Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2025 | 11:25   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Hifi Freaks (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Jan P
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 December 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 01 Maj 2004 kl. 19:40 | IP-adresse registreret  

Er der nogen, der kender noget til Hifi Freaks?

Jeg skrev en mail til dem for ca. en måned siden, men har aldrig fået noget svar... Er der nogen der har erfaringer med dem; har jeg været uheldig eller er det bare sådan en foretning???

M.Guldager
Branchemedlem
Branchemedlem

Bruger siden: 24 August 2007
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 12 September 2007 kl. 13:47 | IP-adresse registreret  

Hej Jan P

Vi er lige startet og det må være skyld i at du ikke har fået hurtigt svar. Jeg kan garantere dig vi ikke er sådan en forretning. Vi gør meget ud af at besvare alle mails, men har her i opstartsfasen haft meget at se til, men nu skulle det gerne køre på skinner fremover.

Vi undskylder hvis vi ikke har ydet den rette service overfor dig og du er meget velkommen til at kontakte mig på 72190045 eller skrive en mail på michael@hififreaks.dk.

Så garantere jeg dig et svar:)

king
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Montør i Fona - 3/3 advarsler

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 12 September 2007 kl. 14:31 | IP-adresse registreret  

Jeg mangler også en mail fra dem.......

Hilsen King

Til top Vis king's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af king

M.Guldager
Branchemedlem
Branchemedlem

Sendt: 12 September 2007 kl. 14:54 | IP-adresse registreret  

Hej King,

Det må du undskylde, jeg troede jeg havde svaret alle, men de første dage efter vi startede var heftige, og jeg har allerede nu besvaret næsten tusinde mails. Men måske jeg kan lokke dig til at maile mig igen  ? min mail er: michael@hififreaks.dk

heltny
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Cujo m.fl.

Bruger siden: 08 Juni 2007
Lokalitet: Øerne
Sendt: 12 September 2007 kl. 15:22 | IP-adresse registreret  

Ja og jeg HAR fået en mail fra dem, selvom det er det sidste jeg ønsker
Til top Vis heltny's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af heltny

M.Guldager
Branchemedlem
Branchemedlem

Sendt: 12 September 2007 kl. 15:25 | IP-adresse registreret  

Hej Heltny,

Du sender bare mig en mail, så skal jeg fjerne dig fra mailinglisten. Og gerne undersøge hvordan du er kommet på den, for vi skriver selvfølgelig ikke hvis folk ikke har tilmeldt sig nyhedsbrev eller lignende.

heltny
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Cujo m.fl.

Bruger siden: 08 Juni 2007
Lokalitet: Øerne
Sendt: 12 September 2007 kl. 15:26 | IP-adresse registreret  

M.Guldager skrev:

Hej Heltny,

Du sender bare mig en mail, så skal jeg fjerne dig fra mailinglisten. Og gerne undersøge hvordan du er kommet på den, for vi skriver selvfølgelig ikke hvis folk ikke har tilmeldt sig nyhedsbrev eller lignende.

Jo åbentbart
Til top Vis heltny's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af heltny

Zorglub
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 12 September 2007 kl. 15:31 | IP-adresse registreret  

M.Guldager skrev:

Hej Heltny,

Hejsa

Jeg kom på via konkurrencen på hifi-musik - og jeg må indrømme at jeg ikke lige så om det også var til en mail liste. Omvendt stor der "medlem" i email'en! For mig er det lidt lige meget, og vi fik også meldt mig af igen, men der er nok nogen der tager uopfordret mails lidt mere nært.

Overvej at blive e-handels mærket (http://www.e-maerket.dk/) så ved alle hvad reglerne for den slags er

Held og lykke med forretningen forøvrigt, tror at den type salg har en god fremtid i forhold til at suge noget af den handel der pt. går til udlandet hjem igen.
Til top Vis Zorglub's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zorglub Besøg Zorglub's Websted

M.Guldager
Branchemedlem
Branchemedlem

Sendt: 12 September 2007 kl. 15:34 | IP-adresse registreret  

heltny skrev:
M.Guldager skrev:

Hej Heltny,

Jo åbentbart

Vi sender nu kun ud til folk der har accepteret det i forbindelse med f.eks indmeldelse i FreakyKlub, men send mig en mail så sletter jeg dig, for måske har en spøgefugl registreret dig i FreakyKlub.. jeg er ihvertfald ikke synsk, så jeg har ikke bare gættet din mailadresse

bjarnebomstærk
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 10 September 2007
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 12 September 2007 kl. 15:39 | IP-adresse registreret  

Hvordan med salg af Densen ?.

I skriver på HifiFreaks.dk's informations-side nedenstående:

(Med venlig hilsen

Michael Guldager
Daglig leder, HiFiFreaks.dk
Thomas Sillesen
Partner
Daniel Juel Nielsen
Partner

PS. HiFiFreaks.dk sælger ikke Densen, da Densen respekterer de aftaler Densen allerede har lavet med danske forhandlere. Densen har altid været solgt direkte fra fabrikken til de danske forhandlere, der er, derfor ikke basis for væsentlige nedsættelser, da der ikke er et mellemhandlerled at barbere væk.)

medens der på Densen's hjemmeside står følgende: 

In Danish

(Densen åbner nu sit Showroom for slutbrugerne. Du er velkommen til at komme og besøge os, men det er by appointment only. Det betyder at du skal aftale en tid med enten Thomas Sillesen for hvornår du vil besøge os. Du kan samtidig se vores hovedkvarter og få en snak med os.

Det er også muligt at købe nye produkter fra os. Men det betyder ikke der gives rabat, tvært imod. Vi giver ingen rabat overhovedet. Du kan derimod komme til vores showroom og få en demo af Thomas Sillesen selv af det produkt du er intereseret i.

Forhandlere er også velkomne til at besøge os med deres kunder.)

http://www.densen.dk/index.php?page=wheretobuy&page2=sho wroom

Er der noget jeg misforstår ?

Til top Vis bjarnebomstærk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bjarnebomstærk

M.Guldager
Branchemedlem
Branchemedlem

Sendt: 12 September 2007 kl. 15:42 | IP-adresse registreret  

Hej Zorglub,

Vi arbejder på at få webshoppen op at køre, men da vi har valgt en mere avanceret løsning end normalt (vores regnskabsprogram bliver 100% integreret med webshoppen og med vores lagerhotel) tager det lidt længere tid end normalt at programmere for vores webmand...

Håber også du synes jeg håndterede vores korrespondance korrekt, da du bad om at blive fjernet fra maillisten. (må jeg maile hvis du vinder konkurrencen ?  )

Iøvrigt tak for dine venlige ord.

M.Guldager
Branchemedlem
Branchemedlem

Sendt: 12 September 2007 kl. 19:17 | IP-adresse registreret  

bjarnebomstærk skrev:

Hvordan med salg af Densen ?.

I skriver på HifiFreaks.dk's informations-side nedenstående:

(Med venlig hilsen

Michael Guldager
Daglig leder, HiFiFreaks.dk
Thomas Sillesen
Partner
Daniel Juel Nielsen
Partner

PS. HiFiFreaks.dk sælger ikke Densen, da Densen respekterer de aftaler Densen allerede har lavet med danske forhandlere. Densen har altid været solgt direkte fra fabrikken til de danske forhandlere, der er, derfor ikke basis for væsentlige nedsættelser, da der ikke er et mellemhandlerled at barbere væk.)

medens der på Densen's hjemmeside står følgende: 

In Danish

(Densen åbner nu sit Showroom for slutbrugerne. Du er velkommen til at komme og besøge os, men det er by appointment only. Det betyder at du skal aftale en tid med enten Thomas Sillesen for hvornår du vil besøge os. Du kan samtidig se vores hovedkvarter og få en snak med os.

Det er også muligt at købe nye produkter fra os. Men det betyder ikke der gives rabat, tvært imod. Vi giver ingen rabat overhovedet. Du kan derimod komme til vores showroom og få en demo af Thomas Sillesen selv af det produkt du er intereseret i.

Forhandlere er også velkomne til at besøge os med deres kunder.)

http://www.densen.dk/index.php?page=wheretobuy&page2=sho wroom

Er der noget jeg misforstår ?

Hej bjarnebomstærk,

Jeg har kun med hififreaks og Focal at gøre. Hvis du er interesseret i Densen, må du kontakte Densen eller en af deres forhandlere.

StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Bruger siden: 25 April 2007
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 12 September 2007 kl. 19:20 | IP-adresse registreret  

Det er lidt misvisende at Thomas Sillesen står som Partner, da Thomas Sillesen er manden bag Densen og www.hifi-musik.dk 
Til top Vis StarTrek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StarTrek

Zorglub
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 12 September 2007 kl. 20:00 | IP-adresse registreret  

M.Guldager skrev:

Hej Zorglub,

Vi arbejder på at få webshoppen op at køre, men da vi har valgt en mere avanceret løsning end normalt (vores regnskabsprogram bliver 100% integreret med webshoppen og med vores lagerhotel) tager det lidt længere tid end normalt at programmere for vores webmand...

Håber også du synes jeg håndterede vores korrespondance korrekt, da du bad om at blive fjernet fra maillisten. (må jeg maile hvis du vinder konkurrencen ?  )

Iøvrigt tak for dine venlige ord.

Ja da helt sikkert - der er altid bøvl med det mail der

Edit: også "Ja da helt sikkert" til det med konkurrencen
Til top Vis Zorglub's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zorglub Besøg Zorglub's Websted

MichaelWB
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 13 September 2007 kl. 00:46 | IP-adresse registreret  

StarTrek skrev:
Det er lidt misvisende at Thomas Sillesen står som Partner, da Thomas Sillesen er manden bag Densen og www.hifi-musik.dk 

Hvordan er det misvisende når nu manden er partner?

Man kan jo godt være involveret i mere end ét projekt

Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
Til top Vis MichaelWB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MichaelWB

M.Guldager
Branchemedlem
Branchemedlem

Sendt: 13 September 2007 kl. 14:17 | IP-adresse registreret  

StarTrek skrev:

Det er nu ikke så svært, kontakt hififreaks.dk for Focal.JM Lab og Densen for Densen

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes