Før
Surround Receiver: Yamaha RX-V663
Højtalere: Cerwin Vega HD63
Subwoofer: Cerwin Vega HD12SX
Kabler: Tara Labs højtalerkabler, ½ m supra HDMI, 1 m supra HDMI
TV: Samsung LE32R86
Konsoller: Nintendo Wii, Playstation 40GB
"

"
"
Midlertidigt
Surround Receiver: Rotel 1057
Højtalere: B&W M-1 B&W XTC
Subwoofer: Velodyne SPL-1200 Ultra
Kabler: Tara labs højtalerkabler, 1½ m clicktronic HDMI kabel, 1 m supra HDMI kabel
Konsoller: Nintendo Wii, Playstation 40GB (udskiftet HDD til 320GB)

Min Rotel receiver døde efter 1½-2 måneders brug. Den var åbenbart bare brændt helt af, og da det var en udgået model foreslog AV-Connection at give mig en Marantz SR5004, hvilket jeg så tog imod.
Efter
Surround Receiver: Marantz 5004
Højtalere: B&W XT2/XTC B&W M-1
Subwoofer: Velodyne SPL-1200 Ultra
Kabler: Tara labs højtalerkabler, 1½ m clicktronic HDMI kabel, 1 m supra HDMI kabel
Konsoller: Nintendo Wii, Playstation 40GB (udskiftet HDD til 320GB)

OSD (onscreen display)

Det er super nemt at redigere de forskellige input navne, som i dette tilfælde var bluray der blev til PS3. Ved min gamle Yamaha RX-V663 skulle man sidde og finde hvert enkelte bogstav, på en meget mere besværlig måde, så det er thumbs up her fra til Marantz.
Anlægget spiller super godt, og jeg er meget tilfreds, dog skal jeg bare have indstillet det lidt mere, så det bliver helt optimalt. Desuden ser det også meget bedre ud, end det tidligere Cerwin Vega sæt jeg havde.
Det eneste jeg nu mangler, er at få nogle plastik cover til mine M-1 højtalere, da det ikke er meningen at man skulle kunne se hvor kablerne bliver sat til.
Og ja, billederne er desværre små, jeg aner ikke hvad der går galt. Det er måske noget med photobucket(?), så jeg håber at det går.