Forfatter |
|
Mighty-boy Forum Bruger

Bruger siden: 05 Januar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 316
|
Sendt: 27 Juni 2006 kl. 20:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
LarsGert skrev:
Super super fedt... og dejligt med lidt pioneer produkter.
|
|
|
He ja, jeg har det på præcis samme måde, med receiver, dvd og pladespiller fra mærket.. Ikke så mange der vælger deres surround receivere længere, selvom de får utroligt gode anmeldelser osv.. - kan også have noget at gøre med de bare lancerer nye modeller alt for hurtigt, den nye serie er allerede kommet, og jeg er personligt glad for jeg nåede at købe en 1015 inden dens (grimme) afløser kom...
|
Til top |
|
|
mathias 2 Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
|
Sendt: 28 Juni 2006 kl. 18:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
super fedt rack og setup. jeg er selv til det stilrene. så en fryd for øjet og så spiller det sikkert også sk**e godt?!
|
Til top |
|
|
Daring Dane Forum Bruger

Bruger siden: 12 Januar 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 200
|
Sendt: 28 Juni 2006 kl. 18:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Hurin
Virkelig stilfyldt setup. I lighed med andre er jeg betaget af dit rack. Det er lige akkurat sådan en løsning, jeg har i tankerne til mit eget anlæg. Hvor mange cd'ere kan du have i hver af de fire skuffer? Hvis de da overhovedet egner sig til cd opbevaring?
Med venlig hilsen
Daring Dane __________________ Harman Kardon AVR 5500, Harman Kardon DVD 25,
Dynaudio Audience 82, Dynaudio Audience 122C, Tannoy R1
|
Til top |
|
|
Mighty-boy Forum Bruger

Bruger siden: 05 Januar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 316
|
Sendt: 28 Juni 2006 kl. 19:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Forresten: Den dvd-afspiller kan da slet ikke læse skiverne hvis/når du spiller med høje lydtryk??? Med en center ht. ovenpå og en sub ved siden af, ryster den da mere end en spanioloer på vej op fra hans første vinter bad i Stockholm? 
Hvis jeg var dig, ville jeg placere noget kork under fødderne på den og så smække den op på receiveren... - Også for at få lidt symmetri; her tænker jeg på at sub er højest, så center+dvd og så receiveren, som btw. nu står alene?
|
Til top |
|
|
blackhawk Forum Bruger

Bruger siden: 19 December 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1256
|
Sendt: 28 Juni 2006 kl. 19:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Meget stilrent, og er også lidt lun på dit lækre rack 
Men se da at få den brumkasse ned fra racket, du vil blive overrasket over hvor meget det betyder at fjerne vibration fra dine enheder ved en ordentlig afkobling!
FY 
__________________ Med venlig hilsen
Aslak C. Vind
|
Til top |
|
|
Hurin Forum Bruger

Bruger siden: 29 April 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 465
|
Sendt: 28 Juni 2006 kl. 20:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lokalet er 20km.
Jeg bruger mest skufferne til DVDer, men jeg gætter på at der kan være næsten 500 CDer, hvis man brugte al pladsen til det formål.
Jeg har ikke problemer med vibrationer. Subben står på gummidutter, og mit rack er meget solidt bygget. Jeg har dog tænkt på, at flytte subben til en placering tættere på lyttepositionen, men det må vente til jeg får fat i et 6m kabel.
|
Til top |
|
|
Hurin Forum Bruger

|
Sendt: 25 November 2006 kl. 22:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mit setup som det ser ud nu. Med nye højtalere og forstærker.

Min Pioneer 1016. Bemærk USB memory stick.

Den ene af mine nye Vienna Haydn med stander.

Det var, tror jeg, den sidste opgradering i lang tid. Jeg ville gerne beskrive, hvordan det lyder men så bliver jeg bare sentimental.
|
Til top |
|
|
Filmtossen Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 2022
|
Sendt: 26 November 2006 kl. 19:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Kiilsgaard Forum Bruger

Bruger siden: 30 Marts 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 297
|
Sendt: 20 December 2006 kl. 11:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fedt setup  __________________ Classic 6.6b
Classic 01b
AA xdp dti ps2
Dali Helicon 300
VDH CW(ht kabel)
Via Blue(signalkabel)
Mit setup
|
Til top |
|
|
Digi Forum Bruger

Bruger siden: 28 Marts 2006 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 195
|
Sendt: 21 December 2006 kl. 07:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
 ja ser dælme fedt og flot ud!! hvor meget kraft har din Pioneer?? tænker lidt på at udskifte min NAD 753 V2, da jeg er lidt blæserstøjsoverfølsom  MEN skal ha en anden forstærker UDEN blæser eller anden støj der kan trække et 5.1 setup med Dali Concept 10 som front og Concept SUB'en skal ha sin egen kanal, vigtigt for mig er at man kan styre niveauerne på diverse kanaler seperat, altså bag kanaler, center, sub. Men FED forstærker sådan rent look mæssigt  __________________ ;o) Digi
|
Til top |
|
|
Hurin Forum Bruger

|
Sendt: 21 December 2006 kl. 10:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min Pioneer har 150W ved 6 Ω, den har ingen blæser og kan sagtens trække et normalt setup. Den har HDMI switch (2 ind 1 ud) men kan ikke konvertere et analog til et digitalt signal, så skal du have en 2016.
Jeg har trukket et HDMI kabel fra min Denon og et S-Video fra DVD optagerer. S-Video gav til min overraskelse et lige så godt billede som mit gamle SCART kabel ( spild af penge).
Det bliver nu ikke den sidste opgradering i lang tid. En Vienna Maestro og En Vienna Waltz er bestilt og kommer engang i det nye år.
|
Til top |
|
|
Hattori Hanzo Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
Sendt: 21 December 2006 kl. 11:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Flot udnyttelse af begrænset plads __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
Til top |
|
|
spool Forum Bruger

Bruger siden: 15 November 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1
|
Sendt: 21 December 2006 kl. 13:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
der er MEGET forskel på om du bruger scart eller HDMI , bare på en almindelig mellem klasses dvd afspiller. Jeg har sev den samme projektor som dig og har leget lidt med de forskellige muligheder. I det mindste ville jeg skifte til component som din DVD afspiller brude have.
Ellers et flot setup
|
Til top |
|
|
Hurin Forum Bruger

|
Sendt: 22 December 2006 kl. 00:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
#Spool
Læs hvad jeg skriver en gang til. Jeg skiftede fra SCART til S-video fordi der ikke var plads til både et SCART og et HDMI kabel i kabelbakken.
|
Til top |
|
|
dch199 Forum Bruger

Bruger siden: 27 Januar 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 124
|
Sendt: 29 December 2006 kl. 18:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
HEY HURIN
Tak for roserne på mit oplæg, så her er lidt til dig... det ser godt ud, kan lide din stil knægt ... er det udelukkende hjemmebio eller også stue???
|
Til top |
|
|
Snaphead Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 61
|
Sendt: 29 December 2006 kl. 19:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du skulle næsten smide subben i hjørnet, mine står med ca. 10 cm. afstand til væggende.
Udløser et markant løft i bunden.
|
Til top |
|
|
Hurin Forum Bruger

|
Sendt: 26 Marts 2007 kl. 09:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er flyttet, og min bio har fundet et nyt hjem i et større lokale, så jeg tænkte at nogle nye billeder ville være på sin plads.

Det er min nye Vienna Maestro i midten. Den er jeg blevet meget glad for.

Jeg har ladet mig inspirere til at hænge et billede bag lærredet, det er en plakat af Chris Consani. Man kan lige ane min DD plakat på væggen til venstre.

Loftophænget er skiftet ud med et vægophæng fra Vogel, ovenover har jeg placeret en Vienna Waltz. Det er min nye THX plakat til venstre.

Min sub er flyttet til en mere hensigtsmæssig placering.
Af fremtidsplaner overvejer jeg at købe to Waltz mere så jeg får et 6.1 setup, men det må vente til jeg får råd.
Forslag til forbedinger modtages gerne, bemærk dog at rummet også anvendes til dagligstue 
|
Til top |
|
|
sigaard Forum Bruger

Bruger siden: 20 Januar 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 284
|
Sendt: 26 Marts 2007 kl. 19:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Stadig et fedt set-up.. det er sjældent at se pioneer i sådan en bio.. men jeg undrer mig over placeringen af projektoren.. jeg ved godt du skriver at du har skiftet loftbeslag ud med vægbeslag.. men hvorfor hænger den så lavt, og hvorfor skiftede du??
sigaard  __________________ Min Bio..
Min Filmsamling..
|
Til top |
|
|
Bjørn B Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1592
|
Sendt: 26 Marts 2007 kl. 19:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Hurin.
Ja Vienna og Pioneer er altså en god kombination, benytter det i min egen Bio.. tillykke med din nye Maestro, den gør det altså godt...

|
Til top |
|
|
HAK! Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juli 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 209
|
Sendt: 26 Marts 2007 kl. 19:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nice Bio!
Men larmer pj'en ikke en del når de sidder lige over hovdet på en?
|
Til top |
|
|