Tilbage til HIFI4ALL.DK 20. juni 2026 | 00:39   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: lc audio Zapsolute (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Lofgren
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 Juni 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 12 Maj 2004 kl. 19:17 | IP-adresse registreret  

Er der nogen som har erfaringer med disse forstærkere/forforstærkere evt. erfaringer omkring klasse a fostærkere iforhold til klasse a/b. hører gerne fra jer

hilsen Ketil

Til top Vis Lofgren's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lofgren

Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 13 Maj 2004 kl. 15:31 | IP-adresse registreret  

Jeg har for ca. 5 år siden bygget et sæt Zapsolute. Jeg sendte det dog tilbage, da jeg ikke synes forbedringen eller effekten var værd at snakke om i forhold til mine Nakamichi PA-7'er (på trods af gyldne løfter). Plus at det er ret dyrt at lytte på en 400 W radiator i længden.

Men jeg vil så til gengæld gerne slå et slag for Zappulse. Klasse D teknologien er efter min mening så overlegen, at du vil opleve et stort løft i lydkvaliteten.

Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted

haldor
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 December 2003
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 13 Maj 2004 kl. 23:16 | IP-adresse registreret  

Hey senser.

Jeg har et par Zapsolute monoblokke på 118 watt og er utrolig glade for den.Jeg forstår ikke Svend P,at har mangler effekt?. Jeg har haft Parasound A21 Amp hjemme på prøve og de kunne godt nok spille en smule højre, men havde ikke den samme kontrol i bunden som Zapsolute. Jeg har også haft Sunfire300 two Amp hjemme med næsten samme resultat(havde mere styr på bassen).

Så jeg kan på det kraftigste anbefale lc audio zapsolute.

haldor.

marty
Lukket konto
Lukket konto

Konto lukket på anmodning fra bruger

Bruger siden: 27 Marts 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 19 Maj 2004 kl. 13:37 | IP-adresse registreret  

Jeg har lige erhvervet mig et par zapsolute mk2 monoblokke og de spiller godt. Bassen er ikke helt så dyb som mit gamle doxa trin, men jeg tror at doxaen lagde en anelse til. Det skal jeg lige vænne mig til.

Der er en dejlig ro i lydbilledet selv når man spiller højt, ingen tendens til rumlen eller skingren. mine højttalere er dog ikke i stand til det som jeg hørte på hans anlæg jeg købte dem af. Så forstærkerne kræver nok en del af det øvrige anlæg. Og så er der en smart omskifter funktion så man kan vælge mellem klasse a og a/b. Jeg kender dem dog ikke nok endnu til at sige hvor meget bedre klasse a drift lyder. Ellers kan man jo bare køre klasse a/b om sommeren når det er for varmt, og klasse a om vinteren når kulden står for døren ;-p

Men der er magt over tingene bare sørg for at få en ordentlig strømforsyning i, f.eks 1000va i hver side, det rykker!

Til top Vis marty's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af marty

Frankie
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 December 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 09 Juni 2004 kl. 14:19 | IP-adresse registreret  

Hej senser.

Jeg har en Frontline 97 forforstærker og en Zapzolute MK2 stående ! De spiller fremragende ! God tonal lyd med et godt perspektiv i alle retninger og en formidabel kontrol ! Har holdt en del fester hvor den har stået kl 4-5 stykker i 10 - 12 timer i træk !  Jeg er uddannet elektronikmekaniker i 1985, har selv samlet dem og modificeret dem løbende og kan kun anbefale dem ! Efter min mening det bedste LC har konstrueret til dato.....selv om de er fra 1997 !!

Jeg er i gang med at modificere en hybridforstærker jeg har købt og hvis jeg bliver tilfreds med resultatet er det muligt at jeg vil sælge LC forstærkerne, hvis du skulle være int. ! 

Med Venlig Hilsen

En rigtig gør det selv mand.  

Til top Vis Frankie's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Frankie

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes