Forfatter |
|
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7537
|
Sendt: 14 November 2006 kl. 18:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neeper skrev:
Nu kan man jo ikke "dømme" dem på nærmest ingenting, men man kan da godt frygte hvad det er for en biks.
De har f. eks en fantastisk god pris på de meget populære Samsung LCD TV...
LE32R72B til 7.999,- kan de godt nok ikke tjene mange penge på at sælge, faktisk ikke noget man kan drive en forretning på...
Og 40" udgaven LE40R72B er da også allerede 'midlertidig' udsolgt... Og her er det min "frygt" ligger... Ikke at det er udsolgt, det kan jo bestemt ske, med en populær vare til den rigtige pris, og med den massive markedesføring de har kørt...
Problemet er bare at de i forbindelse med oplysningen om den udsolgte vare skriver:
"Varen er desværre udsolgt. Kontakt Kundeservice på tlf. 70 10 12 70. Kundeservice hjælper dig med en alternativ vare, der passer dit behov."
Og hvis jeg ikke tager meget fejl, så vil kundeservice sikkert være så venlige at anbefale en vare som de rent faktisk tjener penge på, såsom et af de mere ukendte mærker de tilfældigvis har... 
Og hvorfor slet ikke nævne at man kan bestille varen, og få den leveret når den kommer på lager igen?
Man må selvfølgelig ikke dømme på forhånd, men det kunne da egentlig være sjovt at høre hvad de søde sælgere vil anbefale i stedet for det udsolgte TV...
Mvh Kim
|
|
|
Problem-stillingen er ihvertfald tydelig og sådan er det mange steder - reklamér med produkter som andre har, men som du måske ikke selv kan skaffe. Det trækker folk til, og så er det at strategien med at tilbyde folk andre ting - ting hvor fortjenesten ganske rigtigt typisk ligger. __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
Til top |
|
|
Sveske Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
Sendt: 14 November 2006 kl. 18:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Cyber-Frog skrev:
Synes ikke deres priser er så fantastiske, jeg kan vade ind i diverse butikker i Aalborg og finde mange af varene til samme eller bedre priser - Dertil kommer også at 15min på google kan give mig et udvalg ved forhandlere med bedre priser, stadig inden for landets grænser.
|
|
|
Kan du ikke fortælle mig hvor? Jeg leder nemlig lidt efter en bærbar __________________
Guide til billedupload
|
Til top |
|
|
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
Sendt: 14 November 2006 kl. 18:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sveske skrev:
De havde en helsides annonce i Urban i går, så mon ikke det er et nogenlunde seriøst foretagende? |
|
|
Jo jo, det er 50% ejet af engergiselskabet Nrgi, så de har penge nok.
|
Til top |
|
|
Hejsa Forum Bruger

Bruger siden: 17 Oktober 2006 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 142
|
Sendt: 14 November 2006 kl. 21:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
En virksomhed som har råd til at køre tv reklamer har vel rimelig styr på tingende hvis wupti lever om et år er det vel en seriøs butik hvilket jeg også tror det er
|
Til top |
|
|
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
Sendt: 15 November 2006 kl. 07:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa skrev:
En virksomhed som har råd til at køre tv reklamer har vel rimelig styr på tingende hvis wupti lever om et år er det vel en seriøs butik hvilket jeg også tror det er |
|
|
Der er et elselskab der ejer halvdelen, så pengene er der - men hvordan får du det kædet sammen med at have styr på butikken. Det eneste det siger er vel bare at de er gode til at annoncere.
Lad os se - de annoncerer massivt, så mon ikke der er nogen der køber noget der... så kan vi jo sikkert høre hvordan de har følt sig behandlet..... __________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
Til top |
|
|
CPH-R Lukket konto

Bruger siden: 15 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1700
|
Sendt: 15 November 2006 kl. 08:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tjaa…! Er det ikke bare en ny net butik..? Der har lavet samhandel med et par leverandør..? Ala` Pixmania, eller nogle af de andre store net butikker ”eller hvad der kan findes på EDBpriser”, at de så er i kontakt med leverandørens lager.. det sku`da ikke noget, selv den mindste forhandler kan få at vide om den er på lager. At de er koblet direkte på leverandørens lager, har jeg svært ved at tro, hvilken leverandør giver et nystartet firma adgang til sådanne oplysninger.
Og ja sikke et udvalg..! lidt Pioneer, JVC og Philips ”er det ikke de mærker som alligevel, altid discounts”??
I det mindste kan et firma som TC/Otto demonstrerer det for kunden, og sælge det billigere end liste priserne.. ”vel også en del andre forhandler”
Jeg IKKE imponeret… Men håber at de får gang i butikken, for pengene kan lige så godt ende i Danmark, som i udlandet..?
Peter __________________ INNOVATING not IMITATING
|
Til top |
|
|
MC955 Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 07 August 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 828
|
Sendt: 15 November 2006 kl. 09:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
jkjaers skrev:
Hejsa skrev:
En virksomhed som har råd til at køre tv reklamer har vel rimelig styr på tingende hvis wupti lever om et år er det vel en seriøs butik hvilket jeg også tror det er |
|
|
Der er et elselskab der ejer halvdelen, så pengene er der - men hvordan får du det kædet sammen med at have styr på butikken. Det eneste det siger er vel bare at de er gode til at annoncere.
Lad os se - de annoncerer massivt, så mon ikke der er nogen der køber noget der... så kan vi jo sikkert høre hvordan de har følt sig behandlet..... |
|
|
Ja den er god.
Betal max overpriser for El og de penge bruger de så til noget andet.
Men hvad de penge kommer lett ind så er de også lette at fyre af igen , i sidste ende er det jo alles penge.
Måske ser vi snart en stor net kæde fra TDC eller bilsyn.
__________________ Ejer af vassagohifi.com.
Impotør af
Audia flight. audio aero. Avid. Avalon. Dynavector. Eera. Focus Audio. Graaf. Rogue Audio. Velodyne. VPI. Vienna. Stockfisch-Records. Yter cables. Pass Labs.
|
Til top |
|
|
xtort Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 337
|
Sendt: 15 November 2006 kl. 13:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
mathias 2 Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
|
Sendt: 15 November 2006 kl. 14:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
de har nu fået samsung'en i salg igen. __________________
|
Til top |
|
|
Hejsa Forum Bruger

Bruger siden: 17 Oktober 2006 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 142
|
Sendt: 15 November 2006 kl. 19:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
jkjaers skrev:
Hejsa skrev:
|
|
Lad os se - de annoncerer massivt, så mon ikke der er nogen der køber noget der... så kan vi jo sikkert høre hvordan de har følt sig behandlet..... |
|
|
Gi butikken chance la tiden afgøre om det er rivende gal i stedet for at stempel den på forhånd
|
Til top |
|
|
Hattori Hanzo Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
Sendt: 02 December 2006 kl. 22:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er stærkt i tvivl om konceptet holder __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
Til top |
|
|
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
Sendt: 02 December 2006 kl. 23:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sælger de high end udstyr? kan jeg købe Krell hos dem? hmm... endnu en døgn kiosk eller hvad?
|
Til top |
|
|
Go4it Forum Bruger

Bruger siden: 28 Juli 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1186
|
Sendt: 02 December 2006 kl. 23:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hattori Hanzo skrev:
Er stærkt i tvivl om konceptet holder  |
|
|
Det ligner Pixmania en hel del - og kan de leve op til deres service/pris niveau, burde de have en chance... Der er i hvertfald stor interesse for deres hjemmeside - ca. 5 sek. efter der er vist en reklame på tv, opstår den berømte flaskehals: det tager omkring 3 minutter at komme ind på deres forside (jeg har en 10 Mbit forbindelse), lidt morsomt, men også ret kikset..
|
Til top |
|
|
Go4it Forum Bruger

Bruger siden: 28 Juli 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1186
|
Sendt: 02 December 2006 kl. 23:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zorglub skrev:
Sælger de high end udstyr? kan jeg købe Krell hos dem? hmm... endnu en døgn kiosk eller hvad?  |
|
|
Nej, selvfølgelig gør de ikke det, da de sikkert sælger varer i X gange 10.000 stk, og dér kan Krell og andre High end mærker ikke følge med...
Det er min teori!, De hjemmesider jeg har været inde på, sælger typisk kun produkter til "hr & fru Jensen"... (ikke ét ondt ord om navnet jensen) 
|
Til top |
|
|
fp56hifi Forum Bruger

Bruger siden: 30 December 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 5
|
Sendt: 02 December 2006 kl. 23:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej: Wupti er efter min mening en gang fup og fidus. Jeg kan da købe varer lige så billigt andre steder og endda billigere. Jeg har lige købt en
vare fra Canon som jeg fik 150 kr. billigere andet sted og så kan de kalde sig nok så billige.
Næ jeg holder mig til mine sædvanlige leverandører.
midtjyden
|
Til top |
|
|
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
Sendt: 03 December 2006 kl. 21:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Med al den forudindtagethed jeg nu engang som konkurrent er i besiddelse af: Reelt har Wupti ikke andet end prisen at tilbyde, i forhold til en række andre netbutikker. Hvis de vil have overskud, er de imidlertid tvunget til at tjene den anselige mængde reklamekroner de bruger lige nu ind igen, og det går jo ikke så godt i spænd med at være billigst? __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
Til top |
|
|
CasperCU Forum Bruger

Bruger siden: 05 Juli 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 822
|
Sendt: 03 December 2006 kl. 21:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
xtort Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 337
|
Sendt: 21 December 2006 kl. 08:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
NriK Forum Bruger

Bruger siden: 27 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1780
|
Sendt: 21 December 2006 kl. 09:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sveske skrev:
De havde en helsides annonce i Urban i går, så mon ikke det er et nogenlunde seriøst foretagende? |
|
|
Hvordan skulle det være en garanti for at det er seriøst foretagende? Det betyder blot at de har en stor startkapital og hvor har de så de penge fra?
http://www.wupti.com/Menu/Om-Wupti.com/Ejerforhold
At sælge kendte mærkevarer til billige penge er der vel ikke noget galt i, og det bør man da klart benytte sig af som kunde, i hvert fald hvis de kan levere den vare man ønsker osv.
Men det er da noget mere kritisabelt at de bruger de penge folk betaler i el-regning til at forlyste sig med at drive elektronikforretning med. Ja, man er jo faktisk nødt til at købe noget hos wupti for at få noget ud af de milliarder man betaler for sin strøm. Og hvad nu hvis deres forretning ikke går godt og de må lukke med tab? Så har de spildt en masse penge som vi andre jo så har betalt for meget for vores kWh !!!
Hver gang du ser en tv reklame for wupti så tænkt på at den har du selv betalt med din el-regning.
|
Til top |
|
|
John Mogensen Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 34
|
Sendt: 21 December 2006 kl. 09:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
NriK skrev:
http://www.wupti.com/Menu/Om-Wupti.com/Ejerforhold
Men det er da noget mere kritisabelt at de bruger de penge folk betaler i el-regning til at forlyste sig med at drive elektronikforretning med. Ja, man er jo faktisk nødt til at købe noget hos wupti for at få noget ud af de milliarder man betaler for sin strøm. Og hvad nu hvis deres forretning ikke går godt og de må lukke med tab? Så har de spildt en masse penge som vi andre jo så har betalt for meget for vores kWh !!!
Hver gang du ser en tv reklame for wupti så tænkt på at den har du selv betalt med din el-regning.
|
|
|
I linket dirigeres man til et "Energiselskab" og ikke et "forsyningsselskab" der er ikke umiddelbar sammenhæng her. Tror ikke de tjener noget på forbrug, men 'kun' på levering diverse tjenester. Så selv om elsektroren er privatiseret så er det ikke "Gentofte sagen" om igen __________________ Nur in der begrenzung zeigt sich der Meister
|
Til top |
|
|