Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2025 | 19:46   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Er det noget som bliver en succes? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 6
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
janwa
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 29 Januar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 21 November 2006 kl. 15:30 | IP-adresse registreret  

Clouseau skrev:

En ting er helt sikkert det rent psykologiske i at give penge for noget man muligvis er interesseret i at give endnu flere penge for , det holder ikke . Det svarer til at gå i føtex , betale ved ingangen og fremvise bon`en ved udgangen for at få pengene tilbage.

Så er man sikker på at der er de gode kunder (dem der ønsker at ligge penge i foretningen), der er intresset i at gå føtex, RIGTIG GODE IDE Clouseau.

Det kan så også, være en gode iden inde for HI-FI foretninger.

IDEN ER HERVED GIVET VIDER

En lille tanke.

Tænk hvis man ikke skulle betale for reklamer over varens pris, så fik vi ikke de mange reklamer ind af brevkasse, og filme ville ikke konstant blive afbrudt af reklamer og det gode er at vare ville blive billiger

Til top Vis janwa's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af janwa

Mastervol
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2005
Lokalitet: Århus
Sendt: 21 November 2006 kl. 16:11 | IP-adresse registreret  

MichaelWB skrev:
Mastervol skrev:
[QUOTE=MichaelWB]

Hvis jeg var så heldig at jeg havde et budget på 500.000 til et stereoanlæg, så ville jeg personligt ikke havde nogen problemer med at betale 600 kr for sådan et arrangement. Hvis nu anlægget viser sig ikke at være noget for mig, så sparer jeg 499.400 kr, det er da en god timeløn

Hehe!

Næh nej, sådan leger vi ikke!  Bare fordi man betaler et beløb for at få demonstreret et produkt, betyder det ikke at man sparer produktets resterende pris hvis ikke man køber, vel?  Men betaler jo netop ikke for produktet, men for ingenting! Men går ikke hjem med 0.04% af produktet, men ingenting! Og det er da en skidt timeløn...

Så det vil sige, at når man går i biografen bliver mans snydt, når man går til koncert så bliver man snydt? Man betaler men man går ikke hjem med noget!

Nej, sådan kan man ikke stille det op. Her betaler man jo netop for et produkt som er en subjektiv oplevelse og altså ikke noget håndgribeligt og altså en oplevelse. Så hvordan kan du synes at det kan sammenlignes?

Man skulle jo gerne være nogle erfaringer rigere og mon ikke det er lidt af en oplevelse at lytte til anlæg i den prisklasse? Det synes jeg det har været de få gange jeg har haft muligheden for at opleve den type anlæg.

Jo, det er en oplevelse, men i bund og grund betaler man jo sælger for at forsøger at sælge dig en vare, og det virker jo lidt forket, ikke?

Om man så synes det er pengene værd er jo op til den enkelte. Men det er jo ikke anderledes end når folk taget til Tyskland, og bruger flere tusinde kroner for at leje en Porsche for en enkelt dag.

Dertil kan jeg kun sige at leje og køb ikke har noget med hinanden at gøre. For den leje de betaler for har ikke til henblik at overbevise lejer om et salg.

[QUOTE=Nilau][QUOTE=MichaelWB]

Til top Vis Mastervol's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mastervol

Nilau
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003
Sendt: 21 November 2006 kl. 16:46 | IP-adresse registreret  

MichaelWB skrev:
Mastervol skrev:
MichaelWB skrev:

Hvis jeg var så heldig at jeg havde et budget på 500.000 til et stereoanlæg, så ville jeg personligt ikke havde nogen problemer med at betale 600 kr for sådan et arrangement. Hvis nu anlægget viser sig ikke at være noget for mig, så sparer jeg 499.400 kr, det er da en god timeløn

Hehe!

Næh nej, sådan leger vi ikke!  Bare fordi man betaler et beløb for at få demonstreret et produkt, betyder det ikke at man sparer produktets resterende pris hvis ikke man køber, vel?  Men betaler jo netop ikke for produktet, men for ingenting! Men går ikke hjem med 0.04% af produktet, men ingenting! Og det er da en skidt timeløn...

Så det vil sige, at når man går i biografen bliver mans snydt, når man går til koncert så bliver man snydt? Man betaler men man går ikke hjem med noget!

Man skulle jo gerne være nogle erfaringer rigere og mon ikke det er lidt af en oplevelse at lytte til anlæg i den prisklasse? Det synes jeg det har været de få gange jeg har haft muligheden for at opleve den type anlæg.
Om man så synes det er pengene værd er jo op til den enkelte. Men det er jo ikke anderledes end når folk taget til Tyskland, og bruger flere tusinde kroner for at leje en Porsche for en enkelt dag.

Nilau skrev:
MichaelWB skrev:

De folk der har råd til at købe den slags anlæg, er nok helt enige med Otto i, at tid er penge. Med mindre vi snakker Lotto vindere, så sætter folk med den slags "lommepenge" som regel en ret høj pris på deres tid, og jeg kan sagtens forestille mig, at der er flere af den slags i Københavnsområdet der er villige til at betale for en seriøs demonstration, hvis det giver dem en effektiv udnyttelse af deres tid.

Åhja....de er så hyggelige sådan nogen mennesker! Ikke en flok selvcentrerede psykopater. Overhovedet ikke! 

Det er altså derfor de ikke er inde på dette forum? Dét har de trods alt ikke råd til. Tænk, at sidde en time foran skærmen og læse andres indlæg og måske endda skrive ét selv. Det ville jo koste en formue.

Tak for mokka!  ;-)

Mvh.

Niels L.

Så hvis man har travlt er man en selvcentreret psykopat?

Lidt surt for os der både har arbejde, familie og venner  Jeg må vel bare se i øjnene at jeg er en psykopat fordi jeg prioriterer de ting højt når jeg skal fordele den begrænsede tid der er til rådighed

Clouseau skrev:

En ting er helt sikkert det rent psykologiske i at give penge for noget man muligvis er interesseret i at give endnu flere penge for , det holder ikke . Det svarer til at gå i føtex , betale ved ingangen og fremvise bon`en ved udgangen for at få pengene tilbage.

Det gør det jo så netop ikke! Du skal jo ikke betale for at besøge forretningen.

Det svarer til at betale for at være med til en mode-opvisning, vin-smagning eller lignende.

Hæ!...ja det blev skarpt trukket op med de selvcentrerede folk. Måske for skarpt?

Det ser dog ud til at Dynamax, og måske andre forhandlere af dyre mærker, med fordel kan sørge for at få etableret privat helikopterlandingsplads, så de virkelig velbeslåede ikke skal spilde for megen tid på transport.  Tid er jo kostbar.

Tænk hvad det egentlig koster at sidde i Strandvejsvillaen og nyde musikken fra superanlægget. Der kan jo hurtigt gå en times tid, når der er god musik i afspilleren!  ;-)

Mvh.

Niels L.

Til top Vis Nilau's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nilau

Dr. Lyd
Lukket konto
Lukket konto
Abitz Audio. Lukket efter eget ønske.

Bruger siden: 15 Januar 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 21 November 2006 kl. 19:07 | IP-adresse registreret  

Ja, vor herre på lokum.

Men man kan jo bare blive væk......det er bare en invitation.

Til top Vis Dr. Lyd's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dr. Lyd

MichaelWB
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 21 November 2006 kl. 22:27 | IP-adresse registreret  

Mastervol skrev:
MichaelWB skrev:

Nej, sådan kan man ikke stille det op. Her betaler man jo netop for et produkt som er en subjektiv oplevelse og altså ikke noget håndgribeligt og altså en oplevelse. Så hvordan kan du synes at det kan sammenlignes?

Fordi sådan et arrangement som dette også er en subjektiv oplevelse. Der er kun én der kan afgøre om det anlæg lyder godt og det er dig selv - meget subjektivt!

Desuden er det primære formål med koncerter at promovere kunstnerens udgivelser så du bagefter køber dem. Hvordan er det anderledes?

Mastervol skrev:
MichaelWB skrev:

Jo, det er en oplevelse, men i bund og grund betaler man jo sælger for at forsøger at sælge dig en vare, og det virker jo lidt forket, ikke?

Tror du sælgere arbejder gratis? Der er kun én til at betale sælgerens løn og det er kunden.

Her er der tale om, at betale for at deltage i et arrangement.

Vil sælgeren præsentere sit produkt som værende godt? Ja det vil han nok, men jeg vil umiddelbart tro, at han er betydlig mindre pågående en sælgeren i det lokale elektronik-varehus der prøver at sælge et 1.500 kr alt-i-et anlæg, af den simple grund, at dem der overhovedet vil overveje denne type af anlæg også godt ved hvad det drejer sig om. Så man kan ikke på samme måde fylde dem med salgsgas.

Mastervol skrev:
MichaelWB skrev:

Dertil kan jeg kun sige at leje og køb ikke har noget med hinanden at gøre. For den leje de betaler for har ikke til henblik at overbevise lejer om et salg.

Nej men det er et spørgsmål om at "købe" en oplevelse som man ellers ikke har råd til.
De færreste har råd til at købe en ny Porsche, men de fleste kan, hvis de prioriterer det højt nok, spare de penge sammen det koster at leje en for en dag eller to.

Der er også relativt langt mellem dem der har råd til at købe anlæg i denne prisklasse. Man kunne jo godt forestille sig, at der var nogen af dem der ikke har råd, der kunne være interesseret i at betale for muligheden for at have sådan et anlæg "på egen hånd" en times tid.
Men hifi-entusiaster er så snotforkælede, de vil have det hele gratis og så vil de have rabat

Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
Til top Vis MichaelWB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MichaelWB

vilmann
Branchemedlem
Branchemedlem
Nerds

Bruger siden: 01 April 2003
Sendt: 21 November 2006 kl. 23:23 | IP-adresse registreret  

MichaelWB skrev:

Desuden er det primære formål med koncerter at promovere kunstnerens udgivelser så du bagefter køber dem.

Du er vist bagud... Sådan var det for 20 år siden.
For hovedparten af de store turnerende pop/rock bands er koncerterne i dag en forretning i sig selv. Bare se hvad der er sket med billetpriserne..   selv inflation og almindelig samfundsudvikling retfærdiggør ikke en prisstigning på 500-1000%

Uden egentlig at vide det, tror jeg Dynamax-tingen er et forsøg på et livsstils-arrangement. Sammenlign med samtalekøkkener, den diamantbesatte mobiltelefon, de store 4-hjulstrækkere, Metallica-koncert i parken (hvor erhvervsfolk og københavner-in-crowd absolut skulle være, uden at have andet forhold til Metallica end at det er noget frygteligt larm), jagtselskaber i Ungarn, Formel 1-løb osv.
Folk vil have oplevelser, de vil kræses om. Og de vil gerne betale for det, ligegyldigt om det så egentlig er en oplevelse eller ej. Bagefter har de noget at snakke om. Det er jo ikke spændende at sige "jeg hørte forøvrigt min Miles Davis plade igen igår - den er stadig fantastisk". Man kan man sige at man har været til inviteret demo, og hørt fantastisk lyd på et anlæg til samme pris som BMW'en, og at man iøvrigt overvejer at købe det, så er det straks mere spændende.

/vilmann

MichaelWB
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005
Sendt: 22 November 2006 kl. 11:37 | IP-adresse registreret  

vilmann skrev:
MichaelWB skrev:

Desuden er det primære formål med koncerter at promovere kunstnerens udgivelser så du bagefter køber dem.

Du er vist bagud... Sådan var det for 20 år siden.
For hovedparten af de store turnerende pop/rock bands er koncerterne i dag en forretning i sig selv. Bare se hvad der er sket med billetpriserne..   selv inflation og almindelig samfundsudvikling retfærdiggør ikke en prisstigning på 500-1000%

OK koncerten har også til formål at promovere kunstnerens udgivelser

vilmann skrev:

Uden egentlig at vide det, tror jeg Dynamax-tingen er et forsøg på et livsstils-arrangement. Sammenlign med samtalekøkkener, den diamantbesatte mobiltelefon, de store 4-hjulstrækkere, Metallica-koncert i parken (hvor erhvervsfolk og københavner-in-crowd absolut skulle være, uden at have andet forhold til Metallica end at det er noget frygteligt larm), jagtselskaber i Ungarn, Formel 1-løb osv.
Folk vil have oplevelser, de vil kræses om. Og de vil gerne betale for det, ligegyldigt om det så egentlig er en oplevelse eller ej. Bagefter har de noget at snakke om. Det er jo ikke spændende at sige "jeg hørte forøvrigt min Miles Davis plade igen igår - den er stadig fantastisk". Man kan man sige at man har været til inviteret demo, og hørt fantastisk lyd på et anlæg til samme pris som BMW'en, og at man iøvrigt overvejer at købe det, så er det straks mere spændende.

/vilmann

Du har forstået hvad jeg prøver at sige

Du fik bare sagt det bedre end undertegnede

Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
Til top Vis MichaelWB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MichaelWB

Bradman
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juli 2005
Sendt: 22 November 2006 kl. 11:43 | IP-adresse registreret  

Citat:

/vilmann

JA og JA. Der er en som har forstået at verden er en bevægende størrelse, og at vi forbrugere ændre købvaner. Vi vil forkæles, have opmærksomhed, kysses  i røven, specielt når vi har pengene. Sådan en slag "nyrighed" over landet. Vi gider ikke at stå i kø, og slet ikke en hifi-messe hvor man ingenting kan høre som feks. Sillesens show.

Jeg tror der har været en misforståelse, der er tale om et arrangement kom koster penge på det dyrt hotel. Prisen er 600 kr. i timen, man kan også lad være med at deltage. Man er forsat velkommen i Dynamax´ butik hvor entre er 0,00 kr. Selv de brokkende fattigerøve kan luske sig ind. Det er vel slet ikke spændende at besøge butikken, altså selv om det er gratis. Så er der sikkert for langt til Slagelse og benzin eller vestsjællandstrafikselskab billetpriser er velsagtem for dyrt, for den tyvere kunne man få en franskhotdog.

Det er en skandale at nogle prøver at håne Dynamax for at ville skabe et frivilligt arrangement hvor der er fokus på oplevelsen og kvaliteten af denne oplevelse  . Alle de gratis demoer i andre får fra butikker uden at købe, det bliver bare lagt på prisen for dem som reelt køber. Så hvis man har travlt med at være retfærdig, så burde man også overveje om det rimligt at belaste andre mennesker med at bruge en time på at lytte til et kabel, og derefter køber l**tet på nettet til laveste pris.

Cheers..

Bradman

Læs invitationen her i rødt, hvad pokker er (nogle) folks problem spørger jeg bare:

Invitation
Oplev lydkvaliteten fra ”Hercules/K2”, det ultimative JBL-Synthesis system til AV-præsentation og hjemmebiograf. Billedgengivelsen varetages af nyeste DLP teknologi på stort lærred.      

Oplev kvaliteten fra den nyeste ”SE model” af prisvinderen JBL K2 S-9800 højttaler i stereo ”high-end” system med den ypperste elektronik fra Accuphase, bestående af DP-78 CD/SACD afspiller, C-2810 Referenceforforstærker samt 2 stk. A-60 der yder 240 Watt klasse A pr. højttaler. AC spændingen stabiliseres og renses igennem PS-1210 filtre fra Accuphase..

Dato: 19, 20, 21 December kl 13 - 21. Sted:Københavns Hilton Hotel ved Kastrup Lufthavn.

Pris for deltagelse i dette eksklusive arrangement er 600 kroner og der afsættes 1 time pr. bookning. Beløbet refunderes ved placering af ordre.

Tilmelding mod forudbetaling er nødvendig. Indbetaling på REG: 0570 KONTO 5730456265.

Spørgsmål besvares på 
info@dynamax.dk eller via fax: 0045 58 53 11 15

Til top Vis Bradman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bradman

tarup 13
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2005
Lokalitet: Fyn
Sendt: 23 November 2006 kl. 10:08 | IP-adresse registreret  

Jeg kunne aldrig drømme om, at handle et sted hvor demo koster penge. Det er helt latterligt.

vh. Henrik

Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 23 November 2006 kl. 10:17 | IP-adresse registreret  

tarup 13 skrev:

Jeg kunne aldrig drømme om, at handle et sted hvor demo koster penge. Det er helt latterligt.

vh. Henrik

Jeg finder lige linket med de forhandlere der har været på messe(hvor det kostede entre at komme ind, naturligvis), alene i år. Der er nok en del du må regne med ikke at kunne handle ved fremover så 

Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted

tarup 13
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2005
Lokalitet: Fyn
Sendt: 23 November 2006 kl. 10:18 | IP-adresse registreret  

Svend P skrev:
tarup 13 skrev:

vh. Henrik

Jeg finder lige linket med de forhandlere der har været på messe(hvor det kostede entre at komme ind, naturligvis), alene i år. Der er nok en del du må regne med ikke at kunne handle ved fremover så 

RogueAgent
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 24 November 2006 kl. 13:15 | IP-adresse registreret  

Bradman skrev:
Læs invitationen her i rødt, hvad pokker er (nogle) folks problem spørger jeg bare:

Invitation
Oplev lydkvaliteten fra ”Hercules/K2”, det ultimative JBL-Synthesis system til AV-præsentation og hjemmebiograf. Billedgengivelsen varetages af nyeste DLP teknologi på stort lærred.      

Oplev kvaliteten fra den nyeste ”SE model” af prisvinderen JBL K2 S-9800 højttaler i stereo ”high-end” system med den ypperste elektronik fra Accuphase, bestående af DP-78 CD/SACD afspiller, C-2810 Referenceforforstærker samt 2 stk. A-60 der yder 240 Watt klasse A pr. højttaler. AC spændingen stabiliseres og renses igennem PS-1210 filtre fra Accuphase..

Dato: 19, 20, 21 December kl 13 - 21. Sted:Københavns Hilton Hotel ved Kastrup Lufthavn.

Pris for deltagelse i dette eksklusive arrangement er 600 kroner og der afsættes 1 time pr. bookning. Beløbet refunderes ved placering af ordre.

Tilmelding mod forudbetaling er nødvendig. Indbetaling på REG: 0570 KONTO 5730456265.

Spørgsmål besvares på 

Nu har jeg pløjet mig vej gennem denne tråd og kan kun tilslutte mig dem som virkelig ikke kan se hvad problemet er. Jeg synes ikke der ud fra ovenstående på NOGENsomhelst måde lægges skjul på at dette er et sær-arrangement, som ikke kan eller skal sammenlignes med hverken messer eller normale demo-setups i en butik.

Tidligere i tråden blev der nævnt noget om vin-smagning, og det er vel mere den type arrangement dette skal sammenlignes med. Jeg har aldrig hørt om nogen der brokkede sig over at skulle betale for at deltage i et vinsmagnings arrangement hvor man kan smage på vine man måske sjældent selv ville overveje at købe, men hvor det for arrangøren vel nok handler om enten nu eller på længere sigt at åbne op for opmærksomheden på vine som ikke kan købes til 100 kr for 4 flasker i Føtex.

Hvis man synes at denne type arrangement er for snobbet eller elitært eller hvad ved jeg, så ER problemet vel ikke større end at man bare kan lade være med at melde sig til, og istedet tage ned i forretningen og chekke produkterne ud helt gratis.

HELT ærligt... 5 sider om det her..?

Til top Vis RogueAgent's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af RogueAgent

Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Sendt: 24 November 2006 kl. 13:27 | IP-adresse registreret  

RogueAgent skrev:
Bradman skrev:

Invitation

Spørgsmål besvares på 

HELT ærligt... 5 sider om det her..?

Enig, tænk at diskutere noget hifirelateret i et diskussionsforum vedr. hifi.

RogueAgent
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 November 2006 kl. 15:54 | IP-adresse registreret  

Jesper Juul skrev:

Enig, tænk at diskutere noget hifirelateret i et diskussionsforum vedr. hifi.

Sjovt - Jeg synes netop at diskussionen holdt op med at handle om hifi ca halvvejs nede på side 1...

Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Sendt: 24 November 2006 kl. 23:49 | IP-adresse registreret  

Og du har selvfølgelig lagt mærke til at den ligger under emnet Forhandlere?

RogueAgent
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 26 November 2006 kl. 13:16 | IP-adresse registreret  

Ja - det har jeg, men nu var det dig selv der lavede en sarkastisk bemærkning om det mærkelige i at diskutere noget hifi-relateret i et hifi-forum, ikke mig...

Jeg synes bare at det meget, meget hurtigt i denne tråd blev klart at nogen syns det er helt ude i hampen at tage penge for et SÆR-arrangement hvor man tager sig langt mere tid og gør sig mere umage for at kræse om den enkelte kunde end man nogensinde vil kunne i en almindelig forretning eller ved en hifi-messe. Og andre der ikke kan se at de to "produkter" (salg i en butik/fremvisning ved en messe kontra det arrangement som denne tråd omhandler) tåler nogensomhelst sammenligning.

Og det kan da godt være at det er (meget) marginalt hifi-relateret, fordi det i dette specifikke tilfælde er en hifi-forhandler der inviterer, og ikke en vin-handel, en bilforhandler eller måske en ejendomsmægler som f.eks. nok kunne finde på at tage penge for at lave en eksklusiv fremvisning af en ferielejlighed i Grækenland.

Men når først de to synspunkter er præsenteret (For/imod at tage penge for nogen som helst form for salgsrelateret arrangement) - så synes jeg ikke der er så meget nyt at tilføje at der virkelig ikke skulle være noget mere interessant at diskutere. Og jeg bruger ordet diskutere i dets bredeste betydning - der er jo reelt ikke blevet tilføjet noget nyt siden de første 5-6 indlæg, blot gentagelser af de tidligere synspunkter. Og DET er grunden til at jeg synes 5 sider om dette emne er lige i overkanten.

Hvis man ikke synes 600 kr. (eller 50 kr eller nogen som helst anden pris) for Dynamax arrangement er i orden, så lader man være at deltage - længere er den vel ikke..? Men så burde man som nævnt flere gange i denne tråd vel f.eks. heller ikke synes det var i orden at betale for at komme ind på en hifi-messe?

brian-s
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004
Sendt: 30 November 2006 kl. 22:41 | IP-adresse registreret  

Bradman skrev:

Det er en skandale at nogle prøver at håne Dynamax for at ville skabe et frivilligt arrangement hvor der er fokus på oplevelsen og kvaliteten af denne oplevelse  . Alle de gratis demoer i andre får fra butikker uden at købe, det bliver bare lagt på prisen for dem som reelt køber. Så hvis man har travlt med at være retfærdig, så burde man også overveje om det rimligt at belaste andre mennesker med at bruge en time på at lytte til et kabel, og derefter køber l**tet på nettet til laveste pris.

Cheers..

Bradman

Invitation

Spørgsmål besvares på 

Jeg må tilslutte mig gruppen som syntes ar dette er en genial måde at lave en seriøs lytteaften.

Og deraf er jeg lidt nysgærig, jeg har bestilt en times lytning, er jeg den eneste ?

jeg er overbevist om en oplevelse ud over det sædvanlige.

Til top Vis brian-s's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af brian-s

jold
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 April 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 27 December 2006 kl. 12:59 | IP-adresse registreret  

Hey.

Hvordan var det så??

Var det en lydoplevelse over det sædvandlige???

carsten

Til top Vis jold's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jold

brian-s
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004
Sendt: 08 Januar 2007 kl. 18:52 | IP-adresse registreret  

Hmm. det blev aflyst...

synthesis kunne vist ikke levere billedsiden..

øvøv

Til top Vis brian-s's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af brian-s

VonLarsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 November 2005
Sendt: 09 Januar 2007 kl. 17:36 | IP-adresse registreret  

brian-s skrev:

Hmm. det blev aflyst...

synthesis kunne vist ikke levere billedsiden..

øvøv

Bwahahah.. eller også havde de kun solgt en enkelt billet...

tænk, 5 siders diskusison til ingen verdens nytte... tsk tsk..
Til top Vis VonLarsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af VonLarsen

<< Forrige Side af 6 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes