Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 21:36   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Er det noget som bliver en succes? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 6
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
André Jensen
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 01 September 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 21 November 2006 kl. 01:42 | IP-adresse registreret  

Fordi en forhandler, skal tjene på hans handler. Det ligger i ordet

MVH

Til top Vis André Jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af André Jensen

TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 21 November 2006 kl. 08:05 | IP-adresse registreret  

janwa skrev:
Så må man sige at 600,- kr. er vildt overpris, hvis man i Tyskland kan gøre det samme for 50,- kr.

Det er jo for fan... da ikke det samme!! Jeg vil gerne se hvor i Tyskland at jeg kan få en _personlig_ demonstration, _én_ mand ad gangen, i en time for 50 kroner, i forbindelse med et sær-arrangement?

Og at brokke sig over en timepris på 600,- er i _usædvanlig_ grad klynkeri. Hvor mange af jer har hyret en tømrer for nyligt? Jeg har for ikke så længe siden betalt 1150,- plus moms for EDB-konsulent arbejde. Hvis det bare er klynkeri over en timepris, så står jeg af diskussionen her. Selve diskussionen om hvorvidt det er i orden at tage penge for at fremvise sine varer, det vil jeg gerne diskutere, men jeg kan helt ærligt ikke se hvorfor det er mindre i orden at tage 600,- for en demonstration end at tage 50,- for en demonstration, så længe ydelsen står mål med prisen.

Jeg mener faktisk at de ytringer der kommer i tråden her, meget godt beskriver _hvorfor_ det koster 600,-...

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted

Hamster
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 April 2006
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 21 November 2006 kl. 08:35 | IP-adresse registreret  

Nu er jeg desværre ikke pontentiel kunde til udstyr i den prisklasse. Hvis jeg var, ville det ikke genere mig det fjerneste at bruge 600,00 kroner på en eksklusiv demonstration, hvor jeg ved, der ikke kommer andre kunder rendende.

Som forhandler af næsten hvad som helst er det vigtigt at differentiere sig fra sine konkurrenter. Det er vel, der er formålet her? Bliver det en fiasko, ja så prøver han nok ikke det igen...

Jeg tror ikke, der er nogen der behøver at frygte, at det kommer til at koste penge at gå ind i almindelige butikker. Men der vil altid være et publikum, der er parate til at betale for den eksklusive oplevelse. Og det skal de da selvfølgelig have lov til!

Til top Vis Hamster's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hamster

27pH
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Marts 2004
Sendt: 21 November 2006 kl. 08:40 | IP-adresse registreret  

Alex E Nielsen skrev:

Eller hvad med når man ser på hus ? - woooow .. et hus til 2,3 mill kan ses uden at betale 600,-

2,3 hvor? Gi' mig!

Nej seriøst, jeg har bare svært ved at se hvem annoncen henvender sig til. Er annoncen også i Hifi-bladene? Børsen? Det er jo en meget speciel type demo, så de må have tænkt nøje over hvor de annoncerer.

vH pH

Til top Vis 27pH's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 27pH

Bradman
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juli 2005
Sendt: 21 November 2006 kl. 09:10 | IP-adresse registreret  

Jeg forstiller mig at Dynamax får helt gratis reklame i tråden her. Der er jo mennesker med big bucks.....se bare hvad Rene Jensen får solgt. Der er masse af penge i friværdi, arbejde osv. Vi har aldrig være så rige som vi er nu. Nogle af jer har brugt kassen på hus, køkken osv. Rene Jensen skrev engang om folk som ikke gad hjemmesiden her, men altså gerne ville købe noget fedt udstyr og har brug for en som Rene eller Dynnamax. De 600 kr. betyder ikke noget for dem. Tilgengæld vil alle andre som oser og "bare" vil kigge eller rører ved et trin til 100.000 kr., ud med dem. Det er skuda ikke noget museum man bare kan stå og brænde seriøse menneskers tid af.

Jeg tror Dyna opnår en omtale for at sælge seriøst hifi, men sandlig også at alle fattigrøvene holder sig væk. Total set kan det nok spare Dyna en masse tid. Ellers kunne man også konceptføre "vi åbner efter aftale med dig"?

Mvh

Til top Vis Bradman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bradman

Al Bundy
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Sendt: 21 November 2006 kl. 09:15 | IP-adresse registreret  

Der kan argumenteres imod og for betaling af denen størrelsesorden ...

Man skal dog huske ... at dem der ikke har råd idag ... måske er i morgens største kunde.

Vi har vel alle drømt om udstyr da vi var unge og ikke havde penge, og nu har vi måske købt noget af det udstyr (eller tilsvarende). Fordi man ikke har råd, så kan man jo godt lytte og man kan godt opføre sig civiliseret til en demo ...

Jeg har lyttet til meget dyrere udstyr end dette ... ganske gratis, og betalt langt mindre beløb til messer med et både bedre, bredere og dyrere udvalg end dette!

Men når det er sagt så er det da prisværdigt at nogle gider at arrangere en demo ...

Bundy

Til top Vis Al Bundy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Al Bundy

MichaelWB
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005
Sendt: 21 November 2006 kl. 10:10 | IP-adresse registreret  

Al Bundy skrev:

Der kan argumenteres imod og for betaling af denen størrelsesorden ...

Man skal dog huske ... at dem der ikke har råd idag ... måske er i morgens største kunde.

Vi har vel alle drømt om udstyr da vi var unge og ikke havde penge, og nu har vi måske købt noget af det udstyr (eller tilsvarende). Fordi man ikke har råd, så kan man jo godt lytte og man kan godt opføre sig civiliseret til en demo ...

Jeg har lyttet til meget dyrere udstyr end dette ... ganske gratis, og betalt langt mindre beløb til messer med et både bedre, bredere og dyrere udvalg end dette!

Men når det er sagt så er det da prisværdigt at nogle gider at arrangere en demo ...

Bundy

Messerne er jo netop en måde at nå ud til det brede publikum, der kan vi alle være med og vi får også en chance for at lytte til udstyr der er dyrere end det vi har råd til idag.
Men mon ikke de fleste kan blive enige om, at man sjældent på messer for en demonstration der virkelig viser potentialet i det grej der bliver lyttet på? Det kan skyldes at forholdene ikke er gode, at der er folk der render ind og ud af lokalet, står og snakker, ikke har slukket deres mobiler osv osv.

Her er der jo tydeligvis ikke tale om et arrangement rettet mod det brede publikum, men rettet mod dem der reelt har overvejelser om udstyr i den prisklasse.
Hvis jeg var så heldig at jeg havde et budget på 500.000 til et stereoanlæg, så ville jeg personligt ikke havde nogen problemer med at betale 600 kr for sådan et arrangement. Hvis nu anlægget viser sig ikke at være noget for mig, så sparer jeg 499.400 kr, det er da en god timeløn

Hvis man synes 600 kr er et problem, så er jeg helt sikkert på at man kan få en demonstration hos Dynamax selv, men det vil jo så kræve at man afsætter betydelig mere tid til transport, hvis man som jeg bor i Københavnsområdet og så er vi tilbage ved "tid er penge".

Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
Til top Vis MichaelWB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MichaelWB

Mastervol
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2005
Sendt: 21 November 2006 kl. 10:29 | IP-adresse registreret  

MichaelWB skrev:

Hvis jeg var så heldig at jeg havde et budget på 500.000 til et stereoanlæg, så ville jeg personligt ikke havde nogen problemer med at betale 600 kr for sådan et arrangement. Hvis nu anlægget viser sig ikke at være noget for mig, så sparer jeg 499.400 kr, det er da en god timeløn

Hehe!

Næh nej, sådan leger vi ikke!  Bare fordi man betaler et beløb for at få demonstreret et produkt, betyder det ikke at man sparer produktets resterende pris hvis ikke man køber, vel?  Men betaler jo netop ikke for produktet, men for ingenting! Men går ikke hjem med 0.04% af produktet, men ingenting! Og det er da en skidt timeløn...

Til top Vis Mastervol's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mastervol

Zorglub
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004
Sendt: 21 November 2006 kl. 10:32 | IP-adresse registreret  

Bradman skrev:

De 600 kr. betyder ikke noget for dem. Tilgengæld vil alle andre som oser og "bare" vil kigge eller rører ved et trin til 100.000 kr., ud med dem. Det er skuda ikke noget museum man bare kan stå og brænde seriøse menneskers tid af.

Jeg tror den holder 100% den betragtning du kommer med der. Og egentligt er det jo også helt fint. Vi betaler jo også gladeligt for at komme på messe og se produkter i ikke særlig gode demo lokaler med masser af mennesker omkring os. Så med færre mennesker må der flere penge op af lommen. Helt fint.

Til top Vis Zorglub's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zorglub Besøg Zorglub's Websted

vilmann
Branchemedlem
Branchemedlem
Nerds

Bruger siden: 01 April 2003
Sendt: 21 November 2006 kl. 10:38 | IP-adresse registreret  

MichaelWB skrev:
Andre skrev:

Vilmann du må godt forklare, hvorledes du for janteloven ind i billedet, når nogen som her undre sig over en time pris på 600 kr. Man bliver jo næsten nød til at købe anlægget for ikke at føle sig snydt.

MVH

Hvorfor det?

Ja, hvorfor?

Hvis ikke man vil give 600 kr, kan man jo bare holde sig væk. Længere er den vel ikke.

Det er in at købe luxus. Ting du dybest set ikke har brug for, men bare ikke kan leve uden. Det er in at sælge luxus.
Diamantbesatte mobiltelefoner - med oldnordisk funktionalitet - bliver revet væk, men hvor er logikken?

At sidde og tude over at Dynamax laver et eksklusivt arrangement er da helt til grin. Afsted til kinagrillen.
Hvis Dynamax mener der er kunder til det, så er det vel fint?
Til top Vis vilmann's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af vilmann

Nilau
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003
Sendt: 21 November 2006 kl. 10:53 | IP-adresse registreret  

MichaelWB skrev:

De folk der har råd til at købe den slags anlæg, er nok helt enige med Otto i, at tid er penge. Med mindre vi snakker Lotto vindere, så sætter folk med den slags "lommepenge" som regel en ret høj pris på deres tid, og jeg kan sagtens forestille mig, at der er flere af den slags i Københavnsområdet der er villige til at betale for en seriøs demonstration, hvis det giver dem en effektiv udnyttelse af deres tid.

Åhja....de er så hyggelige sådan nogen mennesker! Ikke en flok selvcentrerede psykopater. Overhovedet ikke! 

Det er altså derfor de ikke er inde på dette forum? Dét har de trods alt ikke råd til. Tænk, at sidde en time foran skærmen og læse andres indlæg og måske endda skrive ét selv. Det ville jo koste en formue.

Tak for mokka!  ;-)

Mvh.

Niels L.

Til top Vis Nilau's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nilau

Nilau
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003
Sendt: 21 November 2006 kl. 11:09 | IP-adresse registreret  

Bradman skrev:

Om det bliver en succes? Klart nok, det er fremtiden.

Nu kan jeg kom til at træde mange over tæerne, og det plejer ikke at være noget problem. Men hifi-folket er en gang osende og forkælede møgunger som gerne vil gerne vil bruge folks/butikkernes tid, men det bliver i 8 ud af 10 tilfælde ikke til en handel. Enten har folk set ikke hensigter at købe, ellers er planen måske at købe over nettet, brugt osv. Det er nok ikke skægt at stå med top-dollar udstyr demonstrerer for et købefattigt publikum. Det er ligesom når folk skriver i køb/salg/bytte: Kun seriøse henvendelser. Hvor mange gange sker det ikke? Begrundelsen er man ikke gider bruge en masse tid på at demonstrer noget udstyr for nogen der ingen penge har...eller iøvrigt har til hensigt at købe.

Så hvis det kan gøre Dynamax glad og tage 600 kr. for at rigge for 500.00 kr. til og bruge ham i en time, så er timelønnen stadige lavere en kiropraktoren, læge osv, så er det ok med mig. Jeg ved ikke om det er noget som vinder indpas fremover, men man bør også overveje om alt det oseri er rimligt.....der er faktisk plads til reflektion. Der er jo en grund til at Dynamax prøver - jeg vil tro han har fået nok af den slags. Vi andre kan spille fornærmet, men det tror jeg sådan set ikke er formålstjenligt.

Er der nogen af jer som brokker sig over det som reelt har gjort sig tanker om at købe noget hos ham...sådan et Accuphase/JBL/Sunfire et eller andet. Mit er gæt er ingen på pt. tre sider på tråden vil eller har iøvrigt nogesinde købt en forstærker af Dynamax! Tager jeg fejl, så stik det lige i hoved på mig - right in your face Bradford! 

Hvis man kan bevise et køb af noget til over 20.000  med en skannet faktura, så vil jeg blive et anelse flov. En Accuphase E2XX koster vel der omkring idag. Ellers vil jeg mene i klynker.

Cheers

Brad

Det er da vist lige så meget Dynamax som klynker? Der kan da være mange grunde til at eksempelvis Dynamax (åbenbart) føler at de spilder deres tid. Måske lyder de(t) opstillede anlæg for ringe? Måske er priserne for høje? Måske er kundebetjeningen for dårlig?

[Det skal siges, at jeg aldrig har været på besøg hos Dynamax - så ovenstående er ganske hypotetiske 'spørgsmål'].

Måske kunne Dynamax fremvise lidt statistik? Jeg går ud fra, at der er en 'basis' for beslutningen om at ville have betaling for demonstration af udstyr?

Mvh.

Niels L.

Til top Vis Nilau's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nilau

Dr. Lyd
Lukket konto
Lukket konto
Abitz Audio. Lukket efter eget ønske.

Bruger siden: 15 Januar 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 21 November 2006 kl. 11:13 | IP-adresse registreret  

I skulle høre jer selv.....hurra for middelmådighedens land.
Til top Vis Dr. Lyd's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dr. Lyd

MC955
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter ønske fra bruger!

Bruger siden: 07 August 2006
Lokalitet: Odense
Sendt: 21 November 2006 kl. 11:13 | IP-adresse registreret  

Otto, TC skrev:

janwa skrev:
Så må man sige at 600,- kr. er vildt overpris, hvis man i Tyskland kan gøre det samme for 50,- kr.

Det er jo for fan... da ikke det samme!! Jeg vil gerne se hvor i Tyskland at jeg kan få en _personlig_ demonstration, _én_ mand ad gangen, i en time for 50 kroner, i forbindelse med et sær-arrangement?

Og at brokke sig over en timepris på 600,- er i _usædvanlig_ grad klynkeri. Hvor mange af jer har hyret en tømrer for nyligt? Jeg har for ikke så længe siden betalt 1150,- plus moms for EDB-konsulent arbejde. Hvis det bare er klynkeri over en timepris, så står jeg af diskussionen her. Selve diskussionen om hvorvidt det er i orden at tage penge for at fremvise sine varer, det vil jeg gerne diskutere, men jeg kan helt ærligt ikke se hvorfor det er mindre i orden at tage 600,- for en demonstration end at tage 50,- for en demonstration, så længe ydelsen står mål med prisen.

Jeg mener faktisk at de ytringer der kommer i tråden her, meget godt beskriver _hvorfor_ det koster 600,-...

50kr for en mand , nej de stedere jeg har været var der ca 40 personer og 5 rum med top udstyr.

Til top Vis MC955's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MC955

André Jensen
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 01 September 2003
Sendt: 21 November 2006 kl. 13:26 | IP-adresse registreret  

vilmann skrev:
MichaelWB skrev:
Andre skrev:

Vilmann du må godt forklare, hvorledes du for janteloven ind i billedet, når nogen som her undre sig over en time pris på 600 kr. Man bliver jo næsten nød til at købe anlægget for ikke at føle sig snydt.

MVH

Hvorfor det?

Ja, hvorfor?

Hvis ikke man vil give 600 kr, kan man jo bare holde sig væk. Længere er den vel ikke.

Det er in at købe luxus. Ting du dybest set ikke har brug for, men bare ikke kan leve uden. Det er in at sælge luxus.
Diamantbesatte mobiltelefoner - med oldnordisk funktionalitet - bliver revet væk, men hvor er logikken?

At sidde og tude over at Dynamax laver et eksklusivt arrangement er da helt til grin. Afsted til kinagrillen.
Hvis Dynamax mener der er kunder til det, så er det vel fint?

Nu skrev jeg med vilje at jeg ville føle mig snydt. Det er ikke det samme som man reelt er blevet snydt. Det eneste jeg måske så kan undre mig over er folk vil betale 600 kr.

MVH

Til top Vis André Jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af André Jensen

Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Sendt: 21 November 2006 kl. 13:34 | IP-adresse registreret  

Man skal da vist være en rimelig stor fan af Battlestar Galactica for at købe de højttalere:

PS. Har jeg for meget fritid?

Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted

TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 21 November 2006 kl. 13:40 | IP-adresse registreret  

MC955 skrev:
50kr for en mand , nej de stedere jeg har været var der ca 40 personer og 5 rum med top udstyr.

Netop, så er det jo også et helt andet arrangement, som ikke kan sammenlignes.

Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted

TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 21 November 2006 kl. 13:53 | IP-adresse registreret  

Nilau skrev:
Det er da vist lige så meget Dynamax som klynker? Der kan da være mange grunde til at eksempelvis Dynamax (åbenbart) føler at de spilder deres tid. Måske lyder de(t) opstillede anlæg for ringe? Måske er priserne for høje? Måske er kundebetjeningen for dårlig?

Nu synes jeg lige vi skal lade være med at lægge ord i Dynamax' mund. Jeg udtaler mig som sagt ikke på vegne af Dynamax, men udelukkende for min egen holdning. Hvis det var sådan at det IKKE kunne lade sig gøre at besøge Dynamax uden at besøge dette 600,-s arrangement, så kunne jeg godt forholde mig til kritikken. Men Dynamax holder sig jo IKKE væk fra messerne, tværtimod - såvidt jeg så på KBH-messen for nyligt, så slæbte han da rundt på en hel del temmeligt dyre sager, så "fattigrøvene" har da haft rig mulighed for at hygge alt det de vil. Det behøver vel ikke betyde at de skal med _hver_ gang?

Og igen: Hver _eneste_ gang der er messer, klynker folk over at der er for mange mennesker i rummene, men sådan vil det jo være hvis alle "hyggerne" skal være der. Dette er et arrangement der netop giver muligheden for særbehandling til hver enkelt deltager, og hvis alle hyggerne også skal være med dér, så tager det jo en måned inden man er færdig! Hvis man så bare siger "først til mølle", så får man måske 12 hyggere og én potentiel kunde - eller endda 13 hyggere. Og så er investeringen nok ikke pengene værd, trods alt.

Med andre ord: Hver ting til sin tid. At der bliver lavet et eksklusivt kunde-arrangement for nogle få udvalgte, betyder jo ikke at I andre ikke kan få lov til at kigge på varerne, når Dynamax holder åbne arrangementer, eller åbent i butikken.

Clouseau
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2005
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 21 November 2006 kl. 14:21 | IP-adresse registreret  

Nu har jeg travet denne streng igennem , og kan egentligt godt se det rimelige i det som nogle af branchefolkene siger med hyggere og seriøse købere , på den anden side set vil jeg tro de fleste af os har været inde og "hygge høre" noget grej inden vi bliver "seriøse købere".Vores interesse indebærer vel at vi opbygger et erfaringsgrundlag vi kan basere vores fremtidige køb på !

Nu ved jeg godt Dynamax har et setup til x-antal 100k og har muligvis probs med folk der kommer ind og savler for derefter at fare hen i den nærmeste fona for købe noget der svarer til deres ambitionsniveau , ja og , så må dynamax da have nogle grejer der kan tilfreds stille den slags kunder , så han kan få sin del af kagen.

En ting er helt sikkert det rent psykologiske i at give penge for noget man muligvis er interesseret i at give endnu flere penge for , det holder ikke . Det svarer til at gå i føtex , betale ved ingangen og fremvise bon`en ved udgangen for at få pengene tilbage.

Mvh Clouseau

MichaelWB
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005
Sendt: 21 November 2006 kl. 15:08 | IP-adresse registreret  

Mastervol skrev:
MichaelWB skrev:

Hehe!

Næh nej, sådan leger vi ikke!  Bare fordi man betaler et beløb for at få demonstreret et produkt, betyder det ikke at man sparer produktets resterende pris hvis ikke man køber, vel?  Men betaler jo netop ikke for produktet, men for ingenting! Men går ikke hjem med 0.04% af produktet, men ingenting! Og det er da en skidt timeløn...

Så det vil sige, at når man går i biografen bliver mans snydt, når man går til koncert så bliver man snydt? Man betaler men man går ikke hjem med noget!

Man skulle jo gerne være nogle erfaringer rigere og mon ikke det er lidt af en oplevelse at lytte til anlæg i den prisklasse? Det synes jeg det har været de få gange jeg har haft muligheden for at opleve den type anlæg.
Om man så synes det er pengene værd er jo op til den enkelte. Men det er jo ikke anderledes end når folk taget til Tyskland, og bruger flere tusinde kroner for at leje en Porsche for en enkelt dag.

Nilau skrev:
MichaelWB skrev:

De folk der har råd til at købe den slags anlæg, er nok helt enige med Otto i, at tid er penge. Med mindre vi snakker Lotto vindere, så sætter folk med den slags "lommepenge" som regel en ret høj pris på deres tid, og jeg kan sagtens forestille mig, at der er flere af den slags i Københavnsområdet der er villige til at betale for en seriøs demonstration, hvis det giver dem en effektiv udnyttelse af deres tid.

Åhja....de er så hyggelige sådan nogen mennesker! Ikke en flok selvcentrerede psykopater. Overhovedet ikke! 

Det er altså derfor de ikke er inde på dette forum? Dét har de trods alt ikke råd til. Tænk, at sidde en time foran skærmen og læse andres indlæg og måske endda skrive ét selv. Det ville jo koste en formue.

Tak for mokka!  ;-)

Mvh.

Niels L.

Så hvis man har travlt er man en selvcentreret psykopat?

Lidt surt for os der både har arbejde, familie og venner  Jeg må vel bare se i øjnene at jeg er en psykopat fordi jeg prioriterer de ting højt når jeg skal fordele den begrænsede tid der er til rådighed

Clouseau skrev:

En ting er helt sikkert det rent psykologiske i at give penge for noget man muligvis er interesseret i at give endnu flere penge for , det holder ikke . Det svarer til at gå i føtex , betale ved ingangen og fremvise bon`en ved udgangen for at få pengene tilbage.

Det gør det jo så netop ikke! Du skal jo ikke betale for at besøge forretningen.

Det svarer til at betale for at være med til en mode-opvisning, vin-smagning eller lignende.

Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
Til top Vis MichaelWB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MichaelWB

<< Forrige Side af 6 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum