| Forfatter |
|
KBAndersen Forum Bruger

Bruger siden: 17 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1100
|
| Sendt: 16 Maj 2007 kl. 10:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Når, jeg har vist ikke oplyst noget endnu, men er uddannet elektronikmekaniker for mange år siden. Har lavet en del forskelligt, såsom udvikling på robotanlæg, kørt lidt som fieldtekniker, siddet i Powercom/Telia's NOC (networkoperationscenter) i en del år og sidder nu med dokumentation af Telias fibernet/udstyr. Et udemærket arbejde og fornuftigt lønnet. Men men men, hus, bil, kone, børn kræver sit, selvom konen tjener en del mere end undertegnet. Dog er der da "tid" til lidt hifi og der kommer snart nyt til (håber jeg)...
Og jeg er pt 38 år .... tiden, mand. Hvor bliver den af...... __________________ Mvh
Kenneth
|
| Til top |
|
| |
MC955 Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 07 August 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 828
|
| Sendt: 16 Maj 2007 kl. 10:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja.
Man gør nogle ting her i livet der kan kostet ens liv og hvasåå.
Bare det at man skal køre med sele og alt deres andet l**t. Om folk vil det eller ikke er op til dem selv.
De skulle helle tage og bruge tiden på alle de dansker der køre og har sprit i blodet, for det er mange ja skal vi sige 20% af alle, men det er der ikke så mange penge i, de er når det kommer til stykket total ligeglad med hvor mange der død, bare det ikke koster for meget, også derfor de vil have folk til at bruge sele, for det koster penge når de ikke gør det.
Når du køre galt så DØD og sparre os for penge og når du køre og drikker, hvis du skulle køre en ned så slå ham ihjel det koster ikke dit samfun noget, hvorfor ser vi ikke det slogan uden på vejen .
Men sådan er der så meget herhjemme.
Man kan køre en ned og slå ham ihjel med sorit i blodet og slippe af sted med det, men står man inden i kbh og råber bøh så ryger man 20 dage bagtremmer.
Kan godt forstå nogle mennsker selv tager hånd om, den staf de mener nogle skal have hvis de har for voldt skade på en eller ens bekendte.
Danmark er er tude samfund, folk død ved det ene og det andet sådan er det og hvasåå, heller død på en MC end at ligge og blive et gammel fjols der ligger i en seng og ikke bliver passet.
Så hvis de tuder over en død i en krig de aldrig kan vinde, hvorfor så ikke lukke det mili ned, 90% af dem tør jo ikke tage i krig hvis det kommer til det.
__________________ Ejer af vassagohifi.com.
Impotør af
Audia flight. audio aero. Avid. Avalon. Dynavector. Eera. Focus Audio. Graaf. Rogue Audio. Velodyne. VPI. Vienna. Stockfisch-Records. Yter cables. Pass Labs.
|
| Til top |
|
| |
Sims-m Forum Bruger

Bruger siden: 12 August 2004 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 187
|
| Sendt: 16 Maj 2007 kl. 11:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Læser til skibsofficer hos Mærsk, så havner jo nok en dag ude på en af de der panama cruisere __________________ Samsung LE40M87BDX
Sony STR-DA5000ES
Sony DVP-NS955V
2*SA1550
SA520AV
de sidste fire snakker vi ikke højt om, men de er der
Jamo E6SUB
Xbox 360
Wii
|
| Til top |
|
| |
ppp_dk Forum Bruger

Bruger siden: 14 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2867
|
| Sendt: 16 Maj 2007 kl. 11:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jesper Andersen skrev:
jkjaers skrev:
MC955 skrev:
ppp_dk skrev:
L.B. skrev:
Nå, men tilbage til army4all  |
|
|
Jeg skal love der gik soldaterkammerater i den!
|
|
|
Ja gør der også fortiden i TV, en død og alle er oppe at køre.
sådan er det når man vil lege stor kriger.
|
|
|
Enig, Kan ikke forstå hvad det er for en omgang tudekiks. Når man går i krig som soldat, så er der folk der dør. Det burde ikke komme som nogen overraskelse.
På samme måde burde det heller ikke komme bag på nogle at man kan dø af at stille sig op på et kørende tog. I det indslag jeg så blev Arriva direktør spurgt hvad de ville gøre ved det? HVAD DE VILLE GØRE VED DET! Det er sgu da forældrene der må opdrage deres møgunger til ikke at stille sig ovenpå tog. Jeg synes det eneste ordentlige svar på det spørgsmål er: "Ikke en skid!"
Når det er sagt er det selvfølgelig sørgeligt når folk dør, men jeg synes måske også at folk bør tage bare en lille smule ansvar selv for deres handlinger....
|
|
|
Enig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(iøvrigt sjovt at læse gamle "soldater-storyes - selv var jeg "slangetæmmer", og skal derfor nok holde min mund i dette "mande-selskab" )
mvh
|
|
|
Hvad søren?! En nægter!
Stewart siger :"Buk dig!" 
EDIT: Går ud fra at det er militærnægter du mener...
|
| Til top |
|
| |
CRC1 Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 682
|
| Sendt: 16 Maj 2007 kl. 13:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dem der tuder mest er fanme pressen og opisitionen. Dem der er mest indforstået med det og tuder mindst er de soldater der er i krigen! Jeg er enig, det koster bønder at spille skak. Ikke desto mindre synes jeg da stadig væk det er vildt ubehageligt at mindste en soldat der er villig til at gøre en indsat og reelt bruge den dyre uddannelse han har modtaget!
Tilgengæld burde pressen vise den døde, familie og pårørende den respekt de i mine øjne har fortjent. I stedet for at blæse det op politisk og nu skal DK i hvert fald trække sig for nu er det ikke sjovt længere!!
Samtidig burde størstedelen af den danske befolkning indstille sig på at de folk der udsendt er altså ikke afsted på en lille ferie syd på. Der er en kæmpe overhængene risiko for at komme i kamp og at blive såret eller dræbt. Ligeledes burde befolkningen nok også give mere støtte til de folk der tager derned, i stedet for at bukke under et pres når der er modstand. Soldaterne er dem der bedst kender forholdene og er udemærket klar over arbejdet og risikoen...
Så kom der lidt ud og jeg kan ånde igen . Jeg ved godt mili-snakken fylder meget og undskylder. Jeg var dog nød til at ytre mig efter at have læst de tidligere indlæg! __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49032&PN=1
|
| Til top |
|
| |
CRC1 Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 682
|
| Sendt: 16 Maj 2007 kl. 13:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
Der var ikke så mange der forstod, at l**tet bare skulle have fuld gas/omdrejninger, OG holde det uanset hvor vildt det blev.... Var chauffør på GD i panser kompagni - modsat alle andre sad undertegnede aldrig fast! Det var tider - man KAN flyve med 2 tons - uden vinger!
Mvh. |
|
|
Hehe... der er vi godt nok lidt uenige!! Kommer man ud i fedtet underlag eller blødt terræn, glæder da om at holde momentet således hjulene ikke graver sig ned. Er det helt slemt skal man i hvert fald ikke fortsætte, man ved at man at vejen man kom fra er sikker og det man er på vej ud i er usikkert. Så det er baglæns og så må man finde en anden vej.
I øvrigt er jeg enig med dig en GD270 er absolut et af de bedste lette terrænkøretøjer jeg har prøvet!! __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49032&PN=1
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 16 Maj 2007 kl. 19:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
CRC1 skrev:
Milu skrev:
Der var ikke så mange der forstod, at l**tet bare skulle have fuld gas/omdrejninger, OG holde det uanset hvor vildt det blev.... Var chauffør på GD i panser kompagni - modsat alle andre sad undertegnede aldrig fast! Det var tider - man KAN flyve med 2 tons - uden vinger! Mvh. |
|
|
Hehe... der er vi godt nok lidt uenige!! Kommer man ud i fedtet underlag eller blødt terræn, glæder da om at holde momentet således hjulene ikke graver sig ned. Er det helt slemt skal man i hvert fald ikke fortsætte, man ved at man at vejen man kom fra er sikker og det man er på vej ud i er usikkert. Så det er baglæns og så må man finde en anden vej.
I øvrigt er jeg enig med dig en GD270 er absolut et af de bedste lette terrænkøretøjer jeg har prøvet!! |
|
|
Nah vi er nok enige... Og dog: FULD GAAAAS!!!  Baglæns? ALDRIG!!! Gæt hvem de hentede, når en løjtnant/kaptajn skulle hentes ved en PMV der sad fast? Jaaahhh.... Man mente vist jeg var lidt skør - GD'ens 007...  Det lykkedes desværre aldrig at blive sendt hjem på tvungen orlov! Sjovt nok fik jeg dog lov til at pille ved lidt sprængstof - alt for lidt vil jeg mene!
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
simart Forum Bruger

Bruger siden: 14 August 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 55
|
| Sendt: 16 Maj 2007 kl. 20:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Studerende på Copenhagen Business School på 4. semester
i fritiden passer jeg et par studiejobs 
Dog skal der snart holdes lidt pause og så skal jeg være skibums i canada 
Og så går jeg og pusler med at blive selvstændig (har nogenlunde konceptet klar) - så jeg kommer og spørger om noget kapital om et par år i den her tråd
|
| Til top |
|
| |
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
| Sendt: 16 Maj 2007 kl. 20:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har lige, efter lidt for lang tids ledighed, fået job hos et rådgivende ingeniørfirma, hvor jeg skal designe stærkstrømsinstallationer og styringer og programmere PLC'er - når de da en gang har fået lært mig op...
og så slipper jeg forhåbentlig for at skulle tilbringe 12 timer i døgnet på denne side fremover, pyha
|
| Til top |
|
| |
Klan Forum Bruger

Bruger siden: 30 Maj 2003 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 229
|
| Sendt: 01 Juli 2007 kl. 10:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sims-m skrev:
|
Læser til skibsofficer hos Mærsk, så havner jo nok en dag ude på en af de der panama cruisere
|
|
|
Beklager min dreng, vi har kun professionelle søfolk ude på disse skibe. De nye 'skibsofficerer' bliver ikke sendt ud på dette gamle l**t, idet deres evner desværre ikke rækker helt som deres vilje. Så de sejler kun nye skibe.
Desuden risikerer vi jo at de bliver skræmt væk, idet der er RIGELIGT at lave på dette gamle l**t. Så personaleforvirringen i Mærsk sørger for at holde dem væk fra de skibe. De skulle jo også nødigt blive skræmt af overstyrmanden, som på en eller anden måde har fået ry for at være en hård hund. Bare fordi man siger sin mening?
|
| Til top |
|
| |
mr denon Forum Bruger

Bruger siden: 31 Maj 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 40
|
| Sendt: 01 Juli 2007 kl. 21:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej jeg er daglig leder på et firma der heder max cnc og uddanet masinarbejder
|
| Til top |
|
| |
Bassøe Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1567
|
| Sendt: 01 Juli 2007 kl. 22:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lige pt ufaglært arbejder på en fabrik, arbejder med pulverlakering. Men det er hurtigt slut, kvitter snart jobbet pga arbejdsskade for lidt over 1 år siden da min ryg ikke er helt vild med hårdere fysisk arbejde som jeg har nu.
Men forventer at starte på Teknologi og Kommunikation grundforløb på Teknisk skole Januar 2008 og derefter på hovedforløbet som elektronikfagtekniker, hvis alt går vel. Puha, SU de første 20 uger på grundforløbet bliver ikke rart efter man har været 5 år på arbejdsmarkedet. Men det skal nu nok gå, glæder mig ihvertfald til jeg endelig kan starte på en ordentlig uddannelse som jeg også selv virkelig har lyst til. Ufaglært arbejde er der ihvertfald ingen fremtid i. 
|
| Til top |
|
| |
Sims-m Forum Bruger

Bruger siden: 12 August 2004 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 187
|
| Sendt: 01 Juli 2007 kl. 22:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Klan skrev:
Sims-m skrev:
|
Læser til skibsofficer hos Mærsk, så havner jo nok en dag ude på en af de der panama cruisere
|
|
|
Beklager min dreng, vi har kun professionelle søfolk ude på disse skibe. De nye 'skibsofficerer' bliver ikke sendt ud på dette gamle l**t, idet deres evner desværre ikke rækker helt som deres vilje. Så de sejler kun nye skibe.
Desuden risikerer vi jo at de bliver skræmt væk, idet der er RIGELIGT at lave på dette gamle l**t. Så personaleforvirringen i Mærsk sørger for at holde dem væk fra de skibe. De skulle jo også nødigt blive skræmt af overstyrmanden, som på en eller anden måde har fået ry for at være en hård hund. Bare fordi man siger sin mening?
|
|
|
Nå for pokker, hvad skal vi dog lave når vi bliver færdige. til den tid kan de vel alle sammen sejle sig selv. Har dog hørt at de gamle sømænd ikke er så glade for alle de nye der bliver udlært til at være på hele skibet. Det er fint der kommer nogle holdninger frem, men der skal vel være plads til alle __________________ Samsung LE40M87BDX
Sony STR-DA5000ES
Sony DVP-NS955V
2*SA1550
SA520AV
de sidste fire snakker vi ikke højt om, men de er der
Jamo E6SUB
Xbox 360
Wii
|
| Til top |
|
| |
SilentDragon Forum Bruger

Bruger siden: 13 Maj 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 5
|
| Sendt: 01 Juli 2007 kl. 23:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg er uddanet civilingeniør inden for konstruktion og produktudvikling på DTU (maskinretningen).
Til daglig arbejder jeg hos Novo Nordisk med udvikling af insulinpenne.
|
| Til top |
|
| |
blackhawk Forum Bruger

Bruger siden: 19 December 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1256
|
| Sendt: 02 Juli 2007 kl. 07:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nybagt Product Manager hos TradeDoubler, samt freelance sportskommentator hos TV2Sport.
__________________ Med venlig hilsen
Aslak C. Vind
|
| Til top |
|
| |
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
| Sendt: 02 Juli 2007 kl. 13:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
__________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
| Til top |
|
| |
MC955 Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 07 August 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 828
|
| Sendt: 02 Juli 2007 kl. 14:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
blackhawk skrev:
| Nybagt Product Manager hos TradeDoubler, samt freelance sportskommentator hos TV2Sport. |
|
|
Det er da altid noget du ikke er på TV2 news, det er den største joke man har set længe.
Men se lige at få noget mere motorsport ud til os.
Så giver jeg IS. __________________ Ejer af vassagohifi.com.
Impotør af
Audia flight. audio aero. Avid. Avalon. Dynavector. Eera. Focus Audio. Graaf. Rogue Audio. Velodyne. VPI. Vienna. Stockfisch-Records. Yter cables. Pass Labs.
|
| Til top |
|
| |
Usse Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2006 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 697
|
| Sendt: 02 Juli 2007 kl. 15:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Igang med en videregående uddannelse som datamatiker, skal starte på 3 semester efter sommeren
__________________ Everything should be made as simple as possible, but not simpler
|
| Til top |
|
| |
C.Bukowski Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 402
|
| Sendt: 02 Juli 2007 kl. 15:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
El-Ingeniør.
|
| Til top |
|
| |
wamba Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juni 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1260
|
| Sendt: 02 Juli 2007 kl. 23:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
UPDATE:
vil bare sige, at jeg i trådens begyndelse gik på HHX, og at jeg regnede med at gå ud i min fatters skiltefirma, guess what.
Idag laver jeg skilte på fuldtid :D
Syntes det er fedt, at tråden stadig lever, og folk med så forskellig baggrund har en ting tilfælles, lyd!!!
Forresten, så har min fatter fået sin helt egen specielle simley, som udtrykker hans tilstand, når jeg ustandseligt retter på ham rent administrativt (bliver jo nød til at spille smart når jeg har gået på hhx, og han er uddannet dekoratør :P)
Smileyen er: 
|
| Til top |
|
| |