| Sendt: 04 Marts 2004 kl. 17:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa. Jeg ved ikke rigtigt om det her indlæg er korrekt placeret da det er mit første indlæg! Men ellers går jeg udfra der er en moderator der kan fixe det Da jeg er flyttet sammen med min kæreste har jeg ik længere interessen/behovet for så vildt et surrround system (læs lille lejlighed!) så jeg ønsker en vurdering af dette anlæg;
Pioneer VSA-E06 THX 5.1 dolby digital + Dolby Pro Logic forstærker i Champagne finish. 5x100w, programmérbar fjernbetjening m. lys i. GUI - Graphical User Interface via TV, Har lige været til eftersyn og er i 100% ok stand. Tidligere top-model i Pioneer serien. Nypris 12.000kr
DVD: Sony DVP-S715 tidligere top-model. Kodefri via fjernbetjening. Stor fjbt. der kan styre Sony TV, men har brugt min fjbt. til forstærkeren til at styre det hele med;-) I samme lækre champagne finish som forstærkeren. Nypris 8.000kr
Nordmende 46" Bagprojektions TV. Det står ikke lige så skarpt som et alm 100Hz tv men det er lækkert til DVD-film og film fra comp. Selv om det er stort vejer det ik meget da der er tale om bagprojektion. Det er kun ca. 40cm dybt. Nypris 20.000kr
I første omgang er der tale om vurdering, med mindre der kommer et super tilbud!
|