| Forfatter |
|
Bellini Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 490
|
| Sendt: 12 August 2006 kl. 09:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvordan fjerner jeg fjernsynets repræsentation af hvilken indgang den p.t. bruger oppe i venstre hjørne?  Har haft TV'et ca. 1 mdr., og efter nogen uger (ca. 2) dukkede det op - der står konsekvent 1, 2, 3, AV1, HDMI1 eller lign (afhænger selvfølglig af hvilket input jeg har valgt). Det er p.... irriterende at se på i længden.  Mit gæt er selvfølgelig, at jeg har trykket utilsigtet på en forkert knap, men hverken ved brug af manualen eller ved blot at trykke løs, kan jeg finde ud af at fjerne det igen. HJÆLP!  /Bellini __________________ Work in progress...
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 12 August 2006 kl. 09:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
prøv på AV knappen !
|
| Til top |
|
| |
Bellini Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 490
|
| Sendt: 12 August 2006 kl. 09:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
TV/AV knappen skifter blot til til en AV-indgang (som derefter vælges vha. de farvede knapper). Problemet er der også, hvis jeg ser alm. TV (fra antenne) - så står der bare 1, 2, 3 osv. Uanset - jeg har lige prøvet, og det hjælper ikke.  /Bellini
__________________ Work in progress...
|
| Til top |
|
| |
Jimmy B Branchemedlem

Panasonic Center
Bruger siden: 15 Marts 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 22
|
| Sendt: 12 August 2006 kl. 11:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Prøv knappen firkant med et plus i, den sidder lige under sluk knappen  __________________ Mvh
Jimmy
http://sommer-as.dk
|
| Til top |
|
| |
Bellini Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 490
|
| Sendt: 12 August 2006 kl. 14:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Jimmy B Branchemedlem

Panasonic Center
Bruger siden: 15 Marts 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 22
|
| Sendt: 13 August 2006 kl. 19:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej igen
Så er det nok "i" knappen, ved siden af 0.
Håber det virker __________________ Mvh
Jimmy
http://sommer-as.dk
|
| Til top |
|
| |
Bellini Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 490
|
| Sendt: 14 August 2006 kl. 08:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det vil jeg prøve, når jeg kommer hjem 
(selvom jeg som sagt har trykket på alle knapperne et utal af gange)
/Bellini __________________ Work in progress...
|
| Til top |
|
| |
Madman Forum Bruger


Bruger siden: 06 Juni 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 374
|
| Sendt: 14 August 2006 kl. 09:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er I knappen.
|
| Til top |
|
| |
Bellini Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 490
|
| Sendt: 14 August 2006 kl. 17:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
 DOH!! Det var "I" knappen.... Og jeg som synes jeg har trykket ALLE steder mere end een gang. Jeg siger ydmygt tak for hjælpen  . /Bellini
__________________ Work in progress...
|
| Til top |
|
| |