Tilbage til HIFI4ALL.DK 27. juni 2026 | 17:42   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Sanyo Z3 opløsning (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
RogueAgent
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Januar 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 2359
Sendt: 22 Januar 2007 kl. 12:55 | IP-adresse registreret  

Filur999 skrev:

StylaH skrev:
Har selv laptop med X700 gfx og en z3, har intet problem med det, lyder underligt :S

Sad og kæmpede med det i weekenden.. har installeret catalyst på den bærbare, men kan ikke få ændret projektor opløsningen andet end til nogle faste valgmuligheder hvor 1280x720 ikke lige er imellem.. Har det noget at gøre med at jeg kun kører gennem tv-out og ikke via vga kabel?? eller er det lige meget..

Sad og læste AkilleuZ'es link med catalyst guide, men kan ikke få indstillet "speciel opløsninger"

Hvorfor kører du med Tv-out i stedet for VGA..? TV-out på de fleste bærbare jeg har oplevet har mildt sagt ikke været noget at råbe hurra for...

Til top Vis RogueAgent's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af RogueAgent
 
AkilleuZ
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 September 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 1855
Sendt: 22 Januar 2007 kl. 14:04 | IP-adresse registreret  

RogueAgent skrev:
Filur999 skrev:

StylaH skrev:
Har selv laptop med X700 gfx og en z3, har intet problem med det, lyder underligt :S

Sad og kæmpede med det i weekenden.. har installeret catalyst på den bærbare, men kan ikke få ændret projektor opløsningen andet end til nogle faste valgmuligheder hvor 1280x720 ikke lige er imellem.. Har det noget at gøre med at jeg kun kører gennem tv-out og ikke via vga kabel?? eller er det lige meget..

Sad og læste AkilleuZ'es link med catalyst guide, men kan ikke få indstillet "speciel opløsninger"

Hvorfor kører du med Tv-out i stedet for VGA..? TV-out på de fleste bærbare jeg har oplevet har mildt sagt ikke været noget at råbe hurra for...



Helt enig.

Prøv evt. at køb et billigt VGA kabel fra av-connection


__________________
Min Hjemmebio
Mit Stereo
-AkilleuZ-
Til top Vis AkilleuZ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af AkilleuZ
 
Brian321
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 November 2005
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 774
Sendt: 22 Januar 2007 kl. 15:39 | IP-adresse registreret  

eltojo skrev:
Brian321 skrev:

hans123 skrev:

Z3'eren kan vist opdateres så det problem er løst,  min Z3 havde samme problem

Det eneste den firmware opdatering fixer er at du kan slukke den på fjernbetjeningen på korrekt vis. Du får stadig predator effekt ved 0% overscan når der opstår sync fejl.

Jeg har aldrig fået predator lock selvom min Z3 kør med 0% overscan.

Hvordan får man sync fejl?

Hvis du kører med HDMI burde det komme af sig selv på et eller andet tidspunkt, med mindre du har fundet display timings der undgår fænomenet. Jeg har selv prøvet alt muligt mht. sync width etc., men intet hjalp.

Det er muligt at Sanyo har lavet nye revisioner af Z3'eren, der slet ikke har problemet. Men googler du lidt, finder du tråde med mange brugere, som har haft et tilsyneladende uafhjælpeligt problem.

Til top Vis Brian321's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brian321
 
StylaH
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 Juli 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 950
Sendt: 22 Januar 2007 kl. 19:14 | IP-adresse registreret  

AkilleuZ skrev:
RogueAgent skrev:
Filur999 skrev:

StylaH skrev:
Har selv laptop med X700 gfx og en z3, har intet problem med det, lyder underligt :S

Sad og kæmpede med det i weekenden.. har installeret catalyst på den bærbare, men kan ikke få ændret projektor opløsningen andet end til nogle faste valgmuligheder hvor 1280x720 ikke lige er imellem.. Har det noget at gøre med at jeg kun kører gennem tv-out og ikke via vga kabel?? eller er det lige meget..

Sad og læste AkilleuZ'es link med catalyst guide, men kan ikke få indstillet "speciel opløsninger"

Hvorfor kører du med Tv-out i stedet for VGA..? TV-out på de fleste bærbare jeg har oplevet har mildt sagt ikke været noget at råbe hurra for...



Helt enig.

Prøv evt. at køb et billigt VGA kabel fra av-connection


How, jeg kører med Clicktronic (ja, ude fra Ronnie) via VGA. Havde ikke lige set der stod via Tv-Out :P


__________________
Mit udstyr (NAD, Vega, Sanyo):
   http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=28291&KW=St ylaH
Til top Vis StylaH's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StylaH Besøg StylaH's Websted
 
Filur999
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 Februar 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 194
Sendt: 22 Januar 2007 kl. 19:42 | IP-adresse registreret  

RogueAgent skrev:
Hvorfor kører du med Tv-out i stedet for VGA..? TV-out på de fleste bærbare jeg har oplevet har mildt sagt ikke været noget at råbe hurra for...
 

Ved godt at composite stinker i sammenligning med vga, men sad bare og legede lidt med det, og det ene vga-kabel jeg har er til min stationære, men det er "fast-monteret" i kabel-setuppet, og lidt kejlet at pille ud (og montere tilbage)..

Og skal have banket en htpc sammen på et tidspunkt med dvi, så ville ikke investere alverden.. endnu..



__________________
I know what you're thinking, 'cause right now I'm thinking the same thing. Actually, I've been thinking it ever since I got here: Why oh why didn't I take the BLUE pill?
Til top Vis Filur999's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Filur999
 
RogueAgent
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Januar 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 2359
Sendt: 22 Januar 2007 kl. 19:44 | IP-adresse registreret  

Well, det forklarer ihvertfald en del - for uanset hvad du instiller grafikkortet til, så kan du aldrig få HD opløsninger gennem et composite kabel...

Til top Vis RogueAgent's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af RogueAgent
 
Filur999
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 Februar 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 194
Sendt: 23 Januar 2007 kl. 09:47 | IP-adresse registreret  

RogueAgent skrev:

Well, det forklarer ihvertfald en del - for uanset hvad du instiller grafikkortet til, så kan du aldrig få HD opløsninger gennem et composite kabel...

Okay.. tak for det.. Det var også det jeg mente da jeg spurgte om det var pga tv-out.. kører nemlig med s-video->composite kabel..

Så må jeg prøve at skille kontoret ad og hugge vga-kablet..

Sad og rodede med catalyst i går uden PJ tilsluttet, og der kunne jeg godt vælge 1280x720, så resten må være en smal sag..



__________________
I know what you're thinking, 'cause right now I'm thinking the same thing. Actually, I've been thinking it ever since I got here: Why oh why didn't I take the BLUE pill?
Til top Vis Filur999's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Filur999
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes