NYE Billeder i bunden af dette indlæg!!!
Hey derude, så kunne jeg endelig tage mig sammen til at poste mit surround setup!!!
Jeg har "desværre" kun min 43 m2 stue at lave surround i
, dette har gjort det lidt besværligt at mørklægge, men det har lidt hjælp fra Lissau gjort noget ved!
Vi starter lige med et billede fra sweetspot, uden lærred eller mørklægning. (er lidt af en stereonørd også, så mit grej skulle gerne kunne begge dele
)

Det kunne være jeg lige kort skulle beskrive mit setup:
AMP: Yamaha RXV-2600
Front HT: JBL TL260 60 års jubilæumsmodel, har lige fået dem, FU.. de spiller svedigt 
Center HT: JBL LC2 (bedste køb længe)
Rear HT : Yamaha NS-333
Projector: Sanyo PLV-Z4
Lærred: Lissau Tab-Tension 88" i grå (selvfølgelig)
DVD: Yamaha DVD-S550 ( Comming soon Panasonic BD-30 Blu-ray )
TV: 32" Sanyo 32" (kun til tvkigning)
Video: Panasonic, bruger den kun som tuner til projektoren!
CD: Micromega, en jeg har lånt af en god kammerat, TAKKER den spiller bare.
Hifimøbel: udgået model fra Ikea (Docent), havde 1 skulle bruge 2, så måtte jeg til Kiel efter den sidste da der ikke var flere tilbage i DK.

Et lille billede fra den højre side!!!

Selvfølgelig skal i ikke snydes for et billede af min fine sofa
nej det er selvfølgelig min projector og hinterhøjtalere i skal se på, beslaget til pro. er hjemmebixet.
De næste 3 billeder viser hvordan jeg har løst problemet med min centerHT, det havde Ikea jo ikke lige tænkt på
. Beslaget er en rest fra mit Kvik køkken plus et par MDF plader med riller i.

Det næste billede viser hvor jeg gemmer min video, DVD og medieextender, jeg har kun bibeholdt front og sider i skuffer og så limet siderne fast til skuffebeslaget med lidt kontaktlim.... "SNEDIGT HVA KÆLLING" (citat Robert)

Til sidst et lille billede af lærredet nede med lidt Phil Collins, dette er taget med mørklægningen rullet for. Jeg syntes selv det er rimelig mørkt da det er dagslys udenfor! Der er trods alt et 5 meter bredt vinduesparti til højre. Desuden et vindue på 280 x 130 til venstre.

Jeg håber i kan lide mit grej, det lyder i hvert fald godt i mine ører, og det svier da heller ikke helt i øjnene når jeg smider en god DVD på. Men der er stadig plads til forbedringer hist og her, bl.a. DVD afspiller... men det kommer
Blev bedt om at poste et billede i dagslys, så her er det!!!!

Så skulle der vidst til at opdateres i mit indlæg her på HIFI4ALL...
Der er sket lidt siden sidst, der er da blevet købt fladskærm (men for lille :-( 32"). Det blev en Sharp, som egentlig gør det godt nok. Jeg skulle bare bruge den til mit Mediecenter, som også er en nyinvestering.
Det blev et VISTA 64 bit monster, i et Silverstone Kabinet, med en AMD AM2 4200+ CPU, 250 GB WD harddisk, ASUS Geforce 8800GTS grafik og 4GB Corsair 4-4-4-12 ram. Et dejligt apperat, som jeg spiller Microsoft flight Simulator X på når tiden giver lov ! ! !
Derudover er det blevet til en ny center ht, der lydmæssigt passer til fronterne. Det blev en JBL LC2... den spiller røvgodt
Fremtidigt køb må nu være en større fladskærm (42"+) og et HD/Blu-ray drev til PC'en.
Her er lidt nye billeder (med nisser
)

Et lille vúe over ensemblet

MediecenterMonster

Nye center (meget tung for skuffen)

Mere center
Næste køb er sat i værk, det bliver en Panasonic BD-30 Blu-ray afspiller, og så er mediecenteret røget ind på kontoret, jeg får aldrig set blu-ray fra mediemonsteret. så det må degraderes til mailpc :-)