Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 17:54   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Nyt ? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 7
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Den uvidende
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 December 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 08 December 2006 kl. 16:36 | IP-adresse registreret  

LPH. skrev:
Den uvidende skrev:

men anlægget kommer til at bestå af :

1 sæt Audio_pro ( front ) - 6 k

2 sæt Audio_pro_(bare_i_mindre_model) ( nuværende ) 0,000 k

1 x Projektor = 14 k

1 x Receiver = 7 k

1 x Dvd = 2,6 k

totalsum = 29,6 k

så mangler der ledninger samt lærred ??

kan i anbefale et lærrede ? ( billigt )  min. 70. tommer

måske Dette_??????_

nej JEG er ikke, men har jo de 30 tusinde

Undskyld, men syntes vi har hørt det før. Hvad blev der af det CW du havde bestemt dig for sidst?

Hvad er det der er så svært?? er det valget? er du bange for du vælger noget forkert?? Plz kom med en eller anden forklaring. Prismæssigt er det jo i samme niveau som alle de andre setups du havde besluttet dig for.

-LPH

Ps. Ret mig hvis jeg tager fejl, men du er ikke rig vel? Dine forældre er måske, men er du??

Til top Vis Den uvidende's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Den uvidende Besøg Den uvidende's Websted

Den uvidende
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 08 December 2006 kl. 16:40 | IP-adresse registreret  

brok skrev:

Christopher/satanion/den uvidende/ham-hvis-forældre-tjener-kassen:

Jeg synes du er i en heldig situation.

Det du efter min mening mangler, er at gøre op med dig selv hvad det egentlig er du vil.

Har du overhovedet været ude og høre andet end det der audio pro-halløj? Nej, vel?

hvis ikke, er du ved at lave den største fejl overhovedet, nemlig at købe ind efter hvad 48 andre mennesker overbeviser dig om.

Op på cyklen, Christophpher, og ud i regnen. Få lidt snask under fingrene, du ved. Rundt i forskellige butikker og hør hvad de har at byde på.

Og her er et velment råd(selvom det kan lyde en kende hårdt):

Når du får styr på det med reelt at lytte til andre menneskers gode, fornuftige råd på dine konkrete spørgsmål, kunne du overveje hvor heldig du egentlig er, med den sølvske du tilsyneladende er født med i kæften. Det er ikke alene usmageligt, det er osse selvfedhed på den totalt ufede måde konstant og hele tiden at nævne hvor meget de tjener, hvad du får af lejlighed etc. 

Og hvis du mod forventning egentlig ikke gider tage imod andres velmente råd til dig, Ja så lad dog være at spørge, ik'?

Mvh

Brok

for det første : jo, jeg har været ude og lytte på dls, cerwin vega og audio pro... plus et par Dalier !

for det andet : Det med lejligheden, var fordi der var nogen der sagde at jeg skulle gemme pengene og bruge pengene på en lejlighed !

For det tredje : først siger du at jeg ikke skal lytte til hvad folkene siger, men vælge det jeg vil have. Men til sidst siger du at jeg ikke læser hvad andre skriver. Måske skulle du læse dine indlægs igennem !

Til top Vis Den uvidende's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Den uvidende Besøg Den uvidende's Websted

LPH.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Marts 2006
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 08 December 2006 kl. 16:42 | IP-adresse registreret  

Den uvidende skrev:

nej JEG er ikke, men har jo de 30 tusinde

Ja og? Strong har lige smidt 40k for en PJ, ALT er relativt i denne verden.

-LPH

Den uvidende
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 08 December 2006 kl. 16:43 | IP-adresse registreret  

janwa skrev:
Vad med at købe brugt, derved kan hvis du er heldig få anlæg for 60k og kunne give 30k.

Og få de 30k kan du nå rigtig lang.

JEg vil jo netop også købe brugt ikke ??? de audio pro der, var brugte. !

Brok
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 10 December 2006 kl. 13:00 | IP-adresse registreret  

Den uvidende skrev:

for det første : jo, jeg har været ude og lytte på dls, cerwin vega og audio pro... plus et par Dalier !

for det andet : Det med lejligheden, var fordi der var nogen der sagde at jeg skulle gemme pengene og bruge pengene på en lejlighed !

For det tredje : først siger du at jeg ikke skal lytte til hvad folkene siger, men vælge det jeg vil have. Men til sidst siger du at jeg ikke læser hvad andre skriver.

eller var det dig som lige skulle læse det jeg skrev en gang til?

Jeg siger, du ikke skal købe ind efter, hvad 48 forskellige mennesker overbeviser dig om. De forslag folk kommer med, bør du bruge til at komme ud og lytte, og på den måde få indsnævret hvad det egentlig er du gerne vil ha'. det er sq helt seriøst ment, Christophpher!

Fes den ind nu?

Den uvidende skrev:
Måske skulle du læse dine indlægs igennem !

Og måske skulle du holde op med at skrive, som om du er en forkælet hvalp, der er vant til at alle omkring dig danser efter din spæde bjæffen? Sådan fungerer det her forum ikke. Og på den måde minder det faktisk på mange måde om et sted der hedder virkeligheden.  

Og så tror jeg tråden skal tilbage til det oprindelige formål, nemlig at få givet Christophpher nogle forslag til hvad han skal ud og lytte på. Medmindre han da har besluttet sig?

mvh

Brok

Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
Til top Vis Brok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brok Besøg Brok's Websted

Adamfelix
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2006
Lokalitet: København
Sendt: 10 December 2006 kl. 13:42 | IP-adresse registreret  

Den uvidende skrev:

Så gør jeg præcis hvad jeg vil, og det er dette :

jeg har lige nu 30.000 kr. Dem vil jeg gemme, til jeg bliver nonfermeret. der får jeg ca.

40.000 kr = 70.000 kr. derudover har jeg også et job hvilket bringer totalsummen til 80.000 kr. !!!

og så skal der købes ind. Så i får ikke nogle billeder lige i øjeblikket. ?  

wow

Til top Vis Adamfelix's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Adamfelix

djaan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 November 2006
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 10 December 2006 kl. 13:48 | IP-adresse registreret  

men har du aftalt med gæsterne at de skal tage 40.000 med??

Adamfelix
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 December 2006 kl. 17:57 | IP-adresse registreret  

hi-sonny-fi
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 September 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 10 December 2006 kl. 18:16 | IP-adresse registreret  

Huhu hvor er det sjovt. Det nærmere sig personhetz.
Til top Vis hi-sonny-fi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hi-sonny-fi

Adamfelix
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 December 2006 kl. 18:23 | IP-adresse registreret  

Hi-Sonny-Fi skrev:

Haha... det håber jeg er ironisk.. for det kan man da ikke sige det gør! vi more os bare over en sjov kommentar.. Der er ikke noget i vejen med lidt ondt i røven over en som praler med hvor mange penge han har.. Det er på den måde vi får ham på rette spor.. Det kan ikke nytte noget at han kommer ud i den virkelige verden og folk griner af ham fordi han siger sådan nogle ting.. Jeg vil sige at vi gør ham en tjeneste..

hi-sonny-fi
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 10 December 2006 kl. 18:30 | IP-adresse registreret  

Adamfelix skrev:

Hi-Sonny-Fi skrev:

Haha... det håber jeg er ironisk.. for det kan man da ikke sige det gør! vi more os bare over en sjov kommentar.. Der er ikke noget i vejen med lidt ondt i røven over en som praler med hvor mange penge han har.. Det er på den måde vi får ham på rette spor.. Det kan ikke nytte noget at han kommer ud i den virkelige verden og folk griner af ham fordi han siger sådan nogle ting.. Jeg vil sige at vi gør ham en tjeneste..

Jeg ser ikke noget pralereri nogen steder. Han fortæller jo bare hvor mange penge han har at gøre godt med. Ser jeg bestemt ikke noget sjovt i.

Men det er nu heller ikke lige dig jeg tænker på når jeg bruger ordet personhetz. Det er generalt hele tråden igennem.

Den uvidende
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 December 2006 kl. 18:41 | IP-adresse registreret  

djaan skrev:
men har du aftalt med gæsterne at de skal tage 40.000 med??

jeg får dem af min mor. Ikke for at leje sej. lægger bare kortene som de er !

Den uvidende
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 December 2006 kl. 18:43 | IP-adresse registreret  

Hi-Sonny-Fi skrev:
Adamfelix skrev:

Hi-Sonny-Fi skrev:

Jeg ser ikke noget pralereri nogen steder. Han fortæller jo bare hvor mange penge han har at gøre godt med. Ser jeg bestemt ikke noget sjovt i.

Men det er nu heller ikke lige dig jeg tænker på når jeg bruger ordet personhetz. Det er generalt hele tråden igennem.

du har skam helt ret. Det kan godt lyde som om jeg ville blære mig med de mange penge, men det har ikke været mine intentioner. jeg sagde bare stille og roligt hvor mange penge jeg havde at gøre godt med !

LPH.
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 December 2006 kl. 18:47 | IP-adresse registreret  

Hi-Sonny-Fi skrev:
Adamfelix skrev:

Hi-Sonny-Fi skrev:

Var du med i hans 2 første tråde? Jo det var du vist. Læs dem igen hvis du gider, så finder du sikkert lidt

Hans problem er at han er stemplet, forstå mig ret, der er ik særlig mange der kan tage ham seriøst efter de 2 første tråde han lavede og da slet ik når han prøver igen igen under et nyt brugernavn. Jo der skal sikkert nok være nogen der har ondt i røven over han er født med en sølvske i munden, men det har jeg sagt til ham før at det var en fejl at komme inde på. Den danske Jantelov lever jo i bedste velgående. Så han må se af bestemme sig og ik lade andre bestemme for ham, det er jo lidt det han prøver på sådan som jeg kan forstå det.

I mit lille hoved er han kendt skyldig i nøleri og kan først blive frikendt når han har købt anlæget og smidet det op her på siden. Tror der er tæt på 20 sider uden et eneste billede hvis man ser på hans 3 topicks = NØLERI!!!!!!!!!!!! på det groveste, det er jo ik det denne del af forummet skal bruges til.

-LPH

LPH.
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 December 2006 kl. 18:49 | IP-adresse registreret  

Den uvidende skrev:
Hi-Sonny-Fi skrev:
Adamfelix skrev:

Hi-Sonny-Fi skrev:

du har skam helt ret. Det kan godt lyde som om jeg ville blære mig med de mange penge, men det har ikke været mine intentioner. jeg sagde bare stille og roligt hvor mange penge jeg havde at gøre godt med !

og hvor mange dine forældre har og hvor mange du får i konfirmations gave og hvor mange du har fra arbejde og du får en lejlighed...... Det er det folk får ondt i røven over for de har sku arbejdet for deres anlæg.

-LPH

hi-sonny-fi
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 10 December 2006 kl. 18:52 | IP-adresse registreret  

LPH. skrev:
Hi-Sonny-Fi skrev:
Adamfelix skrev:

Hi-Sonny-Fi skrev:

Var du med i hans 2 første tråde? Jo det var du vist. Læs dem igen hvis du gider, så finder du sikkert lidt

Hans problem er at han er stemplet, forstå mig ret, der er ik særlig mange der kan tage ham seriøst efter de 2 første tråde han lavede og da slet ik når han prøver igen igen under et nyt brugernavn. Jo der skal sikkert nok være nogen der har ondt i røven over han er født med en sølvske i munden, men det har jeg sagt til ham før at det var en fejl at komme inde på. Den danske Jantelov lever jo i bedste velgående. Så han må se af bestemme sig og ik lade andre bestemme for ham, det er jo lidt det han prøver på sådan som jeg kan forstå det.

I mit lille hoved er han kendt skyldig i nøleri og kan først blive frikendt når han har købt anlæget og smidet det op her på siden. Tror der er tæt på 20 sider uden et eneste billede hvis man ser på hans 3 topicks = NØLERI!!!!!!!!!!!! på det groveste, det er jo ik det denne del af forummet skal bruges til.

-LPH

Jeman er da så fuldstændig enig.

Min pointe er bare at hvis ikke kan tage ham seriøst så behøver man ikke at skriver så meget pjat men derimod helt lade være med at skrive noget.

Ahania
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Oktober 2004
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 10 December 2006 kl. 19:00 | IP-adresse registreret  

Hvorfor har du egenligt oprettet tråden under "billeder af mit surrond udstyr" når der ikke er et eneste billed?

LPH.
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 December 2006 kl. 19:07 | IP-adresse registreret  

Ahania skrev:
Hvorfor har du egenligt oprettet tråden under "billeder af mit surrond udstyr" når der ikke er et eneste billed?

hehe, det har jeg også spurgt om. Syntes Admins skal være mere vågne på dette område. Der er flere der gør det uden der sker noget.

-LPH

Den uvidende
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 December 2006 kl. 00:03 | IP-adresse registreret  

Hvor sidder pre-outsene ???

Brok
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 16 December 2006 kl. 00:08 | IP-adresse registreret  

kig i manualen...?

Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
Til top Vis Brok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brok Besøg Brok's Websted

<< Forrige Side af 7 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes