| Sendt: 29 Februar 2004 kl. 22:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg har fået en del over nakken pga. at jeg jo for ca. 2 måneder siden vandt et surround sæt NAD T742 + NAD T512 da jeg jo for sjovt prøvede at smide NAD T742 på Vægten da der står på HK´s hjemmeside at den vejer 15kg.
Fordi jeg blev i tvivl om at den skulle veje 15kg var at jeg var nødt til at flytte min 2*100watt effektforstærker Proton D1200 og den vejer rigtige 16kg og der kunne jeg tydeligt mærke at der var meget mere forskel end 1 kg, så på vægten med den og hvis jeg kneb det ene øje lidt sammen og ikke er helt ærlig så vejer den lige under 12kg.
Det fik jeg flere svar på med at der blev henvist til NAD´s hjemmeside og at min vægt måtte være støvet til eller istykker.
Mange misforstod mig da jeg mener det er en rigtig god receiver men jeg blev bare lidt forbavset over at den var opgivet til 15kg, men det er heller ikke helt forkert for når den står i den kæmpe papkasse og med manualer + fjernbetjening så vejer den nøjagtigt 15kg.
Så jeg opfordrede dem til at smide deres på vægten "vente, vente, vente", men jeg har aldrig fået svar så mon ikke de har gjort det i al stilhed.
Det her har intet med at gøre at jeg vil hakke på HK men mere lidt sjov da dem jeg har fået svar fra er tror jeg rigtige NAD fan ligesom jeg selv og så er det jo ikke sjovt at skulle vedgå at vores monster hjemme på hylden ikke er så tung som den ser ud til for det er jo en rimelig stor receiver.
Poul-erik.
|