Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2025 | 07:21   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: NAD 753 Vs. Harman/Kardon AVR 230 / 430 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Hefner
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 August 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 25 August 2004 kl. 18:55 | IP-adresse registreret  

Hej med jer alle.

Til at starte med vil jeg godt lige sige tak for alle de gode råd mange af jer kommer med. Der er virkelig nogle af jer der har styr på skidtet

Jeg står og skal investere i en ny surround receiver hvor jeg helt klart ligger størstevægten på at få en god stereolyd, da jeg stort set kun skal bruger den til musik, men stadig vil have mulighede for at udbygge med surround.

Højtalerne den skal spille med er Dali 6006

Mit valg står mellem NAD 753 og en Harman/Kardon AVR 230 eller AVR 430 alt efter hvilken pris jeg kan få udstyret til.
NAD'en er prisen sikker på, da HIFI-Klubben er de eneste forhandlere af mærket så vidt jeg ved. Men HK kan man jo købe mange steder på nettet har jeg set og så er prisen jo lidt anderledes

Hvilken forstærker vil være det bedste køb taget i betragtning af det skal spille med de ovennævnte højtalere???

Til top Vis Hefner's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hefner

tonyax
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2003
Lokalitet: København
Sendt: 25 August 2004 kl. 18:57 | IP-adresse registreret  

måske du også skulle prøve en Marantz 5400 ose (tror jeg den kaldes) de 3 mærker er kendt for en god stereo gengivelse. Har selv haft NAD og har nu H/K (skulle ske noget nyt) og de er begge rigtig gode.

H/K & B&W snurrerundt
Til top Vis tonyax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tonyax

lams
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Marts 2004
Sendt: 25 August 2004 kl. 20:49 | IP-adresse registreret  

fra avr 230/330 til avr 430 syntes jeg der er nogen forskel på lyden, det er som om 430/630 lyder bedre, forskellen var stor nok til at jeg valgte en 430! men til pengene er 230/330 stadig kanone forstærker! men syntes man får det extra ved 430/630! men forskellen på NAD og hk har jeg ikke testet!
Til top Vis lams's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lams

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes