Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2025 | 00:31   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: En dårlig oplevelse.. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Jespertheil
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 28 Juli 2004 kl. 11:58 | IP-adresse registreret  

Kunne godt tænke mig at høre hvad folk har haft af dårlige oplevelser med deres hifi.. Tænker mest onkring køb, reklamation, garanti og lign..

Smid jeres historie..

Skal lige siges at det er en fejl at jeg kome til at smide den i ht..

Til top Vis Jespertheil's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jespertheil

shras
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2004
Lokalitet: Ikke angivet
Sendt: 28 Juli 2004 kl. 12:03 | IP-adresse registreret  

Til top Vis shras's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af shras Besøg shras's Websted

tonyax
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2003
Lokalitet: København
Sendt: 28 Juli 2004 kl. 12:26 | IP-adresse registreret  

havde engang komplet NAD stereo anlæg, men i min tuner og cd afspiller sprang pæren hele tiden, men blev dog lavet af hifiklubben hver gang, også selv om garantien var udløbet.

H/K & B&W snurrerundt
Til top Vis tonyax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tonyax

jkjaers
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 28 Juli 2004 kl. 14:22 | IP-adresse registreret  

Jeg fik smidt en QUAD ESL63 elektrostat ud af et værksted fordi jeg ikke afhentede den. Problemet var bare at jeg ikke var blevet gjort opmærksom på at jeg skulle hente den, derfor blev det noget mit-ord-mod-dit-pis og jeg skulle hive dem i retten hvis jeg skulle gøre mig forhåbninger om at få erstatning.

Resultat: De trak det længste strå og jeg fik en lang næse.

Finder nok et andet værksted en anden gang
Til top Vis jkjaers's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jkjaers

Jespertheil
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 28 Juli 2004 kl. 15:16 | IP-adresse registreret  

jkjaers skrev:
Jeg fik smidt en QUAD ESL63 elektrostat ud af et værksted fordi jeg ikke afhentede den. Problemet var bare at jeg ikke var blevet gjort opmærksom på at jeg skulle hente den, derfor blev det noget mit-ord-mod-dit-pis og jeg skulle hive dem i retten hvis jeg skulle gøre mig forhåbninger om at få erstatning.

Resultat: De trak det længste strå og jeg fik en lang næse.

Finder nok et andet værksted en anden gang

F***k hvor bittert.... Hvor lang tid havde de haft den liggende?

Jeg fik 2 sæt SA1750 hvor fronten var knust af GLS. Først 3. gang lykkedes det og jeg fik mine højttalere i hel stand..

perejvind
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 28 Juli 2004 kl. 15:30 | IP-adresse registreret  

Jeg tabte engang en glasplade ned oveni en rørforstærker hvorved 3 rør blev smadret. Glaspladen gik dog ikke i stykker Selvforskyldt må man sige.

Det eneste reelle problem jeg har haft med et produkt var med en Marantz forstærker jeg købte brugt hos en forhandler. Udgangstrinnet i den ene kanal blev ved med at brænde af. Såvidt jeg husker fik jeg den repareret ikke mindre end 3 gange på garantien. Efter garantien udløb gik den istykker igen og så smed jeg den væk, da forhandleren ikke ville dække reparationen

HenJ
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Januar 2004
Sendt: 28 Juli 2004 kl. 21:41 | IP-adresse registreret  

Min H/K 8500 er gået istykker 2 gange, hvor det samme var ivejen...

( MEN nu har jeg lige fået en NY!!!!!...)

Art Gallery at
http://picasaweb.google.dk/henrikjust/
Til top Vis HenJ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HenJ Besøg HenJ's Websted

Pink-Bear
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Februar 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 28 Juli 2004 kl. 21:53 | IP-adresse registreret  

Jeg har haft 2 irriterende oplevelser! Begge på højttalersiden!

Det første startede med at jeg gik fra Eltax til Jamo! Havde læst om et par Jamo højttalere der bare skulle spille så godt og man kan få dem på www.hifi-import.dk! Bestilte dem gladeligt, men blev slemt skuffet. Meget slemt skuffet! De røg tilbage...

Så var der dengang (for 4 måneder siden) hvor jeg ledte efter et par Dali 909. Jeg havde ikke råd lige pt til at købe Krede's, så ventede lidt og pludselig kom der et tilbud til mig fra en mand i Herfølge om et par dali 909 til 3000. Han sagde de INGENTING fejlede og enhederne var i fin stand mm... Jeg kom så derind med de 3000 i hånden og var meget opsat på at få dem med hjem! Men 1: De var totalsmadret! Træet var flækket alle mulige steder og man kunne se ind i kabinettet bagpå! 2: stoffet foran var revet i stykker og hans undskyldning var "det er nok kattene der har hængt i stoffet (og så grinede han)... 3: Enhederne var beskadiget mange steder.

Jeg kom hurtigt væk derfra og kørte skuffet hjem og en uge senere fik jeg et tilbud fra en i Aalborg med et par dali 909 og det er så dem jeg har nu! Og de er meget fine uden nogen ridser eller lignende!!! Så jeg fik noget godt i sidste ende selvom jeg næsten var grædefærdig efter turen til Herfølge.

Til top Vis Pink-Bear's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pink-Bear

jkjaers
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 29 Juli 2004 kl. 08:13 | IP-adresse registreret  

Jespertheil skrev:

jkjaers skrev:
Jeg fik smidt en QUAD ESL63 elektrostat ud af et værksted fordi jeg ikke afhentede den. Problemet var bare at jeg ikke var blevet gjort opmærksom på at jeg skulle hente den, derfor blev det noget mit-ord-mod-dit-pis og jeg skulle hive dem i retten hvis jeg skulle gøre mig forhåbninger om at få erstatning. Resultat: De trak det længste strå og jeg fik en lang næse. Finder nok et andet værksted en anden gang

Jeg mener alt i alt de havde den liggende i ca et halvt år, hvilket i bagklogskabens ulideligt klare lys , selvfølgelig er for meget.

Iflg retshjælpen berettiger det dem ikke til at smide den ud, men de kunne derimod have krævet "husleje" for opbevaring. Som sagt faldt det til jorden, da det ville koste mig for meget i sagsanlæg mm. men tro mig, jeg havde da lyst til at sagsøge dem ind i helvede
Til top Vis jkjaers's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jkjaers

kiro
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 November 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 29 Juli 2004 kl. 08:38 | IP-adresse registreret  

Jeg havde engang en Beomaster 1600 tror jeg det var, som var til rep. og da jeg skulle hente den i foretningen tabte ekspedienten den på vej op af trappen fra værkstedet, så der var glasskår og plastic dimser over alt .

Men det gode til sidst var at jeg fik 1600,- for den, jeg havde selv givet 300,- et par md. før.

Til top Vis kiro's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kiro Besøg kiro's Websted

Jespertheil
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 29 Juli 2004 kl. 15:28 | IP-adresse registreret  

jkjaers skrev:
Jespertheil skrev:

jkjaers skrev:
Jeg fik smidt en QUAD ESL63 elektrostat ud af et værksted fordi jeg ikke afhentede den. Problemet var bare at jeg ikke var blevet gjort opmærksom på at jeg skulle hente den, derfor blev det noget mit-ord-mod-dit-pis og jeg skulle hive dem i retten hvis jeg skulle gøre mig forhåbninger om at få erstatning. Resultat: De trak det længste strå og jeg fik en lang næse. Finder nok et andet værksted en anden gang

Jeg mener alt i alt de havde den liggende i ca et halvt år, hvilket i bagklogskabens ulideligt klare lys , selvfølgelig er for meget.

Iflg retshjælpen berettiger det dem ikke til at smide den ud, men de kunne derimod have krævet "husleje" for opbevaring. Som sagt faldt det til jorden, da det ville koste mig for meget i sagsanlæg mm. men tro mig, jeg havde da lyst til at sagsøge dem ind i helvede

Ja for pokker, jeg havde også kastet op på dem alle sammen hvis det var mig!

De har da ikke smidt den ud, der er garanteret en af de anstatte der gnider sig i hænderne over at have fået den gratis.. Hvad er det også for en møgbutik der ikke gør et lidt større forsøg på at komme i kontakt med dig..

Lige en lidt OT historie..  Læste på et andet forum om en der havde været nede ved den lokale MC forhandler for at få skiftet dæk på hans YZF R1.  Da han hentede den igen dagen efter bad han om at få de dæk med de havde skiftet ud. Mekanikeren spørger lidt forsigtigt hvad han vil med dem. Han finder dem frem og der kan han se at bagdækket er revet helt i bund til tråden i dækket. Han går så ud og kigger på hans cykel og nedenunder sidder der stadig masser af gummirester... De havde lige lavet en brænder med hans cykel inden de skiftede dækket!!! Der var endda et ordentligt spor efter det udenfor værkstedet..

tonyax
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2003
Sendt: 29 Juli 2004 kl. 15:40 | IP-adresse registreret  

Jespertheil skrev:

Lige en lidt OT historie..  Læste på et andet forum om en der havde været nede ved den lokale MC forhandler for at få skiftet dæk på hans YZF R1.  Da han hentede den igen dagen efter bad han om at få de dæk med de havde skiftet ud. Mekanikeren spørger lidt forsigtigt hvad han vil med dem. Han finder dem frem og der kan han se at bagdækket er revet helt i bund til tråden i dækket. Han går så ud og kigger på hans cykel og nedenunder sidder der stadig masser af gummirester... De havde lige lavet en brænder med hans cykel inden de skiftede dækket!!! Der var endda et ordentligt spor efter det udenfor værkstedet..

lidt ligesom ham p-vagten der så sin drømmebil komme ind på sit arb. og "lånte" den, "uheldigvis" opdagede ejeren sin sprit nye Porsche brage forbi ham på en eller anden restaurant, med det resultat at han gik tilbage og forlangte at få sin tilbage.......Ejeren af p-pladsen måtte ihvertfald finde på verdensbedste undskylding, men mener nu at ejeren af bilen meldte stedet. 

H/K & B&W snurrerundt
Til top Vis tonyax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tonyax

dumbo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 29 Juli 2004 kl. 16:18 | IP-adresse registreret  

Hvis der var nogle som havde lavet en burner med min kværn, så havde jeg sgu nok rykket dem midt over.....det gør man bare ikke....det er sgu svineri...

Kan være man skal bede om, at se det gamle bagdæk fra nu af...

Til top Vis dumbo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dumbo Besøg dumbo's Websted

ZzZzleepY
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 29 Juli 2004 kl. 16:18 | IP-adresse registreret  

hmmm

faktisk er intet af mit hifi nogensinde gået i stykker
så har aldrig haft problemer i de 6-7 år jeg har haft det

det eneste jeg sådan liiiige kan komme i tanke om
er mit "billig" Prosonic Tv som gik i kage..  billedet blev buet ude i siderne..

ud over det ja så kun mine Sikringer i mine Cerwin Vega som er sprunget.. ialt 3 sikringer.. og det er jo som sådan ikke hifi hehe

HD Medie Center
5.1 B&W DM600 top model(er) s3 serie
SONY Reciever / Aoc LCD Tv
Til top Vis ZzZzleepY's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ZzZzleepY Besøg ZzZzleepY's Websted

Kenneth K.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 29 Juli 2004 kl. 17:08 | IP-adresse registreret  

Jeg havde engang en en Denon forstærker hvor jeg uheldigvis brændte en indgang af. Heldigvis var det indenfor garantiperioden så en reparation kunne laves uden at jeg skulle punge ud. Fint nok, den røg afsted og der skulle gå over 2 måneder for jeg så den igen... (!) Hvilket jeg må indrømme at jeg har lidt svært at forstå. Hver gang jeg ringede fortalte de at værkstedet manglede nogle stumper... Forstærken var en ganske alm. integreret Denon til 3000,- hvorfor skal tage så lang tid at få stumper hjem til sådan en fætter?

Efter lang tids venten fik jeg endelig forstærkeren hjem, helt vildt glad. Ak ja, glæden blev meget kort. Sekundet efter jeg tændte den, vidste jeg noget var helt galt. Det lugtede fælt af brændt elektronik og ganske rigtigt kom der også røg op gennem låget. (WHAT !?!?!?!??)

Lang historie kort, forstærkeren røg på værksted igen i yderligere 6 (!) uger. Nu er jeg en meget diplomatisk person, men for dææælen da var jeg ved at koge over der... Forstærkeren lever stadig idag og spiller helt fint.

vh,
Kenneth
Til top Vis Kenneth K.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kenneth K. Besøg Kenneth K.'s Websted

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 29 Juli 2004 kl. 17:38 | IP-adresse registreret  

Min subs forstærker brændte af to dage efter jeg havde købt den.. 7000kr.. men hvad fa... det er jo hvad der kan ske. Forstærkeren blev skiftet og jeg fik den hjem i samme stand som den var afleveret i. Super service.

Min dvd afspiller, "glemte" en dag at den var kodefri.. hmm.. jeg tog den med til KT og den gæve reparatør kunne med det samme høre at drevet ikke havde det for godt.. så den fik skiftet løbeværket hos Harman DK.. men nu virker den også perfekt igen..

deciderede dårlige oplevelser har jeg ikke haft.. jeg har altid fået god behandling af diverse reparatører.

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes