Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 10:53   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DVD, HD-DVD, Blu-ray
 HIFI4ALL Forum : DVD, HD-DVD, Blu-ray
Emne Emne: Dvd afspiller 1500-2700 kr Flot design (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Demo
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 09 April 2004
Status: Offline
Indlæg: 180
Sendt: 06 Juni 2004 kl. 23:40 | IP-adresse registreret  

Tjaa, emnet siger det hele. Jeg leder efter en god dvd afspiller mellem 1500-2700 der også kan tilfredsstille designmæssigt. I grunden ville en pioneer 565a være et oplagt valg i prisklassen, men designmæssigt kan jeg bestemt ikke li' den. Findes der et alternativ til denne med et lidt mere professionelt/stilet udseende.

Jeg har kigget lidt efter en harman kardon dvd 22, men er der nogen der ved, hvordan den klarer sig lyd- og billedmæssigt.

Er der andre alternativer?

 

Til top Vis Demo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Demo
 
Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4620
Sendt: 07 Juni 2004 kl. 10:39 | IP-adresse registreret  

Det kan jo være lidt svært at afgøre, hvad du synes der er pænt. Eks. synes jeg at Sony's 585'er er pæn i slimline design. Ellers er der jo noget som Primare, der skiller sig ud, men også til en helt anden pris.
Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted
 
Fournais
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 846
Sendt: 07 Juni 2004 kl. 21:44 | IP-adresse registreret  

Hvad med NAD T533? Nogen elsker NAD's design, andre hader det! Men hvis du kan lide det vil jeg mene det er en mulighed.
 
(husk at kopiere linket og sætte det ind i din adresselinie!)


__________________
"If music is the fruit of love, give me access."

William H. Shakespeare.

Mit stereo
Til top Vis Fournais's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fournais Besøg Fournais's Websted
 
Demo
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 09 April 2004
Status: Offline
Indlæg: 180
Sendt: 07 Juni 2004 kl. 22:00 | IP-adresse registreret  

Jeg har faktisk kraftig overvejet en NAD t533, men er generelt lidt imod hifiklubben. Synes ofte man kan finde bedre produkter til lavere priser andre steder. Men jeg har aldrig set en t533 i aktion. Kan den anbefales?

Kan super godt li' designet på NAD så det er bestemt en mulighed, hvis den også er god nok teknisk....

 

Til top Vis Demo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Demo
 
Jacob V
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Januar 2004
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 105
Sendt: 07 Juni 2004 kl. 22:15 | IP-adresse registreret  

Hej Demo

Jeg har en Pioneer DV-565 stående, synes bestemt ikke at dens design er så slemt endda, og til prisen er den en ret god dvd afspiller, samtidig med at den formår at spille SACD og DVD-Audio med nogenlunde vellykket resultat. Det er ikke high-end, men det finder man nu heller ikke andre steder i denne prisklasse.

Det er da muligt at den skal sælges til fordel for en Arcam DVD, så hvis du er interesseret, så sig til.

MVH
Jacob V.

Til top Vis Jacob V's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jacob V
 
Don Räß
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 September 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 548
Sendt: 07 Juni 2004 kl. 22:16 | IP-adresse registreret  

Hvilken type monitor skal den bruges til? Hvor stor betydning har cd lyd osv.?
Til top Vis Don Räß's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Don Räß
 
Fournais
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 846
Sendt: 07 Juni 2004 kl. 22:25 | IP-adresse registreret  

Demo skrev:

Jeg har faktisk kraftig overvejet en NAD t533, men er generelt lidt imod hifiklubben. Synes ofte man kan finde bedre produkter til lavere priser andre steder. Men jeg har aldrig set en t533 i aktion. Kan den anbefales?

Kan super godt li' designet på NAD så det er bestemt en mulighed, hvis den også er god nok teknisk....

T533 er et ganske udemærket produkt til pengene, men selvfølgelig fås bedre. Efter min mening har dv565 bedre billede + man får SACD med, men T533 er som alle NAD's produkter kvalitet og kan sagtens tåle sammenligning med dv565. Lad være med at afskrive NAD's produkter blot fordi det er hifiklubben der forhandler dem. Blot min mening.



__________________
"If music is the fruit of love, give me access."

William H. Shakespeare.

Mit stereo
Til top Vis Fournais's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fournais Besøg Fournais's Websted
 
Demo
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 09 April 2004
Status: Offline
Indlæg: 180
Sendt: 07 Juni 2004 kl. 22:40 | IP-adresse registreret  

Don Räß skrev:
Hvilken type monitor skal den bruges til? Hvor stor betydning har cd lyd osv.?

Skal bruges sammen med et Philips pw 8818. Dertil følger senere et surround anlæg. Regner med at købe en Harman kardon receiver avr 330 tror jeg.

Audiovector mi3 fronter, en  center i samme serie samt baghøjtalere fra audiovector. Og senere en bravo sub fra audio pro....

Er ikke helt fastlagt endnu, først skal jeg have mig en dvd så kommer det andet efterfølgende, men cd lyden har en del at sige. Det er synd at smide 25000 efter et lydanlæg hvis det svage led skal findes i dvd afspilleren. hvor stærk er nad'en til cd gengivelse?

Til top Vis Demo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Demo
 
OceanMan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 April 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 516
Sendt: 07 Juni 2004 kl. 22:47 | IP-adresse registreret  

Heyza...

Hifiklubben forhandler også Cambridge - her burde du lige tage et nærmere kig på Azur 540D.

Det er en DVD-afspiller til ca. 2.700,- med nogle imponerende tekniske specifikationer til prisen! Tjeck den nærmere an på Cambridge's hjemmeside:
http://www.cambridgeaudio.com/540d_dvd.html
Til top Vis OceanMan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af OceanMan
 
TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4163
Sendt: 07 Juni 2004 kl. 23:18 | IP-adresse registreret  

Demo skrev:

Er der andre alternativer?

Yamaha DVSL 100? Ret meget mere stilet bliver det vist ikke til 2 tusser.



__________________
Mvh. TC
www.tapeconnection.dk

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted
 
malkekoen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2004
Status: Offline
Indlæg: 254
Sendt: 27 Juni 2004 kl. 20:42 | IP-adresse registreret  

Nogen, der vidste lidt om performance på HK DVD22? Specielt på lydsiden?
Til top Vis malkekoen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af malkekoen
 
notional
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juni 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 561
Sendt: 27 Juni 2004 kl. 22:27 | IP-adresse registreret  

Jeg vil klart anbefale Cambridge's Azur 540D. Jeg har den selv og det er virkelig et fedt design. Fjernbetjeningen har en alu topplade, der gør den noget mere ekslusiv end almindelige plastik fjernbetjeninger.

Selvom der står det er en region 2 afspiller (bagpå selve afspilleren), så spiller den fint region 4. Fik af vide den ikke har nogen regionchip og derfor kan afspille alt. Den kan også spille DVD Audio.

Se lidt på dens specs. den er efter min mening pengene værd.

Til top Vis notional's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af notional
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes