| Forfatter |
|
ksj Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 18
|
| Sendt: 06 Juni 2004 kl. 16:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er ved at købe hjemmebiograf hjem til og været i Hi fi klubben og blevet rådet til at købe følgende som jeg synes lyder godt.
Jeg kunne godt tænke mig at hører om der er nogen som har bedre løsnings mulighed eller alternativer til samme penge, gerne deigner højtaler.
Jeg har allerede købt surround forstærker Denon AVR 1604.
| 2 stk. Front højt, |
Dali, Concept 1 |
| 1 Stk Center Højt. |
Dali Concept Center |
| 1 stk Sub Woofer 10 " |
GALE, 3080 W |
| 2 stk. Surround højt. |
Dali, Concept 1 |
| 2 stk. Højtalestander. |
GALE Grå |
| Højt-Digital-Sub-Scarstik |
PGK1000 kabel |
Jeg har også set på JAMO A 3ADD.5 og med A355 højtaler som front. Men hvordan er Jamos ry og disse er med ny udviklet magnet materiale kaldet NEODYMIUM
__________________ Venlig hilsen
Klaus
|
| Til top |
|
| |
HyBrider Forum Bruger

Bruger siden: 19 August 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 164
|
| Sendt: 06 Juni 2004 kl. 17:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ville nok ikke købe Gale, hvis det var mig, de lyder "vids nok" som en skoæske __________________ // Karsten
|
| Til top |
|
| |
Micker Branchemedlem

Hi-Fi Klubben
Bruger siden: 04 Februar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 461
|
| Sendt: 06 Juni 2004 kl. 20:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis det ligger i den prisklasse tror jeg næsten du vil få mere ud af den 12" cerwin vega end Gale, også koster den kun 500 kr mere. Ellers skal du ha en DALI SWA12 den koster bare 4k
|
| Til top |
|
| |
ksj Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 18
|
| Sendt: 06 Juni 2004 kl. 20:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ellers hørt at man ikke bare kan udskifte Sub woofer med et andet fabrikant sådan videre, kan cerwinvega kører sammen med Dali concept højtaler ?  __________________ Venlig hilsen
Klaus
|
| Til top |
|
| |
Rasmus_M Forum Bruger

Bruger siden: 26 Maj 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 38
|
| Sendt: 09 Juni 2004 kl. 13:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvis jeg var dig ville jeg give de ekstra penge og få concept 2 både til bag og front ( som minimum concept 2 til front og så concept 1 til bag )
|
| Til top |
|
| |
tonyax Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2705
|
| Sendt: 09 Juni 2004 kl. 16:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
nu ved jeg ikke om det er fordi du vil ikke har plads til gulvhøjtalere, men ellers vill jeg vælge concept 6 som front, 2er som bag, tilhørende center også undvære subben til du får råd til en bedre på et andet tidspunkt, med concept 6erne burde du ikke savne en sub lige med det samme. Har selv Dali606 (modellen før 6006) der har en 6,5" mere end C6eren og der mangler der intet i bunden, dog fandt jeg en sub billigt (cerwin vega, brugt) som da lige ligger den sidste bund, men synes ikke selv den er et "must". __________________ Tony
H/K & B&W snurrerundt
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 09 Juni 2004 kl. 17:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
ksj skrev:
Jeg ellers hørt at man ikke bare kan udskifte Sub woofer med et andet fabrikant sådan videre, kan cerwinvega kører sammen med Dali concept højtaler ? |
|
|
ja, til film brug burde det ikke være noget problem __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
ralle Forum Bruger

Bruger siden: 08 August 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 235
|
| Sendt: 10 Juni 2004 kl. 18:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
du skal også tænke på om din forstæker kan køre de højttaler, jeg var selv ved at købe 1604, men fik at vide at det ikke kunne træke de højttaler for jeg har.
Rasmus __________________ Film skal ses i hjemmebio.
Rasmus Erichsen
www.hifi4all.dk
|
| Til top |
|
| |