Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2026 | 11:23   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Buch’s stereo (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 8
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Buch
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 Juni 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 14 Juli 2006 kl. 22:31 | IP-adresse registreret  

kenneth ztas1 skrev:

held og lykke med din forsat søgen

Thanks - der er snart nyt på vej igen.

L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 14 Juli 2006 kl. 22:34 | IP-adresse registreret  

Buch skrev:
kenneth ztas1 skrev:

I hvilken kategori er vi her?

Til top Vis L.B.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af L.B.

Buch
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 Juli 2006 kl. 17:26 | IP-adresse registreret  

L.B. skrev:
Buch skrev:
kenneth ztas1 skrev:

I hvilken kategori er vi her?

Vi befinder os i kategorien for konvertering fra D til A. Små sorte æsker - you know.

Buch
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 31 Juli 2006 kl. 13:31 | IP-adresse registreret  

..og sådan ser de ud:

Fra oven:

Audio Alchemy Extended Digital Processor
Audio Alchemy Digital Transmission Interface
Audio Alchemy Power Station Two

Det er efter min mening nogle ganske spændende komponenter. Lydmæssigt er opløsningen/detaljerne i lydbilledet rigtig god. Som følge heraf er rumgengivelsen også bedre end jeg har hørt det før. Der er ro over sagerne og det er nemmere at følge et enkelt instrument. Det kan godt være at de ikke ser ud af meget, men de gengiver i mit anlæg med en dynamik - især i bassen, som er ganske voldsom. Og så er stemmer en ren fornøjelse via det her sæt - ren og klar mellemtone i lange baner.

Jeg tror at DTI har en stor del af æren for den gode lyd, da lidt af de samme egenskaber opnås ved at bruge DTI mellem PDT2 og PDP2.

Nå, jeg skal lige høre en skive mere. God sommer til jer alle.

Anlægget i nuværende opsætning:
1. Pladespiller: Linn Sondek LP12 (Valhalla)
2. Tonearm: Linn Ittok LVIII
3. PU: Denon DL110
4. RIAA: NAD PP1
5. CD: Proceed PDT2/PDP2/Audio Alchemy XDP/DTI/PS2
6. Forforstærker: Krell KRC-3
7. Effektforstærker: Mark Levinson No 23.5
8. Højttalere: Dali Grand Diva
9. Kabler: Madrigal MDC-1(digital), VdH The Integration XLR/RCA (DAC-Pre), Monitor NF-1202 XLR(Pre-Power) Monitor LS-1200 (speaker), Nordost Vishnu, Kimber PK10 (Strøm)

Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 11 August 2006 kl. 01:09 | IP-adresse registreret  

Hej Buch!

Et tip herfra.
Stil ikke de 2 AA apparater ovenpå hinanden.
De bør stå ved siden af hinanden og gerne et lidt lunt sted.
Prøv evt. oven på løbeværket eller lign.
Ellers er jeg da ret overrasket over at se dit system.
Hvordan fandt du på det med AA og Diva?
Til top Vis Kurt von Kubik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kurt von Kubik

Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 11 August 2006 kl. 10:42 | IP-adresse registreret  

Buch skrev:

Perspektivet er ikke så veldefineret som jeg kunne ønske det, dog uden alvorlige probemer. Den største forskel i forhold til f.eks. Kappa'erne er, at tingene foregår længere tilbage i lydbilledet. Hvor jeg med Kappaerne nogen gange får tingene helt op på skødet, holder 470'erne musikken på afstand - bag ved højttalerne.

Det er en glimrende observation du har gjort her.
Lige først:
Hvis du skulle eje lidt 2 mikrofonoptagelser, så skal en højttaler med orden i fasen, holde scenariet på samme afstand beg højttalerenhederne, som der oprindeligt var mellem mikrofon og instrumenter. Dettte forudsat at vinklerne i opstillingen er rimeligt korrekte, hvilket vil sige afstand til lytteposition og afstand mellem htérne. Evidence og Diva bør ikke vinkles om det kan undgås.
Al information der trænger sig fremfor denne linie er forvrængning og optræder altid som monoinformation. Monoinformation kan kun komme direkte fra enhederne eller fra et punkt midt imellem.
2 mikrofonoptagelse har den egenskab, at de ingen monoinformation har overhovedet, så da må det ikke forefindes overhovedet. Jeg kan nævne en stribe selskaber, der gør brug af netop det i mere eller mindre vellykkede opstillinger - Tacet, Opus 3, Denon, NAIM (true Stereo), Harmonia Mundi, Erato i senhalvfjerdserne, Dorian, RR i et vist omfang. Der er sikkert flere. Men det er faktisk rart at have nogen ved hånden, for lige præcist disse MÅ ikke rykke frem uanset hvor vildt det foregår. Gør det alligevel det, kan det være til/afkobling, klipning, forvrængning, reflektioner osv. Lad i øvrigt være med at skrue højere op end at det ville forekomme irl. Rigtigt optaget vil du kunne opleve næsten fuld dynamik fra et trommesæt på få meters afstand fra en forbløffende lille HT med ikke mere end 100-150Watt.
Til top Vis Kurt von Kubik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kurt von Kubik

Buch
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 August 2006 kl. 11:23 | IP-adresse registreret  

Kurt von Kubik skrev:
Hej Buch!

Et tip herfra.
Stil ikke de 2 AA apparater ovenpå hinanden.
De bør stå ved siden af hinanden og gerne et lidt lunt sted.
Prøv evt. oven på løbeværket eller lign.
Ellers er jeg da ret overrasket over at se dit system.
Hvordan fandt du på det med AA og Diva?

Hej KvK

Jeg har haft gang i en større rokade, da mit rack er ved at være for kleint. Jeg overvejer at anskaffe mig et ekstra, til konens store fornøjelse. På et tidspunkt stod XDP og DTI oven på hinanden og lige ved siden af stod PS2. Det lød nærmest som om noget var gået i stykker, så der er noget der tyder på at det er en god idé at få PS2'en langt væk fra de to andre kasser. Så jeg ved ikke om de bør stå for tæt på drevets strømforsyning heller. Jeg har dog haft dem stående oven på PDT uden problemer så det kunne da være at jeg skulle prøve det igen.

Temperaturmæssigt bliver min XDP godt og vel håndlun så den bør kunne varme DTI'en op (som er helt kold) hvis den står nederst. EDIT: Nåe nej, de skulle jo stå ved siden af hinanden. 

Alternativt kan de blive grillet af forforstærkeren, men det tror jeg bliver lidt for meget. Den kan man dårligt røre ved.

Som du nok kan se, holder jeg af at prøve forskellige komponenter, specielt højttalerkabalen havde jeg umådeligt svært ved at få til at gå op. Det er så ved at lykkedes med Diva syntes jeg. Det var sgu et være slæberi en overgang. Inspiration til at prøve Diva kom bl.a. fra en ihærdig forumbruger (se tidligere i tråden) der blev ved med at foreslå at prøve dem.

Mht. AA, så syntes jeg at det er nogle spændende enheder til en overkommelig pris. Enheder i den prisklasse gør det nemt at eksperimentere uden at man behøver at spendere en formue. Det er garanteret ikke min sidste DAC, men det er afgjort et spændende bekendtskab.

Buch
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 August 2006 kl. 11:29 | IP-adresse registreret  

Kurt von Kubik skrev:

Hvis du skulle eje lidt 2 mikrofonoptagelser, ....

