Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 00:29   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: Filmtossens Bio m. Z4, NYE SKILTE 11/9 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 58
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Nicolai18
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 September 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Sendt: 20 August 2006 kl. 19:58 | IP-adresse registreret  

Filmtossen skrev:
Nicolai18 skrev:

Hey lækkert at se at der kommer nye ting til i bio'en.

Jeg ved ikke rigtig om jeg syntes Z4 eller din gamle 5700 er bedst, ud fra screenshots'ne syntes jeg de er gode på hver deres måde. Der er helt tydeligt flere detaljer med på Z4'eren, men tilgengæld bryder jeg mig ikke så meget om dens varme billed. Jeg syntes alt hvidt bliver gult.

Hvor er din opfattelse af dette "problem"?

Nicolai 

I virkeligeheden er hvidt ikke gult, men hvidt, det ser bare meget gulligt ud på disse screen shots...men det var hvidere på sp 5700, ingen tvivl om det, men det er slet ikke sådan at man tænker "hvem Fa har Pi  i sneen omkring Ringen" når man ser LOTR.......det er hvidt i virkeligheden, og dermed ikke noget problem....

Ok det tænkte jeg nok. billeder plejer nemlig at snyde ret meget. Det var også det eneste "negative" om Z4 for ellers vinder den jo på alle andre punkter.

Nicolai

Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2004
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 20 August 2006 kl. 21:46 | IP-adresse registreret  

Nobody skrev:
Filmtossen skrev:

Jeg synes man skal prøve at se på hvor glad man er for det man har, hvor meget man ønsker at betale og om man får så meget mere for pengene når man kommer et stykke op i kvalitet...

Det kan vel egentligt ikke siges ret meget mere korrekt

Tak! og det glæder mig at der er nogen som er enige heri...som jeg ser det så kan man altid få noget bedre nyere, smartere etc. og gerne dagen efter man har investeret ikk´? jeg har selv følelsen ind imellem, det med at mer´ vil ha´ mer´, eller bare for forandringens skyld noget nyt/andet...og det er bare skruen uden ende (ja jeg ved at jeg selv er med på vognen, men det er da værd at standse op ind imellem og så lige klappe hesten når man går i selvsving...)....hvilket minder mig om at jeg godt gad at få fingre i en ny receiver (f.eks. Denon 2807), men jeg må styre mig og så vente til de nye lydformater kommer (også selvom det ser ud til at DTSHD og DD+ dekodere bliver indbygget i HD/BD afspillerne (Toshibas HDDVD afspiller har allerede DD+ dekoder)

*Mit setup*

*Mit gamle setup*

Til top Vis Filmtossen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Filmtossen

KaZZ
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Oktober 2004
Lokalitet: København
Sendt: 21 August 2006 kl. 18:25 | IP-adresse registreret  

Filmtossen skrev:
hvilket minder mig om at jeg godt gad at få fingre i en ny receiver (f.eks. Denon 2807), men jeg  styre mig og så vente til de nye lydformater kommer (også selvom det ser ud til at DTSHD og DD+ dekodere bliver indbygget i HD/BD afspillerne (Toshibas HDDVD afspiller har allerede DD+ dekoder)

Ja og ikke glemme HDMI 1,3...

Hvad med Rotel er det ikke noget du kommer til at kigge efter? Nu hvor du nævner Denon!

B&W DM604 S3/602 S2/CC6 S2
Sanyo Z3/Lissau ProScreen gråt motor.
Technics 1210mkII/Cambridge 640P
Taralabs Axiom
Supra
Van den hul
Til top Vis KaZZ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KaZZ

Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 August 2006 kl. 19:52 | IP-adresse registreret  

KaZZ skrev:

Filmtossen skrev:
hvilket minder mig om at jeg godt gad at få fingre i en ny receiver (f.eks. Denon 2807), men jeg må styre mig og så vente til de nye lydformater kommer (også selvom det ser ud til at DTSHD og DD+ dekodere bliver indbygget i HD/BD afspillerne (Toshibas HDDVD afspiller har allerede DD+ dekoder)

Ja og ikke glemme HDMI 1,3...

Hvad med Rotel er det ikke noget du kommer til at kigge efter? Nu hvor du nævner Denon!

Nemlig ja! Jo det er det helt bestemt, men kommer tid (penge) kommer råd....så får vi se hvad og hvornår det bliver..

Godt at høre fra dig igen iøvrigt!

*Mit setup*

*Mit gamle setup*

Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 August 2006 kl. 20:01 | IP-adresse registreret  

Ja jeg ved godt at det ret beset måske er lidt off topic, men jeg må simpelthen fortælle om det.

Jeg sad idag oppe i biffen og arbejdede lidt på PC (læs surfede på HIFI sider), og havde min 7 uger gamle søn på armen. Efter ganske kort tid blev han lidt utilfreds med det (læs hylede), og hvis man skal få ham til at stoppe med det, så skal man bare gå lidt rundt, og det gjorde jeg så....og så tænkte jeg, at nu hvor jeg alligevel stod op, så kunne jeg da lige tænde for min nye PJ, med en gang Star Wars, og så nyde den....som sagt så gjort.....og nu kommer vi til det: Sønnike blev fuldstændigt paralyseret fra "kravle teksten" startede, sagde han ikke en lyd, han sad bare på min arm med åben mund og polypper. Da vi havde stået i ca. 5 min. tænkte jeg: "Vi prøver at sætte os ned og ser hvad han siger til det (han kan bedst lide at man går rundt), og han sagde ingen ting, han var fuldstændigt fortabt i rumskibe og lyssværd!!!!, Yeahhh tænkte jeg det er Fa fars dreng!!!! Vi sad der i 20 min. normalt gider han kun at sidde i max. 5-10 min.

*Mit setup*

*Mit gamle setup*

Nobody
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Maj 2006
Lokalitet: Jylland
Sendt: 21 August 2006 kl. 20:08 | IP-adresse registreret  

Jamen så er han da ved at være godt indoktrineret

Til top Vis Nobody's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nobody Besøg Nobody's Websted

KaZZ
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Oktober 2004
Lokalitet: København
Sendt: 21 August 2006 kl. 20:10 | IP-adresse registreret  

Filmtossen skrev:
Nemlig ja! Jo det er det helt bestemt, men kommer tid (penge) kommer råd....så får vi se hvad og hvornår det bliver..

Ja jeg er spænd på et se hvad rotel kommer med

Filmtossen skrev:

Godt at se dig tilbage. Med nyt hifi og en lille ny kommende hifi entusiast... Tillykke med ham.

B&W DM604 S3/602 S2/CC6 S2
Sanyo Z3/Lissau ProScreen gråt motor.
Technics 1210mkII/Cambridge 640P
Taralabs Axiom
Supra
Van den hul
Til top Vis KaZZ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KaZZ

Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 August 2006 kl. 20:15 | IP-adresse registreret  

Nobody skrev:
Jamen så er han da ved at være godt indoktrineret

Yeahhh, Juhuuuuuuu! Det giver jo uanede muligheder i fremtiden

*Mit setup*

*Mit gamle setup*

Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 August 2006 kl. 20:16 | IP-adresse registreret  

KaZZ skrev:

Filmtossen skrev:

Ja jeg er spænd på et se hvad rotel kommer med

Filmtossen skrev:

Godt at se dig tilbage. Med nyt hifi og en lille ny kommende hifi entusiast... Tillykke med ham.

Ja jeg har ikke rigtigt set hvad Rotel har på bedding, ej heller hvad Denon har for den sags skyld....men som du siger bliver det meget spændende.

Tak for det!

*Mit setup*

*Mit gamle setup*

Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 August 2006 kl. 08:29 | IP-adresse registreret  

Arrrgh! Død ved kølle!

Min nye lydløse Z4 er begyndt at sige en høj pivende lyd (det lyder næsten som et ukalibreret farvehjul på en DLP PJ), så nu ryger den ned til den lokale HFK (den er 4 dage gammel) og så må det være en OM´r........(har talt med ham dernede og han har til sinds at bytte den, så jeg har forhåbentlig en ny PJ inden weekenden......

*Mit setup*

*Mit gamle setup*

L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 22 August 2006 kl. 08:34 | IP-adresse registreret  

Filmtossen skrev:

Ja jeg ved godt at det ret beset måske er lidt off topic, men jeg må simpelthen fortælle om det.

Jeg sad idag oppe i biffen og arbejdede lidt på PC (læs surfede på HIFI sider), og havde min 7 uger gamle søn på armen. Efter ganske kort tid blev han lidt utilfreds med det (læs hylede), og hvis man skal få ham til at stoppe med det, så skal man bare gå lidt rundt, og det gjorde jeg så....og så tænkte jeg, at nu hvor jeg alligevel stod op, så kunne jeg da lige tænde for min nye PJ, med en gang Star Wars, og så nyde den....som sagt så gjort.....og nu kommer vi til det: Sønnike blev fuldstændigt paralyseret fra "kravle teksten" startede, sagde han ikke en lyd, han sad bare på min arm med åben mund og polypper. Da vi havde stået i ca. 5 min. tænkte jeg: "Vi prøver at sætte os ned og ser hvad han siger til det (han kan bedst lide at man går rundt), og han sagde ingen ting, han var fuldstændigt fortabt i rumskibe og lyssværd!!!!, Yeahhh tænkte jeg det er Fa fars dreng!!!! Vi sad der i 20 min. normalt gider han kun at sidde i max. 5-10 min.

Super oplevelse! Dem håber jeg du får mange flere af. Må jeg anbefale at sætte koncert-DVD'er på, når han bliver lidt større. Mine børn er absolut ikke gode til at sidde stille, men de kan danse i timevis til koncert-DVD'er.

Til top Vis L.B.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af L.B.

Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 August 2006 kl. 13:37 | IP-adresse registreret  

L.B. skrev:
Filmtossen skrev:

Super oplevelse! Dem håber jeg du får mange flere af. Må jeg anbefale at sætte koncert-DVD'er på, når han bliver lidt større. Mine børn er absolut ikke gode til at sidde stille, men de kan danse i timevis til koncert-DVD'er.

Tak for det, det var super fedt!, og jeg skal holde det med koncert DVD´erne in mente når han bliver ældre....

*Mit setup*

*Mit gamle setup*

Nobody
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Maj 2006
Lokalitet: Jylland
Sendt: 22 August 2006 kl. 16:16 | IP-adresse registreret  

Filmtossen skrev:

Arrrgh! Død ved kølle!

Min nye lydløse Z4 er begyndt at sige en høj pivende lyd (det lyder næsten som et ukalibreret farvehjul på en DLP PJ), så nu ryger den ned til den lokale HFK (den er 4 dage gammel) og så må det være en OM´r........(har talt med ham dernede og han har til sinds at bytte den, så jeg har forhåbentlig en ny PJ inden weekenden......

Arrrhhhh !!!!

Det sucks bare sådan noget. Jeg får også altid det der er i stykker. Min DVD/CD afspiller er også defekt efter en måneds brug ca. Det er den balancerede del i den. Så jeg kan sagtens se film, og høre musik via RCA, men alligevel.

Jeg føler med dig, og krydser fingre for at du er oppe at køre til weekenden igen.  

Til top Vis Nobody's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nobody Besøg Nobody's Websted

wrong
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 22 August 2006 kl. 16:28 | IP-adresse registreret  

Filmtossen skrev:

Arrrgh! Død ved kølle!

Jeg har en kammi der har samme problem. Han har fået byttet 1 gang men det kommer igen. Så han bøvler stadig.

MVH WRONG

Wilhelmsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2006
Sendt: 22 August 2006 kl. 19:01 | IP-adresse registreret  

Filmtossen skrev:

Arrrgh! Død ved kølle!

Har jeg sku' aldrig hørt om før! -Nogen der ved om det er et generelt problem?

Første gang jeg hører om det, så du har nok bare været uheldig! What the hell? -Med 3 års garanti er det jo lige meget!

Til top Vis Wilhelmsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wilhelmsen

wrong
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003
Sendt: 22 August 2006 kl. 19:18 | IP-adresse registreret  

Wilhelmsen skrev:
Filmtossen skrev:

Arrrgh! Død ved kølle!

Første gang jeg hører om det, så du har nok bare været uheldig! What the hell? -Med 3 års garanti er det jo lige meget!

Ja men problemet er bare at de ved ikke hvad der går galt. De mener det er blæserne i dem der bliver "tørre" og derfor bengynder at hyle. Det var ihvertfald beskeden min kammerat har fået hos tapeconnection.

MVH WRONG

Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 August 2006 kl. 19:22 | IP-adresse registreret  

Nobody skrev:
Filmtossen skrev:

Arrrgh! Død ved kølle!

Arrrhhhh !!!!

Det sucks bare sådan noget. Jeg får også altid det der er i stykker. Min DVD/CD afspiller er også defekt efter en måneds brug ca. Det er den balancerede del i den. Så jeg kan sagtens se film, og høre musik via RCA, men alligevel.

Jeg føler med dig, og krydser fingre for at du er oppe at køre til weekenden igen.  

Det med mandags model lyder som mig, jeg får også altid noget som der er fejl på og det er monster træls....nå men håber det bedste....

*Mit setup*

*Mit gamle setup*

Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 August 2006 kl. 22:40 | IP-adresse registreret  

wrong skrev:
Filmtossen skrev:

Arrrgh! Død ved kølle!

Jeg har en kammi der har samme problem. Han har fået byttet 1 gang men det kommer igen. Så han bøvler stadig.

MVH WRONG

Hmm det lyder sq ikke for lovende, jeg har hørt om en anden på AVS forums........det er bare at håbe det bedste....

*Mit setup*

*Mit gamle setup*

Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 August 2006 kl. 22:42 | IP-adresse registreret  

Wilhelmsen skrev:
Filmtossen skrev:

Arrrgh! Død ved kølle!

Jeg har som nævnt ovenfor hørt om en anden, så det kan vel næppe være et generelt problem...

Jeg håber det bare er mit sædvanlige held (med HIFI), og at den bare bliver byttet......

*Mit setup*

*Mit gamle setup*

Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 August 2006 kl. 22:43 | IP-adresse registreret  

wrong skrev:
Wilhelmsen skrev:
Filmtossen skrev:

Arrrgh! Død ved kølle!

Ja men problemet er bare at de ved ikke hvad der går galt. De mener det er blæserne i dem der bliver "tørre" og derfor bengynder at hyle. Det var ihvertfald beskeden min kammerat har fået hos tapeconnection.

MVH WRONG

OK? Den har jeg ikke hørt om tidligere....lyder mystisk....lyden fra min er ret høj ved opstart men bliver så hørbart lavere......men det gør altså at dem ikke længere er lydløs.... (manner hvor jeg krydser fingre for at den bliver byttet....

*Mit setup*

*Mit gamle setup*

<< Forrige Side af 58 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum