| Forfatter |
|
luis figo Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 456
|
| Sendt: 28 Januar 2004 kl. 20:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg fortsætter fra denne tråd:
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=6322&PN =1
Det tyder på nogen også er med på ideen om fælles at købe højttalere ind. Hvis nogen har en ide om hvordan vi samler de forskelliges ønsker ind ville det være perfekt. Når en del er kommet på en fællesliste kunne begynde at finde forhandlere i Danmark, Tyskland måske også Belgien og Holland og foreligge dem listen over de højttalere vi gerne vil have. Derudover kunne vi nævne at listen kommer ud til andre forhandlere, dvs. en slags udbudsrunde. Som tidligere skrevet vil fordelen være at vi nemmere kan presse prisen ned og at vi kan minimere transportomkostningerne. Derudover kan nogen som ikke har pengene til B&W højttalere måske få råd hvis prisen kan sænkes.
Jeg skrev tidligere i den anden tråd at denne liste skulle være åben i et års tid så man kan overveje det nøje og evt. få sparet lidt sammen men hvis der allerede er en del der ønsker at købe kan de jo blot gå sammen nu og finde ud af det. Dem der ønsker at vente lidt kan så gå sammen senere hen. Men tidspunktet for hvornår man foretager købet bør ikke ligge spredt over hele året da der så formentlig kun vil blive dannet små grupper der vil købe ind.
Men hvis nogen synes det lyder interresant vil jeg der gerne høre nærmere om hvad i synes vi skal gøre herfra.
|
| Til top |
|
| |
sameer22 Forum Bruger

Bruger siden: 27 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 14
|
| Sendt: 28 Januar 2004 kl. 22:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
kom så gutter der må være andre der er forelsket i nogle B&W højtalere
|
| Til top |
|
| |
luis figo Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Januar 2004 kl. 22:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ville vælge følgende
2 x 603s3
2 x 601s3
1 x LCR600
1 x ASW600
Samlet pris i HIFIKLUBBEN 19600,- men en 20 - 30 % off ville være perfekt .
|
| Til top |
|
| |
luis figo Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Januar 2004 kl. 23:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Umiddelbart ser det ud til at vi kun er 3. Det er for få specielt når vi også er ude efter de billigere modeller. Men der er heller ingen der siger vi skal foretage købet imorgen. Håber bare at nogen vil give deres mening om det og evt. interesse.
|
| Til top |
|
| |
Sprocket Forum Bruger

Bruger siden: 03 September 2003
Status: Offline Indlæg: 61
|
| Sendt: 28 Januar 2004 kl. 23:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu har jeg en forkærlighed for JBL, men er på jagt efter en god subwoofer. Og der kan en B&W sagtens komme på tale hvis det er til en god pris.
__________________ Vilje er styrke
|
| Til top |
|
| |
Madhouse Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 290
|
| Sendt: 28 Januar 2004 kl. 23:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kunne godt bruge en ASW675 subwoofer. Hvis den kunne fås lidt billigere ville det bestemt ikke gøre noget.
|
| Til top |
|
| |
afm| Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 286
|
| Sendt: 28 Januar 2004 kl. 23:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg kunne godt bruge et højtaler sæt, og nogle penge.. hehe
ejj.. er måske intresseret, hvis det blir til noget.. __________________ Søren
|
| Til top |
|
| |
luis figo Forum Bruger

|
| Sendt: 29 Januar 2004 kl. 00:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Uha da så er vi oppe på ca. 6. Det går den rigtige vej.
Vis det bliver til noget og vi finder en forhandler så kunne det tænkes at denne har andre varer/ mærker som vi også kunne købe her og derved vil andre personer som f.eks ville købe en forstærker, dvd-afspiller eller andet også kunne drage nytte af en rabatordning. Jeg tror det vigtigste er at vi handler hos EN forhandler så skal vi nok få forhandlet os frem til en fornuftig pris.
|
| Til top |
|
| |
Jannick Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juli 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1319
|
| Sendt: 29 Januar 2004 kl. 15:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kunne godt bruge 4 stk. 602 s3 og en ASW675.
Problemet er at jeg ikke har råd til det foreløbig. __________________ MVH Jannick Petersen
|
| Til top |
|
| |
sameer22 Forum Bruger

|
| Sendt: 29 Januar 2004 kl. 15:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
7 stk så vidt, så mangler vi bare et par gutter til og en forhandler der er til at have med at gøre
|
| Til top |
|
| |
Kent Medom Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 18
|
| Sendt: 29 Januar 2004 kl. 15:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil også gerne være med
Jeg mangler:
1 stk B&W LCR600 centerhøjtaler
2 stk B&W DS6 S3 baghøjttalere
|
| Til top |
|
| |
Jørgen Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 355
|
| Sendt: 29 Januar 2004 kl. 15:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er faktisk ude efter et sæt B&W N803 i kirsebær. Men muligvis vælger jeg at købe brugt, med mindre prisen virkelig sænkes for alvor. Og så har de jo lige været så frække at hæven prisen fra 36.000 til 40.000.
|
| Til top |
|
| |
sameer22 Forum Bruger

|
| Sendt: 29 Januar 2004 kl. 16:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
8 stk muligvis 9. 2 til og jeg går igang med at ringe rundt. u can do it.
|
| Til top |
|
| |
Mr. Lunds Forum Bruger

Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 149
|
| Sendt: 29 Januar 2004 kl. 16:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
franklj Forum Bruger

Bruger siden: 08 November 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 80
|
| Sendt: 30 Januar 2004 kl. 05:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg mener at der en gang var en hjemmeside, hvor detstod flere der købte en ting detstod mindre blev prisen,
for jeg ville nok tænke på at købe hvis jeg kunne se at hvis der var fx mindst 1o der bestilte en højtaller så kom prisen ned på det og hvis der var 20 så kom den ned på det. en forhandler må jo kunne sige hvad han vil give i rabat hvis det bliver soldt 10 15 eller 20 af en højtallere.
eller måske man kunne få ham til at sige hvis det blev købt for 100.000kr så ville have give 15% og 150.000kr så 18% eller sådan noget. __________________ Denon 1603, amitech dvd 704, Samt sony 32" fx 68 100hz 16:9.
2stk Dali Concept 6
2stk Dali Icon 6
1stk Dali Icon 2 center
|
| Til top |
|
| |
pulse83net Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juni 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 325
|
| Sendt: 30 Januar 2004 kl. 07:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvordan har du tænkt dig at samle pengene ind til det her? Der er jo en der skal betale det hele, når der nu engang bliver bestilt hos en forhandler. Javist, du vil (forhåbentlig) få pengene fra dem der har bestilt, men der må da vel være en der skal lægge ud for alle dem der har bestilt? Eller hvad? Og hvad med levering af højttalerne? Det kan også godt gå hen og blive problematisk, hvis man bor i Jylland og højttalerne er på Sjælland.
Men godt initiativ trods alt. Jeg skal selv have en B&W LCR60S3, men den er ikke såååå dyr. Men jeg er da med hvis man kan få skrabet lidt af prisen af.
|
| Til top |
|
| |
Nautilus Forum Bruger

Bruger siden: 09 November 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 509
|
| Sendt: 30 Januar 2004 kl. 09:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
om ca. 10 år vil jeg gerne have de 2 B&W Nautilus 802 jeg mangler, og en ASW 850. alt i red cherry....
|
| Til top |
|
| |
luis figo Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Januar 2004 kl. 13:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil sige at man bør dele sig op i to grupper. En for jylland og en for sjælland. Hvis man ikke lige skal bruge højttalerne imorgen så er der flere der kan tilslutte sig de to grupper (vi vil stadig købe samlet ind det er bare afhentning og distribuering der foregår adskilt). Der er måske ikke så mange lige nu der har pengene idet hævekortet formentlig har været på overarbejde i sidste måned så måske bør man lige vente lidt med indkøbet. Selvfølgelig vis der er mange der har pengene nu så kan de gå sammen nu og finde ud af at købe ind.
Med hensyn til betaling kunne man evt. køre samlet ned i en lastbil og en MPV og gøre det til en endagstur hvis det bliver udenfor landets grænser, og derved betale selv (det kunne jo også være at HIFIKLUBBEN ville give et tilbud)
Hvis løsningen bliver at nogle få tager ned og henter højttalerne må banken vide hvordan man gør det sikkrest for alle parter.
|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1866
|
| Sendt: 30 Januar 2004 kl. 14:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
franklj skrev:
|
jeg mener at der en gang var en hjemmeside, hvor detstod flere der købte en ting detstod mindre blev prisen,
|
|
|
www.letbuyit.com men de gik ned med et hult drøn. Konceptet var godt, men der gik op til 7-8 uger fra folk betalte til de fik varen. Og det overlever man som bekendt ikke på i længden. Endelig var det også den vildt berømte og berygtede Kim fra Tskland, der fik det til at dødssejle helt til det sidste. (har er fængslet for bedrageri og kommer ikke ud foreløbigt. Snød og fuppede hele Tyskland og det meste af omverden (www.kimble.org) indtil han blev fanget på et luksushotel i Østen.
|
| Til top |
|
| |
luis figo Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Januar 2004 kl. 14:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Et par spørgsmål vi også skal overveje:
Hvad vis der sker noget med varene under transporten hjem?
Hvad vis varene er deffekte når vi modtager dem?
Der er sikkert mange andre problemer/spørgsmål så derfor skal vi ikke forhaste os.
Jeg tror ikke det kommer til at fungere hvis en skal lægge ud for alle andre. Det de færreste der vil gøre det og har pengene til det.
|
| Til top |
|
| |