var dem jeg lige syntes passede bedst...men til trods for at jeg prøver at kæmpe mig igennem hvilket der er bedst, så er det sku mega svært at gennemskue...hjælp
Bruger siden: 21 Marts 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 44
Sendt: 16 Februar 2009 kl. 12:09 | IP-adresse registreret
Af den du har oppe her ville jeg vælge sony'en, jeg må indrømme jeg er ikke særlig imponeret af samsungs billige modeller, men sony'en gør det ganske ok. Jeg har ikke set lg'en, men har hørt mange pæne ord om den.
Bruger siden: 14 April 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 756
Sendt: 16 Februar 2009 kl. 13:05 | IP-adresse registreret
hi-sonny-fi skrev:
Det som du syntes har det bedste billede.
Ud og kig.
Find hellere nogle reviews hvor de har målt og kalibreret på billedet. Det er ofte helt umuligt at vurdere et billede i et showroom med masser af lys og med enten factory-settingen der altid er helt hen i vejret hvad angår farver/brightness/kontrast/gamma osv. - eller også har der været en masse pillefingre på udstyret og gjort det endnu værre.
Siden Home Cinema Choice bakker deres reviews op med målinger, så det ikke blot er en subjektiv sludder for en sladder.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum