| Forfatter |
|
RogueAgent Forum Bruger


Bruger siden: 09 Januar 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2359
|
| Sendt: 22 Januar 2007 kl. 12:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Filur999 skrev:
StylaH skrev:
Har selv laptop med X700 gfx og en z3, har intet problem med det, lyder underligt :S
|
|
|
Sad og kæmpede med det i weekenden.. har installeret catalyst på den bærbare, men kan ikke få ændret projektor opløsningen andet end til nogle faste valgmuligheder hvor 1280x720 ikke lige er imellem.. Har det noget at gøre med at jeg kun kører gennem tv-out og ikke via vga kabel?? eller er det lige meget..
Sad og læste AkilleuZ'es link med catalyst guide, men kan ikke få indstillet "speciel opløsninger"
|
|
|
Hvorfor kører du med Tv-out i stedet for VGA..? TV-out på de fleste bærbare jeg har oplevet har mildt sagt ikke været noget at råbe hurra for...
|
| Til top |
|
| |
AkilleuZ Forum Bruger


Bruger siden: 16 September 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1855
|
| Sendt: 22 Januar 2007 kl. 14:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
RogueAgent skrev:
Filur999 skrev:
StylaH skrev:
Har selv laptop med X700 gfx og en z3, har intet problem med det, lyder underligt :S
|
|
|
Sad og kæmpede med det i weekenden.. har installeret catalyst på den bærbare, men kan ikke få ændret projektor opløsningen andet end til nogle faste valgmuligheder hvor 1280x720 ikke lige er imellem.. Har det noget at gøre med at jeg kun kører gennem tv-out og ikke via vga kabel?? eller er det lige meget..
Sad og læste AkilleuZ'es link med catalyst guide, men kan ikke få indstillet "speciel opløsninger"
|
|
|
Hvorfor kører du med Tv-out i stedet for VGA..? TV-out på de fleste bærbare jeg har oplevet har mildt sagt ikke været noget at råbe hurra for... |
|
|
Helt enig. Prøv evt. at køb et billigt VGA kabel fra av-connection __________________ Min Hjemmebio
Mit Stereo
-AkilleuZ-
|
| Til top |
|
| |
Brian321 Forum Bruger


Bruger siden: 03 November 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 774
|
| Sendt: 22 Januar 2007 kl. 15:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
eltojo skrev:
Brian321 skrev:
hans123 skrev:
|
Z3'eren kan vist opdateres så det problem er løst, min Z3 havde samme problem
|
|
|
Det eneste den firmware opdatering fixer er at du kan slukke den på fjernbetjeningen på korrekt vis. Du får stadig predator effekt ved 0% overscan når der opstår sync fejl.
|
|
|
Jeg har aldrig fået predator lock selvom min Z3 kør med 0% overscan.
Hvordan får man sync fejl?
|
|
|
Hvis du kører med HDMI burde det komme af sig selv på et eller andet tidspunkt, med mindre du har fundet display timings der undgår fænomenet. Jeg har selv prøvet alt muligt mht. sync width etc., men intet hjalp.
Det er muligt at Sanyo har lavet nye revisioner af Z3'eren, der slet ikke har problemet. Men googler du lidt, finder du tråde med mange brugere, som har haft et tilsyneladende uafhjælpeligt problem.
|
| Til top |
|
| |
StylaH Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juli 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 950
|
| Sendt: 22 Januar 2007 kl. 19:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
AkilleuZ skrev:
RogueAgent skrev:
Filur999 skrev:
StylaH skrev:
Har selv laptop med X700 gfx og en z3, har intet problem med det, lyder underligt :S
|
|
|
Sad og kæmpede med det i weekenden.. har installeret catalyst på den bærbare, men kan ikke få ændret projektor opløsningen andet end til nogle faste valgmuligheder hvor 1280x720 ikke lige er imellem.. Har det noget at gøre med at jeg kun kører gennem tv-out og ikke via vga kabel?? eller er det lige meget..
Sad og læste AkilleuZ'es link med catalyst guide, men kan ikke få indstillet "speciel opløsninger"
|
|
|
Hvorfor kører du med Tv-out i stedet for VGA..? TV-out på de fleste bærbare jeg har oplevet har mildt sagt ikke været noget at råbe hurra for... |
|
|
Helt enig.
Prøv evt. at køb et billigt VGA kabel fra av-connection
|
|
|
How, jeg kører med Clicktronic (ja, ude fra Ronnie) via VGA. Havde ikke lige set der stod via Tv-Out :P __________________ Mit udstyr (NAD, Vega, Sanyo):
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=28291&KW=St ylaH
|
| Til top |
|
| |
Filur999 Forum Bruger


Bruger siden: 27 Februar 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 194
|
| Sendt: 22 Januar 2007 kl. 19:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
RogueAgent skrev:
| Hvorfor kører du med Tv-out i stedet for VGA..? TV-out på de fleste bærbare jeg har oplevet har mildt sagt ikke været noget at råbe hurra for... |
|
|
Ved godt at composite stinker i sammenligning med vga, men sad bare og legede lidt med det, og det ene vga-kabel jeg har er til min stationære, men det er "fast-monteret" i kabel-setuppet, og lidt kejlet at pille ud (og montere tilbage)..
Og skal have banket en htpc sammen på et tidspunkt med dvi, så ville ikke investere alverden.. endnu.. __________________ I know what you're thinking, 'cause right now I'm thinking the same thing. Actually, I've been thinking it ever since I got here: Why oh why didn't I take the BLUE pill?
|
| Til top |
|
| |
RogueAgent Forum Bruger


Bruger siden: 09 Januar 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2359
|
| Sendt: 22 Januar 2007 kl. 19:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Well, det forklarer ihvertfald en del - for uanset hvad du instiller grafikkortet til, så kan du aldrig få HD opløsninger gennem et composite kabel...
|
| Til top |
|
| |
Filur999 Forum Bruger


Bruger siden: 27 Februar 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 194
|
| Sendt: 23 Januar 2007 kl. 09:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
RogueAgent skrev:
|
Well, det forklarer ihvertfald en del - for uanset hvad du instiller grafikkortet til, så kan du aldrig få HD opløsninger gennem et composite kabel...
|
|
|
Okay.. tak for det.. Det var også det jeg mente da jeg spurgte om det var pga tv-out.. kører nemlig med s-video->composite kabel..
Så må jeg prøve at skille kontoret ad og hugge vga-kablet..
Sad og rodede med catalyst i går uden PJ tilsluttet, og der kunne jeg godt vælge 1280x720, så resten må være en smal sag.. __________________ I know what you're thinking, 'cause right now I'm thinking the same thing. Actually, I've been thinking it ever since I got here: Why oh why didn't I take the BLUE pill?
|
| Til top |
|
| |