Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2026 | 12:46   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
HTPC
 HIFI4ALL Forum : HTPC
Emne Emne: Min kommende HTPC (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Bics
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juli 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 20 Juli 2004 kl. 09:03 | IP-adresse registreret  

Hejsa,

jeg har fulgt med på denne side et stykke tid nu, og har efterhånden besluttet mig for at købe et nyt TV og samle mig en HTPC.
Som det ser ud nu bliver fjernsynet formentligt et Philips 32PW9509. Jeg vil egentligt gerne have en plasmaskærm, men vil ikke nøjes med en opløsning på 852 x 480, og har p.t. ikke mulighed for at bruge mere end 20.000 på den, og de 2 ting hører vist ikke sammen :(
Jeg har i dag et billigt surround system som også skal udskiftes indenfor den nærmeste fremtid, men det står vist bagerst i køen.

Til HTPC'en har jeg et par krav. Den skal stå i stuen, og skal helst ikke lyse langt væk af at være en computer. Der skal være fjernbetjening til, og den skal helst kunne styre så meget som muligt, da jeg ikke er interreseret i at have tastatur/mus stående permanent i stuen.
Desuden må den gerne være nogenlunde lydløs.

Den skal bruges som DVD-afspiller, og skal gerne kunne klare at køre ffdshow med dobbelt pal opskalering. Jeg er dog i tvivl om hvor stor forskel jeg kan se på et alm. fjersyn som ovenstående? Der er p.t. ingen planer om at købe en projektor.
HTPC'en skal desuden bruges til at vise diverse andre film/filmklip, have adgang til internettet, høre musik på, vise billeder på, og så vil jeg gerne kunne streame TV-signalet så jeg kan se lidt TV fra computeren på mit kontor. Så man kan vel sige at det skal være lidt af et multimedia center.

Af hardware til HTPC'en har jeg fundet frem til følgende:

Kabinet: ASUS Pundit-R med ASUS P4R8L bundkort med onboard 5.1 lyd og ATI Radeon 9100 grafikkort samt netkort
Pris: 1.722,-

Processor: Pentium 4 3 GHz (Intel Boxed)     Pentium 4 / 3 GHz / 800 MHz / 8 KB L1 / 1 MB L2 / Socket 478
Pris: 1.657,-

RAM: Kingston 1 stk. 512 MB     DDR SDRAM / DIMM 184-PIN / PC3200 / 400 MHz / 2.5 V / CL3 / ECC / Pc / Guld Belægning / Fire hukommelser
Pris: 1.173,-

Harddisk: Maxtor DiamondMax Plus 9     Standard / 3.5" x 1/3H / 200 GB / 7200 rpm / 8 MB / 9.4 ms / DMA/ATA-133 (Ultra) Fast Drives / 40-PIN
Pris: 895,-

TV-kort: Hauppauge WinTV PVR-250
Pris: 1.027,-

DVD-brænder: LG GSA 4040B  
Pris: 645,-

Samlet pris: 7119,-

Ud fra hvad jeg har læst vil jeg mene, at det skulle være i stand til at klare de ting, som jeg gerne vil bruge den til. Dog er jeg i tvivl om hvorvidt fjernbetjeningen der hører med til TV-kortet kan styre det hele. Af software regner jeg med at bruge myHTPC med en del af de plugins der findes.

Er ovenstående ikke et udmærket bud på en all-round HTPC?

Til top Vis Bics's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bics

madskruse
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juni 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 20 Juli 2004 kl. 09:55 | IP-adresse registreret  

Hej... er selv lige gået over til HTPC, og er lykkelig for den beslutning!

Men der er dog 1 problem og det er at jeg "kun" har et fjernsyn. Fordi hvordan sætter man en HTPC til et fjernsyn, samtidigt med at man får god billedkvalitet?

Der skal du sørge for at købe et grafikkort med et meget godt TV-out! Jeg har et Sapphire Radeon 9800pr, og mit TV-out er af meget dårlig kvaliet. Derfor blev jeg anbefalet at købe en Trust Telviewer som kan omforme et VGA output til et scart. Dvs. jeg plugger denne maskine til min VGA udgang på computeren, og plugger den også til fjernsynet. Problemet er bare at det kabel som følger med forudsager vertikale linier på fjernsynet. Har derfor prøvet at skifte kablet ud med et andet, men så får jeg intet billede! Derfor har jeg snakket med Trust, men de ville komme tilbage med et svar snarest muligt...

Bare lige for at fortælle dig at billedkvaliteten (ved brug af et fjernsyn ) er lidt besværligt!

Med hensyn til computeren så virker den som en god allrounder. Dog syntes jeg at du skulle prøve med et rigtigt lydkort, læste et sted at det giver bedre lydkvalitet at bruge et decideret lydkort end et onboard!

Desuden check lige om DVD-brænderen larmer, hvis du har tænkt dig at spille filmene fra drevet.

Harddisken.. pas på! Der står 7200rpm og det plejer at betyde lidt larm og en del varme! Det skal du tænke på. Måske var det bedre at købe en 5400rpm harddisk? Hvis du vil afspille film fra din harddisk, så kan du sagtens nøjes med en som er lidt langsommere!

Du mangler køling og strømforsyning. Af strømforsyning ville jeg købe en Antec Truepower 430 til 732kr, men mindre kan også gør det. Bare hold dig til Antec, de er ret gode med hensyn til elektrisk støj!

Køling... hvad med en Black Ice fra www.studiedata.dk

Det var så mit lille indlæg! heh, det blev lidt længere end det var meningen, men sådan kan det jo gå!

MVH
Mads
Til top Vis madskruse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af madskruse

Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 20 Juli 2004 kl. 10:05 | IP-adresse registreret  

Hvorfor vil du ikke nøjes med en Plasma-opløsning på 852x480? Under alle omstændigheder er det jo MEGET mere end et almindelig TV som det Philips du nævner kan præstere!

Din HTPC.... tjaee... Jeg er ikke 100 meter mester i dette. Men jeg tror du skal overveje at købe lyd og grafikkort seperat. Generelt er kvaliteten af de on-board-typer der findes meget ringe! Husk på,at det ikke gælder om at få et hurtigt kort, men et med godt billedekvalitet. Og de to ting hører ikke nødvendigvis sammen. Og er der overhovedet TV-out på det on-board grafikkort?? Så vidt jeg kan se er der ikke. Så kan du jo slet ikke sætte et tv til...

TV-kortet er sikkert ganske fint, men så vidt jeg ved er der heller ikke TV-out på det. Det plejer vel at være beregnet til at få tv-signaler ind på pc'en.... Og så har du stadig det problem, at du kun kan sætte en pc'monitor til.

Med mindre Philips TV'et har en VGA indgang, hvilket jeg heller ikke tror....

Vælger du et plasma eller LCD tv, så er der ikke noget problem, da de stort set alle har en VGA indgang... Mit bud er i øvrigt, at LCD vinder over Plasma.

Til top Vis Hurtig's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hurtig

AkilleuZ
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2003
Sendt: 20 Juli 2004 kl. 10:08 | IP-adresse registreret  

Bics skrev:

Hejsa,

jeg har fulgt med på denne side et stykke tid nu, og har efterhånden besluttet mig for at købe et nyt TV og samle mig en HTPC.
Som det ser ud nu bliver fjernsynet formentligt et Philips 32PW9509. Jeg vil egentligt gerne have en plasmaskærm, men vil ikke nøjes med en opløsning på 852 x 480, og har p.t. ikke mulighed for at bruge mere end 20.000 på den, og de 2 ting hører vist ikke sammen :(
Jeg har i dag et billigt surround system som også skal udskiftes indenfor den nærmeste fremtid, men det står vist bagerst i køen.

Til HTPC'en har jeg et par krav. Den skal stå i stuen, og skal helst ikke lyse langt væk af at være en computer. Der skal være fjernbetjening til, og den skal helst kunne styre så meget som muligt, da jeg ikke er interreseret i at have tastatur/mus stående permanent i stuen.
Desuden må den gerne være nogenlunde lydløs.

Den skal bruges som DVD-afspiller, og skal gerne kunne klare at køre ffdshow med dobbelt pal opskalering. Jeg er dog i tvivl om hvor stor forskel jeg kan se på et alm. fjersyn som ovenstående? Der er p.t. ingen planer om at købe en projektor.
HTPC'en skal desuden bruges til at vise diverse andre film/filmklip, have adgang til internettet, høre musik på, vise billeder på, og så vil jeg gerne kunne streame TV-signalet så jeg kan se lidt TV fra computeren på mit kontor. Så man kan vel sige at det skal være lidt af et multimedia center.

Af hardware til HTPC'en har jeg fundet frem til følgende:

Kabinet: ASUS Pundit-R med ASUS P4R8L bundkort med onboard 5.1 lyd og ATI Radeon 9100 grafikkort samt netkort
Pris: 1.722,-

Processor: Pentium 4 3 GHz (Intel Boxed)     Pentium 4 / 3 GHz / 800 MHz / 8 KB L1 / 1 MB L2 / Socket 478

RAM: Kingston 1 stk. 512 MB     DDR SDRAM / DIMM 184-PIN / PC3200 / 400 MHz / 2.5 V / CL3 / ECC / Pc / Guld Belægning / Fire hukommelser
Pris: 1.173,-

Kingston er ikke de hurtigste ram med de er okay. Jeg ville vælge nogle OCZ, eller Crosair.

Harddisk: Maxtor DiamondMax Plus 9     Standard / 3.5" x 1/3H / 200 GB / 7200 rpm / 8 MB / 9.4 ms / DMA/ATA-133 (Ultra) Fast Drives / 40-PIN
Pris: 895,-

Maxtor er ikke den mest lydløse harddisk, vælg hellere en segate i stedet for.

TV-kort: Hauppauge WinTV PVR-250
Pris: 1.027,-

DVD-brænder: LG GSA 4040B  
Pris: 645,-

Jeg har selv denne brænder, og det er det Arvesete L**T, jeg kender andre der har den der mener det samme. Du skal IKKE købe den. Den dur bare ikke. Vælg hellere en Pioneer. En af disse: Pioneer DVR A07XLB eller Pioneer DVR A07. Der findes også mange patch til pioneer, sådan man kan komme til at brænde hurtigere på billige skiver, selvom de ikke er beregnet til det.

Samlet pris: 7119,-

Ud fra hvad jeg har læst vil jeg mene, at det skulle være i stand til at klare de ting, som jeg gerne vil bruge den til. Dog er jeg i tvivl om hvorvidt fjernbetjeningen der hører med til TV-kortet kan styre det hele. Af software regner jeg med at bruge myHTPC med en del af de plugins der findes.

Jeg har leget lidt med beta versionen af myHTPC 2 (Medio) glæd dig til den kommer, der ser bare KANONT ud.

Er ovenstående ikke et udmærket bud på en all-round HTPC?

Til top Vis AkilleuZ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af AkilleuZ

Bics
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 Juli 2004 kl. 10:24 | IP-adresse registreret  

Tak for respons

madskruse skrev:

Der skal du sørge for at købe et grafikkort med et meget godt TV-out! Jeg har et Sapphire Radeon 9800pr, og mit TV-out er af meget dårlig kvaliet. Derfor blev jeg anbefalet at købe en Trust Telviewer som kan omforme et VGA output til et scart. Dvs. jeg plugger denne maskine til min VGA udgang på computeren, og plugger den også til fjernsynet. Problemet er bare at det kabel som følger med forudsager vertikale linier på fjernsynet. Har derfor prøvet at skifte kablet ud med et andet, men så får jeg intet billede! Derfor har jeg snakket med Trust, men de ville komme tilbage med et svar snarest muligt...

Bare lige for at fortælle dig at billedkvaliteten (ved brug af et fjernsyn ) er lidt besværligt!

Jeg har ellers hørt at Radeon-kortene skulle have god TV-out. Jeg har i dag et ATI Radeon 9700 PRO kort i min maskine, og jeg synes den leverer en ganske udemærket kvalitet. Men ok, nu er det også et billigt fjernsyn jeg har p.t., så det kan være jeg bare har vænnet mig til det

madskruse skrev:

Med hensyn til computeren så virker den som en god allrounder. Dog syntes jeg at du skulle prøve med et rigtigt lydkort, læste et sted at det giver bedre lydkvalitet at bruge et decideret lydkort end et onboard!

Ja det var selvfølgelig værd at overveje. Jeg kunne dog forestille mig at jeg lige ville se om onboard-kortet kan levere varen, ellers er det jo en lille ting at smide et nyt kort i (der er dog kun 2 PCI-slots i maskinen, men da stadigvæk 1 ledig efter jeg har smidt TV-kortet i).

madskruse skrev:

Desuden check lige om DVD-brænderen larmer, hvis du har tænkt dig at spille filmene fra drevet.

God pointe. Jeg tror det er samme model som en vi har her på arbejde, så jeg kunne jo lige tage en film med og høre hvordan den klarer det. Så går arbejdstiden da også med noget fornugtigt

madskruse skrev:

Harddisken.. pas på! Der står 7200rpm og det plejer at betyde lidt larm og en del varme! Det skal du tænke på. Måske var det bedre at købe en 5400rpm harddisk? Hvis du vil afspille film fra din harddisk, så kan du sagtens nøjes med en som er lidt langsommere!

Det havde jeg slet ikke overvejet, men igen har du en god pointe
Her kan jeg få en 120 GB til ca. 550,- eller en 250 GB til ca. 1500,-
Det er jo ikke så slemt

madskruse skrev:

Du mangler køling og strømforsyning. Af strømforsyning ville jeg købe en Antec Truepower 430 til 732kr, men mindre kan også gør det. Bare hold dig til Antec, de er ret gode med hensyn til elektrisk støj!

Så vidt jeg kan se sidder der en 200W strømforsyning samt en enkelt kabinetkøler i ASUS-systemet. Processoren kommer også med en køler. Om det er nok ved jeg dog ikke, men det vil tiden vel vise.

madskruse skrev:

Det var så mit lille indlæg! heh, det blev lidt længere end det var meningen, men sådan kan det jo gå!

Hehe ja men så længe der er noget indhold at komme efter, så er det jo fint

ManicMiner
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 November 2003
Sendt: 20 Juli 2004 kl. 10:33 | IP-adresse registreret  

Du kunne også vurdere en chippet Xbox. Den vil aldri kunne spille WM9HD, men vil gi deg RGB og spare deg for en hel masse penger.
Til top Vis ManicMiner's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ManicMiner

madskruse
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 Juli 2004 kl. 10:37 | IP-adresse registreret  

Hej igen... prøv at check edbpriser.dk med hensyn til priser på harddiske. Så kan du vælge at sortere dem efter enhedspriser. Dvs. prisen pr. gb. Meget smart faktisk.    Den billigste koster 4,28kr / gb.

Du kan jo lige prøve det først, men hvis billedkvaliteten på dit Hauppage tv-tuner kort er dårligt, så skyldtes det nok strømforsyningen. De fleste strømforsyninger sender meget/mange elektrisk støj ud i kabinettet, det kan medføre dårlig billedkvalitet på ex et tv-tuner kort.
Prøv køleren som følger med, men den larmer jo nok... det kan du jo lige checke først! Håber for dig at den ikke gør, det er jo penge sparet...

MVH
Mads

AkilleuZ
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2003
Sendt: 20 Juli 2004 kl. 11:03 | IP-adresse registreret  

Du kan også vælge at montere PSU'en uden for kabinettet, måske bag ved hele dit hifi rack. eller lign. Så undgår du støjen, du vil også få højere lydkvalitet, fordi støjen ikke ramme de dele af elektronikken også.

Angående dvd-drevet, så larmer den LG du nævner ikke ret meget, og det gør en pioneer heller ikke, så igen vælg en pioneer. Du kan også få tools til at sætte speeden ned på dit dvd-drev, sådan det ikke larmer.

Til top Vis AkilleuZ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af AkilleuZ

Bics
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 Juli 2004 kl. 11:10 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:

Hvorfor vil du ikke nøjes med en Plasma-opløsning på 852x480? Under alle omstændigheder er det jo MEGET mere end et almindelig TV som det Philips du nævner kan præstere!

Det skal siges at jeg absolut ikke er ekspert på området, men har læst i en anden tråd her at et pal signal består af 525 linier. Så en plasmaskærm der kun viser 480 linjer bliver nød til at beskære/nedskalere det. Jeg kunne dog forestille mig at de fleste skærme efterhånden er ret gode til denne skalering.
Men inden jeg gør noget skal jeg selvfølgelig ud og kigge på en masse skærme, både plasma, LCD og CRT. Bliver det en plasma eller LCD skærm, er der dog nok ikke penge til en HTPC i denne omgang , da budgettet ikke må overskride 25.000, og helst skal ligge under 20.000.
Men jeg har da kigget meget på LG MZ 42PZ45V, som inkl. TV-tuner og vægbeslag kan erhverves for knap 22.000,-

madskruse
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 Juli 2004 kl. 11:15 | IP-adresse registreret  

Jeg har lige prøvet en hel masse med mit tv-out... indstillingerne på TV-et, instillinger mange forskellige steder på computeren, nye drivere... og lidt andet. Nu er billedet på mit TV-out meget bedre! Bedre en min dyrebare (øhh) Trust Televiwer... PIS! Det ville jeg gerne have fundet ud af inden jeg købte den maskine! Nåh, men den gode nyhed er at mit TV-out alligevel er ok...

Hvad med en Projektor? Evnt. infocus 4805... den koster mindre end en Plasmaskærm! Og så får du muligvis et bedre billede og endda meget større!

MVH
Mads

Bics
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 Juli 2004 kl. 11:20 | IP-adresse registreret  

madskruse skrev:
Jeg har lige prøvet en hel masse med mit tv-out... indstillingerne på TV-et, instillinger mange forskellige steder på computeren, nye drivere... og lidt andet. Nu er billedet på mit TV-out meget bedre! Bedre en min dyrebare (øhh) Trust Televiwer... PIS! Det ville jeg gerne have fundet ud af inden jeg købte den maskine! Nåh, men den gode nyhed er at mit TV-out alligevel er ok...

Tillykke med det , selvom du sikkert gerne ville have fundet ud af det lidt før hehe

madskruse skrev:

Hvad med en Projektor? Evnt. infocus 4805... den koster mindre end en Plasmaskærm! Og så får du muligvis et bedre billede og endda meget større!

Jeg har da overvejet det! Men efter hvad jeg kan forstå/læse så kræver en projektor at rummet er forholdsvis mørkt. Det kunne da også fint gå når man f.eks. skulle se film, men til alm. TV-brug er det nok ikke optimalt, og så skal jeg alligevel have fat i et alm. fjernsyn. Hmm, jeg kunne jeg måske overleve med mit nuværende 28" Prosonic () et stykke tid endnu.

Heh, der er mange muligheder, og man vil jo gerne have det hele

KasperP
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 20 Juli 2004 kl. 11:58 | IP-adresse registreret  

Bics skrev:

Er det ikke en prescott CPU? Den afgiver mere varme end de tidligere P4 CPU'er. Mere varme = mere køling = mere støj.

Måske noget du bør have med i dine overvejelser.

Til top Vis KasperP's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KasperP

Bics
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 Juli 2004 kl. 12:13 | IP-adresse registreret  

KasperP skrev:

Er det ikke en prescott CPU? Den afgiver mere varme end de tidligere P4 CPU'er. Mere varme = mere køling = mere støj.

Det ser det ved nærmere øjekast ud til at du har ret i. Hvordan kan jeg kende forskel på de forskellige slags? Edbpriser.dk skriver ikke om det er en Prescott eller en af de andre.

KasperP
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 Juli 2004 kl. 12:23 | IP-adresse registreret  

Bics skrev:

KasperP skrev:

Det ser det ved nærmere øjekast ud til at du har ret i. Hvordan kan jeg kende forskel på de forskellige slags? Edbpriser.dk skriver ikke om det er en Prescott eller en af de andre.

Cachen på Prescott'en er højere end de tidligere.
Det er den der hedder L1 hvis du skulle være i tvivl

Bics
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 Juli 2004 kl. 13:04 | IP-adresse registreret  

KasperP skrev:

Cachen på Prescott'en er højere end de tidligere.
Det er den der hedder L1 hvis du skulle være i tvivl

Jeg vil gå ud fra at dette er en Northwood så:

Intel Pentium 4 3 GHz / 800 MHz / 8 KB L1 / 512 KB L2 / Socket 478

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=37646

KasperP
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 Juli 2004 kl. 13:00 | IP-adresse registreret  

Ja det skulle det gerne være.

Jeg kan se jeg fik skrevet L1 i mit tidligere indlæg. Der skulle selvfølgelig stå L2 :)

Bics
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 Juli 2004 kl. 13:47 | IP-adresse registreret  

KasperP skrev:

Ja det skulle det gerne være.

Jeg kan se jeg fik skrevet L1 i mit tidligere indlæg. Der skulle selvfølgelig stå L2 :)

Og så dog, jeg så på tomshardware.com at de også skulle have fordoblet L1 cachen fra 8 til 16kb. Men det er åbenbart ikke på alle versioner de har gjort dette. Mon ikke det har været for at forvire os mest muligt

JJAZ
Branchemedlem
Branchemedlem
JJAZ

Bruger siden: 21 September 2003
Sendt: 24 Juli 2004 kl. 11:10 | IP-adresse registreret  

Hvorfor så stor en computer hvis der bare skal vises lidt film?

Jeg har en lille maskine stående som klarer disse opgaver: ftp-server (til omverdenen), filserver (lokal-net), p2p klient, DivX/DVD/MP3 afspilning

Hardwaren er:
Bundkort: Asus P2B-F
CPU: PIII-500MHz med passiv køling
RAM: 192Mb PC133 SD-RAM
GFX-kort: Asus V3800 TNT2-16Mb
Lydkort: SB Live Player 5.1
Harddiske: 80Gb IBM + 300Gb MAXTOR

Maskinen kører på Windows2k og klarer det hele glimrende.

Hvorfor så lave stor larmende/varmende P4 maskine til det?

Hygge
Johnny

Til top Vis JJAZ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JJAZ Besøg JJAZ's Websted

jisimu
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Oktober 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 24 Juli 2004 kl. 11:50 | IP-adresse registreret  

Grunden til den ekstra processer kraft er at man ønsker at lave en behandling af billedet (opskalering de-interlacing og meget andet) enden man sender det ud af computeren.

Denne behandling af billedet er fortrinsvist hvis man har projektor eller plasma/LCD tv og foregår som regel via FFDshow.

Til top Vis jisimu's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jisimu

JJAZ
Branchemedlem
Branchemedlem
JJAZ

Bruger siden: 21 September 2003
Sendt: 24 Juli 2004 kl. 11:56 | IP-adresse registreret  

Ok... Jeg har godtnok ikke installeret FFDshow på serveren endnu, men upskalering laver jeg jo altid.

På min arbejdsstation har jeg FDshow, men hvordan bestemmer jeg om det skal være FFDshow der laver upskalering eller ej?

Hygge
Johnny

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum