Forfatter |
|
Jan P Forum Bruger

Bruger siden: 20 December 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 88
|
Sendt: 01 Maj 2004 kl. 19:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogen, der kender noget til Hifi Freaks?
Jeg skrev en mail til dem for ca. en måned siden, men har aldrig fået noget svar... Er der nogen der har erfaringer med dem; har jeg været uheldig eller er det bare sådan en foretning??? __________________ Mit grej
Sarkasme er blot en af de ting, jeg tilbyder...
|
Til top |
|
|
M.Guldager Branchemedlem

Bruger siden: 24 August 2007 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 32
|
Sendt: 12 September 2007 kl. 13:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Jan P
Vi er lige startet og det må være skyld i at du ikke har fået hurtigt svar. Jeg kan garantere dig vi ikke er sådan en forretning. Vi gør meget ud af at besvare alle mails, men har her i opstartsfasen haft meget at se til, men nu skulle det gerne køre på skinner fremover.
Vi undskylder hvis vi ikke har ydet den rette service overfor dig og du er meget velkommen til at kontakte mig på 72190045 eller skrive en mail på michael@hififreaks.dk.
Så garantere jeg dig et svar:)
__________________ Venlig hilsen
Michael Guldager
|
Til top |
|
|
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
Sendt: 12 September 2007 kl. 14:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg mangler også en mail fra dem.......
Hilsen King
|
Til top |
|
|
M.Guldager Branchemedlem

|
Sendt: 12 September 2007 kl. 14:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej King,
Det må du undskylde, jeg troede jeg havde svaret alle, men de første dage efter vi startede var heftige, og jeg har allerede nu besvaret næsten tusinde mails. Men måske jeg kan lokke dig til at maile mig igen ? min mail er: michael@hififreaks.dk __________________ Venlig hilsen
Michael Guldager
|
Til top |
|
|
heltny Udelukket fra forum

Cujo m.fl.
Bruger siden: 08 Juni 2007 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1336
|
Sendt: 12 September 2007 kl. 15:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja og jeg HAR fået en mail fra dem, selvom det er det sidste jeg ønsker 
|
Til top |
|
|
M.Guldager Branchemedlem

|
Sendt: 12 September 2007 kl. 15:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Heltny,
Du sender bare mig en mail, så skal jeg fjerne dig fra mailinglisten. Og gerne undersøge hvordan du er kommet på den, for vi skriver selvfølgelig ikke hvis folk ikke har tilmeldt sig nyhedsbrev eller lignende.  __________________ Venlig hilsen
Michael Guldager
|
Til top |
|
|
heltny Udelukket fra forum

Cujo m.fl.
Bruger siden: 08 Juni 2007 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1336
|
Sendt: 12 September 2007 kl. 15:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
M.Guldager skrev:
Hej Heltny,
Du sender bare mig en mail, så skal jeg fjerne dig fra mailinglisten. Og gerne undersøge hvordan du er kommet på den, for vi skriver selvfølgelig ikke hvis folk ikke har tilmeldt sig nyhedsbrev eller lignende.  |
|
|
Jo åbentbart 
|
Til top |
|
|
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
Sendt: 12 September 2007 kl. 15:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
M.Guldager skrev:
Hej Heltny,
Du sender bare mig en mail, så skal jeg fjerne dig fra mailinglisten. Og gerne undersøge hvordan du er kommet på den, for vi skriver selvfølgelig ikke hvis folk ikke har tilmeldt sig nyhedsbrev eller lignende.  |
|
|
Hejsa Jeg kom på via konkurrencen på hifi-musik - og jeg må indrømme at jeg ikke lige så om det også var til en mail liste. Omvendt stor der "medlem" i email'en! For mig er det lidt lige meget, og vi fik også meldt mig af igen, men der er nok nogen der tager uopfordret mails lidt mere nært. Overvej at blive e-handels mærket ( http://www.e-maerket.dk/) så ved alle hvad reglerne for den slags er  Held og lykke med forretningen forøvrigt, tror at den type salg har en god fremtid i forhold til at suge noget af den handel der pt. går til udlandet hjem igen.
|
Til top |
|
|
M.Guldager Branchemedlem

|
Sendt: 12 September 2007 kl. 15:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
heltny skrev:
M.Guldager skrev:
Hej Heltny,
Du sender bare mig en mail, så skal jeg fjerne dig fra mailinglisten. Og gerne undersøge hvordan du er kommet på den, for vi skriver selvfølgelig ikke hvis folk ikke har tilmeldt sig nyhedsbrev eller lignende. 
|
|
|
Jo åbentbart   |
|
|
Vi sender nu kun ud til folk der har accepteret det i forbindelse med f.eks indmeldelse i FreakyKlub, men send mig en mail så sletter jeg dig, for måske har en spøgefugl registreret dig i FreakyKlub.. jeg er ihvertfald ikke synsk, så jeg har ikke bare gættet din mailadresse 
__________________ Venlig hilsen
Michael Guldager
|
Til top |
|
|
bjarnebomstærk Udelukket fra forum

Bruger siden: 10 September 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 48
|
Sendt: 12 September 2007 kl. 15:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvordan med salg af Densen ?.
I skriver på HifiFreaks.dk's informations-side nedenstående:
(Med venlig hilsen
Michael Guldager Daglig leder, HiFiFreaks.dk |
Thomas Sillesen Partner |
Daniel Juel Nielsen Partner |
PS. HiFiFreaks.dk sælger ikke Densen, da Densen respekterer de aftaler Densen allerede har lavet med danske forhandlere. Densen har altid været solgt direkte fra fabrikken til de danske forhandlere, der er, derfor ikke basis for væsentlige nedsættelser, da der ikke er et mellemhandlerled at barbere væk.)
medens der på Densen's hjemmeside står følgende:
In Danish
(Densen åbner nu sit Showroom for slutbrugerne. Du er velkommen til at komme og besøge os, men det er by appointment only. Det betyder at du skal aftale en tid med enten Thomas Sillesen for hvornår du vil besøge os. Du kan samtidig se vores hovedkvarter og få en snak med os.
Det er også muligt at købe nye produkter fra os. Men det betyder ikke der gives rabat, tvært imod. Vi giver ingen rabat overhovedet. Du kan derimod komme til vores showroom og få en demo af Thomas Sillesen selv af det produkt du er intereseret i.
Forhandlere er også velkomne til at besøge os med deres kunder.)
http://www.densen.dk/index.php?page=wheretobuy&page2=sho wroom
Er der noget jeg misforstår ?
|
Til top |
|
|
M.Guldager Branchemedlem

|
Sendt: 12 September 2007 kl. 15:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Zorglub,
Vi arbejder på at få webshoppen op at køre, men da vi har valgt en mere avanceret løsning end normalt (vores regnskabsprogram bliver 100% integreret med webshoppen og med vores lagerhotel) tager det lidt længere tid end normalt at programmere for vores webmand...
Håber også du synes jeg håndterede vores korrespondance korrekt, da du bad om at blive fjernet fra maillisten. (må jeg maile hvis du vinder konkurrencen ? )
Iøvrigt tak for dine venlige ord. __________________ Venlig hilsen
Michael Guldager
|
Til top |
|
|
M.Guldager Branchemedlem

|
Sendt: 12 September 2007 kl. 19:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
bjarnebomstærk skrev:
Hvordan med salg af Densen ?.
I skriver på HifiFreaks.dk's informations-side nedenstående:
(Med venlig hilsen
Michael Guldager Daglig leder, HiFiFreaks.dk |
Thomas Sillesen Partner |
Daniel Juel Nielsen Partner |
PS. HiFiFreaks.dk sælger ikke Densen, da Densen respekterer de aftaler Densen allerede har lavet med danske forhandlere. Densen har altid været solgt direkte fra fabrikken til de danske forhandlere, der er, derfor ikke basis for væsentlige nedsættelser, da der ikke er et mellemhandlerled at barbere væk.)
medens der på Densen's hjemmeside står følgende:
In Danish
(Densen åbner nu sit Showroom for slutbrugerne. Du er velkommen til at komme og besøge os, men det er by appointment only. Det betyder at du skal aftale en tid med enten Thomas Sillesen for hvornår du vil besøge os. Du kan samtidig se vores hovedkvarter og få en snak med os.
Det er også muligt at købe nye produkter fra os. Men det betyder ikke der gives rabat, tvært imod. Vi giver ingen rabat overhovedet. Du kan derimod komme til vores showroom og få en demo af Thomas Sillesen selv af det produkt du er intereseret i.
Forhandlere er også velkomne til at besøge os med deres kunder.)
http://www.densen.dk/index.php?page=wheretobuy&page2=sho wroom
Er der noget jeg misforstår ?
|
|
|
Hej bjarnebomstærk,
Jeg har kun med hififreaks og Focal at gøre. Hvis du er interesseret i Densen, må du kontakte Densen eller en af deres forhandlere. __________________ Venlig hilsen
Michael Guldager
|
Til top |
|
|
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
Sendt: 12 September 2007 kl. 19:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er lidt misvisende at Thomas Sillesen står som Partner, da Thomas Sillesen er manden bag Densen og www.hifi-musik.dk
|
Til top |
|
|
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
Sendt: 12 September 2007 kl. 20:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
M.Guldager skrev:
Hej Zorglub,
Vi arbejder på at få webshoppen op at køre, men da vi har valgt en mere avanceret løsning end normalt (vores regnskabsprogram bliver 100% integreret med webshoppen og med vores lagerhotel) tager det lidt længere tid end normalt at programmere for vores webmand...
Håber også du synes jeg håndterede vores korrespondance korrekt, da du bad om at blive fjernet fra maillisten. (må jeg maile hvis du vinder konkurrencen ? )
Iøvrigt tak for dine venlige ord. |
|
|
Ja da helt sikkert - der er altid bøvl med det mail der  Edit:  også "Ja da helt sikkert" til det med konkurrencen
|
Til top |
|
|
MichaelWB Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2993
|
Sendt: 13 September 2007 kl. 00:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
StarTrek skrev:
Det er lidt misvisende at Thomas Sillesen står som Partner, da Thomas Sillesen er manden bag Densen og www.hifi-musik.dk  |
|
|
Hvordan er det misvisende når nu manden er partner?
Man kan jo godt være involveret i mere end ét projekt  __________________ Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3
Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
|
Til top |
|
|
M.Guldager Branchemedlem

|
Sendt: 13 September 2007 kl. 14:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
StarTrek skrev:
Det er lidt misvisende at Thomas Sillesen står som Partner, da Thomas Sillesen er manden bag Densen og www.hifi-musik.dk  |
|
|
Det er nu ikke så svært, kontakt hififreaks.dk for Focal.JM Lab og Densen for Densen  __________________ Venlig hilsen
Michael Guldager
|
Til top |
|
|