Har du et forslag til en CD - gerne en der til at opdrive.

miju
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 31 Oktober 2003
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 11 August 2006 kl. 11:53 | IP-adresse registreret  

Buch skrev:

Så er det min tur til at vise et par billeder fra musikstuen

Overbliksbillede:

Lidt tættere på:

Pladespilleren:

CD-drev og DA-konverter (+ RIAA):

Forforstærker:

Effekforstærker:

Højttalere:

Anlægget:

3. PU: Denon DL110
5. Proceed PDT2/PDP2
6. Forforstærker: Audio Research LS3
8. Højttalere: Infinity Kappa 6.2i series 2
9. Kabler: Diverse - pt. VDH D-501 Hybrid, Monitor Lemnos PC-OCC, TMC Gold Label Reference (BW)

ad 1,2) Tja.. der er vel ikke meget at tilføje. Den har tjent mig godt i mange år. Det er ikke state of the art, men den er dejlig at lytte til når jeg ind imellem smider en plade på.

Jo det ER! mega lækkert set up, og virklig klasse grej!... 

Af ældre dato! MEN! det bliver det ikke ringere af!..

mvh.

Til top Vis miju's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af miju

Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 11 August 2006 kl. 12:44 | IP-adresse registreret  

Buch skrev:

Kurt von Kubik skrev:

Hvis du skulle eje lidt 2 mikrofonoptagelser, ....

Har du et forslag til en CD - gerne en der til at opdrive.

Du kunne jo prøve lidt med dem her:

CD052   Visual Voice
naimcd052
It's been said that together with Steve Goodman and John Prine, Bonnie Koloc made up the trinity of the Chicago Folk Scene.
more  |  listen |  buy cd
CD071   Spirit Talk
naimcd071
Featuring a tantalising match of guitar and vibraphones, this album is the perfect vehicle to express the spirit of John and Ken's musical dialogue.
more  |  listen |  buy cd
Køb dem på nettet her:

http://www.thenaimlabel.co.uk/contemporary.htm

jkjaers
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004
Sendt: 11 August 2006 kl. 12:48 | IP-adresse registreret  

kan kun tilslutte mig Miju 100%

Lækre sager! - Har altid haft en svaghed for Audio Research - Hvorfor valgte du netop at udskifte den?

Dit valg af RIAA undrer mig lidt. Jeg ved godt det er kommenteret tidligere, men hvad har du hørt NADén den op imod?

Hvorfor var der ikke nogle der købte AA da det kom frem? Er det en forbedring i forhold til proceedén?

"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
Til top Vis jkjaers's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jkjaers

Buch
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 August 2006 kl. 13:29 | IP-adresse registreret  

miju skrev:

Jo det ER! mega lækkert set up, og virklig klasse grej!... 

Af ældre dato! MEN! det bliver det ikke ringere af!..

mvh.

Hej Miju

Tak for de pæne ord. Nu er sammensætningen jo ændret lidt siden, men det spillede altså også godt dengang (savner lidt min No. 27 - sikken mellemtone). 

Jeg skal ellers lige love for, at jeg bliver bekræftet i at gammelt ikke er ringe, og årsagen er den her:

En Onkyo A-807 med omkring 15 år på bagen. AA signalet gennem et par meter tørresnor og ind i bamsens direkt-indgang. Så skal jeg lige love for at Divaerne synger. Det her er altså en fed amp.

Og et kig under kjolen:

Fire stk. Sanken-lakridser (2SA1493)

Nu lader jeg jo sjældent et godt "Legacy" tilbud smutte (man er vel jyde), så da en flink mand skulle have ryddet op i sit kælderrum, kiggede jeg forbi og kom hjem med en hel stribe Onkyo komponenter fra Integra serie (ca. 91). Egentlig var jeg bare på jagt efter tuneren; en T-407, men at få den her forstærker oven i hatten er bare en fornøjelse.

Tuneren, som også lyder forrygende i forhold til min tidligere Yamaha.

Buch
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 August 2006 kl. 13:50 | IP-adresse registreret  

jkjaers skrev:

Lækre sager! - Har altid haft en svaghed for Audio Research - Hvorfor valgte du netop at udskifte den?

Dit valg af RIAA undrer mig lidt. Jeg ved godt det er kommenteret tidligere, men hvad har du hørt NADén den op imod?

Hvorfor var der ikke nogle der købte AA da det kom frem? Er det en forbedring i forhold til proceedén?

Hej jkjaers

Takker. AR'en måtte primært videre fordi jeg gerne ville have en forforstærker med XLR udgang og fjernbetjening. Det er bestemt en god forforstærker.

PP1 RIAA'en blev sammenlignet med den der sad i min tidligere Aragon 24K forforstærker. Valget var ikke svært. Tag endelig ikke fejl af PP1. Den ser måske lille ud, men den lyder efter min mening rigtigt godt på mange områder.

Tja, jeg ved ikke hvorfor AA ikke fik så meget opmærksomhed da det blev solgt i sin tid. Alt andet lige er en separat DAC jo et niche-produkt, og var det måske endnu mere for 10 år siden. Jeg tror at internettet og fora som dette er med til at viderebringe budskabet om god eller dårlig lyd i en helt anden fart end tidligere. Hvis nogen får øjnene op for et "Legacy" produkt, vil rygtet jo spredes hurtigt i forhold til tidligere, hvor informationskilderne måske var begrænset til besøgsartiklerne i det månedlige blad, hvis ikke man lige var med i en kreds af entusiaster.

Proceed maler med en bredere pensel end AA og har således heller ikke samme detaljeringsniveau. Den er til gengæld lidt mere kontant i sin formidling. Jeg kan godt lide begge DAC's og skifter ofte mellem dem. Proceed'en bruger jeg til de lidt mere hårdslående genrer og AA til de stille sager.

jkjaers
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004
Sendt: 12 August 2006 kl. 11:11 | IP-adresse registreret  

Buch skrev:

jkjaers skrev:
kan kun tilslutte mig Miju 100% Lækre sager! - Har altid haft en svaghed for Audio Research - Hvorfor valgte du netop at udskifte den? Dit valg af RIAA undrer mig lidt. Jeg ved godt det er kommenteret tidligere, men hvad har du hørt NADén den op imod? Hvorfor var der ikke nogle der købte AA da det kom frem? Er det en forbedring i forhold til proceedén?

Hej jkjaers

Takker. AR'en måtte primært videre fordi jeg gerne ville have en forforstærker med XLR udgang og fjernbetjening. Det er bestemt en god forforstærker.

PP1 RIAA'en blev sammenlignet med den der sad i min tidligere Aragon 24K forforstærker. Valget var ikke svært. Tag endelig ikke fejl af PP1. Den ser måske lille ud, men den lyder efter min mening rigtigt godt på mange områder.

Tja, jeg ved ikke hvorfor AA ikke fik så meget opmærksomhed da det blev solgt i sin tid. Alt andet lige er en separat DAC jo et niche-produkt, og var det måske endnu mere for 10 år siden. Jeg tror at internettet og fora som dette er med til at viderebringe budskabet om god eller dårlig lyd i en helt anden fart end tidligere. Hvis nogen får øjnene op for et "Legacy" produkt, vil rygtet jo spredes hurtigt i forhold til tidligere, hvor informationskilderne måske var begrænset til besøgsartiklerne i det månedlige blad, hvis ikke man lige var med i en kreds af entusiaster.

Proceed maler med en bredere pensel end AA og har således heller ikke samme detaljeringsniveau. Den er til gengæld lidt mere kontant i sin formidling. Jeg kan godt lide begge DAC's og skifter ofte mellem dem. Proceed'en bruger jeg til de lidt mere hårdslående genrer og AA til de stille sager.

Tak for svaret.

Jeg sagde ikke at NAD RIAAén var dårlig - jeg mener bare stadig det er (om noget) det svageste led i din kæde. Jeg synes den har en tendens til at lægge en dyne over hele lydbilledet. Det kan pynte i nogle tilfælde og grimt lyder det ikke, men jeg synes der mangler lidt "hul igennen", specielt i toppen.. er du tilfreds vil jeg ikke spille kloge-Åge.

Det der undrer mig mest er vel egentligt at det netop er AA der er løbet med al omtalen. I sin tid lavede enhver producent med respekt for sig selv DAC´er - jeg hørte en del af dem (også AA) og jeg synes ikke at AA kvadrede alt. Det gode ved dem var at prisen var meget rimelig og at de grundet komponentopbygningen gav et meget Hifi-rigtigt indtryk. I den billigere ende var bl.a. Cambridge´s DAC1 et hit. Min blev modificeret med batteridrift og sølvkabling, hvilket bestemt ikke gjorde den ringere. Håber meget at diverse branchemedlemmer og importører lugter lunten og begynder at satse på separate DAC´s igen.

"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
Til top Vis jkjaers's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jkjaers

Buch
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 29 August 2006 kl. 21:06 | IP-adresse registreret  

Har lige haft dette spændende sæt højttalere inde forbi. DALI 310 er/var virkelig en god højttaler, men den er uhyggelig kritisk mht. opstilling og lytteplacering.

Endnu en gang er det ærgerligt at konstatere at en fornuftig konstruktion skæmmes af et simpelt kabinet. Det synger og hviner så snart der bliver gået lidt til vaflerne - ligesom 470'erne. Men ved moderat lytteniveau er der virkelig valuta for pengene. De spille med en megt fin sammenhæng mellem top og bund og diskanten er efter min mening rigtig god (og bedre end 470'ernes) uden at den dog har de sidste mikrodetaljer med. Bunden kan de sagtens gengive, men nøjagtigheden lider lidt under kabinettet.

Placeringsmæssigt skal der arbejdes for at få det bedste ud af disse højttalere. Det er ikke så meget afstanden til væggene som det er geometri i forhold til lyttepositionen jeg oplever som vigtig. I starten kunne jeg slet ikke forstå hvad der var galt. De havde også stået et stykke tid så det virkede som om der skulle lidt tilspilning til. Jeg måtte virkelig på afstand af 310'erne før der begyndte at ske noget; 4-5 meter og med ca. 3,5m mellem højttalerne. Så kvitterede de til gengæld med et stort og dybt lydbillede der var let og indbydende at lytte til. Kan absolut anbefales hvis man har plads.

EDIT: De fungerede faktisk bedst med VdH Clearwater istedet for mine Monitor LS-1200. Divaerne syntes jeg til gengæld lyder bedst med Monitor LS-1200. Endnu en gang må man konstatere at komponenterne skal passe sammen.

Anlægget i nuværende opsætning:
3. PU: Stanton 681 EE
5. CD: Proceed PDT2/PDP2/Audio Alchemy XDP/DTI/PS2
6. Forforstærker: Krell KRC-3
8. Højttalere: Dali Grand Diva
9. Kabler: Madrigal MDC-1(digital), VdH D-501 Hybrid (DAC-Pre), VdH D-501 Hybrid (Pre-Power) Monitor LS-1200 (speaker), Nordost Vishnu, Kimber PK10 (Strøm)

Henrik300
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Februar 2004
Sendt: 29 August 2006 kl. 22:10 | IP-adresse registreret  

Hej Buch

Endnu et bevis for at placeringen af ht. har uendelig stor betydning. Ikke mindst den placering som "lytteren" har ift. højttalerne. Jeg oplevede selv en stor forskel ved at rykke en 1/2 meter tættere på højttalerne, hvilket virkede lidt mærkeligt ift. den "trekant" jeg altid lyttede efter.

Buch
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 29 August 2006 kl. 22:35 | IP-adresse registreret  

Henrik300 skrev:

Hej Buch

Endnu et bevis for at placeringen af ht. har uendelig stor betydning. Ikke mindst den placering som "lytteren" har ift. højttalerne. Jeg oplevede selv en stor forskel ved at rykke en 1/2 meter tættere på højttalerne, hvilket virkede lidt mærkeligt ift. den "trekant" jeg altid lyttede efter.

For nogen højtalere har det stor betydning - for andre højttalere er det mindre betydende (min erfaring). Mht. 310'erne oplevede jeg at der skete noget specielt da jeg selv sad med samme afstand til bagvæggen bag mig, som højttaleren havde til væggen foran mig; dvs; 1m-4m-1m (væg-højttaler, højttaler-lytter, lytter-væg). Det var som om rummet (optagerummet) åbnede sig og afgrænsningerne blev tydeligere. Mange højttalere skal man på afstand af, for at få balancen mellem diskant og mellemtone til at falde på plads. Sidder jeg for tæt på mine højttalere bliver diskanten ofte presset og dominerende.

Henrik300
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Februar 2004
Sendt: 29 August 2006 kl. 22:41 | IP-adresse registreret  

Det er jo lige det der gør en forskel på div. ht. Min erfaring er også at lyttepositionen er forskellig fra ht. til ht.

På mine tovejs skal jeg side længere tilbage en jeg skal på mine Kef 107/2, men betydningen af hvor stolen skal stå er høj

Bradman
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juli 2005
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 05 September 2006 kl. 11:37 | IP-adresse registreret  

Buch skrev:

jkjaers skrev:

Hej jkjaers

Jeg er ikke enig, AA-produkterne blev lanceret der tilbage i tiden, først havde Flemming 2R et par stykker, og vores alle sammen hifi-klub havde agenturet. En DTI kostede kr. 2500, så det kan være at tingene kostede for meget. Vi er sidst i 80erne eller starten af 90erne.

Testen i hi-fidelity fortale om en DTI som vendte den absolute fase forkert, ikke noget som styrker troen på produktet, men det var et produkt som satte den digitale tidsforskydning på dagsordenen, og det er vel ikke så tosset. Jeg tror ikke der var ret mange som ville betale pengene for hele sættet, XP, DPX, DTI, GTI......det blev noget omfattende og man kunne købe rigtig mange AA aparatater....og de havde endda en masse kabler med indbyggede transformatorer til at behandle HF-signaler.

Jeg købte selv en DTI fra klubben da de skulle af med det hele, prisen var vist en plov. Jeg har benyttet DTIen i flere opsætninger, men en reclocking af DAC/DREV er bedre og gør DTI ret overflødigt....en LC clock kan vist reducerer jitter lavere endnu, så hvorfor en DTI idag?

Mvh

Til top Vis Bradman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bradman

xo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 April 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 05 September 2006 kl. 11:58 | IP-adresse registreret  

Bradford skrev:
Buch skrev:

jkjaers skrev:

Hej jkjaers

Jeg er ikke enig, AA-produkterne blev lanceret der tilbage i tiden, først havde Flemming 2R et par stykker, og vores alle sammen hifi-klub havde agenturet. En DTI kostede kr. 2500, så det kan være at tingene kostede for meget. Vi er sidst i 80erne eller starten af 90erne.

Testen i hi-fidelity fortale om en DTI som vendte den absolute fase forkert, ikke noget som styrker troen på produktet, men det var et produkt som satte den digitale tidsforskydning på dagsordenen, og det er vel ikke så tosset. Jeg tror ikke der var ret mange som ville betale pengene for hele sættet, XP, DPX, DTI, GTI......det blev noget omfattende og man kunne købe rigtig mange AA aparatater....og de havde endda en masse kabler med indbyggede transformatorer til at behandle HF-signaler.

Jeg købte selv en DTI fra klubben da de skulle af med det hele, prisen var vist en plov. Jeg har benyttet DTIen i flere opsætninger, men en reclocking af DAC/DREV er bedre og gør DTI ret overflødigt....en LC clock kan vist reducerer jitter lavere endnu, så hvorfor en DTI idag?

Mvh

Det kan det være noget om. Jeg har netop aftalt køb af en DTI+. Nogen ide om hvad forskellen på DTI og DTI+ er?

Hvilke(t) HF er der tale om?

Til top Vis xo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af xo

<< Forrige Side af 8 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum