Tilbage til HIFI4ALL.DK 4. juni 2026 | 19:42   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Kommentarer til anmeldelser
 HIFI4ALL Forum : Kommentarer til anmeldelser
Emne Emne: Så kom testen!! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 29
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Jesper Andersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 09 Januar 2007 kl. 14:36 | IP-adresse registreret  

HOLD DA OP........Kære Mikkel Gige ( - og resten af Hifi4all's redaktion og ledelse - for jeg antager at M. Gige skriver på vegne af redaktion nu )

En meget imponerende - og alt andet end imødekommende - svada du lige får fyret af, hva ?.....som i den grad rykker ved min ellers STORE troværdighed ved dette site...og jeg tror at du / I har misforstået EEN vigtig ting; det er ikke branchemedlemmerne som er forudsætningen for dette sites eksistens - det er dets BRUGERE...altså sådan nogle som mig.......For er "jeg" ikke bruger her på sitet, så smutter alle brancemedlemmerne og annoncøren andetsteds hen...vær HELT sikker på det......

Derfor ville det være passende at anlægge en noget anden tone for dagen.....og "SAMARBEJDE", som du / M. Gige så flot ( og rigtigt ) anfører, indebærer da både en - positiv - dialog mellem redaktion, branchemedlemmer OG brugere....ikk' ?

Mange venlige hilsner

Jesper Andersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2004
Sendt: 09 Januar 2007 kl. 15:00 | IP-adresse registreret  

dtomsen; nja, HELT omsonst er den da ikke....for den giver da en indsigt i hvordan hensyntagen til branche vs Brugere vægtes........og især denne indledende statement fra M. Gige; Min samvitighed er kridhvid, for jeg skriver for læserne og IKKE for branchen, kommer til at står i skærende kontrast til de senere udmeldinger fra hans/redaktionens side

Og ligeså meget jeg nyder at læse produkter få god modtagelse/kritik, ligeså meget værdsætter jeg når jeg kan læse om produkter jeg - lidt hårdt skitseret - skal holde mig væk fra.......og manglende offentliggøresle af sådanne test / oplevelser, synes jeg netop IKKE er at "skrive for læserne"......men derimod - tilnærmelsesvis - at lefle for branchen.

m.v.h.

Milu
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 09 Januar 2007 kl. 15:01 | IP-adresse registreret  

Mine synspunkter:

1) Redaktionen bør indstille samarbejdet med branchen ( ) og se så at blive uvildige!

2) Siden var her ikke uden forbrugerne (os), så skal branchen nok reklamere alt hvad remmer og tøj kan holde!

3) Find en anden anmelder end Gige, det du'er altså ikke. Det kan give negativt bagslag til producent eller importør, de oversukrede anmeldelser giver lav troværdighed.

Mvh.
Til top Vis Milu's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Milu

MaltheK
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2004
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 09 Januar 2007 kl. 15:15 | IP-adresse registreret  

Mikkel Gige skrev:
Du får IKKE at vide hvilke produkter der er sendt retur uden anmeldelse. DETTE ER FORTROLIG INFORMATION MELLEM REDAKTIONEN OG DISTRIBUTØREN!!! Og det står ikke til at ændre.

Mikkel.

Det var da ellers en interessant nyhed. Hvor mange anmeldelser er igennem tiden blevet trukket tilbage på falderebet? Du omtaler dem i flertal...

Til top Vis MaltheK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MaltheK

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Sendt: 09 Januar 2007 kl. 15:40 | IP-adresse registreret  

Det er ingen tvivl om, at det er brugerne der har medvirket til eksistensen af HIFI4ALL.DK. For at brugerne kan gøre brug af siden, skal der nogle annonce-kroner i kassen som branchen står for. Var der ikke nogen branche, så var der ikke tilsvarende produkter for brugerne at gøre brug af.

Det er ikke et spørgsmål om at "please" en evt. distributør/producent ved at anmelde et stykke grej - det er alene skribentens udtryk for brugen og oplevelsen af dette med henblik på en "teaser" for en evt. læser. Ydermere har det aldrig har været redaktionens politik (herunder den gamle), at lave anmeldelser af "dårlige" produkter. Det skal nævnes at vi konsekvent ikke tester ting som vi f.eks. på forhånd ved er noget skidt. Der skal være et eller andet i produkterne som vækker noget i os, nøjagtigt som hvis man er på udkig efter et eller andet nyt hjem til samlingen. Der er ingen pointe i at poste en test hvor et produkt kun bliver sablet ned og måske kun er egnet til at spille blok-fløjtemusik på - det er hverken til gavn for os eller dem der læser det. Dette er der således intet nyt i!

Problemet opstår, når enkelte brugere gang på gang fremsætter tesen om, at siden skulle være købt og betalt for et givent udfald af et test-emne. Vi kan sige det nok så mange gange - der er vi ikke, har ikke været det og bliver det aldrig! Når man så gang på gang som redaktion og i sidste ende undertegnede skal stilles til "regnskab" for dette, ja, så bliver man ærlig talt noget træt over situationen og kan således virke noget "kort for hovedet" med svar på tiltale.

Jeg skal endnu engang understrege, at der aldrig nogensinde har været læsetvang på sitet - bryder man sig ikke om de services der bliver stillet til rådighed kvit og frit, så det naturligvis helt i orden ikke at benytte disse.
Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 09 Januar 2007 kl. 15:55 | IP-adresse registreret  

Administrator skrev:

Problemet opstår, når enkelte brugere gang på gang fremsætter tesen om, at siden skulle være købt og betalt for et givent udfald af et test-emne.

Har du overhovedet læst tråden?

Kritikken går på at test er for positive, at der ikke sammenlignes med navngivet udstyr, og at der ikke testes dårligt udstyr.

Sjovt nok er det den samme sang om at I ikke er købt der kommer hver gang. Vi ved godt at I ikke får gaver for at teste ting. Jeg tror heller ikke at Michal Gige har fået en Ferrari 360 spider for at teste den Montana højttaler. Pointen er, at vi ville ønske han gjorde, for så var der da i det mindste nogen der havde fået noget ud af den!

Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted

xo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 April 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 09 Januar 2007 kl. 16:22 | IP-adresse registreret  

Ej Svend.  Måske skulle alle anmeldelser være brugeranmeldelser (ikke forstået som at det er dem der har produktet der skal foretage anmeldelsen, kun dem der har mulighed for at teste det). Her kunne forummet nok hjælpe med formidling. Det er somom at DK er udsultet for helt uafhængige anmeldelser.

Til top Vis xo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af xo

Adamfelix
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2006
Lokalitet: København
Sendt: 09 Januar 2007 kl. 16:30 | IP-adresse registreret  

At kalde det en anmeldelse er i ordets mening urigtigt!

http://da.wikipedia.org/wiki/Anmeldelse

Ifølge af hvad Hr. Gige tager med i sine betragtninger når han skriver en andmeldelse.

eks. 1. citat: "At jeg så nogen gange lader mig rive med og skamroser et produkt, er kun et udtryk for min egen entusiasme og excentriskhed."

eks. 2. citat: "Er distributøren meget uenig i det vi skriver, så er det hans suveræne ret at trække produktet tilbage uden anmeldelse."

eks. 3. citat: "For det handler om samarbejde, ikke om at få fjender." (Forholdet mellem producent/importør af anmeldt produkt og anmelder).

Min teori:

Uanset om en producent eller importør får dårlige anmeldelser vil de selvfølgelig stadig reklamere her på siden, det er jo stadig brandgod reklame! Og husk det er dem der har brug for os og ikke omvendt! Det er da naivt at tro at producenterne ville blive tøsefornærmede af en dårlig anmeldelse.  

Til top Vis Adamfelix's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Adamfelix

Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003
Sendt: 09 Januar 2007 kl. 18:01 | IP-adresse registreret  

Jeg har lige været væk en times tid, og jeg griner stadig 

Jeg har ALDRIG påstået at medlemmer af H4A får gaver eller anden form for bestikkelse for at lave gode tests (ikke så vidt hukser i det mindste). Men jeg har flere gange påpeget, at maget kunne tyde på, at der alligevel var en eller anden økonomisk interesse mellem anmelder og importør.
Der er flere der har været oppe med sådanne påstande, og hvis ikke jeg tager meget fejl, er der endda folk der har fået advarsler for den slags, som redaktionen altid har kaldt 100% ukorrekt!! Jeg er selv blevet anklaget for at ligge på kanten af injurier.
Redaktionens kommentar har ALTID været, at der på ingen måde er nogen som helst form for indflydelse mellem anmeldelser og økonomiske interesser.

Nu fortæller en anmelder så dirkte, at det er løgn og latin, og at der lige netop er STORE forbindelser!!
- At man kun offentliggør anmeldelser der godkendes af importøren (som jo næppe godkender en negativ test).
- At man som anmelder er meget bevidst om, at det er importørerne der finansierer siden i form af reklamer, og at man derfor ikke vil være uvenner med dem. Dette er jo nok en af årsagerne til, at ALLE anmeldelser altid er overdrevet positive!
- osv,....

Det er yderst uheldigt!
En ting er, at der nu ikke længere er nogen tvivl om det flere af os brugere har haft mistanke om, nemlig at anmeldelserne IKKE er objektive, men styret af importører der skal lægge reklame-kroner. Det betyder, at INGEN længere kan stole påanmeldelser herfra... Det fortæller anmelderen jo ret indelysende!
Det er ret uheldigt, og fremmer formentlig ikke ligefrem den generelle tillid til Jer.
Der er pludselig også flere ting der går op for mig... Jeg har jo flere gange tilbud at hjælpe helt frivilligt med den tekniske del af anmeldelser, idet jeg mener at have den fornødne kompetence. Men det har slet ikke vakt interesse.... Sikkert fordi man har været klar over, at jeg IKKE ville indordne mig under den nu oficielle hemmelighed. Jeg har jo også påpeget deciderede forkerte informationer i tests, der tilfældigvis fik produkterne til at virke mere interessante. Det har slet ikke vakt redaktionens interesse at ændre disse. Og det forstår jeg pludeslig bedre, når I har haft reklamekroner fra importøren i baghovedet. Gige siger jo stort set, at hensynet til importørerne er det vigtigste, da de finansierer siden. Dermed havde jeg i øvrigt ret, da jeg foreslog at nogle anmeldere skiftede titlen på visitkortet som "frivillig anmelder", ud med "frivillig reklamemand"

Jeg kunne forestille mig (uden jeg forventer at I giver mig ret), at der sidder et par redaktionelle medlemmer pt og ærger sig lidt over, at denne hemmelighed endelig er slupppet ud. Og det kan jeg faktisk godt forstå!! Det er en meget pinlig situation!!!  Hvem husker ikke den med gulvtæppet???
Faktisk mener jeg, at I trods Jeres "frivillig"-status skylder en del brugere en ordentlig undskyldning.
I kunne starte med dem der har været på sporet af hemmeligheden, og som har fået advarsler og anklager om at nærme sig injurier.
Men absolut den største undskyldning burde I sende til de folk, der har stolet på Jeres anmeldelser, fordi I hårdnakket har påstået at være uafhængige. I kan undskylde, at I har kamufleret reklame i Jeres anmeldelser, for at tilfredsstille importørere. Disse folk må virkelig føle sig ømme bagi!

Jeg ved ikke om I planlægger nye anmeldelser foreløbig, lavet af de samme importør-påvirkede anmeldere. Men der vil næppe være mange brugere tilbage herinde, som efter Jeres egen afsløring af Jer selv, stadig vil gide læse anmeldelserne længere. Den tillid som I med et stort brag har smidt på gulvet, bliver sikkert forholdsvis svær at genskabe. Men I kunne jo invitere nogle brugere med på anmeldelserne, som I og resten af brugere ved IKKE ville lave samme lave et lignende nummer igen. Jeg kan roligt pege på mig selv, der er totalt kold overfor reklamekroner fra importører!!

Jeg kunne sagtens fristes til at tro, at jeg får en advarsel for at have blandet mig... Og det må I da gerne give mig. Det vil bare vise, at I stadig sætter brugerne til side, for at tilfredsstille importørerne. Men som flere har påpeget, så er det korrekt at det er importørerne der finansierer siden.... Men det gør de altså KUN fordi vi brugere er her!

rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 09 Januar 2007 kl. 18:05 | IP-adresse registreret  

Hmm jeg GRINER nu også snart efterhånden. Jeg startede denne tråd i bar iver over en ht som jeg har haft øje på nogen tid, og efterhånden har det udviklet sig til en meget underholdende tråd som dog under ingen omstændigheder handler om højtaleren... Det kan man sg da kalde OT!
Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 09 Januar 2007 kl. 18:17 | IP-adresse registreret  

rattanhuset skrev:
Hmm jeg GRINER nu også snart efterhånden. Jeg startede denne tråd i bar iver over en ht som jeg har haft øje på nogen tid, og efterhånden har det udviklet sig til en meget underholdende tråd som dog under ingen omstændigheder handler om højtaleren... Det kan man sg da kalde OT!

Der er vist ingen der har betvivlet højttalerens kvaliteter, men blot efterlyst at få det tilsluttede grej oplyst. Jeg husker en tidligere anmeldelse, hvor man ikke ville oplyse dette, da det kunne give et 'forkert' indtryk af højttaleren, hvis man ikke kunne lide den forstærker der var brugt i testen.

Altså skulle testen give et indtryk af at højttaleren spillede sådan med alle forstærkere, hvilket jo er en umulighed. Uden at vide hvilket grej der er tilsluttet, kan jeg ikke vurdere om højttaleren er noget for mig. Men det er da rart at se nogle billeder.

EDIT: Uvildighed er selvfølgelig også et kriterie, og de nye ting der er kommet frem, sætter anmeldelserne i et lidt andet lys. Når det bare er en reklame, er jeg egentlig ligeglad med at kende det tilsluttede grej. Men at det ikke oplyses, er nu stadig lidt af en gåde...

Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Sendt: 09 Januar 2007 kl. 18:39 | IP-adresse registreret  

Jeg har indtil videre egentligt holdt min kæft, men jeg må indrømme at de udmeldelelser som Gige kommer med ligesom stiller tingene i et lidt andet perspektiv end det jeg tidligere har troet på, nemlig at H4All har været totalt uafhængigt og at importørerne/butikker ingen som helst indflydelse har på sitet.
Dette er jo fremført gang på gang og nu kommer det så frem at de søreme både har vetoret og at hifi4all vælger ikke at offentlige gøre dårlige test fordi det vil kunne skade importøren/butikken. Det er simpelthen så tyndt og skuffende så man tror det er løgn, det er efter min mening direkte skammeligt når man tænker på alle de gange folk har fået advarsler osv. pga. af mistanken om der ikke var helt rent mel i posen mellem H4all og impotørerne. Personligt føler jeg mig totalt til grin for jeg har vitterligt troet på at alle de gange hvor Bruno, Bjarke, Ricky, Ronin osv. har sagt at der ingen som helst økonomiske forbindelser var mellem importørerne og Hifi4all og at de slet ikke havde nogen indlfydelse har.

Har I (redaktionen) overhovedet overvejet hvor ødelæggende det kan være? For fremtiden kan man jo slet ikke stole på noget som helst som står i anmeldelelser eller lign. for der er jo ingen der aner som den bare er produceret for at please en importør/butik til at lægge nogle flere reklamekroner?

Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003
Sendt: 09 Januar 2007 kl. 18:40 | IP-adresse registreret  

Nej, ingen påstår at højtaleren eller andre testede produkter er dårlige. Vi påstår bare, at man på ingen måde kan bruge anmeldelserne til noget, når vores mistanke er blevet bekræftet, om at anmeldelserne er skrevet med det for at tilfredsstille importørerne!!

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004
Sendt: 09 Januar 2007 kl. 19:23 | IP-adresse registreret  

MOtheFREAK skrev:

Tak for alle indlæg, indspark, udspark og hjørnespark

Jeg tror vi kan blive ved i AL evighed, og måske skal vi stoppe her, og lade det ex-redaktionelle indslag lukke godteposen til.

Med ønsket om en velsignende lørdag

Morten

Da du stillede dette spørgsmål, på midten af side 6, var der vist alligevel lidt tilbage at debattere.
Uden debat, vil tingene ikke ændres.

Måske vi nu snart vil kunne se en model, med højnet kvalitet, og fyldestgørende lister af det tilsluttede udstyr !? Jeg glæder mig lidt, til en forbedret struktur på anmeldelser, hvis det lykkes at finde den.

Jeg tager lige en kop øl.
(Jeg får næsten lyst til at bruge denne sætning, i min signatur, men det er nok politisk ukorrekt)

Holmbye
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 November 2004
Sendt: 09 Januar 2007 kl. 19:45 | IP-adresse registreret  

Jeg mener i farer lidt vel voldsomt frem.

Jeg ville næppe nogensinde sende et produkt til test hos Hr. Hurtig (det er ikke personligt) men alene din fremfærd her tyder jo på at du vil gøre dit bedste for at finde samtlige svagheder ved produktet, det ville jo unægteligt virke lidt besynderligt om du pludselig lancerede en stor ros af et produkt efter din fremturen her (du behøver ikke bedyrer din integritet, det gives der jo tilsyneladende ikke noget for alligevel)

Altså ville der ikke komme nogen produkter til test herfra hvis jeg vidste der sad en skarpladt skribent i den anden og kun ventede på at sable et givent produkt ned, koste hvad det vil. Jeg tror ikke jeg er så forskellig fra mine kolleger i branchen.

Det oplyses jo også at en anmeldelse er 100% skribentens egen, der er som importør ikke mulighed for at ændre i den, blot holde den tilbage. Det interessante spørgsmål må jo så være om man laver alle test positive for ikke at spille arbejde ELLER om der rent faktisk bliver skrevet "negative" test der så bliver holdt tilbage og vi ikke får at se. Jeg kan forstå på Gige at det gør der og flere test der var negative er blevet holdt tilbage.

Altså er der ingen devaluering af de test der bliver offentliggjort de dårlige anmeldelser er bare blevet sorteret fra, hvad betyder det så for brugerne? Vel ikke andet end at de ikke ved om produkt der ikke er testet er godt eller skidt. Men det ved man vel aldrig alle produkter kan jo af gode grunde ikke være anmeldt.

Når vi nu er ved konspirationdsteorierne så har jeg også udtænkt min egen.  Så vidt jeg husker er der noget der ligner 10.000 daglige unikke brugere her på sitet så de få der ytre deres utilfredshed her er jo en forsvindene lille del. Men hov så tegnes der et mønster. Svend P og Hurtig er vel det man med rette kan kalde Kubik tilhængere og han blev jo sur og smækkede med døren (ja tænk at han også skulle overholde reglerne) Ifølge min teori er i her nu for at devaluere og svine sitet så meget til i kan og så kan i stolt fortælle mester kubik om dagens arbejde. (mit eneste problem er at få placeret Spencer fornuftigt i min teori)

Og i kan trygt regne med at injurie beskyldninger og l.ign. præller lige så meget af på mig som det gør på jer.

Status quo er altså er der kommer mange produkter til test på hifi4all.dk og at de er skrevet 100% af anmelderen, der ingen økonomisk interesse har i udfaldet. Negative tests er der så ingen af (medmindre en importør i ny og næ har is i maven) Var der flere negative test kan i helt sikkert regne med at der også var en meget mere begrænset adgang til test materiale, som sagt vil du Hurtig være nødt til at købe et produkt af mig hvis du vil have muligheden for at sable det ned.

Mvh

Til top Vis Holmbye's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Holmbye

mich1352
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 Juli 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 09 Januar 2007 kl. 19:49 | IP-adresse registreret  

Det korte af det lange er vel at der godt må være bare lidt negativt i de anmeldser.

Det kan ikke passe at produkterne er perfekte, gang efter gang hvor ingen svagheder blev nævnt.

Stram dog op!
Til top Vis mich1352's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mich1352

HPA
Branchemedlem
Branchemedlem

High-Performance Audio

Bruger siden: 14 November 2005
Sendt: 09 Januar 2007 kl. 19:53 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:
MOtheFREAK skrev:

Jeg tror vi kan blive ved i AL evighed, og måske skal vi stoppe her, og lade det ex-redaktionelle indslag lukke godteposen til.

Morten

Da du stillede dette spørgsmål, på midten af side 6, var der vist alligevel lidt tilbage at debattere.

Måske vi nu snart vil kunne se en model, med højnet kvalitet, og fyldestgørende lister af det tilsluttede udstyr !? Jeg glæder mig lidt, til en forbedret struktur på anmeldelser, hvis det lykkes at finde den.

(Jeg får næsten lyst til at bruge denne sætning, i min signatur, men det er nok politisk ukorrekt)

Spencer, ja der er godt nok løbet meget øl i åen siden mit spørgsmål

Gid 7.000 havde læst og diskuteret højttaleren istedet.... så jeg tager nu kruset i egen hånd, og byder alle som har lyst til at høre hvordan sådan nogle banditter lyder til at slå et slag omkring Roskilde - ring lige først

Du må hellere tage patent på signaturen, inden jeg tager mig en kop øl

Til top Vis HPA's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HPA Besøg HPA's Websted

Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 09 Januar 2007 kl. 20:00 | IP-adresse registreret  

mich1352 skrev:
Det korte af det lange er vel at der godt må være bare lidt negativt i de anmeldser.

Det kan ikke passe at produkterne er perfekte, gang efter gang hvor ingen svagheder blev nævnt.

Stram dog op!

Det passer da helt perfekt når importører/butikker har veto overfor de enkelte anmeldelelser, man skulle da være mere en almindelig dum hvis man vil have offentligt en dårlig anmeldelelse af et produkt man sælger.

Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 09 Januar 2007 kl. 20:02 | IP-adresse registreret  

MOtheFREAK skrev:
Spencer skrev:
MOtheFREAK skrev:

Morten

Spencer, ja der er godt nok løbet meget øl i åen siden mit spørgsmål

Gid 7.000 havde læst og diskuteret højttaleren istedet.... så jeg tager nu kruset i egen hånd, og byder alle som har lyst til at høre hvordan sådan nogle banditter lyder til at slå et slag omkring Roskilde - ring lige først

Du må hellere tage patent på signaturen, inden jeg tager mig en kop øl

Ja det er ret ærgeligt at det netop var en anmeldelelse af dine højttalere som satte lavinen i gang, men jeg vil da helt sikkert gerne selv høre dem på et tidspunkt.

HPA
Branchemedlem
Branchemedlem

High-Performance Audio

Bruger siden: 14 November 2005
Sendt: 09 Januar 2007 kl. 20:06 | IP-adresse registreret  

Jesper Juul skrev:

Ja det er ret ærgeligt at det netop var en anmeldelelse af dine højttalere som satte lavinen i gang, men jeg vil da helt sikkert gerne selv høre dem på et tidspunkt.

Det er jeg glad for, du er velkommen - jeg giver nok også en kop øl 

Men det har nok alligevel gjort Montana mærket mere kendt

Til top Vis HPA's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HPA Besøg HPA's Websted

<< Forrige Side af 29 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes