Vis dumbo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dumbo Besøg dumbo's Websted

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 06 Marts 2005 kl. 21:55 | IP-adresse registreret  

Go4it skrev:

Var til messe i går - hele dagen, nåede desværre ikke det hele, der er nok til 2 dage. Det må jeg næste år...

Vellyden var der ikke meget af. Hvis en messe skal vise folk hvor godt lyd kan lyde, ja så var messen ikke vellykket  

Desværre leverede Verssagohifi en lys skinger mellemtone/diskant - i begge rum. Hvad der var årsag til denne "mislyd" er jeg ikke klar over, for små rum måske Noget af det bedste vi hørte var Timepiece & Belles forstærker, og lidt tankevækkende de små Dynaudio 52SE & De Norske ASPforstærkere: Embala (tror jeg nok de hedder)

Anyway så var det rart at møde en masse Nørder og få en god snak - det var hele messen værd

Vi ses næste år

Problemet i vore to rum var at ikke mange kunne komme ind og høre det rigtig .

Tak for kaffe jeg stod selv det forkerte sted heletiden .

Musik jeg holdte mig mest til det musik jeg er til især
Eric bordon på full hammer
mac miller
ronnie earl
byther smith

men spiller krall engang .

Jeg havde problemer med toppen og bunde når man stod op , men når man fik plads i stole var det væk .

Og lade mærke til mange kunne bedømme lyden selv udefra gangen .

Næste år bliver der laver et rent rum hvor der kun vil blive spillet Rock for der var mange der gerne vil høre det .

Og det var sjovt at møde en del herinde fra .

bedste Lyd for mig holder jeg for mig selv , men Lørdag aften og lidt af natten var sjov

Retter lige det er Eric Burdon
http://www.onlinetalent.com/EricBurdon_biography.html
Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

Buch
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 Juni 2004
Sendt: 06 Marts 2005 kl. 22:05 | IP-adresse registreret  

Jeg syntes at det var en fin messe i år - ligesom sidste år. Dejligt at man valgte at fordele de mindre udstillere på to etager.

Udstillerne var flinke til at spille det musik jeg havde med, og der var mange
steder hvor lyden var rigtig god. Et lille udpluk af de gode lydoplevelser:

Von Schweikert ht. med Audionet elektronik var for mig den bedste lydoplevelse i år. Det var næsten lige så godt som det jeg hørte hos Studiosound sidste år med Merlin ht., Joule Electra elektronik hvor det var meget svært at få sig løftet fra stolen igen.

Desværre syntes jeg ikke at det nåede helt de samme højder da jeg var forbi hos Studiosound i år hvor der blev spillet på Revelation ht. og Belles elektronik -
selv om det bestemt også lød godt.

Jeg var også positivt overasket over lyden på Innowats udstilling - specielt til prisen.

Desværre var der trængsel hos JJaz da jeg var forbi, men det jeg fik lyttet mig til lød bestemt lovende - og bedre end sidste år. Spændende debut på elektronik fra Stello til overkommelige priser - det kommer jeg forhåbentlig til at høre mere til.

Jeg fik desværre ikke hørt Dynaudio og McIntosh da der ikke blev spillet musik de tre gange jeg nåede forbi i løbet af søndagen.

Jeg savnede Mark Levinson - ville godt have hørt den nye forforstærker. Jeg savnede også Living Voice - deres Avatar havde jeg glædet mig til, men der kommer forhåbentlig en ligeså spændende messe til næste år med endnu flere udstillere.

Til top Vis Buch's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Buch

R.P.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 06 Marts 2005 kl. 22:18 | IP-adresse registreret  

Jeg synes at det er befriende at det nu er to kanals stereo der igen er dominerende, samtidig var det rart at høre noget vinyl! godt at der var så mange  plove med.

Top lyd fra USHER, det var et par vellydende højtalere med en utrolig lækker finish, og så til at betale.

Medlyds rum med Laverdin, og meget fine høtalere.

en imponerende dynamik fra de italienske skotøjsæsker Diapason!

Bethowen fra vienna lød efter min mening nasalt, det gik langt bedre med den lille tovejs i det andet rum.

Aktiv hifi med fantastisk dynamisk analoglyd! Clear audio har fat i noget der.

Men alt i alt var der ganske forrygende lyd over alt, det virker som om der gjort meget ved akustikken i år, så det en ganske forrygende oplevelse i år, klart bedre end sidste år.

MEN HVORFOR VAR DER INGEN GARDEROBE, DET ER ET STORT KRITIK PUNKT TIL NÆSTE ÅR!

Go4it
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 Marts 2005 kl. 22:20 | IP-adresse registreret  

jensen skrev:

mac miller
ronnie earl
byther smith

Jeg havde problemer med toppen og bunde når man stod op , men når man fik plads i stole var det væk . Passer meget godt - vi nåede aldrig at sidde ned, før vi "flygtede" ud - det kunne jo også være den pågældende cd der ikke var ok i mine øre. Jeg ærger mig bare over at jeg ikke havde mine cder med og brugte noget mere tid bl.a. på dine speakers som er så berygtede

Næste år bliver der laver et rent rum hvor der kun vil blive spillet Rock for der var mange der gerne vil høre det . Var det ikke muligt at finde et bedre sted til næste messe, f.eks på en skole hvor der er større rum. Det er alt for kompakt i et lille hotelværelse - og synd for lyden

bedste Lyd for mig holder jeg for mig selv , men Lørdag aften og lidt af natten var sjov

Sven Palvig
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 April 2003
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 06 Marts 2005 kl. 22:24 | IP-adresse registreret  

dumbo skrev:

Nogen der kender det Ben Harper nummer som Hifiklubben, brugte til demo af B&W 800 D og Classe??? Er også meget interesseret i titlen på cd'en nummeret stammer fra.....

Nummeret er på High Fidelity Reference-cd no. 19

4. Martin Hall: She's eternal. - Random Hold / 8414032/Virgin

Go4it
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 Marts 2005 kl. 22:25 | IP-adresse registreret  

R.P. skrev:

Jeg synes at det er befriende at det nu er to kanals stereo der igen er dominerende, samtidig var det rart at høre noget vinyl! godt at der var så mange  plove med.

Top lyd fra USHER, det var et par vellydende højtalere med en utrolig lækker finish, og så til at betale.

Medlyds rum med Laverdin, og meget fine høtalere.

en imponerende dynamik fra de italienske skotøjsæsker Diapason!

Bethowen fra vienna lød efter min mening nasalt, det gik langt bedre med den lille tovejs i det andet rum.

Aktiv hifi med fantastisk dynamisk analoglyd! Clear audio har fat i noget der.

Men alt i alt var der ganske forrygende lyd over alt, det virker som om der gjort meget ved akustikken i år, så det en ganske forrygende oplevelse i år, klart bedre end sidste år.

MEN HVORFOR VAR DER INGEN GARDEROBE, DET ER ET STORT KRITIK PUNKT TIL NÆSTE ÅR!

Det var der også - man skulle bare spørge i receptionen, kostede 10 kr

De havde dog ikke plads til alles overtøj - så ja der er noget der kan gøres bedre...

Bent L
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 06 Marts 2005 kl. 22:31 | IP-adresse registreret  

Sven Palvig skrev:
dumbo skrev:

Nummeret er på High Fidelity Reference-cd no. 19

Så hedder CD'en "The Will To Live" hvor nr. stammer fra.

Til top Vis Bent L's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bent L

Rapper
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 Januar 2004
Sendt: 06 Marts 2005 kl. 22:32 | IP-adresse registreret  

Go4it skrev:

Var det ikke muligt at finde et bedre sted til næste messe, f.eks på en skole hvor der er større rum. Det er alt for kompakt i et lille hotelværelse - og synd for lyden

Tror ikke du får mere held på en skole, akustikken på skoler er som regel fuldstændig til at lukke op og skide i...

Til top Vis Rapper's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rapper Besøg Rapper's Websted

vilmann
Branchemedlem
Branchemedlem
Nerds

Sendt: 06 Marts 2005 kl. 22:59 | IP-adresse registreret  

Thomas og jeg brugte et par timer på messen i dag.
Slet ikke optimalt - vi led begge af mangel på søvn, men når der nu spilles op, må man jo være på pletten.

Det store rum var sædvanligt kaos. Absolut bedre egnet til salg Hejfidelajti-abonnementer og løse højttaler enheder end demo af grej fra LC-Audio. Vi gik videre.

Efter et kort visit hos nogle gigantiske MacIntosh amps tog vi elevatoren til 2. sal, hvor Vassago's Beethoven/Audia setup var ved at blæse os ned igen. Det var åbenbart tiltrængt, for der var kø langt ud på gangen af folk der ville høre Eric Burdon for fuld skrue.

Der var for trangt, så vi gik videre. og endte hos eAR der spillede på båndhøjttalere med en laptop som kilde over noget firewire gennem en papkasse. Manden (var det Peter himself?) gik meget op i de tekniske detaljer omkring hastighed over firewire osv. og det lød da også imponerende. Meget luftigt, men efter et stykke tid blev det lidt kedeligt at høre på. Som om der manglede noget. Det kunne være sjovt at høre samme grej på et sæt kendte højttalere.

Årets tema er vist power amps af gigantiske dimensioner.
I hvert fald blev vi i et andet rum af et sæt højttalere (Dia-noget, er det dem Live21 har?) udsat for en trommesolo med et infernalsk lydtryk.
Planen var vist at demonstrere det smarte delefilters (eller mangel på samme) evne til at gengive dynamik.
Det er ikke umuligt det var dynamisk, tilgengæld var det helt klart at vil man spille så højt skal man have styr på sit rum. Og det var der ikke.Mens ørene blødte havde jeg fornemmelse af at hele rummet sang og spillede sammen med den gæve trommeslager.
Hvis kravene ikke er højere vil anbefale en Fostex fuldtone enhed i en trækasse i stedet. Det er mindst ligeså dynamisk, og formodentlig meget billigere.

Vi snuste lidt videre. Surround sprang vi generelt over, omend det lille Mission setup var ganske imponerende.

Vi var forbi Musical Fidelity/DLS. De havde et stort rum at spille i og det var slet ikke tosset. Ikke revolutionerende egentlig. Det lød bare ganske behageligt.

Videre forbi Innowatt. Underlig størrelse de apparater har, men meget charmerende. Der blev snakket teknik og pillet, men før vi fortsatte, fik jeg et godt blik på CD-afspilleren. Ganske tiltalende.

Hos Kibri var der hygge og god musik. Den nye pre amp med rør og det programmerbare display tiltrak sig straks opmærksomheden. Der blev plads i stolene, kaffen blev skænket og den Roger Waters plade jeg ellers ikke er særlig vild med flød ud i rummet. Og det lød godt. Slet ikke så amasende som den plejer at være.
Det virker som om der var tænkt meget over dæmpning af rummet. Og anlægget er skruet rigtig godt sammen. Måske excelerer Caelum højttaleren ikke i alle de traditionelle HIFI-dyder, men hvad den måtte mangle her, opvejes i høj grad af en letflydende og medrivende spillestil.
Kari Bremnes Svarta Bjørn fulgte efter. Og hvorfor er det nu lige jeg ikke har fået købt den?

Vi takkede af for at gå ind hos Gryphon i næste rum. Vi nåede end ikke helt ind før vi vendte om. Kulturchok er nok den bedste beskrivelse. Det lød simpelt hen forfærdeligt. Hårdt og skærende.
Morale: Lad være med at besøge Gryphon efter Kibri

Vi gik i stuen igen og fik en tiltrængt håndbajer mens vi pludrede om livet i almindelighed.

Vi tog en lidt mere grundig tur i det store rum, kigge på kabler og RIAA'er og forsatte videre ind. Det var vist Audio Pro. Hvad der var galt der vides ikke, men det var i al fald ikke musik der kom ud af højttalerne. Vi fortrak hurtigt.

Tilbage ovepå fandt vi Jensen i topform foran sine Beethoven højttalere. Vi fik lidt blues. Ingen tvivl om dette setups potentiale. Igen: ikke særlig revolutionerende, men for pokker det lyder godt.
Umiddelbart vil jeg sige at mit anlæg kan det samme. Der er bare mere af det hele, når det er Audia/Beethoven der spiller.

Vi tog det andet Vassago-rum ved samme lejlighed. Der var masser af plads. Mere Audia og så Haydn højttaler. Den er lille, men med en stor lyd. Meget imponerende.

Vi var inde i næsten alle rum, men mange mennesker er ikke særlig befordrende for oplevelsen, så ofte gik vi bare igen. Vi nåede dog at snakke med JJAZ om at låne en ASP til test, og vi fik også hørt noget Hendrix hos Aktiv HIFI.

På vejen ud var vi lige inde om Densen. Og jo - Sillesen holdt ord: Der blev spillet Nik & Jay , og der var ikke øje.

Jeg synes faktisk det er en fin lille messe. Ja, der er mange mennesker, men hvis ikke der var mange ville det jo ikke give mening at afholde den.
Klart nok er det ikke de store sessioner man er vidne til. Der bliver snakket og grinet i baggrunden, så er man på udkig efter noget nyt grej, skal man nok ikke tage messen som andet end en mulighed for at se på en masse grej på en gang, og lave grovsortering ud fra det.

/vilmann
(Note to self: Husk at snakke med Kibri om at låne Caelum)
Til top Vis vilmann's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af vilmann

Frederik Carøe
Branchemedlem
Branchemedlem
DCA - Duelund Coherent Audio

Bruger siden: 01 December 2003
Sendt: 06 Marts 2005 kl. 23:04 | IP-adresse registreret  

vilmann skrev:

Vi takkede af for at gå ind hos Gryphon i næste rum. Vi nåede end ikke helt ind før vi vendte om. Kulturchok er nok den bedste beskrivelse. Det lød simpelt hen forfærdeligt. Hårdt og skærende.
Morale: Lad være med at besøge Gryphon efter Kibri

/vilmann
(Note to self: Husk at snakke med Kibri om at låne Caelum)

Nu var det jo ikke et Gryphon setup, blot deres forstærker og cd-grej.

Frederik Carøe
Til top Vis Frederik Carøe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Frederik Carøe Besøg Frederik Carøe's Websted

Ikke Slipsefyr
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 06 Marts 2005 kl. 23:08 | IP-adresse registreret  

jensen skrev:
Go4it skrev:

Var til messe i går - hele dagen, nåede desværre ikke det hele, der er nok til 2 dage. Det må jeg næste år...

Vellyden var der ikke meget af. Hvis en messe skal vise folk hvor godt lyd kan lyde, ja så var messen ikke vellykket  

Desværre leverede Verssagohifi en lys skinger mellemtone/diskant - i begge rum. Hvad der var årsag til denne "mislyd" er jeg ikke klar over, for små rum måske Noget af det bedste vi hørte var Timepiece & Belles forstærker, og lidt tankevækkende de små Dynaudio 52SE & De Norske ASPforstærkere: Embala (tror jeg nok de hedder)

Anyway så var det rart at møde en masse Nørder og få en god snak - det var hele messen værd

Vi ses næste år

mac miller
ronnie earl
byther smith

Jeg havde problemer med toppen og bunde når man stod op , men når man fik plads i stole var det væk .

Næste år bliver der laver et rent rum hvor der kun vil blive spillet Rock for der var mange der gerne vil høre det .

Jensen, du skal have ros for fed musik mens jeg var der, det var guf for enhverv musiker.

Jeg sad iøvrigt første række og oplelvede ikke lyden som skinger, nærmere en smule presset grundet rummet og Jensens særdeles høje lydniveau.

Absoldt noget af det bedste lyd på messen, men pas på med at spille for højt i så små rum, nogen kunne få en tinitus med sig hjem .

vilmann
Branchemedlem
Branchemedlem
Nerds

Sendt: 06 Marts 2005 kl. 23:21 | IP-adresse registreret  

Frederik Carøe skrev:

vilmann skrev:
Vi takkede af for at gå ind hos Gryphon i næste rum. Vi nåede end ikke helt ind før vi vendte om. Kulturchok er nok den bedste beskrivelse. Det lød simpelt hen forfærdeligt. Hårdt og skærende. Morale: Lad være med at besøge Gryphon efter Kibri /vilmann (Note to self: Husk at snakke med Kibri om at låne Caelum)

Det har du nok ret i. Men vi nåede altså ikke ind og se på grejet, før vi havde fået nok.

/vilmann

MGPProjectS
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 November 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 06 Marts 2005 kl. 23:37 | IP-adresse registreret  

vilmann skrev:
Frederik Carøe skrev:

vilmann skrev:
Vi takkede af for at gå ind hos Gryphon i næste rum. Vi nåede end ikke helt ind før vi vendte om. Kulturchok er nok den bedste beskrivelse. Det lød simpelt hen forfærdeligt. Hårdt og skærende. Morale: Lad være med at besøge Gryphon efter Kibri /vilmann (Note to self: Husk at snakke med Kibri om at låne Caelum)

Det har du nok ret i. Men vi nåede altså ikke ind og se på grejet, før vi havde fået nok.

/vilmann

Hmm... Gryphon har da ellers ry for at have en anelse af rørenes glød i toppen...

Gad vide hvordan I ville have følt det, hvis det havde været Levinson eller IcePower istedet for Gryphon?

www.MGP-ProjectS.com | High End for mindre end 50k.
Til top Vis MGPProjectS's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MGPProjectS Besøg MGPProjectS's Websted

vilmann
Branchemedlem
Branchemedlem
Nerds

Sendt: 06 Marts 2005 kl. 23:41 | IP-adresse registreret  

MGPProjectS skrev:
vilmann skrev:
Frederik Carøe skrev:

vilmann skrev:

Det har du nok ret i. Men vi nåede altså ikke ind og se på grejet, før vi havde fået nok. /vilmann

Hmm... Gryphon har da ellers ry for at have en anelse af rørenes glød i toppen...

Gad vide hvordan I ville have følt det, hvis det havde været Levinson eller IcePower istedet for Gryphon?

Tja... I hvert fald lød det grimt. Vi burde selvfølgelig være blevet for at finde ud af hvad der lød så grimt, men sådan blev det ikke.

/vilmann

Live21
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 06 Marts 2005 kl. 23:45 | IP-adresse registreret  

Vilmann "I hvert fald blev vi i et andet rum af et sæt højttalere (Dia-noget, er det dem Live21 har?) udsat for en trommesolo med et infernalsk lydtryk."

Diapason adamantes eller noget i den dur ? nope, overvejede dem engang og de var os bestilt uden at have hørt dem  men da de kun arbejder om onsdagen (dengang?) gik det i sig selv

Til top Vis Live21's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Live21

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Lokalitet: Fyn
Sendt: 06 Marts 2005 kl. 23:48 | IP-adresse registreret  

Ikke Slipsefyr skrev:
jensen skrev:
Go4it skrev:

Vi ses næste år

Problemet i vore to rum var at ikke mange kunne komme ind og høre det rigtig . Tak for kaffe jeg stod selv det forkerte sted heletiden . Musik jeg holdte mig mest til det musik jeg er til især Eric bordon på full hammer mac miller ronnie earl byther smith men spiller krall engang . Jeg havde problemer med toppen og bunde når man stod op , men når man fik plads i stole var det væk . Og lade mærke til mange kunne bedømme lyden selv udefra gangen . Næste år bliver der laver et rent rum hvor der kun vil blive spillet Rock for der var mange der gerne vil høre det . Og det var sjovt at møde en del herinde fra . bedste Lyd for mig holder jeg for mig selv , men Lørdag aften og lidt af natten var sjov

Jensen, du skal have ros for fed musik mens jeg var der, det var guf for enhverv musiker.

Jeg sad iøvrigt første række og oplelvede ikke lyden som skinger, nærmere en smule presset grundet rummet og Jensens særdeles høje lydniveau.

Absoldt noget af det bedste lyd på messen, men pas på med at spille for højt i så små rum, nogen kunne få en tinitus med sig hjem .

Ja højt , også derfor jeg selv tit stod ude på gange .

Der var især to gutter der ville have Eric på fuld hammer på hans Thats live fra nummer 4 til nummer 7 .

Men det er ikke lett at tilfreds stille alle derfor bestemmer jeg selv musikken udfra det jeg selv høre og ikke hvordan det lyder men om musikken er god .

Men som jeg sagde næste år laver jeg et Rock rum , så kan alle der vil tage ders musik med .

ps

store rum tiltaler mig ikke det får jeg nok at herhjemme .

Jeg synes de rum var ok at man kunne dæmpe dem lidt mere ja det kunne man vel godt .

De store rum gør bare at der er alt for mange mennsker .

Go4it

Det var S R Vaughan Greatest hits jeg spillet da du var der ret dårlig cd til messe lyd , men musikken er god .

Densen godt gået glæder mig til næste år , næsten synd der ikke er en sådan messe i den anden del af landet .

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

<< Forrige Side af 10 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes