| Forfatter |
|
Hans J Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2285
|
| Sendt: 08 Januar 2009 kl. 21:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Filmtossen skrev:
Hans J skrev:
Nu var vi tidligere ind på Star Wars, mine drenge har endelig fået lov til at se dem og de er bare vildt optaget af dem .
I dag ankom så endnu et lyssværd, det skal så gives til min nevø i fødselsdagsgave, nu da jeg havde det ude for, at sætte batterier i, tog jeg lige et par billeder, så man kan se hvor stor forskel der er i størrelse. Jeg vil mene det kun er Yoda´s lyssværd der kan bruges af mindre børn, det røde som self er Darth Vaders er dælme stort i håndtaget, det kræver en stor hånd .
|
|
|
Det var da godt! glæder mig at endnu nogleunge sjæle har set lyset !
Har du bestilt Vader sværdet "hvor du plejer"? |
|
|
Nemlig ja,  . Det er bestilt fra min p.t. foretrukne leverandør  . __________________ Fanatisme er den største trussel mod mennesket.
HD-DVD: Fordi livet er for kort til regionskoder
PS3 fordi Bluray 24fps og HD-lyd er nice
|
| Til top |
|
| |
Filmtossen Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 2022
|
| Sendt: 09 Januar 2009 kl. 09:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hans J skrev:
Filmtossen skrev:
Hans J skrev:
Nu var vi tidligere ind på Star Wars, mine drenge har endelig fået lov til at se dem og de er bare vildt optaget af dem .
I dag ankom så endnu et lyssværd, det skal så gives til min nevø i fødselsdagsgave, nu da jeg havde det ude for, at sætte batterier i, tog jeg lige et par billeder, så man kan se hvor stor forskel der er i størrelse. Jeg vil mene det kun er Yoda´s lyssværd der kan bruges af mindre børn, det røde som self er Darth Vaders er dælme stort i håndtaget, det kræver en stor hånd .
|
|
|
Det var da godt! glæder mig at endnu nogleunge sjæle har set lyset !
Har du bestilt Vader sværdet "hvor du plejer"?
|
|
|
Nemlig ja, .
Det er bestilt fra min p.t. foretrukne leverandør .
|
|
|
Det var pokkers..jeg kan ikke se at de har flere...jeg har kun set Lukes blå lyssværd. __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
| Til top |
|
| |
sHaCk_kO Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1488
|
| Sendt: 09 Januar 2009 kl. 10:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
lukes lys sværd er da også fedt
__________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
:o)
|
| Til top |
|
| |
Filmtossen Forum Bruger

|
| Sendt: 09 Januar 2009 kl. 10:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
sHaCk_kO skrev:
lukes lys sværd er da også fedt  |
|
|
jo jo det er det unægteligt, men hvis man nu gerne vil have Vaders....så er Lukes jo uanvendeligt! __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
| Til top |
|
| |
sHaCk_kO Forum Bruger

|
| Sendt: 09 Januar 2009 kl. 10:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja det er rigtig
|
| Til top |
|
| |
Hans J Forum Bruger

|
| Sendt: 09 Januar 2009 kl. 13:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Filmtossen skrev:
sHaCk_kO skrev:
|
|
jo jo det er det unægteligt, men hvis man nu gerne vil have Vaders....så er Lukes jo uanvendeligt!
|
|
|
Det var underligt, normalt bliver status bare out of stock . sh*t, jeg må hellere beholde det selv, det stiger garanteret til > kr. 10.000,- i værdi inden længe .
Gad vide hvornår det kommer på lager igen ?
NB: Det er altså voksenstørrelse synes jeg, håber nevøen kan bruge det, ellers må jeg få fat på et Yoda lyssværd til ham istedet. __________________ Fanatisme er den største trussel mod mennesket.
|
| Til top |
|
| |
Filmtossen Forum Bruger

|
| Sendt: 09 Januar 2009 kl. 13:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hans J skrev:
Filmtossen skrev:
sHaCk_kO skrev:
|
|
jo jo det er det unægteligt, men hvis man nu gerne vil have Vaders....så er Lukes jo uanvendeligt!
|
|
|
Det var underligt, normalt bliver status bare out of stock . sh*t, jeg må hellere beholde det selv, det stiger garanteret til > kr. 10.000,- i værdi inden længe .
NB: Det er altså voksenstørrelse synes jeg, håber nevøen kan bruge det, ellers må jeg få fat på et Yoda lyssværd til ham istedet.
|
|
|
ja helt sikkert!....hmm...
Skal jeg tolke det som om du heller ikke kan se det på deres hjemmeside længere?
Ja det er pænt stort...prøvede det ude i TRU.....det er fedt! fulgte "standen" med vader med eller er det noget hjemmegjort noget? __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
| Til top |
|
| |
Hans J Forum Bruger

|
| Sendt: 09 Januar 2009 kl. 13:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Filmtossen skrev:
Hans J skrev:
Filmtossen skrev:
sHaCk_kO skrev:
|
|
|
|
|
NB: Det er altså voksenstørrelse synes jeg, håber nevøen kan bruge det, ellers må jeg få fat på et Yoda lyssværd til ham istedet.
|
|
|
Skal jeg tolke det som om du heller ikke kan se det på deres hjemmeside længere?
Ja det er pænt stort...prøvede det ude i TRU.....det er fedt! fulgte "standen" med vader med eller er det noget hjemmegjort noget?
|
|
|
Det findes ikke på deres hjemmeside p.t.
Den sorte stand følger med, den kan også hænges op på væggen. Den er lavet i plastic.
Det er da surt, hvis de stopper med dem . Kunne nu være fedt, at hænge et par stykker op som pynt ved indgangen til "hulen". På med en bevægelsessencor som trækker en 4,5V transformator, lidt figumdik på lyssværdet, så tænder de når man nærmer sig, bare en skør tanke . Min hostesaft er . __________________ Fanatisme er den største trussel mod mennesket.
|
| Til top |
|
| |
Filmtossen Forum Bruger

|
| Sendt: 09 Januar 2009 kl. 13:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hans J skrev:
Filmtossen skrev:
Hans J skrev:
Filmtossen skrev:
sHaCk_kO skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja det er pænt stort...prøvede det ude i TRU.....det er fedt! fulgte "standen" med vader med eller er det noget hjemmegjort noget?
|
|
|
Det findes ikke på deres hjemmeside p.t.
Den sorte stand følger med, den kan også hænges op på væggen. Den er lavet i plastic.
Det er da surt, hvis de stopper med dem . Kunne nu være fedt, at hænge et par stykker op som pynt ved indgangen til "hulen". På med en bevægelsessencor som trækker en 4,5V transformator, lidt figumdik på lyssværdet, så tænder de når man nærmer sig, bare en skør tanke . Min hostesaft er .
|
|
|
OK...så er det ikke ford jeg ikke magter at finde det...pyha
Jo det kunne da være underholdende...men hvis jeg får et så tror jeg det skal stå i vindueskarmen..... __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
| Til top |
|
| |
sHaCk_kO Forum Bruger

|
| Sendt: 09 Januar 2009 kl. 21:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Btw. så er min BD35 også kommet, hva synes du om sort niveauet på den?
|
| Til top |
|
| |
Filmtossen Forum Bruger

|
| Sendt: 10 Januar 2009 kl. 12:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
sHaCk_kO skrev:
| Btw. så er min BD35 også kommet, hva synes du om sort niveauet på den? |
|
|
Tillykke...jeg synes det er meget tilfresstillende....er faktisk overordentlig tilfreds med den som helhed....den er noget bedre end min Samsung var, på alle områder (ja nu bruger jeg den kun til BD), jeg har jo en Denon 3910 til mine DVD.....hvad synes du om den? __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
| Til top |
|
| |
sHaCk_kO Forum Bruger

|
| Sendt: 10 Januar 2009 kl. 15:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
har lige set There will be blood (som faktisk er en udemærket film) jeg er helt vild med lyden, og så er det faktisk forholdvis lydløs, er meget tilfreds med billede, skal lige have set lidt flere film på den, så det træls kontoen er tom så først nye film om 1 uge,
kommer nok til at bruge min til dvd film også, da min gamle 1920 var begyndt at slå et hak mit i film når den skulle skifte lag, gav en lille forsinkelse i film på ca 1-2 sekunder. lyder ikke af meget men var træls.
nu mangler jeg bare en HD projektor, prøvede lige at køre den op på min Infocus men det blev ikke meget bedre end en normal dvd.
men lyden hold da op! ny kærlighed der lovli! lovli!
da jeg fik den hjem havde jeg selvfølgelig lånt mit optisk kabel ud, så der måtte købes et nyt med
|
| Til top |
|
| |
Filmtossen Forum Bruger

|
| Sendt: 10 Januar 2009 kl. 16:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
sHaCk_kO skrev:
|
har lige set There will be blood (som faktisk er en udemærket film) jeg er helt vild med lyden, og så er det faktisk forholdvis lydløs, er meget tilfreds med billede, skal lige have set lidt flere film på den, så det træls kontoen er tom så først nye film om 1 uge,
kommer nok til at bruge min til dvd film også, da min gamle 1920 var begyndt at slå et hak mit i film når den skulle skifte lag, gav en lille forsinkelse i film på ca 1-2 sekunder. lyder ikke af meget men var træls.
nu mangler jeg bare en HD projektor, prøvede lige at køre den op på min Infocus men det blev ikke meget bedre end en normal dvd.
men lyden hold da op! ny kærlighed der lovli! lovli!
da jeg fik den hjem havde jeg selvfølgelig lånt mit optisk kabel ud, så der måtte købes et nyt med
|
|
|
Det er da en vildt fed film.....men tillykke,og det er da godt at du er glad for den.
Hvordan med dit set-up, har du ikke en tråd med det? __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
| Til top |
|
| |
sHaCk_kO Forum Bruger

|
| Sendt: 10 Januar 2009 kl. 16:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Filmtossen skrev:
| Hvordan med dit set-up, har du ikke en tråd med det? |
|
|
jo det har jeg, men den er PT under Stereo, da jeg mangler ny center, har stadig den gamle. men kommer først ind når den nye center er kommet havde jeg regnet med __________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
|
| Til top |
|
| |
Filmtossen Forum Bruger

|
| Sendt: 10 Januar 2009 kl. 16:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
sHaCk_kO skrev:
Filmtossen skrev:
| Hvordan med dit set-up, har du ikke en tråd med det? |
|
|
jo det har jeg, men den er PT under Stereo, da jeg mangler ny center, har stadig den gamle. men kommer først ind når den nye center er kommet havde jeg regnet med
|
|
|
ok..hvad er det for en PJ du har?...undrer mig over at du ikke kan se forskel
| Til top |
|
| |
sHaCk_kO Forum Bruger

|
| Sendt: 10 Januar 2009 kl. 17:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
på min fladskærm er der tydlig forskel men det er nok mit kabel som gør det samt projektor. det er en Infocus 4805
|
| Til top |
|
| |
Hans J Forum Bruger

|
| Sendt: 10 Januar 2009 kl. 21:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
sHaCk_kO skrev:
| på min fladskærm er der tydlig forskel men det er nok mit kabel som gør det samt projektor. det er en Infocus 4805 |
|
|
Hvid du kører HDMI, så er dit kabel altså ikke skyld i billedkvaliteten, det er ganske enkelt ikke muligt, slut prut finale. __________________ Fanatisme er den største trussel mod mennesket.
|
| Til top |
|
| |
bpep Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2005 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 507
|
| Sendt: 10 Januar 2009 kl. 22:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hans J skrev:
sHaCk_kO skrev:
| på min fladskærm er der tydlig forskel men det er nok mit kabel som gør det samt projektor. det er en Infocus 4805 |
|
|
Hvid du kører HDMI, så er dit kabel altså ikke skyld i billedkvaliteten, det er ganske enkelt ikke muligt, slut prut finale.
|
|
|
kommer vel an på hvor dyrt ens hdmi kabel er. købte et billigt et på et tidspunkt det virkede da men da jeg skiftede til det jeg har nu var der markant forskel. så jo på en måde kan kablet være skylden   __________________ brian pedersen
7,1 Onkyo, Tannoy, REL BIOstue med 42" plasma
Film skal se i BIO eller HjemmeBIO.
|
| Til top |
|
| |
Hans J Forum Bruger

|
| Sendt: 10 Januar 2009 kl. 22:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
bpep skrev:
Hans J skrev:
sHaCk_kO skrev:
|
|
Hvid du kører HDMI, så er dit kabel altså ikke skyld i billedkvaliteten, det er ganske enkelt ikke muligt, slut prut finale.
|
|
|
kommer vel an på hvor dyrt ens hdmi kabel er. købte et billigt et på et tidspunkt det virkede da men da jeg skiftede til det jeg har nu var der markant forskel. så jo på en måde kan kablet være skylden   |
|
|
Nej, det kan IKKE have indflydelse, hvilke forbedringer bemærkede du ? __________________ Fanatisme er den største trussel mod mennesket.
|
| Til top |
|
| |
sHaCk_kO Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Januar 2009 kl. 00:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hans J:
der tager du fejl der er stor forskel på de HDMI kabler, det jeg har er kun berettiget til 720P. da det er 12meter langt. og der er KÆMPE forskel. __________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
|
| Til top |
|
| |