Forfatter |
|
_Johansen_ Forum Bruger

Bruger siden: 12 November 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 154
|
Sendt: 02 September 2004 kl. 22:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes det spiller alt for godt... Jeg er helt vild med designet, og den gammeldags betjeningsmåde...
Det spiller rigtig godt, og synes faktisk også det spiller højt af sin størrelse. Vigtigst af alt så spiller det rent og klart, som man kunne ønske
Mvh Johansen __________________ Love is when someone you trust, cuts a smile in your face
|
Til top |
|
|
MOUSEL Forum Bruger

Bruger siden: 26 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 175
|
Sendt: 02 September 2004 kl. 22:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det lyder som om at man skulle få sig en lytter på et tidspunkt.
Jeg tillader mig at sige det endnu en gang "Designet er bare for sejt"  __________________ Mvh Mousel
|
Til top |
|
|
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
Sendt: 02 September 2004 kl. 22:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
MOUSEL skrev:
Hej Johansen
Det er vigtigt at kablerne er lige lange, derfor sælges de altid i par hvor hvert kabel har samme længde.
|
|
|
Det har altså ingen praktisk betydning når forskellen er så lille som den er her!
|
Til top |
|
|
_Johansen_ Forum Bruger

|
Sendt: 03 September 2004 kl. 12:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der kan sikkert nok arrangeres en lytter på klossen
Det lyder godt med kablet, ellers skal jeg ud og købe mig et 3 meter kabel mere. Det synes jeg ligesom at det ville være en smule iriterende....
Er der ellers nogen der har nogen indvendninger imod at mine kabler er på henholdsvis 2 og 3 meter __________________ Love is when someone you trust, cuts a smile in your face
|
Til top |
|
|
hans123 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1050
|
Sendt: 23 September 2004 kl. 17:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rigtig flot setup.
Kan godt lide din opstilling efter du har flyttet rund i stuen.
Det med kablerne kan sikkert give mange forklaringer, selv har jeg forskellige længder til mine fronter uden at høre forskeld, men jeg udelukker ikke at på nogle anlæg af de dyreste slags er der hørbar forskeld.
Mvh Hans
Min hjemmebio
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=8462&PN =1
|
Til top |
|
|
_Johansen_ Forum Bruger

|
Sendt: 23 September 2004 kl. 17:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har fået skiftet kablerne, kan ikke lige huske om jeg har skrevet det...
Jeg kan ikke høre nogen forskel på længden, så jeg er meget tilfreds... Men tilgæld på lyden... Bunden i højtaleren er blevet meget mere stram og behagelig.. Det er også blevet lidt lysere på toppen, uden det gør noget... så jeg er ovenud tilfreds med de nye kabler...
Det skal siges at jeg ikke troed meget på at man kunne høre forskel.. men den bas der.. puha.... __________________ Love is when someone you trust, cuts a smile in your face
|
Til top |
|
|
_Johansen_ Forum Bruger

|
Sendt: 12 Oktober 2004 kl. 18:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har tænkt noget på at investere i Primare.. Jeg ved at System Audio bruger dem, så det burde vel være det optimale..
Men er der ikke nogen der har nogle oplevelser af hvad der passer bedst med System Audio __________________ Love is when someone you trust, cuts a smile in your face
|
Til top |
|
|
Micker Branchemedlem

Hi-Fi Klubben
Bruger siden: 04 Februar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 461
|
Sendt: 12 Oktober 2004 kl. 20:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Primare vil nok være et ok bud, men der er garanteret meget andet der er ligeså godt hvis ikke bedre. Selv gik jeg fra Sony til Marantz med mine 1150'ere, og lyden blev meget mere kontrolleret og renere. Helt sikkert en stor forbedring.
|
Til top |
|
|
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
Sendt: 12 Oktober 2004 kl. 20:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
det står med primare fordi de importerer hinanden....
noget rotel eller densen mener jeg er optimalt. __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
Til top |
|
|
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7536
|
Sendt: 12 Oktober 2004 kl. 20:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har du fået dine SA1280´ere eller er det stillet i bero igen?
__________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
Til top |
|
|
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7536
|
Sendt: 12 Oktober 2004 kl. 20:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
kim olsen skrev:
det står med primare fordi de importerer hinanden....
noget rotel eller densen mener jeg er optimalt.
|
|
|
Alt godt grej er optimalt på SA´erne  __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
Til top |
|
|
_Johansen_ Forum Bruger

|
Sendt: 12 Oktober 2004 kl. 22:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin skrev:
Har du fået dine SA1280´ere eller er det stillet i bero igen? |
|
|
Nej det er ikke stillet i bero... Jeg skal ned og hente dem på fredag..
Jeg glæder mig som et lille barn, selvom 1150'eren slet ikke er nogen dårlig højtaler, jeg har aldig haft bedre...
Jeg har hørt at H/K skulle gå godt til system audio... hvad er godt og hvorfor. Det skal helst være sorround 5.1, er ikke parat at boykotte det helt og gå over til stereo
Mvh Johansen __________________ Love is when someone you trust, cuts a smile in your face
|
Til top |
|
|
_Johansen_ Forum Bruger

|
Sendt: 13 Oktober 2004 kl. 11:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Siden igår har jeg kigget mere og mere på marantz. Så mon ikke lige jeg skal lidt rundt og kigge butikker idag... hehe
Nogen der kan anbefale nogle modeller.? har selv kigget 7300 mener jeg den hedder __________________ Love is when someone you trust, cuts a smile in your face
|
Til top |
|
|
_Johansen_ Forum Bruger

|
Sendt: 14 Oktober 2004 kl. 22:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Slet ikke nogen der harforslag til en receiver og en cd afspiller...???
Er gået lidt død i ideér __________________ Love is when someone you trust, cuts a smile in your face
|
Til top |
|
|
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
Sendt: 14 Oktober 2004 kl. 22:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvad prisleje?
__________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
Til top |
|
|
Micker Branchemedlem

Hi-Fi Klubben
|
Sendt: 15 Oktober 2004 kl. 00:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Marantz kommer ud med nye surround receivere inden længe vil jeg tro, de er ihvertfald kommet i england. Så vidt jeg kan se er der ikke så meget forskel på de nyeværende modeller og de nye (dog syntes jeg ikke designet på de nye er pænere). Du kunne evt. kigge på en SR5400 OSE, som er en forbedret SR5400, Den skulle vidst være bedre i stereo end en sr7400
|
Til top |
|
|
_Johansen_ Forum Bruger

|
Sendt: 18 Oktober 2004 kl. 10:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Micker skrev:
Du kunne evt. kigge på en SR5400 OSE, som er en forbedret SR5400, Den skulle vidst være bedre i stereo end en sr7400 |
|
|
Hvor har du det fra... fordi det er da helt klart værd at kigge efter så..? __________________ Love is when someone you trust, cuts a smile in your face
|
Til top |
|
|
Micker Branchemedlem

Hi-Fi Klubben
|
Sendt: 18 Oktober 2004 kl. 11:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fra nogle brugere her fra forummet. 5400OSE er ikke 7.1 kanal, den har heller ikke fjernbetjening med LCD og har færre ind og udgange men den skulle virkelig rykke. Jeg har hørt den i TC og jeg havde intet at klage over mht. lyden. Jeg hørte den desværre ikke op imod en SR7400
|
Til top |
|
|
_Johansen_ Forum Bruger

|
Sendt: 18 Oktober 2004 kl. 15:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okay... det kan være der skal kigges lidt på den så...
Jeg har lige fået min 1280'ere, her i fredags, og de er endelig blevet sat til... men nu skal de bare have lov til at spille og spille.
Der er bare lidt mere af det hele. Så jeg er bare ovenud tilfreds, og så til prisen på 4200.- det er jo helt vildt...!! Højtalerne har stået i en udstilling, men aldrig været sat til et anlæg..! De har ingen ridser og er i fin ægte ahorn.
Alle cd'erne er lige kommet på igen, bare lige for at høre om det kunne være rigtigt, at det kunne blive bedre.. Det Ku Det..!!!! __________________ Love is when someone you trust, cuts a smile in your face
|
Til top |
|
|
_Johansen_ Forum Bruger

|
Sendt: 07 November 2004 kl. 15:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
SÅ ER DER UPDATET PÅ SIDE 1 __________________ Love is when someone you trust, cuts a smile in your face
|
Til top |
|
|