Forfatter |
|
sigaard Forum Bruger

Bruger siden: 20 Januar 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 284
|
Sendt: 21 Januar 2007 kl. 19:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg tror også det bliver enden på det.. jeg MÅ sgu have fat i en projektor.. overvejer at starte med en brugt, og så købe nyt lidt senere.. jeg må holde øje med KSB sektionen her, og dba.dk.. medmindre der er en der læser dette, og har en fornuftig projektor til salg..  
sigaard  __________________ Min Bio..
Min Filmsamling..
|
Til top |
|
|
Daniel_Klinge Forum Bruger

Bruger siden: 23 Januar 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 5
|
Sendt: 23 Januar 2007 kl. 22:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Virkelig lækker hjemmebio du har fået sat op der. Nice H/K anlæg, har selv lige købt en h/k avr 135 de spiller simpelthen kanon..
|
Til top |
|
|
sigaard Forum Bruger

|
Sendt: 19 Marts 2007 kl. 21:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
RedDragunee Forum Bruger

Bruger siden: 19 Februar 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 41
|
Sendt: 19 Marts 2007 kl. 22:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke med dyret - følelsen af selv at have projektor i huset for første gang, ved jeg er stor  Hvis du vil opgradere senere, kan jeg varmt anbefale den projektor jeg selv har (også Acer  ), model PH 530. Hvad angår lærred, så synes jeg, hvis du har mod på det selvfølgelig, at du selv skal bygge et.
__________________ Filmsamlingen
Bioen
|
Til top |
|
|
sigaard Forum Bruger

|
Sendt: 19 Marts 2007 kl. 22:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
RedDragunee skrev:
Tillykke med dyret - følelsen af selv at have projektor i huset for første gang, ved jeg er stor  Hvis du vil opgradere senere, kan jeg varmt anbefale den projektor jeg selv har (også Acer ), model PH 530.
Hvad angår lærred, så synes jeg, hvis du har mod på det selvfølgelig, at du selv skal bygge et.
|
|
|
Takker!!
Det skal bare være et rullelærred, da det skal rulle ned foran plasmaet.. har fundet et på nettorvet.dk, men jeg ved ikke om det er noget godt?? http://www.coop.dk/nettorvet/show_product.aspx?dept_id=183&a mp;pf%5Fid=6065933
Jeg har også læst noget med et rullegardin fra IKEA, har jeg ret i det??
sigaard __________________ Min Bio..
Min Filmsamling..
|
Til top |
|
|
RedDragunee Forum Bruger

Bruger siden: 19 Februar 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 41
|
Sendt: 19 Marts 2007 kl. 22:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rådgivning af købe-lærred, tror jeg ikke du ønsker at få fra mig af - der må vi hellere lade en med mere forstand svare. Hvad angår rullegardin fra IKEA, så jo, det er der noget om. Det er dog kun optimalt, hvis det bliver på spændt udover en fast ramme, da man så kan vende det på den anden led (længden på rullegardinerne er altid lange). Hvis det skal bruges som rulle-lærred, skal gardinet jo vende "rigtigt" og jeg er ikke sikker på at de fåes så brede. __________________ Filmsamlingen
Bioen
|
Til top |
|
|
sigaard Forum Bruger

|
Sendt: 19 Marts 2007 kl. 22:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
sigaard Forum Bruger

|
Sendt: 19 Marts 2007 kl. 23:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
lockheed Forum Bruger

Bruger siden: 04 August 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 244
|
Sendt: 20 Marts 2007 kl. 07:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Altså jeg har også gået og overvejet et billigt lærred, fordi jeg syntes at min Barco har et rigtigt godt billede bare på en hvid væg, men jeg ville godt have et lærred, fordi så man lige kunne rulle det ned, og så kunne man se film, så af praktiske grunde. Hvad er den letteste måde at selv lave det på? Tillykke med projektoren, det er fedt at have projektor, og det bliver kun federe og federe jo bedre en projektor du får!
__________________ Barco 801 graphics Yamaha B&O Onkyo ClassA forstærker
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=46245&PN=1
|
Til top |
|
|
sigaard Forum Bruger

|
Sendt: 20 Marts 2007 kl. 18:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
lockheed Forum Bruger

Bruger siden: 04 August 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 244
|
Sendt: 20 Marts 2007 kl. 19:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
sigaard Forum Bruger

|
Sendt: 25 Marts 2007 kl. 18:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu sidder jeg og venter på mit lærred.. Alt er blevet hængt op, og der er trukket kabler og det hele.. Bestilte lærredet i onsdags hos proshop.dk, og havde håbet at få det inden weekenden, så man kunne se film på pj`en.. men nej.. jeg kan se det kommer imorgen mandag.. cant wait..
Ventetiden er brugt på lidt flytten rundt med det hele, så det er lidt mere luft til lærredet.. tiden er også gået med et hjemmelavet beslag til projektoren..
Jeg har regnet ud, at billedet bliver 82"..  

Min Filmsamling..
|
Til top |
|
|
sigaard Forum Bruger

|
Sendt: 26 Marts 2007 kl. 19:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
JEG HADER POSTDANMARK!!  
De er fandme så langsomme.. heller ikke idag er mit lærred kommet.. jeg må tørre øjnene og tage en kiks, det kan jo ske at dukke op imorgen..  
Min Filmsamling..
|
Til top |
|
|
Therac Forum Bruger

Bruger siden: 02 Januar 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 158
|
Sendt: 27 Marts 2007 kl. 11:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Argh det er surt, når man med længsel går og venter på et produkt, som så ikke dukker op. Kender det kun alt for godt selv!
Kan se på billedet, at du har stofgardiner. Kan de mørklægge rummet nok til at give et fornuftigt resultat?
Ellers en fin hjemmebio! Regner selv med at investere i en projektor inden for den nærmeste fremtid.
|
Til top |
|
|
sigaard Forum Bruger

|
Sendt: 27 Marts 2007 kl. 15:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Therac skrev:
Argh det er surt, når man med længsel går og venter på et produkt, som så ikke dukker op. Kender det kun alt for godt selv!
Kan se på billedet, at du har stofgardiner. Kan de mørklægge rummet nok til at give et fornuftigt resultat?
Ellers en fin hjemmebio! Regner selv med at investere i en projektor inden for den nærmeste fremtid.
|
|
|
Så kom lærredet.. Men postdanmark havde valgt at kaste rundt med det, så det var bulet og bøjet i den ene ende.. så jeg nægtede at modtage pakken, og nu skal jeg så vente igen, indtil der kommer et nyt.. hold kæft hvor er det irriterende..
Jeg kan ikke se hvor meget der skal mørkelægges, når jeg ikke har noget at skyde billedet op på.. men jeg regner med, at der skal monteres et mørklægningsgardin bag stofgardinet..
Kan man være mere uheldig end mig.. nu går der sikkert 1-1½ uge igen.. sådan nogle p**hoveder.. ja undskyld sproget..       
Min Filmsamling..
|
Til top |
|
|
MC_Disko Forum Bruger

Bruger siden: 09 August 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 383
|
Sendt: 27 Marts 2007 kl. 16:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
kan kun give dig ret, jeg sendte en pakke pr efterkrav for ca en måned siden, og har stadig ik fået pengene  for de tumper har smidt den lille kvitering væk, jeg skal bruge for at få udbetalt pengene  så nu kan man vente på at de tumper får taget sig sammen, og får fundet ud af at pakken er betalt, og at jeg skal ha mine penge udbetalt.. det sq belastende.. ser ellers godt ud med projekteren, bare lidt surt med det lærred __________________ Se min lille bio her.
|
Til top |
|
|
sigaard Forum Bruger

|
Sendt: 03 Maj 2007 kl. 16:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Batman Udelukket fra forum

Bruger siden: 11 September 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1524
|
Sendt: 03 Maj 2007 kl. 17:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det skulle vel ikke være en lille hjemmebio - med hele "svineriet" 
God fornøjelse!
|
Til top |
|
|
kiro Forum Bruger

Bruger siden: 09 November 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 459
|
Sendt: 03 Maj 2007 kl. 18:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nul, det skal da være et dejligt børneværelse  
Om nogle år måske .
Mvh.
kiro
|
Til top |
|
|
sigaard Forum Bruger

|
Sendt: 05 Maj 2007 kl. 10:47 | IP-adresse registreret
|
|
|

Er ved at rydde ud i værelset, og så skal der males mørkt.. men når jeg ikke laver andet end at male til hverdag, så er det jo hurtigt overstået..
Min Filmsamling..
|
Til top |
|
|