| Forfatter |
|
bizkid Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 4
|
| Sendt: 12 Januar 2008 kl. 23:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
det ser super funktionelt ud.. med både hddvd - bluray osv.. rigtig flot stilrent design.. hvor har du anskaffet dine flotte små billedrammer med DTS surr.. denon osv.`..
|
| Til top |
|
| |
Filmtossen Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 2022
|
| Sendt: 13 Januar 2008 kl. 18:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
bizkid skrev:
|
det ser super funktionelt ud.. med både hddvd - bluray osv.. rigtig flot stilrent design.. hvor har du anskaffet dine flotte små billedrammer med DTS surr.. denon osv.`..
|
|
|
Jeg siger rigtigt mange tak for roserne.....det er nu altid dejligt når nogen synes at det man "laver" er fedt.
Mine "billedrammer" som du kalder dem er ikke billedrammer, men rigtige skilte lavet af plastic eller metal eller begge dele. Nogle af dem er originale (DTS, DDEX og DD), hvorimod de andre er "uoriginale" (der findes såvidt jeg ved ikke nogle originale lige pt.) lavet af firmaer i hhv. UK og US. __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
| Til top |
|
| |
Filmtossen Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Januar 2008 kl. 18:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så kom min sub her til morgen en .......B&W ASW 750.
Jeg har nu fået den sat op....og hold da helt Kæ... hvor er den feeeed!   ...den sparker R.. for vildt, (jeg skal nok lige bruge lidt mere tid på at indstille den end jeg har gjort, men det er sådan at hele huset ryster, FEDT! ).

Et close up.

Ja den syner ikke af meget, men den lyder af rigtigt meget....he he he....et super godt køb! __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
| Til top |
|
| |
blackfalco Forum Bruger

Bruger siden: 24 Juni 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 66
|
| Sendt: 13 Januar 2008 kl. 19:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
tilykke med din sub den bliver du glad for,har en magen til og den bliver ikke skiftet ud
|
| Til top |
|
| |
Filmtossen Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Januar 2008 kl. 06:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
blackfalco skrev:
tilykke med din sub den bliver du glad for,har en magen til og den bliver ikke skiftet ud |
|
|
Tak skal du have, som du kan se er jeg også umiddelbart meget glad for den...så jeg har ingen forventninger om at skifte..... __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
| Til top |
|
| |
Filmtossen Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Januar 2008 kl. 08:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Arrgh hvor bliver man bare træt indimellem.
Jeg har bestilt 3 nye skilte til min bio, 30 DEC sidste år....og normalt går der 14 dage inden de kommer fra US. Nu var de så endnu ikke kommet og jeg kontaktede firmaet, og guddødemig om ikke de har sendt dem til, hold nu fast, Rio De Jainero , så der går lige 2 uger mere før jeg ser de skilte ....
Ellers har jeg fået leget med min SUB, og den skuffer ikke ved nærmere lytnig, tværtom....det er den bedste sub jeg har hørt i laang tid, så jeg er glad for mit køb..
Går og overvejer at bi-wire mine fronter og center, men er lidt i tvivl om det er pengene værd, nogen som har erfaring med det??? __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
| Til top |
|
| |
peter_biofreak Forum Bruger

Bruger siden: 24 Juni 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 22
|
| Sendt: 17 Januar 2008 kl. 11:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Filmtossen skrev:
Jeg har bestilt 3 nye skilte til min bio, 30 DEC sidste år....og normalt går der 14 dage inden de kommer fra US. Nu var de så endnu ikke kommet og jeg kontaktede firmaet, og guddødemig om ikke de har sendt dem til, hold nu fast, Rio De Jainero , så der går lige 2 uger mere før jeg ser de skilte ....
Ellers har jeg fået leget med min SUB, og den skuffer ikke ved nærmere lytnig, tværtom....det er den bedste sub jeg har hørt i laang tid, så jeg er glad for mit køb..
Går og overvejer at bi-wire mine fronter og center, men er lidt i tvivl om det er pengene værd, nogen som har erfaring med det??? |
|
|
Hey.. lad være med at bi-wire og brug dine penge til noget andet.. der er bevidst højttalerproducenter, der fravælger det bag på deres højttalere.. så ska der være tale om en RIGTIG stor bas som man måske vil ha' lidt mere styr på og seriøst det har jeg nu ikke de bedste erfarringer med er en bedre løsning end den anden..
|
| Til top |
|
| |
Filmtossen Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Januar 2008 kl. 14:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
peter_biofreak skrev:
Filmtossen skrev:
|
Går og overvejer at bi-wire mine fronter og center, men er lidt i tvivl om det er pengene værd, nogen som har erfaring med det???
|
|
|
Hey.. lad være med at bi-wire og brug dine penge til noget andet.. der er bevidst højttalerproducenter, der fravælger det bag på deres højttalere.. så ska der være tale om en RIGTIG stor bas som man måske vil ha' lidt mere styr på og seriøst det har jeg nu ikke de bedste erfarringer med er en bedre løsning end den anden..  |
|
|
Jeg takker mange gange for rådet, jeg var iøvrigt forbi den lokale HFK og han sagde nøjagtigt det samme, så jeg lader være.....og sparer sammen til en HD PJ (er ellers temmeligt fristet af BenQ W5000 til under 15k).. __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
| Til top |
|
| |
peter_biofreak Forum Bruger

Bruger siden: 24 Juni 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 22
|
| Sendt: 17 Januar 2008 kl. 19:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Filmtossen skrev:
peter_biofreak skrev:
Filmtossen skrev:
Går og overvejer at bi-wire mine fronter og center, men er lidt i tvivl om det er pengene værd, nogen som har erfaring med det???
|
|
|
Hey.. lad være med at bi-wire og brug dine penge til noget andet.. der er bevidst højttalerproducenter, der fravælger det bag på deres højttalere.. så ska der være tale om en RIGTIG stor bas som man måske vil ha' lidt mere styr på og seriøst det har jeg nu ikke de bedste erfarringer med er en bedre løsning end den anden..  |
|
|
Jeg takker mange gange for rådet, jeg var iøvrigt forbi den lokale HFK og han sagde nøjagtigt det samme, så jeg lader være.....og sparer sammen til en HD PJ (er ellers temmeligt fristet af BenQ W5000 til under 15k).. |
|
|
Ahhh.. ja ok, men hvorfor lige en BenQ?? du har da stadig Z4'eren ik? Jeg har selv Z3 og jeg sys Sanyo gør det rigtig fremragende.. men så igen jeg kender jo ikke BenQ....  har du stadig hvid lærred?? gråt er altså suverænt det bedste (sådan et kan du jo selv lave)og specielt når du har et så mørklagt rum.. og grå giver osse en meget bedre farvedybde.... FEEED sub du har fået den kan virkelig 'Skubbe'...
|
| Til top |
|
| |
Filmtossen Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Januar 2008 kl. 19:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
peter_biofreak skrev:
Filmtossen skrev:
peter_biofreak skrev:
Filmtossen skrev:
|
|
|
|
|
Jeg takker mange gange for rådet, jeg var iøvrigt forbi den lokale HFK og han sagde nøjagtigt det samme, så jeg lader være.....og sparer sammen til en HD PJ (er ellers temmeligt fristet af BenQ W5000 til under 15k)..
|
|
|
Ahhh.. ja ok, men hvorfor lige en BenQ?? du har da stadig Z4'eren ik? Jeg har selv Z3 og jeg sys Sanyo gør det rigtig fremragende.. men så igen jeg kender jo ikke BenQ.... har du stadig hvid lærred?? gråt er altså suverænt det bedste (sådan et kan du jo selv lave)og specielt når du har et så mørklagt rum.. og grå giver osse en meget bedre farvedybde.... FEEED sub du har fået den kan virkelig 'Skubbe'... |
|
|
Egentlig ikke for noget, det var bare en fristende pris, men jeg har dog efter at have tænkt over det hele dagen besluttet ikke at gå tilbage til DLP, jeg så den nye Ingocus dag, og blæser støjen, og regnbuerne de generer altså...derfor går jeg efter en Sanyo PLV Z 2000 (har fået et godt tilbud, bedre end BenQ´en faktisk, så den bliver måske købt i en nær fremtid).
Mht. gråt lærred, så er jeg ikke blevet overbevist endnu...men det kunne da være at jeg skulle overveje det..
Jeps subben den rykker, glæder mig at du kan lide den....jeg synes den er suværen __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
| Til top |
|
| |
Filmtossen Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Januar 2008 kl. 15:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så tog jeg sq springet og købte en Sanyo PLV-Z2000. Jeg har købt den ved en forhandler i staterne, og kommer til at betale ca. 14000,- for den incl. told (og 11000 hvis den ikke bliver taget, men det gør den nu nok ), men det er immervæk ca. 8000 billigere end i Danmark...
Hold fast hvor jeg glæder mig til at få den (den skulle komme allerede i starten af næste uge)...det bliver fedt..
Der er sikkert nogen som vil sige at man kan få bedre 1080p PJ end den, og det kan man helt sikkert, men til den pris??....og den har fået ganske udmærkede anmeldelser på diverse sider....så jeg er meget spændt....det bliver for vildt med en FULL HD bio   __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 18 Januar 2008 kl. 17:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Filmtossen skrev:
|
Så tog jeg sq springet og købte en Sanyo PLV-Z2000. Jeg har købt den ved en forhandler i staterne, og kommer til at betale ca. 14000,- for den incl. told (og 11000 hvis den ikke bliver taget, men det gør den nu nok ), men det er immervæk ca. 8000 billigere end i Danmark...
Hold fast hvor jeg glæder mig til at få den (den skulle komme allerede i starten af næste uge)...det bliver fedt..
Der er sikkert nogen som vil sige at man kan få bedre 1080p PJ end den, og det kan man helt sikkert, men til den pris??....og den har fået ganske udmærkede anmeldelser på diverse sider....så jeg er meget spændt....det bliver for vildt med en FULL HD bio  
|
|
|
Lyder spændende. Vi glæder os til billeder.
Men hvad med strømmen? Er du nødt til at bruge transformer? Eller havde de lige en 230v på lager? __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
Filmtossen Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Januar 2008 kl. 17:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian7500 skrev:
Filmtossen skrev:
|
Der er sikkert nogen som vil sige at man kan få bedre 1080p PJ end den, og det kan man helt sikkert, men til den pris??....og den har fået ganske udmærkede anmeldelser på diverse sider....så jeg er meget spændt....det bliver for vildt med en FULL HD bio  
|
|
|
Men hvad med strømmen? Er du nødt til at bruge transformer? Eller havde de lige en 230v på lager?
|
|
|
Jeg skal nok tage en hel masse, også screen shots.
Strømmen siger du, det tror jeg ikke er noget problem, det er såvidt jeg ved en "world wide" model...dette er taget fra bruger manualen: Voltage 100V-240V AC; 50/60Hz (auto voltage) det betyder vel at det ikke er noget problem eller hva? (der følger jo også US/UK stik med på dem man køber her i DK...) og såfremt stikket ikke passer så har jeg adaptere.. __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 18 Januar 2008 kl. 18:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Filmtossen skrev:
Brian7500 skrev:
Filmtossen skrev:
|
|
|
|
Men hvad med strømmen? Er du nødt til at bruge transformer? Eller havde de lige en 230v på lager?
|
|
|
Strømmen siger du, det tror jeg ikke er noget problem, det er såvidt jeg ved en "world wide" model...dette er taget fra bruger manualen: Voltage 100V-240V AC; 50/60Hz (auto voltage) det betyder vel at det ikke er noget problem eller hva? (der følger jo også US/UK stik med på dem man køber her i DK...) og såfremt stikket ikke passer så har jeg adaptere..
|
|
|
Mon ikke at kablet kan skiftes, til en dansk model?
Auto voltage er altid en dejlig ting __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
Filmtossen Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Januar 2008 kl. 10:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian7500 skrev:
Filmtossen skrev:
Brian7500 skrev:
Filmtossen skrev:
|
|
|
|
|
|
|
Strømmen siger du, det tror jeg ikke er noget problem, det er såvidt jeg ved en "world wide" model...dette er taget fra bruger manualen: Voltage 100V-240V AC; 50/60Hz (auto voltage) det betyder vel at det ikke er noget problem eller hva? (der følger jo også US/UK stik med på dem man køber her i DK...) og såfremt stikket ikke passer så har jeg adaptere..
|
|
|
Mon ikke at kablet kan skiftes, til en dansk model?
Auto voltage er altid en dejlig ting
|
|
|
Mjooo det håber jeg da, eller så går det nok med en adapter.
JEPS! __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
| Til top |
|
| |
Filmtossen Forum Bruger

|
| Sendt: 21 Januar 2008 kl. 20:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så var det idag at FedEx skulle have været her, når jeg anvender tracking nummeret står der at pakken er på en bil klar til levering, men endnu ingen pakker og ingen sedler der fortæller at de har forsøgt aflevering....skuffet!  , jeg har det ligesom en 10 årig der har fået af vide at juleaften er aflyst.....nå men jeg håber den kommer imorgen så..... __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
| Til top |
|
| |
interfacelift Lukket konto

Lukket, eget ønske!
Bruger siden: 07 Oktober 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2224
|
| Sendt: 22 Januar 2008 kl. 17:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
nu har jeg personligt en ps3, og derfor også blu-ray. Blev selv MEGET imponeret over hvor meget bedre jeg ihvertfald synes det er, og der kommer måske også snart pj i hus, men først snart, så derfor kan jeg ikke udtale mig om hvor godt det egentlig ser ud på de rigtig store tommer. Men hvordan synes du egentlig det ser ud? det er sikkert blevet spurgt om, men kunne godt tænke mig at du også svarede på hvad for nogle kabler du bruger osv. da det jo er meget interessant når vi snakker blu-ray og hd-dvd, og hvad synes du egentlig ser bedst ud af blu-ray og hd-dvd
|
| Til top |
|
| |
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
| Sendt: 22 Januar 2008 kl. 17:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hva' så, Filmtosse? Er der landet en pakke fra FedEx idag?
|
| Til top |
|
| |
Filmtossen Forum Bruger

|
| Sendt: 22 Januar 2008 kl. 20:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
| Sendt: 22 Januar 2008 kl. 20:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja desværre er en 1080/24p PJ. super vanedanne selv med en opscalet DVD gør det den god, men med de gode overførlse af HD-DVD og Blu-ray
bliver man ved med at sige WAUW
Desværre skal men passe på med at købe HD film der er desværre nogle overførlse som ikke er meget beder en DVD, så det kan betale sig at se
sig om, eller opdaget man det meget let på en 1080/24p PJ.
Her er en god liste og hvad er god og ikke så god:
http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=858316
|
| Til top |
|
| |