Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2025 | 18:31   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: priserne på wupti? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 14 November 2006 kl. 06:05 | IP-adresse registreret  

hej alle...

Så er wupti.com åbnet. var lige inde og kigge, men kan ikke helt overskue om priserne er værd at komme efter, hvad siger I?

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset

Neeper
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske

Bruger siden: 11 Maj 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 14 November 2006 kl. 07:01 | IP-adresse registreret  

Nu kan man jo ikke "dømme" dem på nærmest ingenting, men man kan da godt frygte hvad det er for en biks.

De har f. eks en fantastisk god pris på de meget populære Samsung LCD TV...

LE32R72B til 7.999,- kan de godt nok ikke tjene mange penge på at sælge, faktisk ikke noget man kan drive en forretning på...

Og 40" udgaven LE40R72B er da også allerede 'midlertidig' udsolgt... Og her er det min "frygt" ligger... Ikke at det er udsolgt, det kan jo bestemt ske, med en populær vare til den rigtige pris, og med den massive markedesføring de har kørt...

Problemet er bare at de i forbindelse med oplysningen om den udsolgte vare skriver:

"Varen er desværre udsolgt. Kontakt Kundeservice på tlf. 70 10 12 70.
Kundeservice hjælper dig med en alternativ vare, der passer dit behov."

Og hvis jeg ikke tager meget fejl, så vil kundeservice sikkert være så venlige at anbefale en vare som de rent faktisk tjener penge på, såsom et af de mere ukendte mærker de tilfældigvis har... 

Og hvorfor slet ikke nævne at man kan bestille varen, og få den leveret når den kommer på lager igen?

Man må selvfølgelig ikke dømme på forhånd, men det kunne da egentlig være sjovt at høre hvad de søde sælgere vil anbefale i stedet for det udsolgte TV...

Mvh Kim

Til top Vis Neeper's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Neeper Besøg Neeper's Websted

Neeper
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske

Sendt: 14 November 2006 kl. 07:13 | IP-adresse registreret  

Hold da helt op... Stortset alle deres Sony TV er udsolgt... Men mon ikke Amitech har noget der er lidt billigere og rent faktisk også bedre end de Sony og Samsung...

Kan vi ikke lave en lille markedes undersøgelse?

Følg deres opfordring! Ring på de Sony og Samsung der er udsolgt, og hør hvad de vil anbefale i stedet!

Nu flere nu bedre... Kunne være interessant hvis de konsekvent anbefaler et skod mærke!

Det kunne da være lige til forsiden på Ekstra Bladet...

Til top Vis Neeper's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Neeper Besøg Neeper's Websted

jkjaers
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 14 November 2006 kl. 07:31 | IP-adresse registreret  

Hehe, du er en ond mand Neeper

"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
Til top Vis jkjaers's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jkjaers

Sveske
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006
Sendt: 14 November 2006 kl. 07:40 | IP-adresse registreret  

Kunne man ikke forestille sig, at butikken er så ny, at de simpelthen ikke har fået fyldt lageret op endnu?

Guide til billedupload
Til top Vis Sveske's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sveske

Neeper
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske

Sendt: 14 November 2006 kl. 08:07 | IP-adresse registreret  

Hej jkjaers

Nej, det mener jeg da ikke jeg er... Men sætter mig meget grundigt ind i tingene før jeg køber noget, og så skal en eller anden sælger ikke anbefale mig noget som helst! :)

Det med at lokke kunderne med nogle gode kendte varer til lave priser, for så derefter at narre dem til at købe noget skod de tjener en masse penge på, det er noget der kan tænde mig af!

Jeg siger ikke det er tilfældet her, men det lugter da lidt... De har jo simpelthen dygtige medarbejdere siddende til at rådgive folk til at købe noget helt andet end det de er interesseret i...

Og da sådan et gigantisk fortagende, jo naturligvis er drevet af dyb entusiasme for at sælge kunden det bedste produkt med den mindste mulige fortjeneste, så er man jo overladt i gode og trygge hænder hos de fagkyndige (provisions lønnede) sælgere, som sidder med listen over dækningsbidrag foran dem...

Så ja 'Sveske', det er da så absolut en mulighed, meeeeen.......

TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Sendt: 14 November 2006 kl. 08:19 | IP-adresse registreret  

Neeper skrev:

LE32R72B til 7.999,- kan de godt nok ikke tjene mange penge på at sælge, faktisk ikke noget man kan drive en forretning på...

Det synes jeg nu går meget godt...

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted

TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Sendt: 14 November 2006 kl. 08:20 | IP-adresse registreret  

Sveske skrev:
Kunne man ikke forestille sig, at butikken er så ny, at de simpelthen ikke har fået fyldt lageret op endnu?

De reklamerer specifikt med at de ikke har noget lager.

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted

Cyber-Frog
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2003
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 14 November 2006 kl. 08:48 | IP-adresse registreret  

Synes ikke deres priser er så fantastiske, jeg kan vade ind i diverse butikker i Aalborg og finde mange af varene til samme eller bedre priser - Dertil kommer også at 15min på google kan give mig et udvalg ved forhandlere med bedre priser, stadig inden for landets grænser.

Havde wupti haft et varehus, fine priser - uden udgifter til lager, butikspersonale osv. (ja, jeg ved de har supportere siddende) så har jeg kun en ting at sige... Det 'en OM'ER.

Mit Setup
Til top Vis Cyber-Frog's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Cyber-Frog

Vanderlay
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 14 November 2006 kl. 08:59 | IP-adresse registreret  

Til gengæld får de masser af indirekte reklame i denne artikel. Hvorfor bruge penge på annoncer, når man kan få JP til at æde ens pressemeddelelse råt?

http://www.jp.dk/aar/artikel:aid=4078296/
Til top Vis Vanderlay's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Vanderlay

zaboom
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 December 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 14 November 2006 kl. 09:26 | IP-adresse registreret  

Tilbage til emnet

Pioneer's dv-696 til kr. 1158 ex. fragt er da en ok pris, eller...?

Står og skal til at købe ny dvd/cd afspiller.

Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Sendt: 14 November 2006 kl. 09:31 | IP-adresse registreret  

Neeper skrev:

Jeg siger ikke det er tilfældet her, men det lugter da lidt... De har jo simpelthen dygtige medarbejdere siddende til at rådgive folk til at købe noget helt andet end det de er interesseret i...

Wupti fra JP's artikel skrev:
Vi har de varer, der står på hjemmesiden og med en seriøs prissætning. Vi overvåger naturligvis markedet, men det er i praksis umuligt at overvåge alle 8.000 varenumre hver dag. Andre netbutikker nævner varer, som de så alligevel ikke har, men i stedet tilbyder kunderne andre varer. Vi har aftaler med alle store mærkevareproducenter, og så står vi stærkt med energiselskabet som medejer,«

HOV, Neeper, nu føler du dig nok lidt dum, hva'?

Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted

zaboom
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 November 2006 kl. 09:34 | IP-adresse registreret  

Svend P skrev:
Neeper skrev:

Vi har de varer, der står på hjemmesiden og med en seriøs prissætning. Vi overvåger naturligvis markedet, men det er i praksis umuligt at overvåge alle 8.000 varenumre hver dag. Andre netbutikker nævner varer, som de så alligevel ikke har, men i stedet tilbyder kunderne andre varer. Vi har aftaler med alle store mærkevareproducenter, og så står vi stærkt med energiselskabet som medejer,«

Prøv at søge på Panasonic på deres hjemmeside = 0

Så det er IKKE alle store mærkevareproducenter de har aftale med.

Scatcat
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 14 November 2006 kl. 09:55 | IP-adresse registreret  

zaboom skrev:

Tilbage til emnet

Pioneer's dv-696 til kr. 1158 ex. fragt er da en ok pris, eller...?

Står og skal til at købe ny dvd/cd afspiller.

Sikkert ok. Men Laserdisken tager 1499,- Og så er den kodefri og med 2 års ren garanti. Så i sidste ende går det vel lige op. Og er der noget med en maskine er det bare under armen og troppe op i butikken. Internetbutikker og reklamationer. Hmmmmm

(men nu er Pioneer jo ikke kendt for at gå i stykker, generelt)

Neeper
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske

Sendt: 14 November 2006 kl. 13:45 | IP-adresse registreret  

Svend P skrev:
Neeper skrev:

He he... Det er skægt at de godt kender til "de andres" forretnings metoder, og så selv starter ud med samme princip... :) For det er jo netop de interessante modeller de har udsolgt af... Og eneste afhjælpning på problemet, er en "rådgivning" om hvilket produkt kunden så skal købe...

zaboom
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 November 2006 kl. 14:09 | IP-adresse registreret  

Neeper

BTW - hvad er det for nogen skønne højglanspolerede "cigarkasser" du har på din hj.side???

Scatcat
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 14 November 2006 kl. 14:17 | IP-adresse registreret  

zaboom skrev:

Neeper

BTW - hvad er det for nogen skønne højglanspolerede "cigarkasser" du har på din hj.side???

Tjek : http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=44918&P N=1 Der er der en lang tråd om denne ht. :-)

MC955
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter ønske fra bruger!

Bruger siden: 07 August 2006
Lokalitet: Odense
Sendt: 14 November 2006 kl. 14:44 | IP-adresse registreret  

Neeper skrev:

Hold da helt op... Stortset alle deres Sony TV er udsolgt... Men mon ikke Amitech har noget der er lidt billigere og rent faktisk også bedre end de Sony og Samsung...

Kan vi ikke lave en lille markedes undersøgelse?

Følg deres opfordring! Ring på de Sony og Samsung der er udsolgt, og hør hvad de vil anbefale i stedet!

Nu flere nu bedre... Kunne være interessant hvis de konsekvent anbefaler et skod mærke!

Det kunne da være lige til forsiden på Ekstra Bladet...

Ja har også siddet og kigget idag og sikke engang fusk.

Til top Vis MC955's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MC955

jkjaers
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004
Sendt: 14 November 2006 kl. 16:34 | IP-adresse registreret  

Neeper skrev:

Hej jkjaers

Nej, det mener jeg da ikke jeg er... Men sætter mig meget grundigt ind i tingene før jeg køber noget, og så skal en eller anden sælger ikke anbefale mig noget som helst! :)

Det med at lokke kunderne med nogle gode kendte varer til lave priser, for så derefter at narre dem til at købe noget skod de tjener en masse penge på, det er noget der kan tænde mig af!

Og da sådan et gigantisk fortagende, jo naturligvis er drevet af dyb entusiasme for at sælge kunden det bedste produkt med den mindste mulige fortjeneste, så er man jo overladt i gode og trygge hænder hos de fagkyndige (provisions lønnede) sælgere, som sidder med listen over dækningsbidrag foran dem...

Så ja 'Sveske', det er da så absolut en mulighed, meeeeen.......

Jeg er helt på linie med hvad du skriver, men derfra at kime dem ned fra dag 1.... skal man ikke lade tvivlen komme dem til gode?

Har det selv på samme måde, med at sætte mig ind i hvad jeg vil have og derefter finde et sted der kan levere dette, men sådan er det ikke alle der har det.. og her kommer det gamle ordsprog: Den kloge narrer den mindre kloge vel til sin rettighed.

"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
Til top Vis jkjaers's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jkjaers

Sveske
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006
Sendt: 14 November 2006 kl. 18:30 | IP-adresse registreret  

De havde en helsides annonce i Urban i går, så mon ikke det er et nogenlunde seriøst foretagende?

Guide til billedupload
Til top Vis Sveske's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sveske

Side af 3 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum