Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 07:51   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: Filmtossens Bio m. Z4, NYE SKILTE 11/9 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 58
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Sendt: 06 Februar 2006 kl. 18:39 | IP-adresse registreret  

CRC1 skrev:

"Mjoo måske.....hvis jeg kan få den pris for den som jeg gerne vil have.."

Ja ja en ægte jyde hva.. fyyy føøj!!! ... men forstår dig nu godt!!!

bop bop, ægte og ægte, jeg er halvt jyde, men vist det man herovre i det vilde vesten kalder "1. generations tilflytter"...

*Mit setup*

*Mit gamle setup*

Til top Vis Filmtossen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Filmtossen

PillyWilly
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Januar 2005
Sendt: 07 Februar 2006 kl. 19:08 | IP-adresse registreret  

Hej filmtosse

Jeg kan se du er vestjyde...eller rettere, du bor her, hvis vi ikke bor for langt fra hinanden, kan du da sagtens lokke mig til at komme en tur forbi med en SVS PB12 plus.....eller 2 jeg har ikke haft mine sat til endnu, og er da vildt spændt på at høre om de kan noget...bare et tilbud

Minibio tager form

Til top Vis PillyWilly's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af PillyWilly

Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 07 Februar 2006 kl. 19:12 | IP-adresse registreret  

PillyWilly skrev:
Hej filmtosse

Jeg kan se du er vestjyde...eller rettere, du bor her, hvis vi ikke bor for langt fra hinanden, kan du da sagtens lokke mig til at komme en tur forbi med en SVS PB12 plus.....eller 2 jeg har ikke haft mine sat til endnu, og er da vildt spændt på at høre om de kan noget...bare et tilbud

Det er da et rigtigt pænt tilbud, og jeg vil gerne sige ja tak (bare en enkelt kan vist gøre de....det er jo en lejlighed)......jeg sender dig lige en PB

*Mit setup*

*Mit gamle setup*

Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 Marts 2006 kl. 20:21 | IP-adresse registreret  

Ja der er jo ikke kommet nyt gear eller noget (og jeg har ikke haft tid til at fifle med mit gråfilter endnu...det skal nok komme), men jeg har da lavet lidt om på dekorationen, (nye plakater og så har jeg flyttet mine DD og DTS skilte....og hvis nogen undres så har jeg ikke 2 stk. DTS skilte, der er bare nogle dages mellemrum mellem billederne er taget, og jeg har ikke besluttet mig endeligt for placeringen endnu). Jeg synes i den anledning at jeg ville lægge helt nye billeder ind (i mangel af billeder af nyt grej).....så her kommer, fra venstre del af rummet, et 360 graders vue:

Samlingen af SW plakater er, efter jeg endlig fik kløerne i denne, næsten komplet jeg mangler kun EP I....men det skal nok komme..

*Mit setup*

*Mit gamle setup*

Nappefugl
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 November 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 05 Marts 2006 kl. 21:04 | IP-adresse registreret  

Hej Filmtosse.

Det er sgu et kanont rum du har. Das muss ich fandme noch sagen. Smukt.

Mvh Nappefuglen.

(nåh vil ind og se Tomb Raider 2 på mit 28" tv  ..nedtur.)

Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 08 Marts 2006 kl. 21:02 | IP-adresse registreret  

Nappefugl skrev:

Hej Filmtosse.

Det er sgu et kanont rum du har. Das muss ich fandme noch sagen. Smukt.

Mvh Nappefuglen.

(nåh vil ind og se Tomb Raider 2 på mit 28" tv  ..nedtur.)

10000 tak for de pæne ord.....

*Mit setup*

*Mit gamle setup*

CRC1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2005
Lokalitet: København
Sendt: 09 Marts 2006 kl. 10:18 | IP-adresse registreret  

Det må altså også være en kæmpe lejlighed i har? Den virker i hvert fald stor din bio!

Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 09 Marts 2006 kl. 15:36 | IP-adresse registreret  

CRC1 skrev:
Det må altså også være en kæmpe lejlighed i har? Den virker i hvert fald stor din bio!

Kæmpe og kæmpe......den er 133 m2, og selve bioen er 56 m2, så den er da stor....

Velkommen hjem iøvrigt....

*Mit setup*

*Mit gamle setup*

Clifton
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 April 2004
Sendt: 09 Marts 2006 kl. 15:47 | IP-adresse registreret  

Det er en imponerende filmsamling du har dig der

Og en fantastisk serie bøger der viser sig til venstre for højttaleren

Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 09 Marts 2006 kl. 17:09 | IP-adresse registreret  

Clifton skrev:

Rigtigt mange tak. Der bliver i sandhed også brugt en ikke uanseelig del af budgettet på nye film....på den anden side så går vi mindre og mindre i biografen....og det er rent faktisk mere cost-effective at købe filmene....

(ca. 170,- for en film der kommer på DVD (ikke REG2) snævert omkring (både før, samtidig og efter) at den er "oppe" i biografen + slik popcorn sodavand = ca. 220,- VS. 2x biobilletter ca. 150,- + slik, sodavand og popcorn= ca. 250,-......, men er den købt kan den jo ses flere gange......og oplevelsen er IMO næsten den samme, ja lige bortset fra at man er fri for at høre på de mennesker som ikke kan holde Kæ.... når de er i biografen....når det er sagt så er der da nogle film som skal ses på det helt store lærred (SW, LOTR, POTC etc.)...så i sidste ende giver det nok nogenlunde (I wish) det samme.

Vedr. bøgerne er det Guillou i almindelighed? eller enten ARN eller HAMILTON du refererer til (ja jeg ved at det er off topic), jeg synes bedst om ARN....

*Mit setup*

*Mit gamle setup*

Guldkysten
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter bruges ønske!

Bruger siden: 06 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 09 Marts 2006 kl. 17:18 | IP-adresse registreret  

Filmtossen skrev:

Clifton skrev:

Rigtigt mange tak. Der bliver i sandhed også brugt en ikke uanseelig del af budgettet på nye film....på den anden side så går vi mindre og mindre i biografen....og det er rent faktisk mere cost-effective at købe filmene....

(ca. 170,- for en film der kommer på DVD (ikke REG2) snævert omkring (både før, samtidig og efter) at den er "oppe" i biografen + slik popcorn sodavand = ca. 220,- VS. 2x biobilletter ca. 150,- + slik, sodavand og popcorn= ca. 250,-......, men er den købt kan den jo ses flere gange......og oplevelsen er IMO næsten den samme, ja lige bortset fra at man er fri for at høre på de mennesker som ikke kan holde Kæ.... når de er i biografen....når det er sagt så er der da nogle film som skal ses på det helt store lærred (SW, LOTR, POTC etc.)...så i sidste ende giver det nok nogenlunde (I wish) det samme.

Vedr. bøgerne er det Guillou i almindelighed? eller enten ARN eller HAMILTON du refererer til (ja jeg ved at det er off topic), jeg synes bedst om ARN....

Du glemte det vigtigste - man kan trykke på pause mens man lige er på den bette, eller skal hente nye forsyninger - det tilbyder de ikke i biografer
Til top Vis Guldkysten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guldkysten

Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 09 Marts 2006 kl. 17:45 | IP-adresse registreret  

Guldkysten skrev:
Filmtossen skrev:

Clifton skrev:

Du glemte det vigtigste - man kan trykke på pause mens man lige er på den bette, eller skal hente nye forsyninger - det tilbyder de ikke i biografer

Jamen du har da så evigt ret!

*Mit setup*

*Mit gamle setup*

Clifton
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 April 2004
Sendt: 09 Marts 2006 kl. 18:12 | IP-adresse registreret  

Yes sir, spot on!

Jeg købte min projektor i protest over at det netop er billigere at købe en film, 1½L cola og en håndhuld majs, end at gå i biffen med min kæreste.

Arn eller Hamilton? Dem begge, jeg er dog mest til Hamilton . Jeg tror iøvrigt at Hamilton er en reinkarnation af Arn. At de er fostret af samme forfatter er i hvert fald ikke til at tage fejl af

CRC1
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 Marts 2006 kl. 10:22 | IP-adresse registreret  

"Kæmpe og kæmpe......den er 133 m2, og selve bioen er 56 m2, så den er da stor...."

ja det er ret stor lejlighed ikk, og så synes jeg det er vildt at over 1/3 del blir brugt til bio, respekt, ikke mindst til din kone/kæreste!

Jo tak tak skal du ha, så er vi på dansk jord igen, la os nu se hvor lang tid det holder...

Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 Marts 2006 kl. 14:18 | IP-adresse registreret  

Clifton skrev:
Yes sir, spot on!

Jeg købte min projektor i protest over at det netop er billigere at købe en film, 1½L cola og en håndhuld majs, end at gå i biffen med min kæreste.

Arn eller Hamilton? Dem begge, jeg er dog mest til Hamilton . Jeg tror iøvrigt at Hamilton er en reinkarnation af Arn. At de er fostret af samme forfatter er i hvert fald ikke til at tage fejl af

De er da også gode, men du har ret Arn er Hamilton i 1000 tallet, men gode er de nu begge serier!

*Mit setup*

*Mit gamle setup*

Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 Marts 2006 kl. 14:19 | IP-adresse registreret  

CRC1 skrev:
"Kæmpe og kæmpe......den er 133 m2, og selve bioen er 56 m2, så den er da stor...."

ja det er ret stor lejlighed ikk, og så synes jeg det er vildt at over 1/3 del blir brugt til bio, respekt, ikke mindst til din kone/kæreste!

Jo tak tak skal du ha, så er vi på dansk jord igen, la os nu se hvor lang tid det holder...

Jeg er også taknemmelig hver eneste dag, over at jeg må "fylde" så meget....

Lad nu lige roen sænke sig inden du tager afsted igen......for mange udsendelser i streg er ikke sundt!

*Mit setup*

*Mit gamle setup*

CRC1
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 Marts 2006 kl. 21:43 | IP-adresse registreret  

"Jeg er også taknemmelig hver eneste dag, over at jeg må "fylde" så meget...."

Det kan jeg godt forstå!!

"Lad nu lige roen sænke sig inden du tager afsted igen......for mange udsendelser i streg er ikke sundt!"

ENIG! jeg har nu også rigeligt at gå og små hygge mig med.... nu må vi se hvad der sker... jeg har ikke travlt!

-jan-
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 September 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 23 Marts 2006 kl. 19:07 | IP-adresse registreret  

Hej Søren.

Der er ikke sket det vilde i din bio på det sidste, men du er måske ved at køre dine 700+ film gennem spilleren

Kommer jo ofte lige omkring tråden for at savle lidt over dit Kæmpe lærred..

Hvad med de der røv sparkere? er du glade for dem? dur de? hvor skal de tilsluttes, og hvor kan de købes?

Til top Vis -jan-'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af -jan- Besøg -jan-'s Websted

Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 Marts 2006 kl. 15:24 | IP-adresse registreret  

-jan- skrev:

Hej Søren.

Der er ikke sket det vilde i din bio på det sidste, men du er måske ved at køre dine 700+ film gennem spilleren

Hvad med de der røv sparkere? er du glade for dem? dur de? hvor skal de tilsluttes, og hvor kan de købes?

Hey Buddy!

Nej det har du ret i! Det er alt for lidt, jeg ved det....men der er flere ting som nu har højere prioritet: Arving på vej, nyt job=rigeligt med arbejde, skader på bilen, udlandsrejser, og ikke mindst golf.....så det eneste nye der kommer ind imellem er film.....jeg har dog planer om at jeg i påsken vil lege lidt med det der gråfilter (som jeg jo har lovet i et pænt stykke tid..). Jge går skam stadigvæk og drømmer om en ny SUB, og en helt lydløs PJ...men det har vist begge dele laaaange udsigter.....og så er det jeg siger til mig selv...."det er sq da ret fedt det du har, så vær du tilfreds og vent med skifte til det går i stykker"....

Er glad for at du kigger forbi ind imellem...rart

Mine R.. sparkere er et super fedt supplement til biffen og jeg er meget glad for dem, så glad at jeg ikke vil af med dem igen.

De tilsluttes en seperat effektblok ligesom et par HT, og de kan købes i T-Hansen (body shakers). Mange vil nok sige de ikke er noget værd, men jeg synes de er fine. Jeg har ikke prøvet rigtige Butt-Kickers, så om de er bedre har jeg ikke grundlag for at udtale mig om. Som sagt så synes jeg at dem fra T-Hansen er fine, og så koster de ikke ret meget (ca. 200,- så vidt jeg erindrer)...jeg kan kun anbefale det!!!!

*Mit setup*

*Mit gamle setup*

-jan-
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 September 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 25 Marts 2006 kl. 08:00 | IP-adresse registreret  

Filmtossen skrev:
-jan- skrev:

Hej Søren.

Hey Buddy!

Nej det har du ret i! Det er alt for lidt, jeg ved det....men der er flere ting som nu har højere prioritet: Arving på vej, Stort tillykke herfra

nyt job=rigeligt med arbejde, skader på bilen, udlandsrejser, og ikke mindst golf.....så det eneste nye der kommer ind imellem er film.....jeg har dog planer om at jeg i påsken vil lege lidt med det der gråfilter (som jeg jo har lovet i et pænt stykke tid..). Jge går skam stadigvæk og drømmer om en ny SUB, og en helt lydløs PJ...men det har vist begge dele laaaange udsigter.....og så er det jeg siger til mig selv...."det er sq da ret fedt det du har, så vær du tilfreds og vent med skifte til det går i stykker"....Du er da også ret godt kørende pt, men der er jo altid liiige...

Er glad for at du kigger forbi ind imellem...rart

Mine R.. sparkere er et super fedt supplement til biffen og jeg er meget glad for dem, så glad at jeg ikke vil af med dem igen.

De tilsluttes en seperat effektblok. Altså en NAD218 f.eks? og i hvilken preout skal den så tilsluttes på receiveren? 

ligesom et par HT, og de kan købes i T-Hansen (body shakers). Mange vil nok sige de ikke er noget værd, men jeg synes de er fine. Jeg har ikke prøvet rigtige Butt-Kickers, så om de er bedre har jeg ikke grundlag for at udtale mig om. Som sagt så synes jeg at dem fra T-Hansen er fine, og så koster de ikke ret meget (ca. 200,- så vidt jeg erindrer)...jeg kan kun anbefale det!!!!

Jeg må en tur i T-Hansen og handle lidt hi-fi...

Til top Vis -jan-'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af -jan- Besøg -jan-'s Websted

<< Forrige Side af 58 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes