| Forfatter |
|
Groove Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1787
|
| Sendt: 30 April 2008 kl. 16:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
MJ40 skrev:
|
Et af problemerne er, at jeg er røvtræt af højtalere der skal stå ude midt på gulvet. Jeg har for lidt plads til dette (er jo ikke noget man får at vide når man handler. Tak for det til Hi-fi Klubben i øvrigt!) og ser desuden også åndssvagt ud.
|
|
|
Hvorfor har du ikke brugt dine 8 dages returret eller 30 dages ombytningsret, hvis du føler dig snydt af butikken? 
Glemte du at læse i manualen da du stillede dem op? 
Har de fortalt dig nede i supermarkedet hvordan man åbner en mælkekarton? 
__________________ "Gentlemen! You can't fight in here, this is the war room!"
|
| Til top |
|
| |
MJ40 Forum Bruger

Bruger siden: 06 April 2008 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 21
|
| Sendt: 30 April 2008 kl. 18:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Groove skrev:
|
Hvorfor har du ikke brugt dine 8 dages returret eller 30 dages ombytningsret, hvis du føler dig snydt af butikken? 
|
|
|
Jeg har ikke skrevet at jeg føler mig snydt. Det var (og jeg gentager mig selv ..) blot tale om en konstatering af at jeg ikke fik noget at vide om det. Og at jeg syntes (det er blot min mening) at man altid bør oplyse noget sådan.
Bortset fra det, så siger dit samlede indlæg mig, at du virker som lidt af en ubehagelig dum skid. Jeg ved godt du med dine smilyes forsøger at signalere, at det ikke er så slemt ment. Men ikke desto mindre fornemmer man nemt din selvoptagede arrogance.
|
| Til top |
|
| |
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
| Sendt: 30 April 2008 kl. 18:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
MJ40 skrev:
Groove skrev:
|
|
|
|
Jeg har ikke skrevet at jeg føler mig snydt. Det var (og jeg gentager mig selv ..) blot tale om en konstatering af at jeg ikke fik noget at vide om det. Og at jeg syntes (det er blot min mening) at man altid bør oplyse noget sådan.
Bortset fra det, så siger dit samlede indlæg mig, at du virker som lidt af en ubehagelig dum skid. Jeg ved godt du med dine smilyes forsøger at signalere, at det ikke er så slemt ment. Men ikke desto mindre fornemmer man nemt din selvoptagede arrogance. |
|
|
Såså, rolig nu. Han har jo sådan set ret i det han skriver.
|
| Til top |
|
| |
MJ40 Forum Bruger

|
| Sendt: 30 April 2008 kl. 18:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for alle seriøse svar.
Jeg "lukker" her.
Over and out!
|
| Til top |
|
| |
Mortus Forum Bruger

Bruger siden: 30 Juli 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 263
|
| Sendt: 30 April 2008 kl. 18:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
MJ40 skrev:
Groove skrev:
|
|
|
|
Men så mener du vel også at du i en eller anden udstrækning er blevet snydt? Du virker ihvertfald en smule bitter over forløbet. Det er jo ikke praktisk muligt at sælgeren, af egen drift, skal oplyse den slags ting - så er der jo ikke grænser for hvor mange mystiske ting der skal på bordet før et salg kan afsluttes. Så min beskedne mening er, at du er bitter over købet, og i stedet for at udstille dig selv, vælger du at udpege en syndebuk. Forståeligt nok, men ikke videre sympatisk.
Bortset fra det, så siger dit samlede indlæg mig, at du virker som lidt af en ubehagelig dum skid. Jeg ved godt du med dine smilyes forsøger at signalere, at det ikke er så slemt ment. Men ikke desto mindre fornemmer man nemt din selvoptagede arrogance.
Du virker nu heller ikke selv alt for god, vil jeg nu nok påstå..
|
|
|
I øvrigt behøves du ikke at frygte at dit anlæg ikke kan repareres, hvis det engang skulle blive aktuelt (ikke at jeg har indtryk af, at Thule ofte går i stykker). HFK opkøbte hele reservedelslageret, så du burde ikke løbe ind i problemer på den front - det gør kun at det er vanskeligt at videresælge, da Thule-navnet selvfølgelig lider skade af det der er sket
|
| Til top |
|
| |
MJ40 Forum Bruger

|
| Sendt: 30 April 2008 kl. 20:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Keder du dig?
Jeg "lukkede spørgsmålet" fordi jeg ikke har brug for flere svar. Slet ikke den slags. Det havde jo intet med dig at gøre, så hvorfor beskæftiger du dig overhovedet med det(?).
|
| Til top |
|
| |
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
| Sendt: 30 April 2008 kl. 20:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu kommer han jo faktisk med en god nyhed, i forbindelse med dit anlæg - og alligevel spørger du om han keder sig? Du er sgu da en underlig én.
|
| Til top |
|
| |
MJ40 Forum Bruger

|
| Sendt: 30 April 2008 kl. 20:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hovedparten af hans indlæg er negativt.
Kan fornemme hvilken retning det nu er ved at gå. Derfor vil jeg logge ud en gang for alle. Så spar krudtet, såfremt der er flere der har lyst til at skrive negative kommentarer. Jeg ser/læser det alligevel ikke.
|
| Til top |
|
| |
hi-sonny-fi Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1886
|
| Sendt: 30 April 2008 kl. 20:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du er da vidst selv en dum skid. Her prøver folk at hjælpe også får de bare fingeren.
Sikke en flink fyr du er.
|
| Til top |
|
| |
sunmusic Forum Bruger

Bruger siden: 26 Juni 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1065
|
| Sendt: 30 April 2008 kl. 20:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hi-Sonny-Fi skrev:
Du er da vidst selv en dum skid. Her prøver folk at hjælpe også får de bare fingeren.
Sikke en flink fyr du er. |
|
|
jeg kender typen Sonny. Nu har han fået hvad han kom efter, så nu tør han smide masken... Det kan da godt være at han blev lidt sur over det der blev skrevet, men det var ikke ligefrem ondskabsfuldt. Lidt for følsom til sandheden....
|
| Til top |
|
| |
Mortus Forum Bruger

Bruger siden: 30 Juli 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 263
|
| Sendt: 30 April 2008 kl. 22:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nåh ja, bevares. Jeg prøvede at være en smule saglig og forklare hvorfor tråden tog den drejning den gjorde. Sikke da en attitude at slå op - nu har han da ihvertfald gjort det svært for sig selv at få solgt sit skrammel til en eller anden herinde...
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 30 April 2008 kl. 22:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
trist at en ny bruger MJ40 - ikke kun køber ind med hovedet under armen - men også ser det nødvendigt at svine andre til
MJ40 - vi opfører os ordentlig her - ud over det så ville det klæde dig at være en lille smule ydmyg når du trækker på andres hjælp
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
levendemusik Forum Bruger

Bruger siden: 06 Marts 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 241
|
| Sendt: 01 Maj 2008 kl. 12:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu har MJ40 ikke skrevet noget negativt til andre end Groove, der virker som en dum drillepind og ikke overhovedet er hjælpsom. En af den slags provokerende drengerøve, der desværre er for mange af i debatterne.
|
| Til top |
|
| |
André Jensen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 01 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2153
|
| Sendt: 01 Maj 2008 kl. 12:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
levendemusik skrev:
Nu har MJ40 ikke skrevet noget negativt til andre end Groove, der virker som en dum drillepind og ikke overhovedet er hjælpsom. En af den slags provokerende drengerøve, der desværre er for mange af i debatterne.
|
|
|
Hvordan kan du kalde en mand for provokerende. Og så kalde ham for en drengrøv.
|
| Til top |
|
| |
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
| Sendt: 02 Maj 2008 kl. 13:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad med mit (geniale ) forslag om at bytte 470'erne til et sæt 370'ere?
MJFyrre? Kom tilbaaage!!! 
|
| Til top |
|
| |