Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 19:02   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Debattens niveau (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 5
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 18 Maj 2005 kl. 00:40 | IP-adresse registreret  

Thomas Sillesen skrev:
Ronin skrev:

Tjaa, hvad kan jeg sige?? Jeg er helt enig - men det er en del lettere at holde styr på den ene herhjemme!

Taler du om konen ???

Nej, den lille - hun siger ikke imod endnu!

Back on track....

Folk er faktisk rigtigt gode til at bruge rapport-funktionen, og det er vi glade for. Det er ikke nødvendigt at bruge den fordi folk skriver at xxx er fuld af løgn osv. Det er en del af den diskussion der naturligvis vil opstå når folk diskuterer - man kan så bare opfordre til at når en person kaldes en løgner, at så bakkes det op af de fornødne facts, og det er der kabalen vælter.

Skal man hænge sig i bagateller kunne vi ikke lave andet end at sidde og skrive "fy" og det gider vi simpelthen heller ikke - vi forsøger for så vidt at holde debatten så fri som muligt og forsøger at lade folk klare tingene. I nogle tilfælde lykkes det selv folk at dæmpe gemytterne, men andre gange er det os der må sige stop. At der så straks er nogle der råber "censur" og alt muligt andet så snart vi blander os, er så en mindre bagatel - hvis vi slet ikke var her, turde jeg ikke tænke på hvordan det så ville se ud!

Thomas Sillesen
Branchemedlem
Branchemedlem
Nerds.dk

Bruger siden: 29 April 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 18 Maj 2005 kl. 01:22 | IP-adresse registreret  

Hej Ronin,

Ja, jeg ved godt det er småtingsafdelingen. Men hvis jeg stod face to face med dig i den virkelige verden og sagde "Det er totalt løgn det du siger"... Ville det nok ikke bidrage til den gode stemning.

Som jeg sagde, tror jeg det i 2-3 uger ville være hårdt arbejde, men så sker der automatisk det at alle pludseligt ved hvor grænserne er, og når de endeligt overskrides, skrider folk ind.

Som det er nu, tør ingen rigtigt blande sig og sige "slap nu af og tal pænt sammen". Det ser man i Linn tråden hvor dem der turde det, blev jordet og latterliggjort... Hvis man ved at der er opbakning fra moderatorer om nødvendigt, vil der pludseligt blive selvjustits, og det vil virke, for siger man "slap nu af og tal pænt sammen" så ved man at hvis man bakket op af hifi4all hvis det udvikler sig.

Tag den hifi klub tråd der kører lige nu, der var 1 der var oppe og ringe, og en anden bad ham stoppe, og iøvrigt henvende sig i en pb hvis der var noget. Det virkede. Sikkert bla fordi de havde Linn tråden i frisk erindring. Men sådan bør det være hver gang, der bør være god opførsel og selvjustits.

Med venlig hilsen

Thomas Sillesen
Til top Vis Thomas Sillesen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thomas Sillesen

L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 18 Maj 2005 kl. 07:42 | IP-adresse registreret  

Jeg har endnu ikke oplevet derhjemme, på arbejdspladsen eller blandt venner, at der argumenteres/diskuteres som der gøres i debat-forum på nettet. Bølgerne går højt, men når aldrig det "skumsprøjt" der nås herinde engang imellem.

I min verden er hjemmet/arbejdspladsen standarden man skal sigte efter - ikke et virituelt forum-sprog hvor man alt for nemt kan gemme sig bag tastaturet.

Jeg skal dog sige, at det er ganske få tråde der når dertil IMO og der er læsvis af gode tråde uden "skumsprøjt".

Til top Vis L.B.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af L.B.

Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 18 Maj 2005 kl. 07:58 | IP-adresse registreret  

De kan åbenbart heller ikke blive enige om niveauet i Folketinget. Fra Jyllands Posten i dag:

»Pulverbrevet til Kamal er en sag for politiet, og jeg har ingen som helst grund til at tro, at Dansk Folkeparti spiller nogen rolle i det. Men hvis vi tillader den tone i Folketinget, som Søren Krarup lægger for dagen, så tror jeg, at det vil føre til flere hadske angreb mod politikere, fordi politikeres ytringer har en afsmittende effekt på befolkningen,« siger Villy Søvndal.

Han henviser til en følelsesladet debat i folketingssalen i torsdags, hvor Dansk Folkepartis indfødsretsordfører, Søren Krarup, bad Kamal Qureshi om at »sætte sig ned på sin bagdel og prøve på at forstå, hvad det er for et land, han er kommet til.«

Det har fået SF til at sende en klage til Folketingets præsidium over Søren Krarups udtalelser.

»Når man fører en debat i en så personlig og hadsk en tone, som Søren Krarup valgte i torsdags, så åbner man for, at alt for meget er tilladt. Derfor håber jeg, at præsidiet tager kraftigt afstand fra Krarups udtalelser,« siger Villy Søvndal.

Smukt og godt

Søren Krarup afviser beskyldningerne.

»Jeg taler et smukt og godt dansk, og mit sprogbrug inspirerer ikke til den slags. Det hele begyndte med, at jeg påtalte, at Kamal Qureshi opfører sig uanstændigt, når han fremturer med beskidte, løgnagtige anklager mod Pia Kjærsgaard (DF). Jeg tror, han bruger sin klage til præsidiet til at sige tak for sidst,« siger Søren Krarup.

Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted

Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003
Sendt: 18 Maj 2005 kl. 09:00 | IP-adresse registreret  

Hejsa!

Debat om debatten kan man vist godt kalde det her.

Jeg har lige et par små ting som jeg godt kunne tænke mig at sparke ind fra sidelinien.

Der skrives noget om, at Ole Iversen er blevet kaldt en løgner.
Hvem har gjort det?
Hvis det er mig der hentydes til, så har jeg skrevet, at noget Ole har skrevet, er lodret løgn.
Jeg tror endda det Ole har skrevet slet ikke er hans ord, men en vis hr Tiefenbruns, så jeg vil lige præcisere, jeg har ikke kaldt Ole en løgner.
Jeg tror slet ikke Ole lyver, at han har viderebragt noget der ikke er sandt, gør ham ikke til løgner. Derfor har jeg ikke kaldt Ole for en løgner.
Så en gang mere og sidste gang for Prins Knud også : Jeg har ikke sagt at Ole er en løgner.

Når vi så er i gang med at debattere at debattere, så synes jeg da der ud over sproget, som en række sarte sjæle jo åbenbart er så berørt af, også er andre faktorer der gør sig gældende i en debat.

Sillesens forsøg på at blande uvedkommende elementer ind i debatten er jo bare én ting. I skulle have hørt et hyleri, om det var mig der havde blandet f.eks. Densen produkter ind i debatten.
Dernæst synes jeg hensigten bag Sillesens deltagelse i den pågældende debat, i den grad bar præg af at finde ét eller andet han kunne påpege var usandt og kom fra mig.
Da det ikke lykkedes, prøvede han i stedet at fordreje fakta, så det passede ind i hans kram.

Min fejl var at reagere på det - sorry for det!

Debatten gik først i hårknude da Sillesen blandede sig og da undertegnede efterfølgende reagerede på det - måske endda på lidt for cm3´sk manér.
Det lukkede debatten, hvilket jeg 100% tror var Sillesens hensigt.
Så succesen er i hus.

At Alex står på sidelinien og galer, kan ikke genere mig rigtigt, han har sjældent noget at bringe, som griber ind i debatten. Han kalder miju en korpige og mig for diverse uhumskheder, men fred med det.
Han er ikke nær så slem som Lars37, der åbenbart er blevet sendt på orlov eller ét eller andet, for ham har jeg ikke hørt et hyl fra i denne debat. Ros til Lars37 for opbud af enorm selvbeherskelse, viljestyrke og kontrol.

Egentlig skriver jeg kun det her, for at i skal prøve at sætte jer bare lidt ind i, hvordan det mon er at debattere, når man har en flok hængende i haserne stort set altid. Noget af det er selvforskyldt pga en provokerende tone.
Men provokationen kan godt ind imellem være nødvendig, prøv bare at tænke på et hifimarked, hvor det bliver normen, at der sidder billige Peerless enheder i højttalere til kr. 60.000 for et sæt.
Hvis ingen siger noget, så bliver det sådan folks. De første skridt er taget.
Til top Vis Kurt von Kubik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kurt von Kubik

lars37
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003
Sendt: 18 Maj 2005 kl. 09:32 | IP-adresse registreret  

Nej, Søren, jeg har bare stået på sidelinjen og tænkt, om der en dag er håb for, at dette forum kan danne grundlag for udveksling af viden og erfaring uden hån, nedgørelse og latterliggørelse over de valg, den enkelte har truffet med hensyn til grej og lydopfattelse generelt. Det håb er vist lige så naivt som fred i denne verdenCry

Efter min mening er du omdrejningspunktet for denne negative tendens i dette forum. Derfor har jeg også brugt en del krudt på at være efter dig - specielt i anledning af dine beskidte og nedgørende indlæg i Eben-trådene. Nu har jeg holdt lav profil igennem et stykke tid - du fortsætter. Måske skulle du holde en pause for at overveje dine kommende indlæg - og hvad du vil med demWink. Brug dog din store tekniske indsigt til at gøre noget godt, i stedet for at latterliggøre dine omgivelse, der ikke tænker 100% som dig.

Lars

Til top Vis lars37's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lars37

Thomas Sillesen
Branchemedlem
Branchemedlem
Nerds.dk

Sendt: 18 Maj 2005 kl. 09:58 | IP-adresse registreret  

Hej Kurt,

Hvis vi to ikke er enige i en debat, så må du simpelthen acceptere dette, og forsøge at overbevise mig ved saglige argumenter. Længere er den egentligt ikke.

Med venlig hilsen

Thomas Sillesen
Til top Vis Thomas Sillesen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thomas Sillesen

3DX
Branchemedlem
Branchemedlem

Lukket efter ønske fra bruger

Bruger siden: 02 September 2004
Lokalitet: København
Sendt: 18 Maj 2005 kl. 10:01 | IP-adresse registreret  

Hvad i himlens navn har Peerless drivere nu gjort dig

Til top Vis 3DX's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 3DX Besøg 3DX's Websted

SATMIT
Lukket konto
Lukket konto

Konto lukket efter brugers ønske

Bruger siden: 22 April 2003
Sendt: 18 Maj 2005 kl. 10:04 | IP-adresse registreret  

Hmmm... nu burde jeg ikek skrive i denne tråd ... fordi det grundlæggende er mod min holdning til dette forum ... men så alligevel.

Man har på fornemmelsen at det for nogle er vigtigere at diskutere debattens form og retorik end at diskutere hifi.

Hifi4all er et godt forum pga. mange medlemmer og en stor trafik med mange indlæg. Det er et dårligt forum fordi man helst diskuterer debatten og hinanden, frem for at få diskuteret noget hifi.

Hvis man kan argumentere og måske oven i købet har hørt produktet ... ja så må man gerne være negativ og kritisere - som når Kubik kritiserer mine MIT kabler. Man må gerne svine produktet til ... I de tråde der handler om dette emne.

Hvis ikke man må kritisere et produkt .. så hører alt op, og så er hele ideen med at komme her væk. Jeg er da obs. på de svagheder f.eks. MIT har, og man bliver da inspireret af kritikken til at teste nyt.

Kig til nogle af de nordiske forums, og se hvordan man besøger hinanden og hvordan der er ro og orden i trådene ... intet fnidder. Det kunne en del lære meget af. Bare man komme halvvejs i den retning, så vil Hifi4all med sine mange medlemmer være et helt unikt forum.

SATMIT

bjørn
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 November 2004
Sendt: 18 Maj 2005 kl. 10:50 | IP-adresse registreret  

3DX skrev:

Kurts budskab kan også udlægges mere direkte

Hvis en højttaler til kr. 60.000 indeholder enheder for kr.600,- så er der noget galt med prisen, ikke nødvendigvis med højttaleren. 

Til top Vis bjørn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bjørn

Bundgård
Lukket konto
Lukket konto

Lukket på anmodning fra bruger

Bruger siden: 22 Januar 2005
Lokalitet: Ikke angivet
Sendt: 18 Maj 2005 kl. 10:56 | IP-adresse registreret  

Subjektive holdninger til et produkt kan diskuteres herinde. Teoretiske påstande er derimod meget svære at argumentere for eller imod på et forum. I mange tilfælde er teorien sikkert heller ikke kendt i tilstrækkelig omfang, til at kunne argumentere. Som regel er det jo kun producenten, der har det fulde teoretiske overblik. Men kendskab til noget af teorien og nogle fagudtryk er tilstrækkeligt til at starte en diskution, der er svær at stoppe igen. Hvorfor bruge tiden på at diskutere teorien, når dokumentationen alligevel ikke kan fremlægges.

Hvor mange ville bruge et sted som dette til at diskutere teori, hvis enighed og overblik var et MUST.

Dette indlæg er ikke rettet specielt mod "FAKTA om Linn" tråden. 

Til top Vis Bundgård's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bundgård

bjørn
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 November 2004
Sendt: 18 Maj 2005 kl. 10:57 | IP-adresse registreret  

zaka skrev:
Halløj kimmadsen og alex,

Hvad synes i der skal til for at højne niveauet på debatterne herinde?

Kimmadsen lige givet et par eksempler på eget niveau.

Til top Vis bjørn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bjørn

3DX
Branchemedlem
Branchemedlem

Sendt: 18 Maj 2005 kl. 11:07 | IP-adresse registreret  

bjørn skrev:

3DX skrev:

Kurts budskab kan også udlægges mere direkte

Hvis en højttaler til kr. 60.000 indeholder enheder for kr.600,- så er der noget galt med prisen, ikke nødvendigvis med højttaleren. 

hvis den kan sælges, så er det da meget smart

Til top Vis 3DX's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 3DX Besøg 3DX's Websted

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 18 Maj 2005 kl. 11:11 | IP-adresse registreret  

bjørn skrev:

zaka skrev:
Halløj kimmadsen og alex,

Hvad synes i der skal til for at højne niveauet på debatterne herinde?

Kimmadsen lige givet et par eksempler på eget niveau.

Ja, og det niveau behøver i andre ikke tilslutte jer igen - forsøg nu idet mindste at holde denne tråd nogenlunde i god stil!

3DX
Branchemedlem
Branchemedlem

Sendt: 18 Maj 2005 kl. 11:35 | IP-adresse registreret  

dav,

jeg syntes bare man skal passe på ikke at forlange at alle har samme aksept niveau for at gå efter manden mere end bolden. der er jo ingen lov at man skal besvare et indlæg, hvis det er helt i skoven.

ved godt man siger den der ler sidst ler bedst, men det kan også være fordi han ikke har fattet en skid af det hele.

man skal altså lige feje for egen dør først. eller som GL siger det " man skal ikke kaste med spyd, hvis man selv bor i sivhytte"

Kimmadsens indlæg er grove og dumme, men de er altså altid til nogen der selv er fremme i skoen... så dem ville jeg sgu bare springe op og falde ned på. de er som alle andre indlæg, bare indlæg og heller ikke sandheden.

PederM
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Udelukket pga. dobbeltprofiler (Groove)

Bruger siden: 13 April 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 18 Maj 2005 kl. 11:49 | IP-adresse registreret  

SES. skrev:

Kan ikke helt forstå denne ransagelsesproces denne tråd lægger op til. Skal der renses ud? er Knud Jespersen opstået fra de døde? På en måde kan jeg godt lide katolikker, de går ind i deres box og siger undskyld 10 gange og skynder sig så ud for at synde herligt.  

Linn tråden kom på afveje, men nogle af afvejene var da ikke så tossede. Og de debattører der går til vaflerne kan også tåle returboldene, og når spillet er i gang prøver man da at få sat nogle esser ind. Det bliver varmt.

Adskillige af skribenterne er uundværlige for mig, jeg læste jeg nok ikke mange hvis der ikke var den vid, viden og holdninger.

Tråden var fed nok – blev bare for lang, men der er mange pointer man kan fundere over, og som man tager med i baghovedet når man næste gang bliver præsenteret for verdens 10 hifi vidunder.

Forummet er jo netop en modvægt til fihi bladenes analyser og tests. 

En fed tråd – med gode debattører – lad nu være at blive hellige. Det er altså de tråde med ”klart og direkte” sprog, jeg har lært af. Det er de ”skrappe” drenge jeg har lært af.

Havde forummet eksisteret 5 år før – havde jeg sparet MANGE penge på forkerte anskaffelser, varm luft er dyrt når vi snakker hifi. Og produkter man mistænker eller kan bevise er varm luft giver varme diskussioner.

FEDT FORUM.

Kanon indlæg!

Til top Vis PederM's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af PederM

Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 18 Maj 2005 kl. 12:17 | IP-adresse registreret  

lars37 skrev:

Nej, Søren, jeg har bare stået på sidelinjen og tænkt, om der en dag er håb for, at dette forum kan danne grundlag for udveksling af viden og erfaring uden hån, nedgørelse og latterliggørelse over de valg, den enkelte har truffet med hensyn til grej og lydopfattelse generelt. Det håb er vist lige så naivt som fred i denne verdenCry

Efter min mening er du omdrejningspunktet for denne negative tendens i dette forum. Derfor har jeg også brugt en del krudt på at være efter dig - specielt i anledning af dine beskidte og nedgørende indlæg i Eben-trådene. Nu har jeg holdt lav profil igennem et stykke tid - du fortsætter. Måske skulle du holde en pause for at overveje dine kommende indlæg - og hvad du vil med demWink. Brug dog din store tekniske indsigt til at gøre noget godt, i stedet for at latterliggøre dine omgivelse, der ikke tænker 100% som dig.

Lars

Har vi ikke her en selvbestaltet politibetjent.
Helt ærligt, var det ikke en idé at lade ejerne af dette forum bestemme hvad der kan skal og må siges her.
Hvad jeg rent faktisk aldrig har oplevet fra dig, er konstruktive indlæg, som havde noget med tråden at gøre.
Det har altid kun været angreb på mig, eller/og de personer der har udtrykt en vis enighed i det jeg har skrevet.

De absolut mest negative indlæg jeg nogensinde har set her i forum er faktisk kommet fra dig. Så at jeg skulle være omdrejningspunkt for den allermest negative tendens her på sitet, kan jeg ikke helt forstå.

Specielt når man læser hvad du efterhånden har fået fyret af om mig, Diva, 3020, Denon, HFK og sikkert meget andet. På trods af det, har jeg rapporteret dig EN gang og kun den ene. Faktisk er det endda nok den eneste rapport jeg har lavet. Da var du altså osse en gris.

Hils alle dine fans fra mig.
Til top Vis Kurt von Kubik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kurt von Kubik

Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 18 Maj 2005 kl. 12:23 | IP-adresse registreret  

Thomas Sillesen skrev:

Hej Kurt,

Hvis vi to ikke er enige i en debat, så må du simpelthen acceptere dette, og forsøge at overbevise mig ved saglige argumenter. Længere er den egentligt ikke.

Med venlig hilsen

Det blev gjort, men blev desværre imødegået af absolut og aldeles usaglige af slagsen.
Jeg kan sagtens acceptere at være uenig om noget, det er da den måde man måske får set en sag fra nye vinkler. det er faktisk godt at der findes forskelligheder.
Men det ærgrer mig når en debat drejes i retning af, bare at kyle rundt med alverdens påstande, rapporteringer og andet godt.
Er man jokket godt og grundigt et sted, så brug PB.
Og vær i øvrigt selv indstillet på, at nye synspunkter kan være både forfriskende og udviklende.
Du har da med garanti lært så meget om Stereophiles målinger nu, at du ikke hopper i med alle poter på én gang igen.

En herredebat er da ikke at foragte.

Thomas Sillesen
Branchemedlem
Branchemedlem
Nerds.dk

Sendt: 18 Maj 2005 kl. 12:30 | IP-adresse registreret  

Hej Kurt,

Jeg mente faktisk også du imødegik mig med "absolut og aldeles usaglige" argumenter, som du siger.

Men derfor følte jeg ingen grund til at blive personlig, eller forsøge at latterliggøre dig.

Desuden var det jo ikke kun mig det gik ud over, det var alle som mente noget andet end dig.

Med venlig hilsen

Thomas Sillesen

kimmadsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 November 2004
Sendt: 18 Maj 2005 kl. 12:54 | IP-adresse registreret  

3DX skrev:

dav,

jeg syntes bare man skal passe på ikke at forlange at alle har samme aksept niveau for at gå efter manden mere end bolden. der er jo ingen lov at man skal besvare et indlæg, hvis det er helt i skoven.

ved godt man siger den der ler sidst ler bedst, men det kan også være fordi han ikke har fattet en skid af det hele.

man skal altså lige feje for egen dør først. eller som GL siger det " man skal ikke kaste med spyd, hvis man selv bor i sivhytte"

Kimmadsens indlæg er grove og dumme, men de er altså altid til nogen der selv er fremme i skoen... så dem ville jeg sgu bare springe op og falde ned på. de er som alle andre indlæg, bare indlæg og heller ikke sandheden.

Nej Hvor er jeg glad for at du godkender mine indlæg.

Som om det betyder en meter. Branche folk, og de ½vejs branchemedlemmer af Brevdue vennerne, har det lidt som om, jeres indlæg betyder mere end andres.

Niveauet er fint herinde, men det er  tit mere underholdning end fakta.

Prøv at læse Linn tråden igennem. De første 5 sider er nok, resten er gentagelser af egne love og ufravigelige person regler.

Og sorter så de indlæg fra hvor der kommer brugbar information, der ikke bare er en subjektiv bedømmelse.

Der er ikke meget tilbage.

Eller udtag en deltager, Teddybjørnen, Kukiksen, Duerne, eller et branchemedlem.

Der kommer max. 10% med info. der kan bruges til noget, resten er SE MIG indlæg, hvor man frydes hvis man kan latterliggøre den eller de andre.

Barnligt, og helt til grin og dækker over manglende evner til at besvare konkret spørgsmål fornuftigt.

Er det mangel på vilje eller evner, er som regel det man for ud af den slags.

Sørgeligt er det under alle omstændigheder, hobby branchemedlem eller ej.

Men de tråde med folks anlæg er gode. Konkrete løsninger, og et sted man kan få gode ideer.

Og sjovt nok, så kommer folk ikke her, med de der, gøre til grin bemærkninger… det er nok for personligt, eller noget i den stil.

At man så frygter for Due Carryøens helbred, med alle de Cigar ham må ryge, er en anden sag

<< Forrige Side af 5 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes